Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін есептеулер 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін есептеулер 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпта сабақ беретін мұғалімдерге көмек құрал ретінде пайдалануға болады. Материал 4-сыныптың математика пәнінен сабақ жоспары түрінде берілген. Сабақ барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер, бағалау түрлері көрсетілген. Оқушылар гектар, ар түсініктерімен танысады ұзындық өлшем бірліктері арақатынасын анықтай алады, өлшемдер кестесін құрастырады , шамаларға байланысты есептерді шығарады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика

Сабақ :Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін есептеулер

Мектеп: Дарьинск ЖОББҚМ

Күні:

Мұғалімнің есімі: Бекентаева А.Р.

Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

4.1.3.4 Өлшем бірліктерін (см2, дм2, м2,га, а, ) түрлендіру,салыстыру жəне атаулы сандармен амалдар орындау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Ұзындық өлшем бірліктері арақатынасын анықтай алады

Оқушылардың басым бөлігі:

Өлшемдер кестесін құрастырады және шамалармен арифметикалық амалдар орындауда қолданады



Кейбір оқушылар:

Шамаларға байланысты есептерді шығарудағы қиындықтарды анықтайды, оларға түзетулер жасайды



Тілдік мақсат

Оқушылар:Оқушылар берілген тапсырмаларды топта және жұптасып талқылай алады. Бұндай талқылаулар басқаларды тыңдауға, өз кезегін күтуге және нәтижесімен келісуге көмектеседі

Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат сантиметр, квадрат дециметр, квадрат метр, квадрат километр, ар, гектар


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

Бөлменің ауданын табу үшін қай өлшем бірлігін пайдаланамыз?

Егіс алқабының ауданын табу үшін қай өлшем бірлігін пайдаланамыз?


Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым)

Осы өлшем бірліктері қай мамандық үшін аса маңызды екенін айта аласыз ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:

Кесте бойынша есепке талдау жасап, жазады.

Үш тілде сөздер жазу

Ұзындық – длина – length, аудан – площадь- square

Алдыңғы оқу

Оқушылар ұзындық, аудан өлшем бірліктері туралы өткен тақырыптарды еске түсіреді

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар

Басталуы


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Күн жылуын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді

Болып кетер сонда дереу жан жағым

Ширату:  «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… өкшемен… арқамен.

«Өлшем бірліктері» әдісімен топтарға бөлінеді.


«Стикердегі диалог» әдісімен үй тапсырмасын тексеру

Мысал 17 (99 бет)

-Үлкен қашықтықты қандай өлшем бірлігімен өлшейміз? ( км)

-«Километр» сөзінің ұғымын білесіңдер ме?

«метр» француз тілінен аударғанда «өлшем» деген ұғымды білдіреді. Ал «кило» -«мың».

Аудан өлшем бірліктерін атаңдар.

Жаңа сабақтың табыс критерийін бірге анықтау.

Ұзындық – длина – length, аудан – площадь- square

















Өлшем бірліктері жазылған парақшалар


Сұрақтары мен жауаптары жазылған стикерлер








Слайд



Слайд

Ортасы

Негізгі бөлім

Берілген тақырып бойынша «Еркін талқылау» әдісі арқылы оқулықтағы тапсырманы орындау

Мысал 19

Ірірек бірлікпен өрнектеп жаз:

а/10000см2, 9000 см2, 700 см2, 80 см2

ә/100 дм2, 70 дм2, 700 дм2, 6 дм2

б/1 м2, 5 м2, 40 м2, 2м2

в/1 км2, 23 км2, 4 км2

Жеке жұмыс

Мысал 20

2 5 дм2 2см2 1мм2=305дм2 2см2 1мм2=30502см2 1мм2=3050201мм2

Мысал 21

1000000мм2=10000см2=100дм2=1м2

«Көршіңді тексер» әдісімен өзара бағалау


Сергіту сәті


«Ойлан.Жұптас. Топтас» әдісі /топтық жұмыс/. Постер қорғау

Гектар, ар туралы түсінік


І топ – кестені толтыр

730 га=7300000м2

240 га=2400000м2

190 га=1900000м2

130га=1300000м2

ІІ топ-есепті шығар

150:2=75 75*20=1500ц=150т

50*25=1250ц=125т

150-(75+50)=25 25*40=1000ц=100т

ІІІ топ- кестені толтыр

9000*130=1170000 тг

7000*90=630000 тг

8000*90=720000 тг

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен бағалау



Оқулық













Табыс критерийлері арқылы бағалау







Егіс алқабының суреті, флипчарт, маркерлер


Аяқталуы

«+», «- » математикалық диктант

«Бағдаршам» әдісімен өз – өзін бағалау




Бекіту (табыс критерийіне қайта оралу)

Табыс критерийлері :

  1. Ұзындық өлшем бірліктері арақатынасын анықтай алады

  2. Өлшемдер кестесін құрастырады және шамалармен арифметикалық амалдар орындауда қолданады

  3. Шамаларға байланысты есептерді шығарудағы қиындықтарды анықтайды, оларға түзетулер жасайды


Бағалау

Үйге тапсырма

Рефлексия (кері байланыс)

Сабақ туралы пікірлерін «Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?» әдісімен білдіру


Бағдаршам түстері











Кері байланыс парақтары










Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Дарынды және талантты оқушыларға жоғары дәрежелі сұрақтары ,төмен деңгейдегі оқушыларға сұрақ-жауап пен сөздікпен жұмыс берілді.

Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды

Қазақ тілі, тарих, дүниетану.

Оқушылардың жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.

Оқушыларды топқа бөлуде әлеуметтік, мінез-құлық, эмоционалдық ерекшеліктері мен Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді. Досына көмек көрсету, қиындықты бірге жеңу адамгершілік

құндылықтары дамиды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.07.2018
1692
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі