Материалдар / Шар және оның бөліктерінің көлемдері

Шар және оның бөліктерінің көлемдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпжақтар мен айналу денелерінің, шар және оның көлемдерін есептеудің негізгі қасиеттерін біле отырып, көлемді де аудан тәріздес аксиоматикалық жолмен есептеу керектігін білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2022
647
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрлігінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 35-қосымша


М.ТЫНЫШБАЕВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ КӨЛІК ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР АКАДЕМИЯСЫНЫҢ

ШЫМКЕНТ КӨЛІК КОЛЛЕДЖІ


2021-2022 оқу жылы


Сабақ жоспары №

Модуль/пән атауы

Математика

Сабақтың тақырыбы

Шар және оның бөліктерінің көлемдері

Педагог

Төлебаева Жанерке Мархабатқызы

Курс

1

Топ






Сабақтың өткізілетін күні






Сабақтың түрі

Теориялық

Сабақтың мақсаты немесе оқыту нәтижелері

Көпжақтар мен айналу денелерінің, шар және оның көлемдерін есептеудің негізгі қасиеттерін біле отырып, көлемді де аудан тәріздес аксиоматикалық жолмен есептеу керектігін білу

Бағалау критерийлері

Денелердің көлемдерінің, шар және оның жалпы қасиеттері туралы мағанасын түсіне отырып оның ерекшеліктерін айқындай алады.Ауызша және жазбаша тапсырмаларды орындауға дағдыланады

Оқу - әдістемелік құралдар, әдебиеттер

Математика:Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық,1-2 бөлім, Алматы: «Мектеп», 2019ж.

Деңгейлік саралау технологиясы

Техникалық құралдар, материалдар

Оқулықтар, үлестірме материалдар, стикерлер, плакаттар

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері


1.Ұйымдастыру кезеңі: (5 минут)

а) сәлемдесу, оқушыларды түгендеу;

б) сабақтың жүру жоспарын түсіндіру.

2 Үй тапсырамасын тексеру кезеңі

(20 минут)

«Миға шабуыл» әдісі бойынша үйге берілген тапсырмаларды қайталап, еске түсіру.

  1. Көлем дегеніміз не?

  2. Көлемнің геометриялық мағынасы?

  3. Кубтың көлемі?

  4. Призманың табанында катеттері 7 см және 12 см болатын тік бұрышты үшбұрыш жатсын және призманың биіктігі 30 см болса оның көлемі қандай?

  5. Призманың табанында қыры 5 см шаршы жатса және призманың биіктігі 50 см болса призманың көлемі қандай?

  6.  Призманың табанында тік бұрышты үшбұрыш жатыр, оның бір катеті 4 см ал гипотенузасы 5 см. Призманың биіктігі 14 см болса оның көлемі қандай?


3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық кезеңі (жаңа тақырыпты болжау) / Практикалық, зертханалық жұмысқа дайындық кезеңі (5 минут)

Шар және оның көлемдері ұғымдары, көпжақ бетінің көлемі ұғымы және формуласы

4. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі (Практикалық, зертханалық жұмысты орындау кезеңі)

( 35 минут)

«Блум таксономиясы» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру.

Көлем – геометриялық денелердің кеңістіктен алатын бөлігін сипаттайтын шама.

Анықтама:

Берілген нүктеден берілген қашықтықта

орналасқан кеңістіктің барлық нүктелері құрайтын бет сфера деп аталады

Элементтері: центр, радиусы, диаметірі, хорда

Берілген нүкте сфераның центірі деп аталады. Берілген қашақтық сфераның радиусы деп аталады. Радиус R әріпімен белгіленеді. Сфераның центірінен өтетін және сфераның екі нүктесін қосатын кесінді оның диаметрі деп аталады. Сферамен шектелген дене шар деп аталады. Шар сегменті – шардың жазықтықпен қиып түсірілген бөлігі. Шар қабаты – шарды қиып өтетін параллель екі жазықтық арасындағы шар бөлігі. Шар секторы – шар сегменті мен конустан тұрады.

Шардың көлемі: V = 4/3 ПR

Сфераның ауданы: S = 4 ПR2





5. Жаңа материалды бекіту кезеңі. (Практикалық, зертханалық жұмысты тапсыру кезеңі)

(15 минут)

«Серпілген сауал» әдісі арқылы сабақты қорытындылау мақсатында студенттерге өтілген тақырып бойынша білімді меңгеруге арналған сұрақтар мен есептер беру.

  1. Сфера дегеніміз не?

  2. Шар дегеніміз не?

  3. Шардың радиусы, хордасы, диаметрі, сегменті деген ұғымдарды түсіндіріңіз?

  4. Шардың радиусы 4 см. Шардың көлемін табыңыз?

  5. Диаметрі 2м шеңбердің көлемін табыңдар.

  6. Радиусы 10м шеңбердің көлемін табыңдар.

  7. Радиусы 3м дөңгелектің көлемін табыңдар

  8. Радиусы 10см, 20см; 1м шеңбердің көлемін тап.

  9. Радиусы 10дм, 20дм; 10м дөңгелектің көлемін тап

6.Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру кезеңі (3 минут)

Шар және оның бөліктерінің көлемдері тақырыбы бойынша есептер:

  1. Диаметрі 5 см болатын шеңбердің көлемін және ауданын табыңыз?

  2. Ауданы 40 см2 болатын дөңгелектің көлемі қандай?

  3. Ұзындығы 30 м болатын шеңбер радиусын және көлемін табыңыз?

7.Сабақты қорытындылау және рефлексия (7 минут)

Оқушыларды 100 балдық жүйе арқылы бағалау

Нені білдім?

Нені үйрендім?

Нені білгім келеді?






Педагог: ___________________________________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ