Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Мектеп
асханасы.
Жуан және жіңішке дауысты
дыбыстар.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған материал бойынша
өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме
құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:
Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі:
Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Астана-столовая
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
|
Аққу болып
ұшамыз
Көлге келiп
қонамыз
Көлдiң бетiн
құшамыз
Қайта самғап
ұшамыз.
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
1-жаттығу
Өлеңді мәнерлеп
оқы
2-жаттығу
Сөзжұмбақы
шеш
3-жаттығу
Көркем
жаз.
Ас-адамның
арқауы.
4-жаттығу
Суретке қараңдар. Дүкен
сөресіндегі тағам түрлерінен өздеріңе пайдалысын таңдап
алыңдар.Содан соң оның пайдалы екенін дәлелдеп
көріңдер.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Әппақ болып таң
атты,
Түтiн тiке
шығады.
Қарлығаштар
қанатын
Самғап биiк
ұшады.
Топ-топ, топ
басайық,
Жалаудан күн
жасайық.
Жаса, жаса алтын
күн
Жаса, жаса жарқын
күн. (балалар қолдарын соғады)
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Аяқталуы
16
минут
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
5-жаттығу
Сөйлемдерді көшіріп жаз.
Есіңде сақта.
Тамақты сораптамай
іш.
Тамақ ішіп отырғанда көп
сөйлеме.
Ізеттілік сөздерін айтуды
ұмытпа.
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|