Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы

    Мұғалімнің аты-жөні : Сапаркүл Қалқожақызы Ескендирова

    Күні

    Шымкент қаласы. №96 М.Әуезов атындағы №96 жалпы орта білім беретін мектеп

    СЫНЫП: 8

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік

    Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектері

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    1. Топтарға біріктіру

    2. Оқушыларды түгендеу

    3. Сабақтың мақсатымен таныстыру

    І топ: «Әдебиетшілер»

    ІІ топ: «Тарихшылар»

    ІІІ топ: «Зерттеушілер»

    3. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру


    Ортасы 30 минут

    1.Үй тапсырмасын пысықтау.

    Жеке тапсырма.

    «Жылдар сөйлейді» әдісі

    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді..

    Слайд.

    Б/у: «Марапат сөздер» арқылы бағалау



    2.»Қызығушылықты ояту» (Сұрақтар бойынша жауап беру).

    Жалпылама сұрақ. Бес арысты атаңдаршы (оқушылар атап өтеді).


    3. Бүгін бес арыстың бірі, Абайдың інісі - Шәкәрім туралы сабақ өткізгелі отырмыз.

    Мұғалім түсіндірмесі. Бейне-түсіндірме.

    Шәкәрімнің әкесі Құдайберді Құнанбайдың Күңке деген бәйбішесінен туған, яғни Абайдың туған ағасы. Абаймен әкесі бір, шешесі бөлек. Шәкәрім сонда Абайға немере іні болып келеді.

    Кейбір деректерде Шәкәрімнің шын есімі «Шаһкәрім» деп беріледі.

    Шәкәрім бес жасында ауыл молдасына оқуға беріледі де онда жеті жасына дейін сабақ пен тәлім алады.

    Араб, парсы, түрік, орыс тілдерін жетік білді.

    Жеті жасында әкесі Құдайберді қайтыс болып, жетім қалады. Атасы оның көңіліне қаяу түсірмей, бетінен қақпай, еркелетіп өсіреді: ол жөнінде ақынның өзі: «Қажы марқұм мені «жетім» деп аяп, қысып оқыта алмай, жетімді сылтау етіп, ойыма не келсе, соны істеп ғылымсыз өстім» деп өкіне еске алады. Алайда ақылды бала өсе келе тез ес жиып, жеті жасынан бастап Абайдың тікелей тәрбиесінде болып, өлең сөзге бейімділігін танытады.

    20 жасында елінде болыс болады. 1881 жылы Абайдың ақылымен болыстықты Оспанға өткізеді.

    1905 жылы Шәкәрім қажылық сапар шекті.

    Меккеге барған бұл сапарын пайдаланып, ақын өзінің байырғы арманын жүзеге асырды. Стамбұл, Париж кітапханаларынан туған халқының тарихына байланысты кітаптарды оқыды. Сол сапарда жинаған мағлұматтар негізінде «Түрік, қырғыз, қазақ хандар шежіресі» кітабын жазады.







    Бейне түсірілім

    • 4.Топтық жұмыс (оқулықпен жұмыс).

    • Құнанбай, Абай, Құдайберді, Шәкәрім бейнелеріне мінездеме беріңдер.

    • Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірін негізге ала отырып ,оқиғалар хронологиясын құрастырыңдар.

    • Шәкәрім аудармалары туралы не білесіңдер?


    5.Оқулықпен жұмыс.


    6-тапсырма. Шәкәрімнің болыстыққа сайлануы туралы деректер іздеп, білгендеріңді айтып беріңдер.

    7-тапсырма. «Шәкәрім және XX ғасыр басындағы қазақ басылымдары» тақырыбында әңгіме өрбітіңдер.

    8-тапсырма. «Бостандық таңы атты» өлеңінен берілген үзіндіні мәнерлеп оқу.


    6. Абай мен Шәкәрім шығармаларын салыстыру.

    7.Өлеңдері (Мәнерлеп оқу).

    8.Сергіту сәті. «Бұл ән бұрынғы әннен өзгерек» әні.

    9. Топтық тапсырма

    І топ: «Әдебиетшілер» (сызба құру)

    Шәкәрім Құдайбердіұлының өмір жолы

    ІІ топ: «Тарихшылар»(сызба құру)

    Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармалары

    ІІІ топ: «Зерттеушілер»(сызба құру)

    Шәкәрімнің Құдайбердіұлының туыстары


    Оқулық. Ғаламтор материалдары.

    Плакат.

    Б/у: «Бас бармақ» әдісі











    Оқулық. Ғаламтор материалдары.

    Плакат.

    Б/у: «Бас бармақ» әдісі

    6. Дәптермен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

    Мансап - атақ, даңқ.

    Нәпсі - тойымсыздық, көрсеқызарлық.

    Тұл - жалғыз, ескерусіз қалу.

    Сарп қылу - жанымен беріле орындау.


    8. «Біліп жүрейік»


    «Тапқыр болсаң,тауып көр! »


    Шәкәрімнің нақыл сөздері




    Оқулық Слайд.


    Б/у: «Марапат сөздер» арқылы бағалау

    Сабақты бекіту


    Бүгінгі өтілген тақырып бойынша өз ойларыңызды бірнеше сөйлеммен жеткізіңіздер.

    Б/у: «Марапат сөздер» арқылы бағалау

    «Біреу мені –үнемі көре алмайды,

    Біреу мені – күніге жамандайды.

    Ал біреулер ұдайы қамқор болып,

    Бар жоғымды уайымдап алаңдайды.

    Біреу мені-келмейді түсінгісі,

    Біреу мені-келеді түсіргісі.

    Ал біреулер дұға етіп мына мені

    Оңға бассын дейді ылғи ісі.

    Жүрейікші тату-тәтті пендедей-ақ,

    Бірімізді-біріміз күндемей-ақ.

    Ешбірінің түрі жоқ оңып тұрған,

    Сондықтан қойайықшы үндемей-ақ.


    Слайд.


    Сабақты бекіту

    Аяқталуы

    5 минут

    Үйге тапсырма.

    • «Шәкәрім және әдебиет» тақырыбында баяндама жасау.

    • «Бостандық таңы атты» эссе жазу.

    • «Бостандық таңы атты» өлеңін мәнерлеп оқу.


    Рефлексия.

    • Не үйрендім?

    • Не қиын болды?

    • Не ұнады?



    Слайд

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз?

    Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

    неліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

    Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

    келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қорытындыбағамдау

    Қандай екі нəрсе

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сапаркүл Қалқожақызы Ескендирова
    17 Қараша 2020
    587
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұйымдастыру кезеңі 1. Топтарға біріктіру 2. Оқушыларды түгендеу 3. Сабақтың мақсатымен таныстыру І топ: «Әдебиетшілер» ІІ топ: «Тарихшылар» ІІІ топ: «Зерттеушілер» 3. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы

    Мұғалімнің аты-жөні : Сапаркүл Қалқожақызы Ескендирова

    Күні

    Шымкент қаласы. №96 М.Әуезов атындағы №96 жалпы орта білім беретін мектеп

    СЫНЫП: 8

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік

    Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектері

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    1. Топтарға біріктіру

    2. Оқушыларды түгендеу

    3. Сабақтың мақсатымен таныстыру

    І топ: «Әдебиетшілер»

    ІІ топ: «Тарихшылар»

    ІІІ топ: «Зерттеушілер»

    3. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру


    Ортасы 30 минут

    1.Үй тапсырмасын пысықтау.

    Жеке тапсырма.

    «Жылдар сөйлейді» әдісі

    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді..

    Слайд.

    Б/у: «Марапат сөздер» арқылы бағалау



    2.»Қызығушылықты ояту» (Сұрақтар бойынша жауап беру).

    Жалпылама сұрақ. Бес арысты атаңдаршы (оқушылар атап өтеді).


    3. Бүгін бес арыстың бірі, Абайдың інісі - Шәкәрім туралы сабақ өткізгелі отырмыз.

    Мұғалім түсіндірмесі. Бейне-түсіндірме.

    Шәкәрімнің әкесі Құдайберді Құнанбайдың Күңке деген бәйбішесінен туған, яғни Абайдың туған ағасы. Абаймен әкесі бір, шешесі бөлек. Шәкәрім сонда Абайға немере іні болып келеді.

    Кейбір деректерде Шәкәрімнің шын есімі «Шаһкәрім» деп беріледі.

    Шәкәрім бес жасында ауыл молдасына оқуға беріледі де онда жеті жасына дейін сабақ пен тәлім алады.

    Араб, парсы, түрік, орыс тілдерін жетік білді.

    Жеті жасында әкесі Құдайберді қайтыс болып, жетім қалады. Атасы оның көңіліне қаяу түсірмей, бетінен қақпай, еркелетіп өсіреді: ол жөнінде ақынның өзі: «Қажы марқұм мені «жетім» деп аяп, қысып оқыта алмай, жетімді сылтау етіп, ойыма не келсе, соны істеп ғылымсыз өстім» деп өкіне еске алады. Алайда ақылды бала өсе келе тез ес жиып, жеті жасынан бастап Абайдың тікелей тәрбиесінде болып, өлең сөзге бейімділігін танытады.

    20 жасында елінде болыс болады. 1881 жылы Абайдың ақылымен болыстықты Оспанға өткізеді.

    1905 жылы Шәкәрім қажылық сапар шекті.

    Меккеге барған бұл сапарын пайдаланып, ақын өзінің байырғы арманын жүзеге асырды. Стамбұл, Париж кітапханаларынан туған халқының тарихына байланысты кітаптарды оқыды. Сол сапарда жинаған мағлұматтар негізінде «Түрік, қырғыз, қазақ хандар шежіресі» кітабын жазады.







    Бейне түсірілім

    • 4.Топтық жұмыс (оқулықпен жұмыс).

    • Құнанбай, Абай, Құдайберді, Шәкәрім бейнелеріне мінездеме беріңдер.

    • Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірін негізге ала отырып ,оқиғалар хронологиясын құрастырыңдар.

    • Шәкәрім аудармалары туралы не білесіңдер?


    5.Оқулықпен жұмыс.


    6-тапсырма. Шәкәрімнің болыстыққа сайлануы туралы деректер іздеп, білгендеріңді айтып беріңдер.

    7-тапсырма. «Шәкәрім және XX ғасыр басындағы қазақ басылымдары» тақырыбында әңгіме өрбітіңдер.

    8-тапсырма. «Бостандық таңы атты» өлеңінен берілген үзіндіні мәнерлеп оқу.


    6. Абай мен Шәкәрім шығармаларын салыстыру.

    7.Өлеңдері (Мәнерлеп оқу).

    8.Сергіту сәті. «Бұл ән бұрынғы әннен өзгерек» әні.

    9. Топтық тапсырма

    І топ: «Әдебиетшілер» (сызба құру)

    Шәкәрім Құдайбердіұлының өмір жолы

    ІІ топ: «Тарихшылар»(сызба құру)

    Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармалары

    ІІІ топ: «Зерттеушілер»(сызба құру)

    Шәкәрімнің Құдайбердіұлының туыстары


    Оқулық. Ғаламтор материалдары.

    Плакат.

    Б/у: «Бас бармақ» әдісі











    Оқулық. Ғаламтор материалдары.

    Плакат.

    Б/у: «Бас бармақ» әдісі

    6. Дәптермен жұмыс. Сөздікпен жұмыс.

    Мансап - атақ, даңқ.

    Нәпсі - тойымсыздық, көрсеқызарлық.

    Тұл - жалғыз, ескерусіз қалу.

    Сарп қылу - жанымен беріле орындау.


    8. «Біліп жүрейік»


    «Тапқыр болсаң,тауып көр! »


    Шәкәрімнің нақыл сөздері




    Оқулық Слайд.


    Б/у: «Марапат сөздер» арқылы бағалау

    Сабақты бекіту


    Бүгінгі өтілген тақырып бойынша өз ойларыңызды бірнеше сөйлеммен жеткізіңіздер.

    Б/у: «Марапат сөздер» арқылы бағалау

    «Біреу мені –үнемі көре алмайды,

    Біреу мені – күніге жамандайды.

    Ал біреулер ұдайы қамқор болып,

    Бар жоғымды уайымдап алаңдайды.

    Біреу мені-келмейді түсінгісі,

    Біреу мені-келеді түсіргісі.

    Ал біреулер дұға етіп мына мені

    Оңға бассын дейді ылғи ісі.

    Жүрейікші тату-тәтті пендедей-ақ,

    Бірімізді-біріміз күндемей-ақ.

    Ешбірінің түрі жоқ оңып тұрған,

    Сондықтан қойайықшы үндемей-ақ.


    Слайд.


    Сабақты бекіту

    Аяқталуы

    5 минут

    Үйге тапсырма.

    • «Шәкәрім және әдебиет» тақырыбында баяндама жасау.

    • «Бостандық таңы атты» эссе жазу.

    • «Бостандық таңы атты» өлеңін мәнерлеп оқу.


    Рефлексия.

    • Не үйрендім?

    • Не қиын болды?

    • Не ұнады?



    Слайд

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз?

    Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

    неліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

    Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

    келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қорытындыбағамдау

    Қандай екі нəрсе

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 8 сынып
    17.11.2020
    587
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сапаркүл Қалқожақызы Ескендирова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации