Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пәні: Қазақ әдебиеті

    Мектеп: №1

    Күні: 4.10.19

    Мұғалімнің есімі: А.Е.Жетписбаева

    СЫНЫП:9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Сырым Датұлы «Балаби мен Сырым»


    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Сырым Датұлы «Балаби мен Сырым әдеби тарихи тұлға , ақын ретінде таниды.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

    Кейбір оқушылар:

    Шешенің өмірін талдайды .

    Бағалау критерийі

    Мәтінді оқиды, түсіндіреді,  топта талқылайды. Рөлге бөледі және сахналайды.Шығармашылық қабілеттері артады; шығарма бойынша білімдерін жинақтайды;

    тақырыпқа байланысты түйінді сөйлем жаза алады;топпен ынтымақтастықта жұмыс жасап үйренеді.

    Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып, оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    • Тиісті термин сөздерді ойын жеткізу барысында ұтымды қолдана алады, диалогқа түсу, кері байланыс жасау арқылы пікір алмасып, өз ойын дәлелді жеткізе алады

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Композиция, образдар (кейіпкерлер) жүйесі, тақырып, идея, теңеу, эпитет, метафора, ұлттық өрнек, салт-дәстүр, көне мұра, әке батасы, қайғылы тағдыр, сұлулық нышаны, қатал заман құрбаны, салт-дәстүрлер көрінісі, жасампаз жыр, махаббат, сүйіспеншілік, әмеңгерлік, т.б.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Бұл қандай жырау? Ол туралы не н білдіңдер??

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Бүгінгі таңда Сырым Дат туралы не ойлар бар ?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Әке батасы өмір ағымында балаға дұрыс жол сілтейді.

    Қатал заман құрбаны болған жастарымыз өмірде қосыла алмады.

    Алдыңғы оқу

    Талдай алу, сұрыптау, тұжырымдау, өз ойын дәлелдеу, түйінді ой тастау дағдылары

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Басталуы

    0-5 мин

    Психологиялық ахуал:

    1. «Сұрақты қағып ал» тренингі бойынша өткен лиро-эпостық жырлар туралы оқушылардың алған білімдері тексеріледі. Оқушылар түрткі немесе жоғары деңгейлі сұрақтар қою арқылы білім деңгейлерін көрсетеді.

    2. Оқушылар берілген фигураларды (төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер, ромб) таңдап алу арқылы топтарға бөлінеді.

    Оқушылардан үй тапсырмасын тест сұрақтарына жауап жазу арқылы тексеру.

    Үй жұмысын қорытындылау үшін берілетін сұрақтар.




    Доп







    Фигуралар


    Ортасы

    30 минут

    Білу:1. Қызығушылықтарын ояту.

    «

    Топтық тапсырмалар

    І топ:Алты ұлы сөзді қалай   түсінесің?

    ІІ топ:

    Парыз дегенді қалай түсінесің?

    ІІІ топ:

    Ақылды неге ұққан адамға айтады?

    ІІ тапсырма “Жұмбақтас”

    Адамның басшысы

    Сабыр

    Жетекшісі

    Халық

    Шолушысы

    Арман

    Қорғаушысы

     Ақыл 

    Сынаушысы

     Халық

    Таусылмайтыны

    Арман

    Ең қымбаттысы

    Ар сақтау

     

    Ата-ананың қадірін

    Дәл жеткенде білерсің

     Бостандықтың қадірін

     Сән кеткенде  білерсің

    Дәулетіңнің қадірін

    Жан кеткенде білерсің

    Ажарыңның қадірін

     Балалы болсаң білерсің

    Тіршіліктің қадірін

    Мал кеткенде білерсің

     Аңдып жүрген дұшпанды

    Жазалы болсаң білерсің

     

    ІІІ тапсырма   

    1- сұрақ   Адам үшін  не тәтті?

    2-сұрақ   Жарық анасы не?

                    Қараңғы анасы не?

    ІҮ тапсырма.

    Шешендікке ұмтылу

    І топ  1, 2, 3

    ІІ топ 4, 5, 6

    ІІІ топ 7, 8, 9, 10

    Қорытынды.       Түйін сөз

                            Сөз – есепсіз, тіліңді тый, тарта ұста,

                             Тыймаған тіл – басыңа сор әр тұста

                             Есепті сөз – ер сөзінің асылы,

                             Мылжың тілді “жау” деп ұғын та       (А. Жүгінеки)





    Флипчарт, маркер, қарындаш, қалам, скотч, қайшы, т.б.





    Сөздер мен сөз тіркестері








    Аяқталуы

    40-45 минут


    1-топ:«Имандылық -адам бойындағы ең үлкен қасиет» тақырыбына эссе жазу;

    1. -топ:ақынға хат жазу;

    2. -топ: замандастарына хат жазу;

    -топ:жарнама ( Йассауи шығармаларын насихаттау)

    Дескриптор бойынша бағалау


    Зерттеу тобының бағалау дескрипторы:


    -нақты ақпарат келтіруі-2 балл


    -қосымша ақпарат немесе АКТ пайдалану-2 балл


    Талдау тобының бағалау дескрипторы:


    -тақырып пен негізгі ойды ашуы-2 балл поэтикалық тіліне талдау-2 балл

    Салыстыру тобының бағалау дескрипторы:


    -ұқсастық пен айырмашылығын анықтауы-2 балл


    -өлең жолдарынан дәлел келтіруі-2 балл


    Байланыстырушылардың тобының бағалау дескрипторы:

    -екі заманды байланыстыра суреттеуі-2 балл


    -өзіндік нақты ойын жеткізуі-2 балл

    Рефлексия:

    «Еркін микрофон» әдісі арқылы сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді

    2. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

    Стикерлер таратылып, сабақтағы жеткен екі жетістікті және бір ұсынысты жазу тапсырылады.


    Стикерлер

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

    • Көмек қажет ететін оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы жауап аламын; берілген тірек сөздерді қолданып сөйлемдер құрауда көмек көрсетемін;

    • Қабілеті жоғары оқушыларды түйінді ой айтуды, кешегі мен бүгінгіні салыстыруда дәлелдер келтіруді талап етемін

    • Қошеметтеу, бас бармақ - уәж.

    • «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

    • Тест

    • «Бағдаршам»


    • Музыка, тарих, қазақ тілі

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Жетписбаева Алия Есболгановна
      20 Қаңтар 2020
      3063
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      С.Датұлы "Бала би мен Сырым"

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      С.Датұлы "Бала би мен Сырым"

      Материал туралы қысқаша түсінік
      мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
      Материалдың қысқаша нұсқасы



      Пәні: Қазақ әдебиеті

      Мектеп: №1

      Күні: 4.10.19

      Мұғалімнің есімі: А.Е.Жетписбаева

      СЫНЫП:9

      Қатысқандар саны:

      Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы

      Сырым Датұлы «Балаби мен Сырым»


      Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

      9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

      Сабақ мақсаттары

      Барлық оқушылар:

      Сырым Датұлы «Балаби мен Сырым әдеби тарихи тұлға , ақын ретінде таниды.

      Оқушылардың басым бөлігі:

      автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

      Кейбір оқушылар:

      Шешенің өмірін талдайды .

      Бағалау критерийі

      Мәтінді оқиды, түсіндіреді,  топта талқылайды. Рөлге бөледі және сахналайды.Шығармашылық қабілеттері артады; шығарма бойынша білімдерін жинақтайды;

      тақырыпқа байланысты түйінді сөйлем жаза алады;топпен ынтымақтастықта жұмыс жасап үйренеді.

      Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып, оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау

      Тілдік мақсат

      Оқушылар:

      • Тиісті термин сөздерді ойын жеткізу барысында ұтымды қолдана алады, диалогқа түсу, кері байланыс жасау арқылы пікір алмасып, өз ойын дәлелді жеткізе алады

      Негізгі сөздер мен тіркестер:

      Композиция, образдар (кейіпкерлер) жүйесі, тақырып, идея, теңеу, эпитет, метафора, ұлттық өрнек, салт-дәстүр, көне мұра, әке батасы, қайғылы тағдыр, сұлулық нышаны, қатал заман құрбаны, салт-дәстүрлер көрінісі, жасампаз жыр, махаббат, сүйіспеншілік, әмеңгерлік, т.б.

      Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

      Талқылауға арналған тармақтар:

      Бұл қандай жырау? Ол туралы не н білдіңдер??

      Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

      Бүгінгі таңда Сырым Дат туралы не ойлар бар ?

      Жазылым бойынша ұсыныстар:

      Әке батасы өмір ағымында балаға дұрыс жол сілтейді.

      Қатал заман құрбаны болған жастарымыз өмірде қосыла алмады.

      Алдыңғы оқу

      Талдай алу, сұрыптау, тұжырымдау, өз ойын дәлелдеу, түйінді ой тастау дағдылары

      Жоспар

      Жоспарланған уақыт

      Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

      Ресурстар

      Басталуы

      0-5 мин

      Психологиялық ахуал:

      1. «Сұрақты қағып ал» тренингі бойынша өткен лиро-эпостық жырлар туралы оқушылардың алған білімдері тексеріледі. Оқушылар түрткі немесе жоғары деңгейлі сұрақтар қою арқылы білім деңгейлерін көрсетеді.

      2. Оқушылар берілген фигураларды (төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер, ромб) таңдап алу арқылы топтарға бөлінеді.

      Оқушылардан үй тапсырмасын тест сұрақтарына жауап жазу арқылы тексеру.

      Үй жұмысын қорытындылау үшін берілетін сұрақтар.




      Доп







      Фигуралар


      Ортасы

      30 минут

      Білу:1. Қызығушылықтарын ояту.

      «

      Топтық тапсырмалар

      І топ:Алты ұлы сөзді қалай   түсінесің?

      ІІ топ:

      Парыз дегенді қалай түсінесің?

      ІІІ топ:

      Ақылды неге ұққан адамға айтады?

      ІІ тапсырма “Жұмбақтас”

      Адамның басшысы

      Сабыр

      Жетекшісі

      Халық

      Шолушысы

      Арман

      Қорғаушысы

       Ақыл 

      Сынаушысы

       Халық

      Таусылмайтыны

      Арман

      Ең қымбаттысы

      Ар сақтау

       

      Ата-ананың қадірін

      Дәл жеткенде білерсің

       Бостандықтың қадірін

       Сән кеткенде  білерсің

      Дәулетіңнің қадірін

      Жан кеткенде білерсің

      Ажарыңның қадірін

       Балалы болсаң білерсің

      Тіршіліктің қадірін

      Мал кеткенде білерсің

       Аңдып жүрген дұшпанды

      Жазалы болсаң білерсің

       

      ІІІ тапсырма   

      1- сұрақ   Адам үшін  не тәтті?

      2-сұрақ   Жарық анасы не?

                      Қараңғы анасы не?

      ІҮ тапсырма.

      Шешендікке ұмтылу

      І топ  1, 2, 3

      ІІ топ 4, 5, 6

      ІІІ топ 7, 8, 9, 10

      Қорытынды.       Түйін сөз

                              Сөз – есепсіз, тіліңді тый, тарта ұста,

                               Тыймаған тіл – басыңа сор әр тұста

                               Есепті сөз – ер сөзінің асылы,

                               Мылжың тілді “жау” деп ұғын та       (А. Жүгінеки)





      Флипчарт, маркер, қарындаш, қалам, скотч, қайшы, т.б.





      Сөздер мен сөз тіркестері








      Аяқталуы

      40-45 минут


      1-топ:«Имандылық -адам бойындағы ең үлкен қасиет» тақырыбына эссе жазу;

      1. -топ:ақынға хат жазу;

      2. -топ: замандастарына хат жазу;

      -топ:жарнама ( Йассауи шығармаларын насихаттау)

      Дескриптор бойынша бағалау


      Зерттеу тобының бағалау дескрипторы:


      -нақты ақпарат келтіруі-2 балл


      -қосымша ақпарат немесе АКТ пайдалану-2 балл


      Талдау тобының бағалау дескрипторы:


      -тақырып пен негізгі ойды ашуы-2 балл поэтикалық тіліне талдау-2 балл

      Салыстыру тобының бағалау дескрипторы:


      -ұқсастық пен айырмашылығын анықтауы-2 балл


      -өлең жолдарынан дәлел келтіруі-2 балл


      Байланыстырушылардың тобының бағалау дескрипторы:

      -екі заманды байланыстыра суреттеуі-2 балл


      -өзіндік нақты ойын жеткізуі-2 балл

      Рефлексия:

      «Еркін микрофон» әдісі арқылы сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді

      2. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

      Стикерлер таратылып, сабақтағы жеткен екі жетістікті және бір ұсынысты жазу тапсырылады.


      Стикерлер

      Қосымша ақпарат

      Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

      Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

      Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

      АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

      • Көмек қажет ететін оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы жауап аламын; берілген тірек сөздерді қолданып сөйлемдер құрауда көмек көрсетемін;

      • Қабілеті жоғары оқушыларды түйінді ой айтуды, кешегі мен бүгінгіні салыстыруда дәлелдер келтіруді талап етемін

      • Қошеметтеу, бас бармақ - уәж.

      • «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

      • Тест

      • «Бағдаршам»


      • Музыка, тарих, қазақ тілі

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 9 сынып
        20.01.2020
        3063
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Жетписбаева Алия Есболгановна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации