Материалдар / Сейдімбек Ақселеудің "Аққыз"повесіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сейдімбек Ақселеудің "Аққыз"повесіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдері мен жас мамандарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
2722
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Кәсіби мақсат:Оқушылардың зерттеу қабілетін мәтінді талдау арқылы дамыту

САБАҚ: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

Мектеп: Көкшетау қаласы ФМБ НЗМ

Күні: 27.11.

Мұғалімнің аты-жөні: А.Н.Нурушева

Сынып: 8 «А» «В»

Қатысқан оқушылар саны: 24+24

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Ақселеу Сейдімбек «Аққыз» әңгімесі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж3.Көркем шығармадағы образ

Т/Ж5 Қазақ әдебиеті мен ұлттық құндылықтардың әлемдегі орнын түсіну.




Сабақтың мақсаттары

Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

Шығармадағы ұлттық құндылықтардың көрінісін терең түсінеді, өз пікірін басқа пікірлермен салыстыра отырып сипаттайды.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар:


Кейіпкерлер бейнесін жан-жақты аша алады;

оқушылар бірнеше маңызды пікірлерді келтіріп мағынасын түсіндіре алады;

кейіпкерлердің іс-әрекетіне құндылық тұрғысынан баға бере алады;

талқылау кезінде ұлттық құндылықтармен байланысы туралы түсінігін білдіреді.



Дифференциация

Барлық оқушылар қабілетті болады:

-кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады;

-көлемді мәтіннен керекті мәлімет бойынша жұмыс істей алады;

-түрлендіріліп берілген тапсырмаларды өздігінен игере біледі.

Көптеген оқушылар қабілетті болады:

-автордың негізгі ойын өз пікірімен дәлелдей алады;

-шығармадағы ұлттық құндылықтарды тауып, сенімді, жүйелі қорғай алады.

Кейбір оқушылар қабілетті болады:

-ақпараттарды сыни тұрғыда талдап, басқаларға түсіндіре алады



Құндылықтарды игерту:

  • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

  • Ынтымақтастық;

  • Жауапты азаматтық позиция;

  • Ұлттық және адами құндылықтарға деген құрмет;

  • Шығармашылық.

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы және оқушылардың жеке, жұптаса, топтаса жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлауы арқылы бағалау дағдылары негізінде жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс:

Қазақстан тарихы, этнография

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Ақпараттық мәтіндер,қосымша Аққыз туралы мәтін,

Тілдік мақсаттар

Кілт сөздер: қоңыржай,сайдың тасындай,сойыл,шоңқайма, дырау, барымта, киік оты, қозыкөш жер, ерулік, бейсауат, кісе,

абырой, намыс, махаббат, борыш.

Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін;



Осыған дейін меңгерілген білім



Оқушылардың повесть туралы білу,түсіну дағдылары дамытылды.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 минут


Сабақ алгоритмі:

  • ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру;

  • сынып ережесін құру:

  • Топтарға бөлу

1.Қызығушылықты ояту.

Менің бойымдағы құндылықтар» тренингін өткіземін оқушылар қағазға өзбойындағы жақсы құндылықты жазып, бүктеп бір бұрышқа апарып тастайды, екінші бұрышқа бойларындағы бір жағымсыз мінездерін жазып бүктеп тастайды. Одан кейін бәрі жақсы құндылықтар жазылған бұрышқа барып, бір-бірінің қағаздарын алып оқиды,қандай сезімде болғандары туралы пікір алмасады

Әңгіме мәтіні


Сабақтың ортасы



15 минут








10 минут













8 минут









2 минут






15 минут











20 минут


ІІ. Мағынаны тану.

1-тапсырма.««FILA толтыру»

Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;

I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;

L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;

A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .

Деректер

Ойлар

Сұрақтар

Іс-әрекет







Топтық бағалау.

2-тапсырма. Жекелей жұмыс. Мәтін бойынша келесі кестені толтыруға тапсырма беріледі:

Кейіпкер

Іс-әрекеті

Қандай құндылық көрініс береді?






Дәлелді ой бөліседі.

3 -тапсырма. ЖЖ

1.«Автордың көтерген мәселесі орынды ма?» жақтап не қарсы болып, дәлел келтіріңіздер.

2. «Қызға қырық үйден тыйым» деген тақырыпты Аққыз бойындағы қасиетпен салыстырыңыздар.

Кері байланыс

2-сабақ

1 -тапсырма. Топтық жұмыс.

Хикаяттағы ұлттық мінез-құлқымыз бен қазақ халқына тән ерекшеліктерді тауып, түсіндіріңіздер. Сынып 4 топқа бөлінген. Хикаяттан алынған мағынасы көмескі сөздер мен сөз тіркестерін сыныптың ішіне, әр жерге жасырып қою. Оқушыларға осы сөздерді іздеп тауып, келесі тапсырмаларды орындау тапсырылады, барлығы 20 сөз жасырынған, әр топқа 5 сөзден келеді.

1- қоңыржай, сайдың тасындай, сойыл, дырау.

2- барымта, киік оты, қозыкөш жер, ерулік, кісе.

3- бейсауат, жортуыл, қылжақпас, қас қараю.

4- талдырмаш, таралғы, сәурік, саба, сауға.

2- тапсырма. Топтық жұмыс

«Құндылықтар спектрі» тәсілі бойынша сынып 2 топқа «жақтаушы», «даттаушы» болып бөлінеді, төмендегі тапсырмаға байланысты кем дегенде 3 дәлелден келтіреді:

Барымта – ұлттық дәстүріміз болып табылады.

Барымта – ұлттық дәстүріміз бола алмайды.



Сабақтың соңы

5 минут













Үйге тапсырма

Есіңде сақта!

Абырой – 1.Ар-ұят. 2. Атақ, дәреже, бедел. Абыройға бөленді – даңқы артты, атын шығарды. Абыройын аяққа басты – масқара етті, қорлады. Намыс. Адамгершілік, ар, абырой.

2. Ұят, ождан. Намысқойлық. Намысшылдық, ар-абырой сақтағыштық. Намыссыздық. Намысыжоқтық, ынжықтық.

Рефлексия.Бөлме ортасында үлкен шеңбер құрамыз:

  • Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

  • Сабақта не қиын болды?

  • Нені терең меңгергің келеді?

«Аққыз»повесі бойынша жоспар құру

Ғаламтор мәліметтері









Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Қазақ тілі ӘБ жетекшісі:--------------------------------М.С.Мухамбедьярова


27.11.2017ж



1-тапсырма.««FILA толтыру»

Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;

I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;

L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;

A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .

Деректер

Ойлар

Сұрақтар

Іс-әрекет







Топтық бағалау.

2-тапсырма. Жекелей жұмыс. Мәтін бойынша келесі кестені толтыруға тапсырма беріледі:

Кейіпкер

Іс-әрекеті

Қандай құндылық көрініс береді?






Дәлелді ой бөліседі.

3 -тапсырма. ЖЖ

1.«Автордың көтерген мәселесі орынды ма?» жақтап не қарсы болып, дәлел келтіріңіздер.

2. «Қызға қырық үйден тыйым» деген тақырыпты Аққыз бойындағы қасиетпен салыстырыңыздар.

Кері байланыс

2-сабақ

1 -тапсырма. Топтық жұмыс.

Хикаяттағы ұлттық мінез-құлқымыз бен қазақ халқына тән ерекшеліктерді тауып, түсіндіріңіздер. Сынып 4 топқа бөлінген. Хикаяттан алынған мағынасы көмескі сөздер мен сөз тіркестерін сыныптың ішіне, әр жерге жасырып қою. Оқушыларға осы сөздерді іздеп тауып, келесі тапсырмаларды орындау тапсырылады, барлығы 20 сөз жасырынған, әр топқа 5 сөзден келеді.

1- қоңыржай, сайдың тасындай, сойыл, дырау.

2- барымта, киік оты, қозыкөш жер, ерулік, кісе.

3- бейсауат, жортуыл, қылжақпас, қас қараю.

4- талдырмаш, таралғы, сәурік, саба, сауға.

2- тапсырма. Топтық жұмыс

«Құндылықтар спектрі» тәсілі бойынша сынып 2 топқа «жақтаушы», «даттаушы» болып бөлінеді, төмендегі тапсырмаға байланысты кем дегенде 3 дәлелден келтіреді:

Барымта – ұлттық дәстүріміз болып табылады.

Барымта – ұлттық дәстүріміз бола алмайды.

Есіңде сақта!

Абырой – 1.Ар-ұят. 2. Атақ, дәреже, бедел. Абыройға бөленді – даңқы артты, атын шығарды. Абыройын аяққа басты – масқара етті, қорлады. Намыс. Адамгершілік, ар, абырой.

2. Ұят, ождан. Намысқойлық. Намысшылдық, ар-абырой сақтағыштық. Намыссыздық. Намысыжоқтық, ынжықтық.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!