№
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқытуда қолданыла-тын
әдіс-тәсілдер
|
Сабақта 7 модульдің
кіріктірілуі
|
Күтілетін нәтиже
|
Үйрену мақсатында бағаны қоса,
бағалау
|
Барлық оқушыларды сабаққа тарту
жұмысы
|
Негізгі дереккөздер немесе
ресурстар
|
Мерзімі
|
Жеңілатлетика
I тоқсан
|
1
|
Жеңіл
атлетика
Жарыс жаттығуларының дербес техникаларын жетілдіру (төменгі
сыныптарда үйретілген оқу материалдарының
негізінде).
|
Түстер арқылы
бөлу.
Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды
талда
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды
оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Тақырыптың мазмұнын
талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды
орындайды
|
Критерийлер бойынша
топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін
тексеру.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және
сұрақтар беру арқылы.
|
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
|
2
|
10 м жылдам жүгіру.
|
Ойын, ББУ,
тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум
ойыны
Кім жылдам
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды
оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
ҚТЕ танысады және химиялық құралдармен жұмыс жасап
үйренеді
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы.
|
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
|
3
|
4×100 м эстафеталық жүгіру.
|
Топқа
бөлу:
Түстер
арқылы,
Миға
шабуыл
Салыстыру кестесі,
Жиго,Эссе
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды
оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Оқушылар тақырыппен
жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және
тапсырмаларды қатесіз
орындайды
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Топтық тапсырмалар беру арқылы.
|
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
|
4
|
3000 м (ұлдар) және 2000 м(қыз
балалар) жүгіру.
|
Топтастыру әдісін
пайдалану сұрақ-жауап немесе
диалог арқылы үй жұмысын тексеру, Миға
шабуыл,
Жигсо»
Ассоциация,
Кім шапшаң
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды
оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Тақырыпты түсініп оқып,
талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға
үйренеді
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы.
|
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
|
5
|
«Аяқты бүгу» тәсілімен ұзындыққа және «аттап өту» тәсілімен
биіктікке секіру.
|
Кім
жылдам
Миға
шабуыл
Жигсо
әдісі
Венн диаграммасы
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды
оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Оқушылар тақырып ұғымын
біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда
пайдаланады.
|
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі
бағалайды.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және
сұрақтар беру арқылы.
|
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
|