Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шәкәрім Құдайбердіұлы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні :қазақ әдебиеті |
||||
Сабақтың бөлімі: |
||||
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы |
||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:. |
|||
Сыныбы:8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:0 |
||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
8.Т\Ж2 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. 8. Т\Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. 8.А\И3Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері:эпифора,анафора,аллитерация, ассонанс, аллитерация,риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.
|
|||
Бағалау критерийлері : |
Тақырыптағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды. Тақырыптың және кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтай алады..Жырдағы көркемдегіш құралдардың(символ,синекдоха,қайталау түрлері:эпифора,анафора,аллитерация, ассонанс, аллитерация,риторика- лық сұрақ)қолданысын талдай біледі. .Толғауды ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, шығармашылық- пен айналыса алады. |
|||
Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсат |
Барлық оқушылар орындай алады: Шәкәрім ұлы Абайдың заңды мирасқоры,талантты шәкірті,жан-жақты талант иесі,ғұлама қаламгепр екенін оқушыларға жеткізу; |
|||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шәкәрім поэмалары туралы түсінік бере отырып,ерлікке,адамгершілікке дағдыланады |
||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Ақын шығармалары мен көркем мәтінмен жұмыс жасайды |
||||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:сүйесін,демесін,өрлігім, ебесін;бұлың,сауыр |
||||
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:ат құйрығын кесу,дәурен сүру,ит түрткі,ат сауырсын беру; |
||||
Талқылауға арналған сұрақтар:Жиембет жырау неге ел билігіне ерте араласқан деп ойлайсыңдар? Жыраулардың ерекшелігі неде ? |
||||
Не себепті ...деп ойлайсыз? (Жыраулар неге ханның ақылшысы болған)Оқушылардың өз ойларын айтуға үйрете отырып, өтілген тақырып бойынша қаншалықты хабардар екенін білу.Қосымша ақпараттар беру. |
||||
Ишара,Қимыл:Менің ерлігімді сұрасаң, Жолбарыс пен аюдай... |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Отансүйгіштік,батырлық,ерлік, сөз өнерін құрметтеу, ұлтжандылық |
|||
Пәнаралық байланыс |
Музыка |
|||
Алдыңғы оқу: |
|
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Педагогикалық әдіс- тәсілдер Жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Басы 10мин. |
Ұйымдастырушылық кезеңі 1.Сәлемдесу 2.Түгелдеу Ынтымақтастық атмосферасын құру“Мен...” тренингі(әркім өзінің жақсы жағынан кім екенін айтады.Мысалы:мен-анамын,өйткені4 ұлым бар;Мен-ұстазбын,өйткені мені жақсы көретін шәкірттерім бар т.б.) Топқа бөлу 1.“Жыраулар” тобы 2.“Жыршылар”тобы 3. “Билер” тобы Мұрат Мөңкеұлының дастан – толғауларының қазіргі дәуір үшін маңызы қандай?. Ой – толғаныс. |
«Шаттық» шеңбері |
Кеспе қағаздар |
|
Ортасы 25мин.
|
Миға шабуыл Жалпылама сұрақ: Ассоциация. «Бес арыс». Бүгін бес арыстың бірі , Абайдың інісі – Шәкәрім туралы сабақ өткізгелі отырмыз. Әр топқа дастанды бөліп, оқып, «Хикая картасын» толтыруға уақыт беремін. «Джигсо» әдісімен әр топ спикерлері бір –бірлеріне әңгімелеп береді. Сөйтіп дастанды толық түсініп, әрі қарай талдау жұмыстарына кіріседі. Топпен жұмыс:
Дескриптор 1.Өз ойларын анық, еркін айта алады. 2.Тақырыптың құндылығына баға бере алады. 3.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысыннан талдайды, шығармашылықпен айналысады Қ.”Б |
«Шындық детекторы» әдісі «Кластер»әдісі Топтық жұмыс «Торлы диаграмма» әдісі «Қос диаграмма» әдісі
|
|
|
Соңы 10 мин. Сабақты қорытындылау
|
Бүгінгі өтілген тақырып бойынша өз ойларыңызды бірнеше сөйлеммен жеткізіңдер. |
«4321» әдісі |
|
|
Үй тапсырмасы: 1.«Еңсегей бойлы Ер Есім»жырын оқу; толғау құрылысын талдау 2.Есім хан туралы тарихи мәліметтер жинау Рефлексия |
|
Интернет, оқулық |
Сабақ: Әдебиет |
Мектеп: “Майлин атындағы мектеп-балабақша кешені” КММ |
||||||||
Күні: 11.12.2018 |
Мұғалімнің есімі: Абилмажинова.А. |
||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны:8 |
Қатыспапағандар саны:0 |
|||||||
Сабақ тақырыбы |
Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы |
||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Б/С2шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру, Б/С3 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
||||||||
Табыс критерийлері |
Барлық оқушылар: Шәкәрім ұлы Абайдың заңды мирасқоры,талантты шәкірті,жан-жақты талант иесі,ғұлама қаламгепр екенін оқушыларға жеткізу; |
||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Шәкәрім поэмалары туралы түсінік бере отырып,ерлікке,адамгершілікке дағдыланады |
|||||||||
Кейбір оқушылар: Ақын шығармалары мен көркем мәтінмен жұмыс жасайды |
|||||||||
Тілдік мақсат |
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:хақиқат,намыс, жігер, мақсұтты |
||||||||
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:таза ақыл, мақсұтты өмірден, жалқаулық тан безу |
|||||||||
Алдыңғы оқу |
|
||||||||
Басталуы |
|
7 мин |
А3, маркер, фломастер, ноутбук, проектор, өзін-өзі тану оқулығы, |
||||||
|
|
4 мин 2 мин 7мин
5 мин 3 мин 3 мин
7 мин |
|||||||
Аяқталуы |
Тілек ағашы түйінді ойларын айтып ағашқа ақ шүберек байлайды. Кері байланыс: “стикердегі жазба ” оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып қалдырады. |
7 мин |
|
||||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар |
Эссе жазу |
||||||||
Қосымша ақпарат |
Ғаламтор , оқулық “Өзін-өзі тану” журналы |
||||||||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделіндіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін орындау. АКТ құзыреттілік. Құндылықтармен байланыс. |
|||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Оқу неге бағытталған болды? Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім және неліктен? |
|
||||||||
|
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы Шолақорда ауылы
“Майлин атындағы мектеп-балабақша кешені” КММ
Бекітемін: Тексерілді:
Мектеп директоры-Темирбеков.Б.Ж Оқу ісінің меңгерушісі-Ахметқалиева.Б.С
Тақырыбы: Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы
(ашық сабақ)
Пән: Әдебиет
Сынып: 8
Пән мұғалімі-Абилмажинова.А
2018-2019 оқу жылы