Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Шал ақынның өлеңдері. Қалыпты сабақ. 9-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ҚМЖ 9-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге керек деген ойдамын. Қалыпты сабақ. Түрлі әдіс-тәсілдер қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Ақпан 2018
582
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№8 шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебінде 9-сынып оқушыларымен Шал ақынның «Ата-ананың қадірін», «Бұл дүниенің мысалы» өлеңдері тақырыбында қалыпты сабақ өтілді.
Қазақ әдебиеті | Мектеп: №8 | |
Күні: 11.01.2018 жыл | Мұғалімнің аты-жөні: Досалиева Нурила Сериковна | |
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Шал ақын. «Ата-ананың қадірін», «Бұл дүниенің мысалы» өлеңдері | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Шал ақынның өмір жолымен еңбектерімен таныстыру. Ақынның өлеңдерінің шығу тарихымен таныстыру. | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.жыраудың өмірін түсіндіріп бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Тілдік мақсат | Тілеуке Құлекеұлы | |
Бағалау критерийлері | Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап, маңызын түсіндіреді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Пәнаралық байланыстар | Музыка, қазақ тілі. | |
Құндылықтар-ды дарыту | Адамгершілік құндылықтарды жеке тұлға бойында қалыптастыру | |
АКТ қолдану дағдылары | ||
Бастапқы білім | 7-сыныпта өткен білімді пысықтау | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурс-тар |
Сабақтың басы5 минут Жаңа білім10 минут Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі10 минут Сергіту сәті2 минут Сабақтың соңы3 минут | Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс. Бұл саяси және экономикалық жаңғыруларды толықтырып қана қоймай, олардың өзегіне айналады.— Н.Ә.Назарбаев, «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» деп бүгінгі сабақты бастаймыз. Ұйымдастыру кезеңі 2 минутЖылулық шеңберіШеңберге тұрып, жақсы, жағымды сөздерді айту.Сандар арқылы топқа бөліну. Білу және түсінуБілу- Шал ақынның шын аты –жөні кім ?- Тілеуке Құлекеұлы- Мысалы, «Өлеңге тоқтамайды Шал дегенің»?«Сиқырлы жәшік» ойыны. Жәшікте үй тапсырмаларын бекіту сұрақтары берілген. Кез-келген оқушы бір сұрақ алып, өзі білмесе, басқа оқушыға бағыттайды. Келесі оқушы алады.1.Мәтіннен негізгі ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік ретпен жазыңдар.2.Сопы дегеніміз кім ?3.Сендер үшін жаңалық болған ақпаратты атаңдар?4. Қожа Ахмет Йасауидің қандай еңбектерін білесіңдер?5.Хикмет дегеніміз не?Оқушылар сұрақтарға жауап қатады.-Сопы, Хикмет, АқиқатСопы- дін жолына түскен құдайшыл адам, тақуа.Хикмет-1) керемет, ғажайып, сұмдық, 2)азап,ауыр бейнет.Ақиқат- шындықТоптың спикері белсенді оқушыларды түртіп отырады.Бағалау парағын толтырады. Бізге екі топ керек. Сондықтан жұп сандар мен тақ сандар екі топқа бөлінеміз.Балалар атайды:Сынып екі топқа бөлінеді. Түсіну Шал ақын (Тілеуке Құлекеұлы)-Көкшетау өңірінде дүниеге келген халық ақыны.Әкесі Құлеке батыр Тәңірбердіұлы-қазақ қалмақ соғысының атақты батырларының бірі,Абылай ханның қадірлес досы, сенімді батыры, беделді елшісі болып,Орта жүздің ішіндегі ел бастаған, қолбасшы адамы болған.Анасы-үйсін тайпасынан шыққан атақты Төле бидің қызы.-Бұл жөнінде не ойлайсыңдар?-Жеке ойланыңыздар, топта талқылаңдар, топтан бір спикер таңдап, постерді қорғаңдар.Мұғалім балалар баға қойғаннан кейін, өзі түзетулер жасайды.Ол бала кезінде тапқыр, зерек,ойға жүйрік,алғыр болған.-Оның кішкентайынан үлкендерше сөйлеп,төрде отырып төрелік айтқанына қарап, жұрт «Шал»атап кеткен ҚолдануА) Тілеуке Құлекеұлы туралы түсіндіру. (слайд арқылы) кітапта203-206-бетті балалар оқиды.10 мин. уақыт беремін.Б) «Өзіңді тексер» атты тапсырманы орындау.-Ал, балалар сергіту сәтін өткіземін, әбден шаршаған боларсыздар. Орнымыздан тұрамыз,2) Интерактивті тақтада: Берілген Шал ақын шығармаларынан өсиет, нақыл сөздерге мысалдар теріп жазыңдар.Балалар орындарынан тұрып, «Биле, биле» сергітуін жасайды.1) Балалар, Тілеуке Құлекеұлы туралы айтады, талдайды, мысал келтіреді. Сұрақтарға жауап береді.2) Берілген слайдты ашу, балалар Тілеуке Құлекеұлы туралы теріп оқиды.Түсіндіреді.ТалдауБағалау парағына жазу.Синтез /Жинақтау/а) Бүгінгі сабақта орындаған тапсырмаларды ой елегінен өткізіп, нақты әңгімелерге сай кесте құру, ойларын жинақтап, түйін жасау.Мәтінмен жұмыс жүргізу. 206-бет, таным дерек бойынша жұмыс жасауӘр оқушы алған рөлді, эмоциямен орындаулары керек.Топтардың бірін –бірі бағалауы. Мұғалім өз бағасын жасайды.Ұпайды бағаға айналдыру.8-9 ұпай – «5»5-7 ұпай – «4»3-4 ұпай – «3»0-2 ұпай – «2» | 1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. «Пікірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды Карточкада жазылған терминдер Бағалау парақшасы |
Бағалау2 минут Кері байланыс3 минут | Бағалау«Гүл күлтелері» рефлексияӘр гүлдің күлтелері таратылады.Әр топтан бір – бір оқушы тұрып, рефлексияны оқып береді немесе мұғалімге тапсырады.Рефлексияны қарау, қорытынды жасау. Білемін Білгім келеді Білдім | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. | Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау | Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Сабақта оқу маұсаты шынайы. Оқушылар өте белсенді, әрі шапшаң қатысты. алайда О. есімді оқушым кері байланыс кезінде аздап қысылды. сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Уақыттық кезең сақталды. Ешқандай ауытқулар болмады. Оқу мақсатыма жеттім. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: «Сиқырлы жәшік» ойыны сабақты қызықтыра түсті. 2: Жаңа сабақ түсінікті болып, оқушылар тестпен жұмыс жасай алды. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: «Өзіңді тексер» тапсырмасы сабақты жандандыру түсті. 2: Рефлексия кезеңі.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Үлгерімі төмен оқушыларға тапсырмаларды жеке беруді. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)