Материалдар / Шәкірт ойы ҚМЖ 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шәкірт ойы ҚМЖ 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың "Шәкір ойы" өлеңі бойынша қысқа мерзімдік жоспар. Қазақ тілі мен әдібиеті пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
2502
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ әдебиеті

Мен балаң жарық күнде сәуле қуған

Күні: 17.01.2019ж

Сынып: 6

Мектеп: арнаулы мектеп-интернаты

Мұғалімнің аты-жөні: Трусбекова С.К.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

«Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.Т/Ж.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: өлең мазмұнын оқиды, сюжетімен танысады

Көптеген оқушылар: сұрақтарға жауап береді, өлеңнің фабуласын анықтайды

Кейбір оқушылар: сюжеттің жанрын анықтайды, өз пікірін ортаға салады

Жетістік критерийлері

Өлең мазмұнын оқиды, сюжетімен танысады

Сұрақтарға жауап береді, өлеңнің фабуласын анықтайды

Сюжеттің жанрын анықтайды, өз пікірін ортаға салады

Құндылықтарды дарыту

Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, тарих

АКТ қолдану дағдылары

интербелсенді тақта

Бастапқы білім


«Шәкірт ойы» өлеңінің ақын өмірімен байланысы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу

«Малекулалар» әдісімен оқышуларды екі топқа бөлемін


Үй тапсырмасын тексеру

«Иә-жоқ» әдісі екі топқа екі түрлі мәлімет беріледі. Оқушылар кестеге қарап өз ойларын білдіреді.

І топ

Мәлімет

Иә-жоқ

  1. Сұлтанмахмұт жас ақындардың ішіндегі ең үлкені.

  2. Ол байлықта, өмір сүрді.

  3. Ешқандай қиындық көрмеді.

  4. Тұрмыспен алысып, жеңе алмай мерт болды.


ІІ топ

Мәлімет

Иә-жоқ

  1. Сұлтанмахмұт бала кезінен көп ұйықтайтын.

  2. Ол зеректігімен, алғырлығымен көзге түседі.

  3. Ол нашар оқитын балаларға көмектеспейтін.

  4. Ол көптеген өлең жазды



ҚБ «Басбармақ» әдісі. Оқушылар бір-бірін бағалайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Интербел-сенді тақта






«Иә-жоқ»











Сабақтың ортасы


Миға шабуыл

  • С.Торайғыровтың арманы қандай еді?

  • Осы арманға жету үшін өзіне қандай мақсат қойды деп ойлайсыңдар?

Сөздік:

Шығамын адам болып – білімді адам болып деген мағынада

Жиһанда – әлемде, өмірде

Надан – оқымаған, сараң, ақымақ мағынасында

Жатқаным көрде тыныш - тірі болмағаным

Сәуле қуған – білім іздеген

Күнді алуға – оқуға

Белді буған - мақсат қойған

Толған айдай – толық білім алған деген мағынада

Асылық емес – артық емес

Ойында оты барлар – ақылы барлар

Серт ету– уәде беру


Оқушылар өлеңді алдымен іштей түсініп оқиды. Содан кейін дауыстап жалғастырып оқиды.


Сұрақтарға жауап беру

  • Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңіде ақын қандай мақсат қояды?

  • «Надан» деген сөзін қалай түсінесің?

  • Ақын неге надан болғысы келмейді?

  • Өлеңнің идеясы не?


Кесте толтыру

Өлеңнің авторы


Тақырыбы


Идеясы


Шумақ саны


Тармақ саны



Дескриптор:

  • Өлең авторын анықтайды

  • Тақырыбын анықтайды

  • Идеясын анықтайды

  • Шумақ санын анықтайды

  • Тармақ санын анықтайды

Оқушылар дескриптор арқылы бағдаршаммен бағалайды

Интербел-сенді тақта




























Кесте














Сабақтың соңы

Рефлексия«Бір минуттық эссе»

Мені таңғалтырды ...

Мен үшін .... қиын болды.

Мен білдім ...

Мен алдағы уақытта ...





Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Кесте толтыру

Өлеңнің авторы


Тақырыбы


Идеясы


Шумақ саны


Тармақ саны



Басбармақ және дескриптор арқылы, «Бір минуттық эссе» әдісі

Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауын қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!