Материалдар / Шамалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері:аналитикалық (формула арқылы), кестелік, графиктік тәсіл

Шамалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері:аналитикалық (формула арқылы), кестелік, графиктік тәсіл

Материал туралы қысқаша түсінік
шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығарады; шамалар арасындағы тәуелділіктер-дің берілу тәсілдерін білу; сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу; формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру; формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу;
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6.4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер

Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ

Педагогтің аты-жөні:

Алибаев Ерзат

Күні:

12.04.2024ж

Сыныбы: 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шамалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері:аналитикалық (формула арқылы), кестелік, графиктік тәсіл


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу;

6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру;

Сабақтың мақсаты:

шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығарады;

шамалар арасындағы тәуелділіктер-дің берілу тәсілдерін білу;

сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу;

формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру;

формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу;



Сабақ кезеңі/Уақыты

I.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


I.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақты жағымды ахуалдан бастау.

Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор,



Миға шабуыл тапсырмалары арқылы откен сабақ пен осы сабақты байланыстырамын

Сұрақтарға жауап береді

Айнымалы шамалар деген не?

Қандай шамаларды білесің?

Кандай шамалар арасындағы тәуелділікті білесің?

Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор

Сабақтың ортасы


  1. Тапсырма

Тәжірибелер мен бақылауларда тәуелсіз айнымалының мәні мен оған сәйкес тәуелді айнымалының мәні белгілі бір реттілікпен кесте арқылы беріледі.

  • Кестенің бір жолына тәуелсіз айнымалының мәні мен оған сәйкес тәуелді айнымалының мәні кестенің екінші жолына жазылады.

  • Кесте қадаммен беріледі. Кестенің қадамы дегеніміз тәуелсіз айнымалы шаманың қатар тұрған екі мәнінің айырмасы.

  1. Тапсырмалар.

1. 5-кестедегі сағат есебімен берілген уақыттың мәндері минут есебімен жазылған. Кестені толтырыңыз. 5-кесте

x(сағ)

2


1

0,75


0,25

y(мин)


90

60


30




y-тің мәндерінің х-тің мәндеріне тәуелділігін өрнектейтін формуланы көрсетіңіз.


Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды;

-сағатты минутка айналдырады

-минутты сағатқа айналдырады

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауы

1

Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор


  1. Тапсырма

1-кестеде велосипедші 16 км/сағ жылдамдықпен A қаласынан B қаласына дейінгі кеткен жолының ара қашықтығының (s), жүрген уақытына (t) тәуелділігі берілген.

1-кесте

t(сағ)

0

1

2

3

4

5

6

7

s(км)

0

16

32

48

56

80

96

112



Шамалардың бірі екеуінің көбейтіндісі болып табылатын тәуелділіктер өмірде жиі кездеседі. Кестеде осындай шамалардың бұрқатарын қарастырайық. 2-кесте

1-кесте

t(сағ)

0

1

2

3

4

5

6

7

s(км)

0

16

32

48

56

80

96

112



Шамалардың бірі екеуінің көбейтіндісі болып табылатын тәуелділіктер өмірде жиі кездеседі. Кестеде осындай шамалардың бұрқатарын қарастырайық.

Көбейтінді

Көбейткіш

Көбейткіш

Формула

Жол (s)

Жылдамдық(v)

Уақыт(t)

s=vt

Жұмыс(A)

Өнімділік(w)

Уақыт(t)

A=wt

Құны(C)

Бағасы(a)

Тауар саны(n)

C=an

Тік төртбұрыштың ауданы(S)

Ұзындығы(a)

Ені(b)

S=ab

Заттың массасы(m)

Тығыздығы( )

Көлемі(V)

m=

Ерітіндідегі заттың массасы(m)

Концентрациясы(p)

Ерітіндінің массасы(M)

m=pM



Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды;

-сағатты минутка айналдырады

-минутты сағатқа айналдырады


Оқулық, жұмыс дәптері




3-тапсырма

Егер тік төртбұрыштың ұзындығы 150 мм және ені 8см болса, онда тік төртбұрыштың ауданын табыңыз

3-тапсырма

Шешуі: S=a·b формуласын пайдаланып есептейміз. Онда 150·8=1200 емес, 15·8=120 болу керек. Яғни өлшем бірліктерді сәйкестендіру маңызды. (150мм=15см)



Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды;

-сағатты минутка айналдырады

-минутты сағатқа айналдырады


Оқулық, жұмыс дәптері

,






Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды;

-кубтың ауданын табады


Оқулық, жұмыс дәптері






Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды;

-тұздың концентрациясының пайызын табады



ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауы

1

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер,



Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Үйге тапсырма беру: № 1287




Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.






Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!