Материалдар / санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түснік алады, оны шығаруда пайдаланып теңдеулерді шешуге үйренеді. Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау Мысалы, - санды теңсіздіктер Мысалы, 2 + 3 > 4 — тура санды теңсіздік, өйткені 2 + 3 қосындысының мәні 5; ал 5>4 — тура санды теңсіздік; 24 - 4 < 10 — тура емес санды теңсіздік, өйткені 24-4 айырымының мәні 20, ал 20< 10 — тура емес санды теңсіздік.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2018
5848
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы119

Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері

Мақсаты

Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түснік алады, оны шығаруда пайдаланып теңдеулерді шешуге үйренеді

Жалпы мақсат

Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру

Күтілетін нәтиже

Санды теңсіздіктер туралы үйренгендеріни меңгеріп, ажыратып, есеп шығаруға пайдаланады.


7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,Спирал әдісі,Көкпар ойыны, Суреттер сөйлейді

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі


Тренинг

«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым

Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Мысалы, - санды теңсіздіктер

Мысалы, 2 + 3 > 4 — тура санды теңсіздік, өйткені 2 + 3 қосындысының мәні 5; ал 5>4 — тура санды теңсіздік; 24 - 4 < 10 — тура емес санды теңсіздік, өйткені 24-4 айырымының мәні 20, ал 20< 10 тура емес санды теңсіздік.


Мұғалім берген тапсырманы орындау.

Түсіну

AutoShape 285 AutoShape 286 Санды теңсіздіктер

тура тура емес

а <b және а > b түріндегі теңсіздіктерді қатаң теңсіздіктер деп атайды. а < b және а > b түріндегі теңсіздіктерді қатаң емес деп атайды. а < х < b, а < х < b, а < х < b және т.б. түріндегі теңсіздіктерді қос теңсіздіктер деп атайды.

< және >; < және > таңбаларын бір-біріне қарама-қарсы таңбалар деп атайды.

1-қасиет: Егер тура санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін бірдей санды қосса, онда тура санды теңсіздік шығады, яғни а > b болса, онда а + с> b + с,

2-қасиет: Егер а >b тура санды теңсіздігінің екі жағын:

с > 0 оң санына көбейтсе, онда а∙ с > b- с тура санды теңсіздігі;

с < 0 теріс санына көбейтсе, онда а - с < b- с тура санды теңсіздігі шығады

3-қасиет: егер а > b және b > с болса, онда а> с.

4-қасиет: Таңбалары бірдей екі тура санды теңсіздіктің сол жақ және оң жақ бөліктерін мүшелеп қосса, тура санды теңсіздік шығады, яғни а>b және с > d болса, онда а + c >b + d.

5-қасиет: Мүшелері оң сан және таңбалары бірдей тура екі санды теңсіздіктің сол жақ және оң жақ бөліктерін көбейтсе, тура санды теңсіздік шығады, яғни а > b > 0 және с > d > 0 болса, онда ас > bd.

6-қасиет: Егер а > b > 0 және с > d > О болса, онда

егер 0 < а < b және 0 < с < d болса, онда .


Қолдану

Әр топқа тапсырма беру Деңгейлік тапсырмалар:

I деңгей тапсырмалары

1.№ 912 Сандарды салыстырыңдар.

2. № 913 Сандарды салыстырыңдар.

2. № 916 Тура теңсіздікті жазыңдар.

4. № 918 Теңсіздіктерді қосыңдар.

II деңгей тапсырмалары

5. № 919 Теңсіздіктерді көбейтіңдер.

6. № 920 Өрнегінің мәнін тап.

III деңгей тапсырмалары

7. № 923 Өрнегінің мәндерін салыстырыңдар.


Сергіту сәті

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына оқытқызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.


Жинақтау

Топтық жұмыс.

Сыныптағы оқушылар екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды

Жұмбақ әріптерді тап. Бірдей әріптер бірдей сандарды, әртүрлі әріптер әртүрлі сандарды береді

I топ

  1. ШИФЕР+ШИФЕР=КРЫШИ

  2. ЗАДАЧА+АНАЛИЗ=РЕШЕНИЕ

II топ

  1. ЧЕТЫРЕ+ЧЕТЫРЕ=ВОСЕМЬ

  2. СЛОВО+СЛОВО=ПЕСНЯ


Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады,

Бағалау

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпен бағалайды

Рефлексия

Эссе жазу




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!