Мотивациялық
қозғаушы
|
«Жұмбақтар және олардың шешуі»
ойыны
Балалар мен сендерге жұмбақ
жасырамын.
1.Тікен-тікен, тік
пісте,
Қысы-жазы бір
түсте.
2.Көк жиекті шай табақта,
Алтын алма тербелер,
Кейде бүркер алма жүзін,
Ұлпа, мақта пернелер.
3.Қалпағы
бар,
Басы жоқ,
Қолы да жоқ,
Шашы
жоқ
Сыңар аяқ
өзінің
Ойлан, тап не
екенің\
|
Балалар жұмбақтың жауабын
тапты.
-Шырша
-Күн
-Саңырауқұлақ
|
Іздену
ұйымдастыру
шы.
|
Дәптермен
жұмыс.1-тапсырма
-Суретте ең көп бейнеленген
қандай зат?
-Бір-бірден салынған заттың
аты қандай?
- Бір-бірден салынған заттарды
бояңдар.

2-тапсырма.
«Жол сал» ойын түрінде
ұйымдастырылады.
Балалар үлкен шәйнектен, үлкен
кесеге дейін, кішкентай шәйнектен, кішкентай кесеге дейін жол
салыңдар.

-Балалар жолды қалай
салдыңдар?
Сергіту
жаттығуы:
Оңға қарай
иілдік,
Солға қарай
иілдік,
Бір отырып, бір тұрып,
Бәріміз бір сергідік.
3-тапсырма
1 және 2 затты санауға
байланысты берілген.
-Балалар сол жақтағы
карточкада неше киіз үй, оң жақтағы карточкада неше киіз
үй?
-Сол жақтағы карточкада неше
тақия, оң жақтағы карточкада неше тақия
орналасқан?

4-тапсырма
Бұл орманның
пішіні,
Бауырсақтың да
мүсіні,
Кішірейтсек біз мұны,
Шығады тоқаш наны боп.
-Ол
не?
-Барлық шеңберлерді
бояңдар.
Алдыменшеңбер сөзінің орыс, ағылшын
тілдеріндегі аудармасын айтып үйренейік
шеңбер- круг ,
шеңбер-round
-Неше шеңбер
боядыңдар?
-Сендер бояған шеңбердің
көлемі қандай?
Логикалық
ойын:
«Топтастыр
»
Шарты: Берілген суреттерді
санына қарай топтастырулары қажет.
Полингвизм: Бір-один-one;
көп-много-many;шеңбер-
круг-round.
|
Балалар сұрақтарға жауап
берді:
-шырша бүрі, қоян, күн,
саңырауқұлақ, шырша, бұлт.
-Шырша, күн,
саңырауқұлақ.
Балалар үлкен шәйнекпен үлкен
кесені, кішкентай шәйнекпен кішкентай кесені сызық арқылы
қосты.
Балалар өлең мазмұныныа сай
жаттығулар жасады.
Балалар заттарды санап,
заттардың саны тең карточкаларды сызықпен
қосты.
Жұмбақтың жауабы:
дөңгелек.
шеңбер- круг ,
шеңбер-round
-Балалар шеңберлерді бояды.
-Үш шеңбер боядық
-Шеңберлердің көлемі әр –түрлі
Балалар ойынға қызығушылық
білдірді.
Барлығы бірге үш тілде
айтты.
|
Рефлексивті
коррекциялау
Шы
|
Өзін –өзі бақылау және өзінің
атқарған жұмысына баға беру.
Балалар бүгінгі тапсырманы
қаншалқты дұрыс орындағанымызды білу үшін, тақтаға назар
аударайық.
Сендердің орныдаған
тапсырмаларын тақтадағыдай болса онда дәптердің төменгі жақ
бұрышына жасыл шебер саламыз, бір қате болса сары шеңбер саламыз,
көп қателіктер болса қызыл шеңбер саламыз.
Балалар бұл бағдаршамның
түстері жасыл түс-бәрі дұрыс деген сөз, сары түс- кішкене
мұқияттылау болу керек, қызыл түс кейбір тапсырмаларды қайта
орындау керек дегенді білдіреді.
|
-Балалар өз жұмысын тақтадағы
үлгімен салыстырды, өз жұмыстарына баға
берді.
Барлығы тапсырмалары түсініп
орындай білді.
|