Материалдар / Шалкиіз жырау "Би Темірге айтқан бірінші толғауы" Жырдың көркемдік ерекшелігі

Шалкиіз жырау "Би Темірге айтқан бірінші толғауы" Жырдың көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді сабақ жоспары 8 сынып оқушыларына арналған тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2020
1565
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ әдебиеті, І тоқсан 27-сабақ


Cабақ

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы

Жырдың көркемдік ерекшелігі

Оқу мақсаты

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Толғаудың мазмұнын түсінеді.

Шығармаға талдау жүргізе алады,идеясын түсінеді.:

Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдап,дәлелдер келтіреді, өмірмен байланыстырып, креативті ой айта алады,шығармашылықпен жұмыс жүргізеді.



Тілдік құзіреттілік

Толғау, идея, пафос, ұлттық мүдде.

Құндылықтар

Құндылықтар:

- патриотизм

- отансүйгіштік

- өз халқы үшін мақтаныш

- ұлттық сана – сезім

Алдыңғы білім

Шалкиіз жыраудың «Би Темірге бірінші толғауы».

Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Критерийі

Толғаудың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды

Басы


1-тапсырма «Неге? неге? неге?»


1. _____ _____ ___ Неге?


2 ._____ _____ ___ Неге?


3.____ _____ ___ Неге?


«Неге? Неге? Неге?» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру.

Жаңа білім


Мағынаны тану


1-«Болжау» стратегиясы арқылы «мүдде», «пафос», «құндылық» сөздерінің мағынасын ашу

«мүдде»

«пафос»

«құндылық»


«Болжау» стратегиясы

Не болады?

Шын мәнінде не болды?




Дескриптор:

  • Берілген сөздердің мағынасын болжайды.

  • Берілген ресурспен өз болжамын салыстырады.

Ресурс таратылып беріліп, өздерінің жазған болжамдарын салыстырады.

Ортасы

1. «Үзінді,үзінді жайлы пікір» кестесі

Үзінді

Үзінді жайлы пікір








2. Шығарманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдау.

Р/c

Пафос

Ұлттық мүдде

Менің пікірім














3. Шалкиіз жырауға толғаудан алған әсерімен бөлісіп, хат жазу.

РАФТ әдісі арқылы

Р-рөл

А-аудитория

Ф- формасы

Т- тақырып

Дескриптор:

  • Шығарманың идеясын түсінеді.

  • Шығарманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды.

  • Толғаудан алған әсерімен бөлісіп хат жазады.

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі
















«Рафт» әдісі арқылы

Соңы

4-минут

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі


«Бес саусақ» әдісі арқылы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ