Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би
кенті
С.Сейфуллин атындағы №165
мектептің
қазақ
тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жанпейсов Қуаныш Сейтқұлұлы
8-сынып
1.Сабақ тақырыбы: Шартты бағыныңқылы
сабақтас құрмалас сөйлем
2.
Сабақтың мақсаты:
а)
Білімділік: Шартты бағыныңқы сабақтас
сөйлемдерден алған теориялық білімдерін практикада қолдану;
ауызша,жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін
бекіту.
ә) дамытушылқ: ойлау қабілеттерін,қиялдарын
дамыту; ой қорытып, нақты шешім жасауға үйретіп, өздеріне
сенімдерін арттыру.
б)
тәрбиелік: сауатты жазуға, ұқыптылыққа
баулу; жұппен, топпен жұмыс жасап, бір-бірін тыңдай білуге үйрету;
сөйлеу мәдениеттерін қалыптастыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті
қалыптастыру
Сабақтың формасы: жеке, жұптық,
топтық
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап,
топтастыру, кластерлеу, ДЖИГСО-2, Венн диаграммасы, баяндау,
кубизм
Құрал-жабдықтар: 1. Қазақ тілі 8-сынып. Г.Т.Тұрсынова, А.А.Қасымбек,
А.Н.Нұрғазы «Арман-ПВ» 2012 жыл;
2.
Плакаттар, маркер, интерактивті тақта, стикер,
бейнеролик
Көрнекіліктер: Интербелсенді
тақта
Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Оқулық. 8-сынып,
қазақ тілі
2.
8-сыныпқа арналған қазақ тілінен дидактикалық
материалдар
3.
Интернет материалдары
С А Б А
Қ Б А Р Ы С Ы
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Әдіс-тәсілдер
формасы
|
Бағалау
түрі
|
К
І
Р
І
С
П
Е
|
Ахуал туғызу: Шаттық шеңбері
Нақыл сөздер арқылы топқа бөлу
Үй
тапсырмасын сұрау:
Сабақтас
құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары
Өткен
сабақты бекіту:
Сұрақтарға жауап беру
Ой
қозғау:
Жаңа тақырыпты ашу үшін «Барыс
пен адам арасындағы іс-әрекет» бейнеролигі
көрсетіледі.
|
Оқушылар шаттық шеңберіне
тұрып өз жылы тілектерін айтады. Нақыл сөздер арқылы топқа
бөлінеді.
Оқушылар жеке – жеке үй
жұмысын айтады. Өткен тақырып бойынша сауалдарға жауап
береді.
1.Сабақтас құрмалас сөйлем
дегеніміз не?
2.Сабақтас құрмалас сөйлемнің
қанша түрі бар?
3. Салалас пен сабақтастың
айырмашылығы қандай?
Бейнероликті көру арқылы
жаңа тақырыпты ой қозғау арқылы ашады.
|
Ұжымдық: ойын
айту
Жеке оқушымен жұмыс:
сауалдарға жауап беру, баяндау.
|
Мадақтамалар
|
Т
Ұ
С
А
У
К
Е
С
Е
Р
|
Жаңа
сабақ: Шартты бағыныңқылы
сабақтас
Бүгінгі
сабақтың табыс критерийлерімен таныстырамын.
1.Шартты
бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем туралы білуіміз
керек.
2.Оның
жасалу жолдарын түсінуіміз керек.
Алған
білімді жаттығу және шығармашылықпен жұмыс жасау барысында қолдана
алатын жағдайға жетуіміз керек.
Топтық
жұмысты бастамас бұрын топтың ережесімен таныстырамын. Рөлдік
ойындарын ұмытпауды еске саламын.
Үш топқа тапсырма: Шартты
бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем дегеніміз не? Жасалу
жолдары.
|
Топ мүшелері ережемен танысқан
соң, рөлдік ойындарын бөліп алады.
Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбымен танысады.
Оқу үрдісіне бағытталу,
мұғалімнің нұсқаулықтарын тыңдап, сабаққа кірісу.
Топта дарынды оқушылар
(баяндамашылар) шығып жан-жақты түсіндіреді.
|
Топтық
жұмыс.
топтастыру, кластерлеу, тірек
– сызба, ДЖИГСО-2
|
Критерий
арқылы
|
Н
Е
Г
І
З
Г
І
Б
Ө
Л
І
М
|
Жеке
жұмыс:
178-жаттығу.
Шартты
бағыныңқылы сабақтасқа өлеңдерден мысалдар тауып
жазыңдар.
Жұптық
жұмыс:
179-жаттығу.
Кестеге
сүйене отырып, шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдарының әр
түріне 3 мысалдан жазыңдар.
Шығармашылық жұмыс:
Суретке қарап сөйлем
құрау.
|
Жеке
жұмыс:
Өзіндік білім
алады.
Оқушылар берілген жаттығуды
оқи отырып орындайды. Әр топтан
3 оқушы
оқиды.
Жұптық
жұмыс:
Оқушылар саналу арқылы
жұптасады.Берілген кестені толтырып жұмыс
жасайды.
3 жұптан
сұраймын.
Шығармашылық жұмыс:
Суретке қарап сөйлем
құрайды.
|
Жеке жұмыс:
талдау
Жұптық
жұмыс:
талқылау
Шығармашылық
жұмыс
|
Бас бармақ арқылы
бағалау
Смайликтер
арқылы
Өзіндік
бағалау
|
Қ
О
Р
Ы
Т
Ы
Н
Д
Ы
|
Сабақты
кубизм әдісі арқылы қорытындылаймын. Сабақтан алған әсерлерімен
бөлісу үшін стикерлер таратып, оқушының ойын
білемін.
Үйге тапсырма: 180-жаттығу.
Мәтіннен шартты бағыныңқылы сабақтасқа негіз бола алатын жай
сөйлемдерді теріп алып, сөйлем құраңдар.
|
Рефлексия
Оқушылар сұрақтарға жеке –
жеке шығып жауап береді. Стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін
жазады.
Үй тапсырмасын
алады.
|
Жеке жұмыс.
Сұрақ-жауап.
|
Бас бармақ
арқылы
|