Сынып 3
Астана қаласы
№70
мектеп-лицей
Бастауыш сынып мұғалімі: Опабекова
Кулжахан Шайменовна
Пәні;
Әдебиеттік
оқу
Сабақтың
тақырыбы: Шал мен бала Бердібек Соқпақбаев
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік Б.
Соқпақбаевтың «Шал мен бала» әңгімесімен таныстыру. Әңгіменің
мазмұны мен идеясын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушыларды
сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге
ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін
дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың
өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, тәрбиелеу. Халықтың
өнерлі азаматтарының өнерін құрметтеуге
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың
жаңа білімді меңгеру сабағы..
Сабақтың түрі: Аралас
сабақ.
Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының
тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,
көрнекілік көрсету арқылы
түсіндіру,жарыс, ойын.
Көрнекілік: Тақырыпқа
байланысты суреттер. Қимақағаздар.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Біздің
ережеміз.
ІІ. Үй тапсырмасымен
тексеру
ІІІ. Жаңа
сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты
бекіту.
Ү. Қорытындылау,
бағалау.
ҮІ. Үйге
тапсырма.
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу
құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасымен
жұмыс:
Оқушылардың білімді белсенді
меңгеруге дайындау кезеңі.
Пікір
білдіру.
Адам бойындағы жақсы
қасиеттерді атап көр:
Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру.
-
Б. Соқпақбаевтың «Шал мен бала»
әңгімесімен таныстыру.
-
Әңгіменің мазмұны мен идеясын
меңгерту.

Б.Соқпақбаев туралы не
білесіңдер?
Қандай шығармаларын білесіңдер?

Оқулықпен
жұмыс
- Мәнерлеп оқып
беру.
- Мазмұнын
түсіндіру.
- Мәтінді оқушыларға тізбектей
оқыту.
Сергіту сәті.
Сұрақтар мен тапсырмаларларды
орындау.
1. Трамвайда кімдер келе
жатты?
Қарт балаға не үшін рақмет
айтты?
2. Бала қарт кісіге тағы
қандай көмек көрсетті?
3. Балаға қарт кісі не
жайында әңгімеледі? Бала неге қысылды?
4. Қарт Мәуленге неге риза
болды? «Инабаттылық» дегенді сен қалай түсінесің?
Шал
Бала
Қария,ақсақал,дана,
көпті
көрген,үлкен кісі
данышпан,ақылшы.
Немере,оқушы,тәртіпті
Ақылды,үлкенді
сыйлайтын,қамқор
1. Мәтінді рөлге бөліп
оқыңдар.
2. «Көргенді» сөзінің
мағыналас қатарын тауып көр.
3. Әңгімедегі мақалды
тауып, мәтінге сүйеніп мағынасын түсіндір.
4. Әдептілікке байланысты
мақал-мәтел жинастыр.
Сабақты
қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Оқушы білімі мен
белсенділігін бағалау.
Үйге
тапсырма: . Әңгімені мәнерлеп оқу. Түсінік айтуға
дайындалу.