І. Кіріспе бөлім:
Психологиялық ахуал:қатысушылардың жедел жұмысқа кірісе алуын қамтамасыз
ету.
(2 минут)
Ұйымдастыру кезеңі:
|
Құрметті, тыңдаушылар,
қатысушылар, әділқазылар, бүгін өз тәжірибемде оқыту мен оқу
процесінде оқушының өздігінен білім алу дағдысын жетілдіру,
танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды шыққан, тиімді
әдіс-тәсілдермен бөліспекшімін.
Осы сәтте мен сіздерді
шебер-сыныбымда көргеніме өте қуаныштымын. «Қошемет көрсету»
тренингісі. Қазақша бірнеше сұрақтар қою, жауабын шет тілдерінде
жауап бергізу.
-
1-топ, 2-топкөңіл-күйлеріңіз
қандай?
Ендеше, осындай жақсы
көңіл-күймен шебер-сыныбымды бастауға рұқсат
етіңіздер.
Бүгін мен сіздердің барынша
белсенді, шығармашыл болуларыңызды, өз ойларыңызбен шынайы
бөлісулеріңізді сұраймыз!
|
|
ІІ.
Теориялық бөлім:
(5
минут)
|
Шебер сынып тақырыбы,
мақсатымен таныстыру. Оқыту мен оқуда қолданылатын ең ұтымды
шыққан, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану үрдісі бойынша қысқаша
ақпарат беру, таныстыру.
|
Презентация, жұмыс жүйе,
қолданылатын технология,әдістер сызбасы, фотоесеп,
т.б.
|
ІІІ. Негізгі
бөлім: тәжірибелік
кезең
«Кім жылдам?»
ойыны (3 минут)
(Қосымша тапсырма
«Ақпарат сүзу» органайзері, «Жариялау»
әдісі)
(5-7 минут)
Пәнаралық
байланыс (музыка,
география)
(3 минут)
Тренинг
(3 минут)
|
І
кезең.
Оқушылар «Әдебиет үйірмесі» стратегиясы арқылы топта жұмыс істейді. Ол үшін әр
топтың мақсаты мен міндеті түсіндіріліп, төмендегі тапсырмалар
беріледі.
І
топ –«Із кесушілер»
Тапсырма:
1.Мәтіннен
негізгі ойды табыңыз.
2.Тосын жағдай (Мәтінде қандай тосын
ойға кездестіңіз?)
3.Мәтіннен шығар өмірлік
қағида.
ІІ топ – «Сөз тапқыштар»
Тапсырма: Оқиғаға сәйкес
келетін мақал-мәтелдер мен қанатты сөздер табу және оны шығармамен
байланыстыра отырып дәлелдеңдер.
ІІІ
топ – «Ой тапқыштар»
Тапсырма: Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан
таныс және таныс емес, тосын ақпараттарды
белгіле.
ІV
топ – «Дәнекерлер»
Тапсырма: Оқиғаны бүгінгі
өмірмен байланыстырып, мысалдар арқылы үндестігін
көрсетіңдер.
V
топ «Суретшілер»
Тапсырма: Өздеріңе әсер
еткен эпизодты бейнелеңдер немесе оған деген көзқарастарыңды
суретке түсіріңдер. (сурет, кластер құрастыру, жапсырма
т.б)
ІІ кезең. Топтар өз
жұмыстарын таныстыру үшін «Әлемді шарлау» стратегиясымен жұмыс
істеді.
Топтан бір спикерді жұмыспен таныстыру үшін орындарыңда
қалдырыңдар және өздерің басқа топтардың жұмысымен танысып, оған
кері байланыс (стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырады)
беріңдер. Бір-бірінің жұмыстарыңмен танысып, шарлап
шығады
Дескрипторлар:
-
Шығарманың құрлымына талдау жасай алады;
-
Оқиғалар желісіне сәкес келетін мақал-мәтелдер мен қанатты
сөздер таба алады;
-
Кейіпкерлердің сипатын аша алады;
-
Эпизодтарды бүгінгі күнмен байланыстыра алады;
-
Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды
жасай алады.
ІІІ кезең. Жұппен жұмыс.
Геометриялық фигуралар стратегиясы.
Жұптарға бірнеше геометриялық пішіндер берілді, осы
пішіндермен байланыстырып мәтіннің кейіпкерлерінің мінез-құлқына,
сипаттама бере отырып қорытынды жасаңдар. Кейіпкерлер мен түрлі
фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын табыңдар.
Дескрипторлар:
-
Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере
алады;
-
Сыни
пікір айта алады;
-
Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай
ұқсастығын таба алады.
Бір сәт тыныштық: фильм қарау
3-тапсырма: «Бұл не» жұмбақ
зат
4-тапсырма: «2 шындық, 1
өтірік»
|
Қызыл, жасыл түсті билеттер,
поездың дыбысы
Интерақтивті тақтадан
Көкшетаудың суреті, тапсырмалар.
Флипчарт,
маркер.
Абай портреті, ән мәтіні
тақтада көрсетілімі, жылдың төрт мезгілі суреті, 12 ай белгілері,
А4 қағазы.
|
Қорытынды:
Рефлексия
«1
минут» әдісі
Бағалау,
қалыптастырушы
( 5
минут)
|
«1 минут»
әдісі
арқылы өз ойларын, пікірін білдіру.
Түйін сөз, шебер-сыныптың
соңы.
|
Интертақтада қалыптастырушы
бағалау, «Бас бармақ»
|