Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сейдімбек Ақселеудің "Аққыз"повесіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдері мен жас мамандарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
2668
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспарыКәсіби мақсат:Оқушылардың зерттеу қабілетін мәтінді талдау арқылы дамыту
Қазақ тілі ӘБ жетекшісі:--------------------------------М.С.Мухамбедьярова
27.11.2017ж
1-тапсырма.««FILA толтыру» Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .
Топтық бағалау.2-тапсырма. Жекелей жұмыс. Мәтін бойынша келесі кестені толтыруға тапсырма беріледі:
Дәлелді ой бөліседі.3 -тапсырма. ЖЖ1.«Автордың көтерген мәселесі орынды ма?» жақтап не қарсы болып, дәлел келтіріңіздер.2. «Қызға қырық үйден тыйым» деген тақырыпты Аққыз бойындағы қасиетпен салыстырыңыздар.Кері байланыс2-сабақ1 -тапсырма. Топтық жұмыс.Хикаяттағы ұлттық мінез-құлқымыз бен қазақ халқына тән ерекшеліктерді тауып, түсіндіріңіздер. Сынып 4 топқа бөлінген. Хикаяттан алынған мағынасы көмескі сөздер мен сөз тіркестерін сыныптың ішіне, әр жерге жасырып қою. Оқушыларға осы сөздерді іздеп тауып, келесі тапсырмаларды орындау тапсырылады, барлығы 20 сөз жасырынған, әр топқа 5 сөзден келеді. 1- қоңыржай, сайдың тасындай, сойыл, дырау.2- барымта, киік оты, қозыкөш жер, ерулік, кісе.3- бейсауат, жортуыл, қылжақпас, қас қараю.4- талдырмаш, таралғы, сәурік, саба, сауға. 2- тапсырма. Топтық жұмыс «Құндылықтар спектрі» тәсілі бойынша сынып 2 топқа «жақтаушы», «даттаушы» болып бөлінеді, төмендегі тапсырмаға байланысты кем дегенде 3 дәлелден келтіреді:Барымта – ұлттық дәстүріміз болып табылады.Барымта – ұлттық дәстүріміз бола алмайды.Есіңде сақта!Абырой – 1.Ар-ұят. 2. Атақ, дәреже, бедел. Абыройға бөленді – даңқы артты, атын шығарды. Абыройын аяққа басты – масқара етті, қорлады. Намыс. Адамгершілік, ар, абырой. 2. Ұят, ождан. Намысқойлық. Намысшылдық, ар-абырой сақтағыштық. Намыссыздық. Намысыжоқтық, ынжықтық.
САБАҚ: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ | Мектеп: Көкшетау қаласы ФМБ НЗМ | |
Күні: 27.11. | Мұғалімнің аты-жөні: А.Н.Нурушева | |
Сынып: 8 «А» «В» | Қатысқан оқушылар саны: 24+24 | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Ақселеу Сейдімбек «Аққыз» әңгімесі | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | ||
Сабақтың мақсаттары | Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.Шығармадағы ұлттық құндылықтардың көрінісін терең түсінеді, өз пікірін басқа пікірлермен салыстыра отырып сипаттайды. | |
Бағалау критерийлері | Дескрипторлар: Кейіпкерлер бейнесін жан-жақты аша алады;оқушылар бірнеше маңызды пікірлерді келтіріп мағынасын түсіндіре алады; кейіпкерлердің іс-әрекетіне құндылық тұрғысынан баға бере алады;талқылау кезінде ұлттық құндылықтармен байланысы туралы түсінігін білдіреді. | |
Дифференциация | Барлық оқушылар қабілетті болады:-кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады;-көлемді мәтіннен керекті мәлімет бойынша жұмыс істей алады;-түрлендіріліп берілген тапсырмаларды өздігінен игере біледі.Көптеген оқушылар қабілетті болады:-автордың негізгі ойын өз пікірімен дәлелдей алады;-шығармадағы ұлттық құндылықтарды тауып, сенімді, жүйелі қорғай алады.Кейбір оқушылар қабілетті болады:-ақпараттарды сыни тұрғыда талдап, басқаларға түсіндіре алады | |
Құндылықтарды игерту: | ||
Пәнаралық байланыс: | Қазақстан тарихы, этнография | |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Ақпараттық мәтіндер,қосымша Аққыз туралы мәтін, | |
Тілдік мақсаттар | Кілт сөздер: қоңыржай,сайдың тасындай,сойыл,шоңқайма, дырау, барымта, киік оты, қозыкөш жер, ерулік, бейсауат, кісе,абырой, намыс, махаббат, борыш.Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін; | |
Осыған дейін меңгерілген білім | Оқушылардың повесть туралы білу,түсіну дағдылары дамытылды. | |
Жоспар | ||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) | Дереккөздер |
Сабақтың басы5 минут | Сабақ алгоритмі: | Әңгіме мәтіні |
Сабақтың ортасы 15 минут 10 минут 8 минут 2 минут 15 минут 20 минут | ІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма.««FILA толтыру» Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .Топтық бағалау.2-тапсырма. Жекелей жұмыс. Мәтін бойынша келесі кестені толтыруға тапсырма беріледі: Дәлелді ой бөліседі.3 -тапсырма. ЖЖ1.«Автордың көтерген мәселесі орынды ма?» жақтап не қарсы болып, дәлел келтіріңіздер.2. «Қызға қырық үйден тыйым» деген тақырыпты Аққыз бойындағы қасиетпен салыстырыңыздар.Кері байланыс2-сабақ1 -тапсырма. Топтық жұмыс.Хикаяттағы ұлттық мінез-құлқымыз бен қазақ халқына тән ерекшеліктерді тауып, түсіндіріңіздер. Сынып 4 топқа бөлінген. Хикаяттан алынған мағынасы көмескі сөздер мен сөз тіркестерін сыныптың ішіне, әр жерге жасырып қою. Оқушыларға осы сөздерді іздеп тауып, келесі тапсырмаларды орындау тапсырылады, барлығы 20 сөз жасырынған, әр топқа 5 сөзден келеді. 1- қоңыржай, сайдың тасындай, сойыл, дырау.2- барымта, киік оты, қозыкөш жер, ерулік, кісе.3- бейсауат, жортуыл, қылжақпас, қас қараю.4- талдырмаш, таралғы, сәурік, саба, сауға. 2- тапсырма. Топтық жұмыс «Құндылықтар спектрі» тәсілі бойынша сынып 2 топқа «жақтаушы», «даттаушы» болып бөлінеді, төмендегі тапсырмаға байланысты кем дегенде 3 дәлелден келтіреді:Барымта – ұлттық дәстүріміз болып табылады.Барымта – ұлттық дәстүріміз бола алмайды. | |
Сабақтың соңы 5 минут Үйге тапсырма | Есіңде сақта!Абырой – 1.Ар-ұят. 2. Атақ, дәреже, бедел. Абыройға бөленді – даңқы артты, атын шығарды. Абыройын аяққа басты – масқара етті, қорлады. Намыс. Адамгершілік, ар, абырой. 2. Ұят, ождан. Намысқойлық. Намысшылдық, ар-абырой сақтағыштық. Намыссыздық. Намысыжоқтық, ынжықтық. Рефлексия.Бөлме ортасында үлкен шеңбер құрамыз: | Ғаламтор мәліметтері |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
Қазақ тілі ӘБ жетекшісі:--------------------------------М.С.Мухамбедьярова
27.11.2017ж
1-тапсырма.««FILA толтыру» Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .
Деректер | Ойлар | Сұрақтар | Іс-әрекет |
Кейіпкер | Іс-әрекеті | Қандай құндылық көрініс береді? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)