Ұйымдастыру
іздестіру
|
Жана тақырыпқа
кіріспе
Көктем мезгілі
бейнеленген суретті (құмырсқа мен шегіртке жапыракпен жасырылған)
көрсетіп, балаларға сұрақ
қояды:
-Қазір жылдың қай
мезгілі?
-Көктемде табигатта
қандай өзгерістер болады?
Суреттегі
жапырақтарды көрсетіп:
-Мына жапырацтардың
астына жәндіктер жасырынган
сняқты. Қане,
біреуін алып көрейікгиік
Кішірек жапырақты
алады, астынан құмырсқа
көрінеді.
-Бұл қандай жәндік?
«Құмырсқа» сөзін буынга
бөлейік.
Неше буын бар
екен?
-Сөзде неше буын
болса, алдарыңдагы қорапшадан сонша бұршақ дәнін алып
қойыңдар.
Балалардың
жауаптарын тыңдап, тексереді. Дұрыс жауап берген балаларды
мадақтайды, қате болса
түзетеді.
Жаңа
тақырып
-Енді құмырсқа
туралы ертегі тыңдайық:
«Жайқалган шөптер
мен қызыл-жасыл гүлдердің арасында бір кішкентай құмырсқа өмір
сүріпті. Ол күні бойы тыным таппай еңбек етеді екен. Бір күні дән
іздеп келе жатып, қүлагына сондай жагымды, керемет әуен естіледі.
«Бүл әнді айтып жатқан кім?» деп жан-жагына қарайды да, жайқалган
шөптің үстінде отырган бір жәндікті көреді. Ол жәндік күн
сәулесінен қорганып, үлкен жапырақты жамылып
алыпты
Суреттегі екінші
жапырақты алып тастағанда астынан шегіртке көрінеді. Құмырсқаны
оған жақындатады.
- Ол қандай дыбысты
көп айтып еді?
-Дүрыс айтасыңдар,
ол [ш] дыбысы.
Айнаға қаратып, [ш]
дыбысын айтқызады, айтылу ерекшелігіне байланысты дауыссыз дыбыс
екенін анықтатады.
Сергіту
жаттығуы
Жаз күніне мәз
болып,
Жүрген жері ән
болып,
Секіреді
шегіртке.(балалар секіреді)
Қыста сылқым
төреміз
Қайтер екен,
көреміз?(жаураған қимыл
жасайды)
Ертегінің жалгасын
тыңдайық.
Тақтаға қыс
мезгілінің суретін іледі. Суретте жылы илеу-үйдің ішіндегі қүмырсқа
бейнеленген. (белгілі мысалға жасалған иллюстрацияны пайдалануға
болады
Балаларға [ш]
дыбысын ақырын айтқызады.
- Сендер де осылай
ацырын айтып көріцдерші. Бүл кім деп ойлайсыңдар? Оның даусы неге
ақырын шыгып қалган?«Осы дыбысты ести сала, қүмырсқа оның кім
екенін бірден түсінеді де, жылдам есігін
ашады.
.Балаларға Ш әрпін
көрсетеді, неге үқсайтынын, қанша таяқшадан түратынын
айтқызады.
Кел,
оқиық
Ш әрпінің жанына
дауысты дыбыс әріптерін
кезегімен
қойып, буындарды
оқытады:АШ, ЕШ, ОШ, ӨШ.
ША, ШУ, ШЕ, ШӘ, ШО,
ШӨ.
Дәптермен
жүмыс
Дәптердегі
суреттермен жұмыс жүргізеді.
Саусақ пен тыныс алу
жаттығуы
Үрлеп едім
шарымды,
Дәу болды да
жарылды.
Оған бірақ
саспадым,
Үрлеп алдым
басқасын.
|
Көктем мезгілінің
суретін тамашалап, сұрақтарға жауап
береді:
-Қазір көктем
мезгілі.
-Көктемде күн
жыли-
ды, қар ериді,
қүстар келеді, шөптер өседі.
Сұрақтарға жауап
береді:
-«Қүмырсқа» деген
сөзде 3 буын бар.
Алдарындағы
қорапшадан 3 бұршақ дәнін алып парта бетіне
қояды.
Тәрбиешінің айтқан
ертегісін тыңдайды.
Жапырақ астынан
шыққан құмырсқаның суретін
тамашалайды.
Шегірткенің
сөздерін
[ш] дыбысын созып,
қайталап айтып отырады
Сүрақтарға жауап
береді: Шегіртке [ш] дыбысын көп
айтқан.
[ш] дыбысын айнаға
қарап айтады, дауыс сыз дыбыс екенін
анықтайды.
Алғашқы 3 жолды
айтқан соң орындары нан түрып
секіреді.
Соңғы 2 жолды
айтып
болған соң бүрісіп,
жаурағандай қимыл жасайды.
Суретті тамашалай
отырып, ертегінің жалғасын
тыңдайды.
Сүрақтарға жауап
береді:- Бүл шегіртке.
- Ол қатты
жаураган
соң дауысы ақырын
шыгып қалган.
Тәрбиешінің
көрсетуімен
Ш әрпімен танысады,
неге үқсайтынын, неше таяқшадан түратынын
айтады.
Буындарды
қосып
оқиды.
Екі қолдарымен
үлкейіп, жарылған шарды
бейнелейді.
Ауаны
мұрындарымен
ішке
сорып,ауыздары-
мен үрлейді.Қимылды әр екі жол
сайын қайталайды.
|