Материалдар / Салу есептері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Салу есептері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
961
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы

Шалқар қаласы

6 орта мектебі

Пәні: геометрия

Пән мұғалімі: Р.О.Бахытова

Тақырыбы:

Салу есептері

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Бахытова Р.О

19.04.2018ж

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдар ламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.16 берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлу;

7.1.2.17 кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салу;

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу;;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:Салу есептерін шешу кезеңдерін топпен талқылау арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады

Оқушылардың басым бөлігі:Тапсырмалар ережесі ы пайдаланып, есептерге арналған тапсырмалардыорындайды.Логикалық ойлау қабілеттері артады.Пәнге деген қызығушылығы артады

Кейбір оқушылар:Оқушылар жаңа тақырып ұғымы жайлы толықтүснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақ кезең

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

аОқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.


Сабақтың ортасы (6-40 минут)

Тақырыптарға қатысты материалдар бар суреттерін тақтаға іліп, талдау

2-слайд

  • Бұл тақырыпты оқи отырып “геометриялық салу” ұғымы туралы түсінік аласыңдар; салу есептерін шығару үшін қолданылатын құралдардың қызметтері білетін боласыңдар; ойлау қабілетін дамытудағы салу есептерінің маңызын білесіңдер; қарапайым салу есептерін шығарып үйренесіңдер.


3-слайд Геометриялық салулар туралы түсінік

  • Геометрияның элементтерімен алғаш таныса бастағаннан бастап суреттер салу үшін арнайы құралдарды пайдалану керектігін білесіңдер.

  • МCanvas 434 ысалы, түзу, сәуле, кесінді сызу үшін сызғышты, ал шеңбер сызу үшін циркульді пайдаланамыз.


4-слайд

  • Анықтама. Геометриялық салу деп сызғыш пен циркульдің көмегімен қандай да бір геометриялық фигураны салуды айтады.


5-слайд

  • С алуға берілген және салынған фигуралар жазықтықтағы фигуралар болғандықтан, геометриялық салулар жазықтықта қарастырылады.


6Canvas 565 -слайд

  • Теория жүзінде геометриялық салулар еш қатесіз, нақты салынған болып есептеледі.

  • Бірақ, іс жүзінде олай болмауы мүмкін.

  • Ол пайдаланылған құралдарда жіберілген қателіктер мен салу кезіндегі кемшіліктерге байланысты болады.


7-слайд

  • Анықтама. Геометриялық салулар кейде есеп түрінде беріледі, ондай есептер салу есептері деп аталады.


8-слайд

  • Салу есептерінің шарты бойынша нақты бір фигуралар беріледі де, басқа нақты бір фигуралардың салынуы талап етіледі.

  • Мысалы, “Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберді салыңдар” деген есептегі үшбұрыш – берілген фигура, ал сырттай сызылған шеңбер – ізделініп отырған, салынуға тиісті фигура.


9-слайд

  • Салу есебінің шарттарын қанағаттандыратын фигура есептің шешімі болып табылады.

  • Олай болса, геометриялық салу есебін шешу дегеніміз – сол есептің шарттарын қанағаттандыратын фигураны салу.

Интерактивті тақта арқылы көрсете отырып мысалдар түсіндіремін

1-мысал,Берілген бұрышқа тең бұрыш салу.

Берілген төбесі А нүктесі болатын св бұрышы.
Салу керек: св бұрышына тең EOD бұрышын
Салу үшін: ω(Ar) шеңбер жүргіземіз. Қиылысу нүктесі C D деп белгілейміз. О нүктесінен бастап а сәулесін салып, ω (О:АВ) шеңберін жүргіземіз. D нүктесіне а∩ω (O:AB) жүргізейік.
ω(O:AB)∩ ω(D:CB)=E сонда EOD бұрышы шықты.
Шынында да, үшбұрыштар теңдігінің 3-ші белгісі бойынша АВ=ОD, АС=OE,BC=ED олай болса CAB бұрышы EOD бұрышына тең.(1-сурет.)


1-сурет

2- мысал. Берілген бұрыштың биссектрисасын салу.

Төбесі О болатын (ab) бұрышы берілсін. ω (O;r) шеңберін жүргіземіз, r – кез келген оң сан. A=a∩ω(O;r) және B= b∩ω(O;r) нүктелерін аламыз. Енді ω(А;r) және ω(В;r) шеңберлерін жүргізіп, олардың қиылысу нүктесін D арқылы белгілейміз. Онда AD сәулесі (ab) бұрышының биссектрисасы болады. 2-сурет.


2-сурет.


Оқулық

Аудидиск:

Қосымша тапсырма:1.7

1жұмыс дәптер

Сабақтың соңы



«Ойлан бірік. бөліс

Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі.

Топтық жұмыс. Есепті оқушылармен бірлесе отырып, тақтаға сызып көрсетем

Ойын. Гүл құрастыру. Осы гүлдей сыныбымыздың абыройын сақтап қалам десек 5 жапырақшадағы есептерді, не сұрақтарды дұрыс шешуіміз керек.

Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!