Материалдар / Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем

Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға ашық сабақ өтуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2018
954
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кентіС.Сейфуллин атындағы №165 мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміЖанпейсов Қуаныш Сейтқұлұлы8-сынып1.Сабақ тақырыбы: Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем2. Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Шартты бағыныңқы сабақтас сөйлемдерден алған теориялық білімдерін практикада қолдану; ауызша,жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту. ә) дамытушылқ: ойлау қабілеттерін,қиялдарын дамыту; ой қорытып, нақты шешім жасауға үйретіп, өздеріне сенімдерін арттыру. б) тәрбиелік: сауатты жазуға, ұқыптылыққа баулу; жұппен, топпен жұмыс жасап, бір-бірін тыңдай білуге үйрету; сөйлеу мәдениеттерін қалыптастыру.Сабақтың түрі: аралас сабақСабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті қалыптастыруСабақтың формасы: жеке, жұптық, топтықСабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, топтастыру, кластерлеу, ДЖИГСО-2, Венн диаграммасы, баяндау, кубизмҚұрал-жабдықтар: 1. Қазақ тілі 8-сынып. Г.Т.Тұрсынова, А.А.Қасымбек, А.Н.Нұрғазы «Арман-ПВ» 2012 жыл; 2. Плакаттар, маркер, интерактивті тақта, стикер, бейнероликКөрнекіліктер: Интербелсенді тақтаПайдаланылған әдебиеттер: 1. Оқулық. 8-сынып, қазақ тілі 2. 8-сыныпқа арналған қазақ тілінен дидактикалық материалдар 3. Интернет материалдарыС А Б А Қ Б А Р Ы С Ы
Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіӘдіс-тәсілдерформасыБағалау түрі
КІРІСПЕАхуал туғызу: Шаттық шеңбері Нақыл сөздер арқылы топқа бөлуҮй тапсырмасын сұрау: Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарыӨткен сабақты бекіту: Сұрақтарға жауап беруОй қозғау: Жаңа тақырыпты ашу үшін «Барыс пен адам арасындағы іс-әрекет» бейнеролигі көрсетіледі.Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып өз жылы тілектерін айтады. Нақыл сөздер арқылы топқа бөлінеді.Оқушылар жеке – жеке үй жұмысын айтады. Өткен тақырып бойынша сауалдарға жауап береді.1.Сабақтас құрмалас сөйлем дегеніміз не?2.Сабақтас құрмалас сөйлемнің қанша түрі бар?3. Салалас пен сабақтастың айырмашылығы қандай?Бейнероликті көру арқылы жаңа тақырыпты ой қозғау арқылы ашады.Ұжымдық: ойын айту Жеке оқушымен жұмыс: сауалдарға жауап беру, баяндау.



Мадақтамалар
ТҰСАУ

КЕСЕР
Жаңа сабақ: Шартты бағыныңқылы сабақтасБүгінгі сабақтың табыс критерийлерімен таныстырамын.1.Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем туралы білуіміз керек.2.Оның жасалу жолдарын түсінуіміз керек.Алған білімді жаттығу және шығармашылықпен жұмыс жасау барысында қолдана алатын жағдайға жетуіміз керек.Топтық жұмысты бастамас бұрын топтың ережесімен таныстырамын. Рөлдік ойындарын ұмытпауды еске саламын.Үш топқа тапсырма: Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем дегеніміз не? Жасалу жолдары.Топ мүшелері ережемен танысқан соң, рөлдік ойындарын бөліп алады.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.Оқу үрдісіне бағытталу, мұғалімнің нұсқаулықтарын тыңдап, сабаққа кірісу.Топта дарынды оқушылар (баяндамашылар) шығып жан-жақты түсіндіреді.Топтық жұмыс.

топтастыру, кластерлеу, тірек – сызба, ДЖИГСО-2
Критерий арқылы



НЕГІЗГІ

БӨЛІМ
Жеке жұмыс:178-жаттығу. Шартты бағыныңқылы сабақтасқа өлеңдерден мысалдар тауып жазыңдар.Жұптық жұмыс:179-жаттығу. Кестеге сүйене отырып, шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдарының әр түріне 3 мысалдан жазыңдар.Шығармашылық жұмыс:Суретке қарап сөйлем құрау.Жеке жұмыс:Өзіндік білім алады.Оқушылар берілген жаттығуды оқи отырып орындайды. Әр топтан 3 оқушы оқиды.Жұптық жұмыс:Оқушылар саналу арқылы жұптасады.Берілген кестені толтырып жұмыс жасайды. 3 жұптан сұраймын.Шығармашылық жұмыс:Суретке қарап сөйлем құрайды.

Жеке жұмыс:талдауЖұптық жұмыс:талқылауШығармашылық жұмыс

Бас бармақ арқылы бағалау

Смайликтер арқылы





Өзіндік бағалау




ҚОРЫТЫНДЫ
Сабақты кубизм әдісі арқылы қорытындылаймын. Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу үшін стикерлер таратып, оқушының ойын білемін.Үйге тапсырма: 180-жаттығу. Мәтіннен шартты бағыныңқылы сабақтасқа негіз бола алатын жай сөйлемдерді теріп алып, сөйлем құраңдар.РефлексияОқушылар сұрақтарға жеке – жеке шығып жауап береді. Стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Үй тапсырмасын алады.











Жеке жұмыс. Сұрақ-жауап.















Бас бармақ арқылы










































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ