Материалдар / Шәкірт ойы ҚМЖ 6-сынып

Шәкірт ойы ҚМЖ 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың "Шәкір ойы" өлеңі бойынша қысқа мерзімдік жоспар. Қазақ тілі мен әдібиеті пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
2480
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ әдебиетіМен балаң жарық күнде сәуле қуғанКүні: 17.01.2019жСынып: 6Мектеп: арнаулы мектеп-интернатыМұғалімнің аты-жөні: Трусбекова С.К.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы«Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.Т/Ж.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: өлең мазмұнын оқиды, сюжетімен танысадыКөптеген оқушылар: сұрақтарға жауап береді, өлеңнің фабуласын анықтайдыКейбір оқушылар: сюжеттің жанрын анықтайды, өз пікірін ортаға салады
Жетістік критерийлері Өлең мазмұнын оқиды, сюжетімен танысадыСұрақтарға жауап береді, өлеңнің фабуласын анықтайдыСюжеттің жанрын анықтайды, өз пікірін ортаға салады
Құндылықтарды дарыту Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық
Пәнаралық байланыстарҚазақ тілі, тарих
АКТ қолдану дағдылары интербелсенді тақта
Бастапқы білім

«Шәкірт ойы» өлеңінің ақын өмірімен байланысы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуалҰйымдастыру кезеңі Сәлемдесу«Малекулалар» әдісімен оқышуларды екі топқа бөлемін Үй тапсырмасын тексеру«Иә-жоқ» әдісі екі топқа екі түрлі мәлімет беріледі. Оқушылар кестеге қарап өз ойларын білдіреді. І топІІ топ

ҚБ «Басбармақ» әдісі. Оқушылар бір-бірін бағалайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Интербел-сенді тақта









«Иә-жоқ»



















Сабақтың ортасы

Миға шабуыл
  • С.Торайғыровтың арманы қандай еді?
  • Осы арманға жету үшін өзіне қандай мақсат қойды деп ойлайсыңдар?
  • Сөздік:Шығамын адам болып – білімді адам болып деген мағынадаЖиһанда – әлемде, өмірдеНадан – оқымаған, сараң, ақымақ мағынасындаЖатқаным көрде тыныш - тірі болмағанымСәуле қуған – білім іздегенКүнді алуға – оқуғаБелді буған - мақсат қойғанТолған айдай – толық білім алған деген мағынадаАсылық емес – артық емесОйында оты барлар – ақылы барларСерт ету– уәде беру

    Оқушылар өлеңді алдымен іштей түсініп оқиды. Содан кейін дауыстап жалғастырып оқиды.

    Сұрақтарға жауап беру
  • Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңіде ақын қандай мақсат қояды?
  • «Надан» деген сөзін қалай түсінесің?
  • Ақын неге надан болғысы келмейді?
  • Өлеңнің идеясы не?


  • Кесте толтыру

    Дескриптор:
  • Өлең авторын анықтайды
  • Тақырыбын анықтайды
  • Идеясын анықтайды
  • Шумақ санын анықтайды
  • Тармақ санын анықтайды
  • Оқушылар дескриптор арқылы бағдаршаммен бағалайды
    Интербел-сенді тақта





















































    Кесте

























    Сабақтың соңыРефлексия«Бір минуттық эссе»Мені таңғалтырды ...Мен үшін .... қиын болды.Мен білдім ...Мен алдағы уақытта ...







    Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Кесте толтыру

    Басбармақ және дескриптор арқылы, «Бір минуттық эссе» әдісіҚауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауын қадағалау
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ