Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабақты жағымды ахуалдан
бастау.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе
тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы
көңіл күй сыйлайды.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Оқулық, оқу құрал жабдықтары,
тақта, бор,
|
|
Миға шабуыл тапсырмалары
арқылы откен сабақ пен осы сабақты
байланыстырамын
|
Сұрақтарға жауап
береді
Айнымалы шамалар деген
не?
Қандай шамаларды
білесің?
Кандай шамалар
арасындағы тәуелділікті білесің?
|
Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Оқулық, оқу құрал жабдықтары,
тақта, бор
|
Сабақтың
ортасы
|
-
Тапсырма
Тәжірибелер мен бақылауларда
тәуелсіз айнымалының мәні мен оған сәйкес тәуелді айнымалының мәні
белгілі бір реттілікпен кесте арқылы
беріледі.
-
Кестенің бір жолына тәуелсіз
айнымалының мәні мен оған сәйкес тәуелді айнымалының мәні кестенің
екінші жолына жазылады.
-
Кесте қадаммен
беріледі. Кестенің қадамы дегеніміз тәуелсіз айнымалы шаманың қатар
тұрған екі мәнінің айырмасы.
|
-
Тапсырмалар.
№1.
5-кестедегі сағат есебімен
берілген уақыттың мәндері минут есебімен жазылған. Кестені
толтырыңыз. 5-кесте
x(сағ)
|
2
|
|
1
|
0,75
|
|
0,25
|
y(мин)
|
|
90
|
60
|
|
30
|
|
y-тің мәндерінің х-тің
мәндеріне тәуелділігін өрнектейтін формуланы
көрсетіңіз.
|
Дескриптор: -формуланы
тұжырымдайды;
-сағатты минутка
айналдырады
-минутты сағатқа
айналдырады
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс» бойынша мұғалімнің
бағалауы
1
|
Оқулық, оқу құрал жабдықтары,
тақта, бор
|
|
-
Тапсырма
1-кестеде велосипедші 16
км/сағ жылдамдықпен A қаласынан B қаласына дейінгі кеткен жолының
ара қашықтығының (s), жүрген уақытына (t) тәуелділігі
берілген.
1-кесте
t(сағ)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
s(км)
|
0
|
16
|
32
|
48
|
56
|
80
|
96
|
112
|
Шамалардың бірі екеуінің
көбейтіндісі болып табылатын тәуелділіктер өмірде жиі кездеседі.
Кестеде осындай шамалардың бұрқатарын қарастырайық.
2-кесте
|
1-кесте
t(сағ)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
s(км)
|
0
|
16
|
32
|
48
|
56
|
80
|
96
|
112
|
Шамалардың бірі екеуінің
көбейтіндісі болып табылатын тәуелділіктер өмірде жиі кездеседі.
Кестеде осындай шамалардың бұрқатарын
қарастырайық.
Көбейтінді
|
Көбейткіш
|
Көбейткіш
|
Формула
|
Жол
(s)
|
Жылдамдық(v)
|
Уақыт(t)
|
s=vt
|
Жұмыс(A)
|
Өнімділік(w)
|
Уақыт(t)
|
A=wt
|
Құны(C)
|
Бағасы(a)
|
Тауар
саны(n)
|
C=an
|
Тік төртбұрыштың
ауданы(S)
|
Ұзындығы(a)
|
Ені(b)
|
S=ab
|
Заттың
массасы(m)
|
Тығыздығы( )
|
Көлемі(V)
|
m=
|
Ерітіндідегі
заттың массасы(m)
|
Концентрациясы(p)
|
Ерітіндінің
массасы(M)
|
m=pM
|
|
Дескриптор: -формуланы
тұжырымдайды;
-сағатты минутка
айналдырады
-минутты сағатқа
айналдырады
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
|
3-тапсырма
Егер тік төртбұрыштың ұзындығы
150 мм және ені 8см болса, онда тік төртбұрыштың ауданын
табыңыз
|
3-тапсырма
Шешуі: S=a·b формуласын
пайдаланып есептейміз. Онда
150·8=1200 емес,
15·8=120 болу керек. Яғни өлшем
бірліктерді сәйкестендіру маңызды.
(150мм=15см)
|
Дескриптор: -формуланы
тұжырымдайды;
-сағатты минутка
айналдырады
-минутты сағатқа
айналдырады
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
,
|
|
|
|
Дескриптор: -формуланы
тұжырымдайды;
-кубтың ауданын
табады
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
|
|
Дескриптор: -формуланы
тұжырымдайды;
-тұздың концентрациясының
пайызын табады
|
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс» бойынша мұғалімнің
бағалауы
1
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап,
дәптер,
|
Сабақтың
аяғы
|
Сабақты
қорытындылау:
«Жалғасын тап»
әдісі арқылы сабақты
қорытындылаймын:
Үйге тапсырма беру: №
1287
|
Оқушыларға «Білім
сандығы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Оқушылар
бір-бірінің сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
|