|
Пән: қазақ әдебиеті Мен балаң жарық күнде сәуле қуған Күні: 17.01.2019ж Сынып: 6 |
Мектеп: арнаулы мектеп-интернаты Мұғалімнің аты-жөні: Трусбекова С.К. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңі |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.Т/Ж.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: өлең мазмұнын оқиды, сюжетімен танысады Көптеген оқушылар: сұрақтарға жауап береді, өлеңнің фабуласын анықтайды Кейбір оқушылар: сюжеттің жанрын анықтайды, өз пікірін ортаға салады |
|||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Өлең мазмұнын оқиды, сюжетімен танысады Сұрақтарға жауап береді, өлеңнің фабуласын анықтайды Сюжеттің жанрын анықтайды, өз пікірін ортаға салады |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, тарих |
|||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
интербелсенді тақта |
|||||||||||||||
|
Бастапқы білім
|
«Шәкірт ойы» өлеңінің ақын өмірімен байланысы |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы Психологиялық ахуал |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу «Малекулалар» әдісімен оқышуларды екі топқа бөлемін Үй тапсырмасын тексеру «Иә-жоқ» әдісі екі топқа екі түрлі мәлімет беріледі. Оқушылар кестеге қарап өз ойларын білдіреді. І топ
ІІ топ
ҚБ «Басбармақ» әдісі. Оқушылар бір-бірін бағалайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады |
Интербел-сенді тақта
«Иә-жоқ»
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Миға шабуыл
Сөздік: Шығамын адам болып – білімді адам болып деген мағынада Жиһанда – әлемде, өмірде Надан – оқымаған, сараң, ақымақ мағынасында Жатқаным көрде тыныш - тірі болмағаным Сәуле қуған – білім іздеген Күнді алуға – оқуға Белді буған - мақсат қойған Толған айдай – толық білім алған деген мағынада Асылық емес – артық емес Ойында оты барлар – ақылы барлар Серт ету– уәде беру
Оқушылар өлеңді алдымен іштей түсініп оқиды. Содан кейін дауыстап жалғастырып оқиды.
Сұрақтарға жауап беру
Кесте толтыру
Дескриптор:
Оқушылар дескриптор арқылы бағдаршаммен бағалайды |
Интербел-сенді тақта
Кесте
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия«Бір минуттық эссе» Мені таңғалтырды ... Мен үшін .... қиын болды. Мен білдім ... Мен алдағы уақытта ... |
|
||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
Кесте толтыру
|
Басбармақ және дескриптор арқылы, «Бір минуттық эссе» әдісі |
Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауын қадағалау |
||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шәкірт ойы ҚМЖ 6-сынып
Шәкірт ойы ҚМЖ 6-сынып
|
Пән: қазақ әдебиеті Мен балаң жарық күнде сәуле қуған Күні: 17.01.2019ж Сынып: 6 |
Мектеп: арнаулы мектеп-интернаты Мұғалімнің аты-жөні: Трусбекова С.К. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңі |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.Т/Ж.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: өлең мазмұнын оқиды, сюжетімен танысады Көптеген оқушылар: сұрақтарға жауап береді, өлеңнің фабуласын анықтайды Кейбір оқушылар: сюжеттің жанрын анықтайды, өз пікірін ортаға салады |
|||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Өлең мазмұнын оқиды, сюжетімен танысады Сұрақтарға жауап береді, өлеңнің фабуласын анықтайды Сюжеттің жанрын анықтайды, өз пікірін ортаға салады |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, тарих |
|||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
интербелсенді тақта |
|||||||||||||||
|
Бастапқы білім
|
«Шәкірт ойы» өлеңінің ақын өмірімен байланысы |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы Психологиялық ахуал |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу «Малекулалар» әдісімен оқышуларды екі топқа бөлемін Үй тапсырмасын тексеру «Иә-жоқ» әдісі екі топқа екі түрлі мәлімет беріледі. Оқушылар кестеге қарап өз ойларын білдіреді. І топ
ІІ топ
ҚБ «Басбармақ» әдісі. Оқушылар бір-бірін бағалайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады |
Интербел-сенді тақта
«Иә-жоқ»
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Миға шабуыл
Сөздік: Шығамын адам болып – білімді адам болып деген мағынада Жиһанда – әлемде, өмірде Надан – оқымаған, сараң, ақымақ мағынасында Жатқаным көрде тыныш - тірі болмағаным Сәуле қуған – білім іздеген Күнді алуға – оқуға Белді буған - мақсат қойған Толған айдай – толық білім алған деген мағынада Асылық емес – артық емес Ойында оты барлар – ақылы барлар Серт ету– уәде беру
Оқушылар өлеңді алдымен іштей түсініп оқиды. Содан кейін дауыстап жалғастырып оқиды.
Сұрақтарға жауап беру
Кесте толтыру
Дескриптор:
Оқушылар дескриптор арқылы бағдаршаммен бағалайды |
Интербел-сенді тақта
Кесте
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия«Бір минуттық эссе» Мені таңғалтырды ... Мен үшін .... қиын болды. Мен білдім ... Мен алдағы уақытта ... |
|
||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
Кесте толтыру
|
Басбармақ және дескриптор арқылы, «Бір минуттық эссе» әдісі |
Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауын қадағалау |
||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













