Тақырыбы
|
Мақсаты
|
Мазмұны
|
1-сабақ
"Кел, танысайық"
|
Топта психологиялық жайлылық атмосферасын құру. Шиеленістің алдын
алу. Бірінші сынып оқушыларының мұғаліммен және бір-бірімен
танысуы.
|
-
Жаттығу: "Сәлем"
-
Жаттығу "Жақсыкөңіл-күй эстафетасы "
-
Жаттығу "Өз құйрығын тістеген айдаһар "
-
Жаттығу "Менің күлкілі портретім"
-
Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
2-сабақ "Алақай! Мен оқушымын"
|
Қолайлы эмоциялық атмосфера құру. Балалардың оқушы мәртебесін
ұғынуы.
|
-
Жаттығу "Менің атым... Мен өзімді сүйемін..."
-
Жаттығу: "Көңіл-күй неге ұқсас"
-
Жаттығу «Оқушы болу деген не?»
-
«Балабақша тәрбиеленушісі – оқушы» тақырыбында сурет
салу
-
Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
3-сабақ
"Мектеп өмірінің ережесі"
|
Бірінші сынып оқушыларының мектеп өмірі ережелері мен танысуы.
Ынтымақтастық, бір-біріне деген сенімді қатынас, сынып ұжымының
ұйымшылдығына бейімделу дағдыларын
дамыту
|
М. А. Панфилованың ертегісі
М. А. Панфилованың ертегісі
-
Слайд көрсету "Мектеп ережесі"
-
Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
4-сабақ
"Мектепке не үшін барамыз?"
|
Балаларға өзінің жаңа мәртебесін сезіну үшін жағдай
жасау.
|
-
Жаттығу: "Мұрын ұшымен амандасу"
-
Жаттығу "Сөйлемдерді аяқта"
-
Жаттығу: "Ең үздік бірінші сынып оқушысы"
-
Жаттығу: "Мектепке не үшін барады?"
-
Жаттығу "Мен мектептемін"
-
Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
5-сабақ
«Менің досым-мектеп портфелі»
|
Балаларды тәртіпке, ұқыптылыққа, оқулықтар мен басқа да мектеп
заттарына ұқыпты қарауға үйрету.
|
М. А. Панфилованың ертегісі
-
Жаттығу "Мен өзімнің портфеліме саламын"
-
Жаттығу: "Төртінші артық"
-
Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
6-сабақ
"Мені жақынырақ таны "
|
Жалпы оң атмосфералы сабақтар құру, топ құру процесіне
қосу,
ұжымның бірігуі, яғни бір-біріне, әрбір қатысушының бірегейлігін
атау.
|
-
Жаттығу: "Әуедегі бал"
-
Жаттығу "Шариктермен жаттығу"
-
Жаттығу: "Не өзгерді"
-
Жаттығу "Кімде ..., барлығыңыз орын ауыстырып
отырыңыздар"
-
Жаттығу: "Мен үшін маңызды не"
-
Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
7-сабақ
"Бірге жұмыс істеуге үйренеміз"
|
Бірінші сынып оқушыларының оқу ынтымақтастығы дағдыларымен танысу
үшін жағдай жасау.
|
-
Жаттығу: "Амандасып қояйық"
-
Жаттығу Шарлар"
-
Жаттығу: "Пингвиндер"
-
Жаттығу"Фигуралар салу"
-
Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
8-сабақ
"Біздің сынып – бұл біз!"
|
Ұжымды біріктіру, бір-біріне деген қарым-қатынастарын "сынып- тұтас
топ" ретінде қалыптастыру
|
-
Жаттығу: "Мейірімді есім"
-
Жаттығу: "Құрттар"
-
Жаттығу «Оқушы портреті»
-
Жаттығу «Жалғыз аяқты жол»
-
Жаттығу "Біздің сынып – бұл барлығымыз"
-
Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
9-сабақ
"Мектептегі көңіл-күй"
|
Үрейленуді төмендету, баланың "Менін" күшейту, баланың психикалық
тонусын,өзіне деген сенімділігін арттыру.
|
-
Жаттығу: "Жаңбыр"
-
Жаттығу "Көңіл-күйімді тап"
-
Жаттығу "Көңіл-күйімді бейнеле"
-
Жаттығу "Хрустальді саяхат"
-
Жаттығу "Көңіл-күй түстері"
-
Жаттығу "Менің мектептегі көңіл-күйім"
-
Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет "
|
10-сабақ
"Бірінші сынып оқушысы болу қандай
керемет"
|
Мектепке және оқуға деген жағымды эмоционалдық қарым-қатынасты
бекіту.
|
-
Жаттығу "Майшам"
-
Жаттығу "Бірінші сынып оқушысының сиқырлы
жастығы"
-
Жаттығу "Бірінші сынып оқушыларының аралы"
-
Жаттығу "Тамаша бақша"
-
Жаттығу "От"
-
Жаттығу "Күн сәулелері"
-
Жаттығу "Көбелектің ұшуы"
-
Жаттығу: "Біздің жүректеріміздің жылуы"
|