Пәні: Математика
|
Сабақ :Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін есептеулер |
Мектеп: Дарьинск ЖОББҚМ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Бекентаева А.Р. |
|||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
4.1.3.4 Өлшем бірліктерін (см2, дм2, м2,га, а, ) түрлендіру,салыстыру жəне атаулы сандармен амалдар орындау |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
Ұзындық өлшем бірліктері арақатынасын анықтай алады |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Өлшемдер кестесін құрастырады және шамалармен арифметикалық амалдар орындауда қолданады |
||||||
|
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: Шамаларға байланысты есептерді шығарудағы қиындықтарды анықтайды, оларға түзетулер жасайды |
||||||
|
|
||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:Оқушылар берілген тапсырмаларды топта және жұптасып талқылай алады. Бұндай талқылаулар басқаларды тыңдауға, өз кезегін күтуге және нәтижесімен келісуге көмектеседі |
|||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат сантиметр, квадрат дециметр, квадрат метр, квадрат километр, ар, гектар |
||||||
|
|
||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) Бөлменің ауданын табу үшін қай өлшем бірлігін пайдаланамыз? Егіс алқабының ауданын табу үшін қай өлшем бірлігін пайдаланамыз? |
||||||
|
|
||||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым) Осы өлшем бірліктері қай мамандық үшін аса маңызды екенін айта аласыз ба? |
||||||
|
|
||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||
|
Кесте бойынша есепке талдау жасап, жазады. Үш тілде сөздер жазу Ұзындық – длина – length, аудан – площадь- square |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Оқушылар ұзындық, аудан өлшем бірліктері туралы өткен тақырыптарды еске түсіреді |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күн жылуын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді Болып кетер сонда дереу жан жағым Ширату: «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… өкшемен… арқамен. «Өлшем бірліктері» әдісімен топтарға бөлінеді. «Стикердегі диалог» әдісімен үй тапсырмасын тексеру Мысал 17 (99 бет) -Үлкен қашықтықты қандай өлшем бірлігімен өлшейміз? ( км) -«Километр» сөзінің ұғымын білесіңдер ме? «метр» француз тілінен аударғанда «өлшем» деген ұғымды білдіреді. Ал «кило» -«мың». Аудан өлшем бірліктерін атаңдар. Жаңа сабақтың табыс критерийін бірге анықтау. Ұзындық – длина – length, аудан – площадь- square |
Өлшем бірліктері жазылған парақшалар Сұрақтары мен жауаптары жазылған стикерлер Слайд Слайд |
||||
|
Ортасы |
Негізгі бөлім Берілген тақырып бойынша «Еркін талқылау» әдісі арқылы оқулықтағы тапсырманы орындау Мысал 19 Ірірек бірлікпен өрнектеп жаз: а/10000см2, 9000 см2, 700 см2, 80 см2 ә/100 дм2, 70 дм2, 700 дм2, 6 дм2 б/1 м2, 5 м2, 40 м2, 2м2 в/1 км2, 23 км2, 4 км2 Жеке жұмыс Мысал 20 3м2 5 дм2 2см2 1мм2=305дм2 2см2 1мм2=30502см2 1мм2=3050201мм2 Мысал 21 1000000мм2=10000см2=100дм2=1м2 «Көршіңді тексер» әдісімен өзара бағалау Сергіту сәті «Ойлан.Жұптас. Топтас» әдісі /топтық жұмыс/. Постер қорғау Гектар, ар туралы түсінік І топ – кестені толтыр 730 га=7300000м2 240 га=2400000м2 190 га=1900000м2 130га=1300000м2 ІІ топ-есепті шығар 150:2=75 75*20=1500ц=150т 50*25=1250ц=125т 150-(75+50)=25 25*40=1000ц=100т ІІІ топ- кестені толтыр 9000*130=1170000 тг 7000*90=630000 тг 8000*90=720000 тг «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен бағалау |
Оқулық Табыс критерийлері арқылы бағалау Егіс алқабының суреті, флипчарт, маркерлер |
||||
|
Аяқталуы |
«+», «- » математикалық диктант «Бағдаршам» әдісімен өз – өзін бағалау Бекіту (табыс критерийіне қайта оралу) Табыс критерийлері :
Бағалау Үйге тапсырма Рефлексия (кері байланыс) Сабақ туралы пікірлерін «Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?» әдісімен білдіру |
Бағдаршам түстері Кері байланыс парақтары |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Дарынды және талантты оқушыларға жоғары дәрежелі сұрақтары ,төмен деңгейдегі оқушыларға сұрақ-жауап пен сөздікпен жұмыс берілді. |
Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды |
Қазақ тілі, тарих, дүниетану. Оқушылардың жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті. Оқушыларды топқа бөлуде әлеуметтік, мінез-құлық, эмоционалдық ерекшеліктері мен Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді. Досына көмек көрсету, қиындықты бірге жеңу адамгершілік құндылықтары дамиды. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін есептеулер 4 сынып
Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін есептеулер 4 сынып
Пәні: Математика
|
Сабақ :Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін есептеулер |
Мектеп: Дарьинск ЖОББҚМ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Бекентаева А.Р. |
|||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
4.1.3.4 Өлшем бірліктерін (см2, дм2, м2,га, а, ) түрлендіру,салыстыру жəне атаулы сандармен амалдар орындау |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
Ұзындық өлшем бірліктері арақатынасын анықтай алады |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Өлшемдер кестесін құрастырады және шамалармен арифметикалық амалдар орындауда қолданады |
||||||
|
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: Шамаларға байланысты есептерді шығарудағы қиындықтарды анықтайды, оларға түзетулер жасайды |
||||||
|
|
||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:Оқушылар берілген тапсырмаларды топта және жұптасып талқылай алады. Бұндай талқылаулар басқаларды тыңдауға, өз кезегін күтуге және нәтижесімен келісуге көмектеседі |
|||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат сантиметр, квадрат дециметр, квадрат метр, квадрат километр, ар, гектар |
||||||
|
|
||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) Бөлменің ауданын табу үшін қай өлшем бірлігін пайдаланамыз? Егіс алқабының ауданын табу үшін қай өлшем бірлігін пайдаланамыз? |
||||||
|
|
||||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым) Осы өлшем бірліктері қай мамандық үшін аса маңызды екенін айта аласыз ба? |
||||||
|
|
||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||
|
Кесте бойынша есепке талдау жасап, жазады. Үш тілде сөздер жазу Ұзындық – длина – length, аудан – площадь- square |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Оқушылар ұзындық, аудан өлшем бірліктері туралы өткен тақырыптарды еске түсіреді |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күн жылуын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді Болып кетер сонда дереу жан жағым Ширату: «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… өкшемен… арқамен. «Өлшем бірліктері» әдісімен топтарға бөлінеді. «Стикердегі диалог» әдісімен үй тапсырмасын тексеру Мысал 17 (99 бет) -Үлкен қашықтықты қандай өлшем бірлігімен өлшейміз? ( км) -«Километр» сөзінің ұғымын білесіңдер ме? «метр» француз тілінен аударғанда «өлшем» деген ұғымды білдіреді. Ал «кило» -«мың». Аудан өлшем бірліктерін атаңдар. Жаңа сабақтың табыс критерийін бірге анықтау. Ұзындық – длина – length, аудан – площадь- square |
Өлшем бірліктері жазылған парақшалар Сұрақтары мен жауаптары жазылған стикерлер Слайд Слайд |
||||
|
Ортасы |
Негізгі бөлім Берілген тақырып бойынша «Еркін талқылау» әдісі арқылы оқулықтағы тапсырманы орындау Мысал 19 Ірірек бірлікпен өрнектеп жаз: а/10000см2, 9000 см2, 700 см2, 80 см2 ә/100 дм2, 70 дм2, 700 дм2, 6 дм2 б/1 м2, 5 м2, 40 м2, 2м2 в/1 км2, 23 км2, 4 км2 Жеке жұмыс Мысал 20 3м2 5 дм2 2см2 1мм2=305дм2 2см2 1мм2=30502см2 1мм2=3050201мм2 Мысал 21 1000000мм2=10000см2=100дм2=1м2 «Көршіңді тексер» әдісімен өзара бағалау Сергіту сәті «Ойлан.Жұптас. Топтас» әдісі /топтық жұмыс/. Постер қорғау Гектар, ар туралы түсінік І топ – кестені толтыр 730 га=7300000м2 240 га=2400000м2 190 га=1900000м2 130га=1300000м2 ІІ топ-есепті шығар 150:2=75 75*20=1500ц=150т 50*25=1250ц=125т 150-(75+50)=25 25*40=1000ц=100т ІІІ топ- кестені толтыр 9000*130=1170000 тг 7000*90=630000 тг 8000*90=720000 тг «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен бағалау |
Оқулық Табыс критерийлері арқылы бағалау Егіс алқабының суреті, флипчарт, маркерлер |
||||
|
Аяқталуы |
«+», «- » математикалық диктант «Бағдаршам» әдісімен өз – өзін бағалау Бекіту (табыс критерийіне қайта оралу) Табыс критерийлері :
Бағалау Үйге тапсырма Рефлексия (кері байланыс) Сабақ туралы пікірлерін «Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?» әдісімен білдіру |
Бағдаршам түстері Кері байланыс парақтары |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Дарынды және талантты оқушыларға жоғары дәрежелі сұрақтары ,төмен деңгейдегі оқушыларға сұрақ-жауап пен сөздікпен жұмыс берілді. |
Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды |
Қазақ тілі, тарих, дүниетану. Оқушылардың жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті. Оқушыларды топқа бөлуде әлеуметтік, мінез-құлық, эмоционалдық ерекшеліктері мен Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді. Досына көмек көрсету, қиындықты бірге жеңу адамгершілік құндылықтары дамиды. |
||||
шағым қалдыра аласыз













