Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Семинар-тренинг:"Отбасы-тәрбие іргетасы"
Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік
ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері отбасы екенін,
олардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екенін,
баламен қарым – қатынасты жақсарту бала тәрбиесіне көп
көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3407
5 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «Отбасы- тәрбие іргетасы» ( семинар-тренинг)Мақсаты:Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екенін, баламен қарым – қатынасты жақсарту бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу. Көрнекілігі:бала тәрбиесіне қатысты ұлағатты сөздер,слайд, стендтерЖоспары:
2.Тренинг “Жанұя” (екі топқа бөлініп ата –аналар, доп арқылы сұраққа жауап береді) А)Жанұяда бала әдепті болып өсуі үшін не істеу керек?Ә)Бала тәрбиесінде ата-ананың немесе ұстаздың орны ерекше деп ойлайсыз?
3.Педагогикалық ойын «Мадақтау және жазалау»(Ата-аналарға үлестірме қағаздар таратылып , мақтағанда және жазалағанда қандай сөздерді қолданатынын жазу)
Ата-аналардың жауаптары тыңдалып талданады.Не себепті? Неліктен?
Қай бөлігі көп?4. «Отбасында балаға көңіл бөлу түрін анықтау» әдістемесі Бұл әдісті орындау үшін әрбір ата-ана түрлі-түсті жасыл,қызыл және сары түстерден төртбұрышты қағазшаларды алады. Одан кейін, сұраққа жауап бере отырып ата-ана одан сұрақтың жауабына сәйкес түсті таңдайды.
Жасыл түстер (позитивті көңіл аудару)а\0-ден-5-ке дейін - сіздің балаңызға позитивті көңіл аудару жетіспейді.Сіздің жұмыстан және үй шаруасынан қолыңыз босамайды, ал балаңызға сіздің назарыңыз жетіспейді! Көңіл аударудың саны емес,сапасы маңызды екенін ұмытпаңыз! Үй шаруасын тындырып жүріп,балаңызға балалық шағыңыз туралы айтып, оның мектептегі проблемалары туралы сұрастырып отыру керек.б\5-тен 10-ға дейін –балаңызға назарыңыз жетіспейді.Мүмкін сіз формальды түрде ғана көңіл аударатын шығарсыз,ойланып көріңіз: тамақтандыру, күнделігін қарап шығу.Бұл өте аз! Оның күнделікті тұрмысы мен сезімдерін назарға алу керек!в\10-нан 15-ке дейін- балаңызға жақсы көңіл аударасыз. Сіз сенімділік қарым-қатынасты құра білдіңіз.Бала өзін жақсы қорғанышта екенін сезеді,сізден кеңес сұрап отыратынын біледі.Бұл оның тұлғалық зияткерлік және эмоционалдық дамуына жақсы негіз болып табылады.Сары түстер (жеткіліксіз көңіл)а\1-ден 4-ке дейін- сіздің балаңызға көңіл аударуыңыз жеткілікті. Тіпті, асып та кетуі мүмкін. Оның еркіндігі жеткілікті ме, ойланыңыз? Немесе оның барлық проблемаларын бірге немесе өзіңіз шешесіз бе? Оның әрбір ойы мен әрекетіне кіріскенде тіптен артық кетпейсіз бе? Мұндай жағдайда баланың әлеуметтік және жеке дамуы баяулайды, және де ол ұзақ уақыт өз-өзіне сенбейтін, тәуелді, өз еркімен жұмыс істей алмайтын балаға айналуы мүмкін.б\5-тен -9 ұпайға дейін-бала сізбен қарым-қатынасқа мұқтаж болады. Өз балаңыздың өтініштері мен ұсыныстарына көбірек көңіл қоя біліңіз,жалпы отбасылық істерде олармен одақтас болыңыз: жаңа жиһаз таңдауда, үйдегі шаруа бойынша көмектесуде және т.с.св\9-дан 13-ке дейін –сіздің балаңыз қарым-қатынасқа өте мұқтаж! Егер жұмыстан қолыңыз босамайтын болса, әрбір минутыңызды арнауға тырысыңыз. Басынан сипап, мадақтап, мақтаңыз,себебі, өте аз уақытта онымен тіл табысу мүлде қиынға соғады.Қызыл түстер ( негативті көңіл)а\0-ден 2-ге дейін –сіздің отбасыңызда бәрі жақсы: балаңызға жеткілікті позтивті көңіл қоя білесіз.Балаңыз өзін-өзі бағалай біледі!б\2-ден 4-ке дейін – әлде сіздің қаталдығыңыз, әлде баламен аз араласатындығыңыз ба, ол өзіне тәртіпсіздігімен назар аудартқысы келеді. Ұсақ-түйек нәрсеге бола балаға ұрса бермеңіз. Одан да балаңызды қолдап,келесі жолы жақсы болатынына сендіре біліңіз!в\4-тен -8-ге дейін - балаңызға үнемі ұрса бергендіктен,ол басқаша болу мүмкіндігін ұмытқан. Өзіне назар аударту үшін балаңыз әдейі Сізді ашуландыратын әрекеттер жасайды.Өзіңіздің балаға деген көзқарасыңызды түзетіңіз.Оны басынан жиі сипап, жай ғана тәртіпке шақырмай-ақ сөйлесугетырысыңыз. Біраз уақыттан соң үйдегі қақтығыстардың азайғандығын байқайсыз.Ең бастысы, баламен позитивтік қарым-қатынас өзіңізге де балаға да жайлы екенін түсінесіз.5.«Менің отбасым» (суреттер сөйлейді)Әрбір ата-анаға өз отбасын гүлдің бейнесінде салу ұсынылады және суреттерді сөйлету қажет.6.ҚорытындыАта-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз!
- І.Кіріспе
- ІІ.Негізгі бөлім:
- 1. Тренинг «Кездесу»(Амандасу)
- 2.Тренинг «Жанұя»(сұраққа жауап)
- 3.Педогогикалық ойын «Мадақтау және жазалау»
- 4.“Отбасында балаға көңіл бөлу түрін анықтау” әдістемесі.
- 5. «Менің отбасым» суреттер сөйлейді.
- ІІІ.Қорытынды
- І. Кіріспе бөлім:
2.Тренинг “Жанұя” (екі топқа бөлініп ата –аналар, доп арқылы сұраққа жауап береді) А)Жанұяда бала әдепті болып өсуі үшін не істеу керек?Ә)Бала тәрбиесінде ата-ананың немесе ұстаздың орны ерекше деп ойлайсыз?
3.Педагогикалық ойын «Мадақтау және жазалау»(Ата-аналарға үлестірме қағаздар таратылып , мақтағанда және жазалағанда қандай сөздерді қолданатынын жазу)
Мақтау | Ұрсу |
Ата-аналардың жауаптары тыңдалып талданады.Не себепті? Неліктен?
Қай бөлігі көп?4. «Отбасында балаға көңіл бөлу түрін анықтау» әдістемесі Бұл әдісті орындау үшін әрбір ата-ана түрлі-түсті жасыл,қызыл және сары түстерден төртбұрышты қағазшаларды алады. Одан кейін, сұраққа жауап бере отырып ата-ана одан сұрақтың жауабына сәйкес түсті таңдайды.
№ | Сұрақ | иә | Жоқ |
1 | Мен балама өз балалық шағым туралы жиі айтамын | жасыл | Сары |
2 | Біз балаларымызбен сирек ойнаймыз | сары | Жасыл |
3 | Менің балам әрқашан өз жаңалықтарын әрі құпияларын айтуға әзір тұрады | жасыл | сары |
4 | Егер де менің баламда қиын жағдай болса, ол менен көмек сұрап келетініне сенімдімін. | жасыл | Сары |
5 | Мен баламның кемшіліктеріне көңіл аудару керек деп ойлаймын, себебі ол оған мұқият болуға үйретеді. | қызыл | |
6 | Біз кем дегенде айына екі рет мұражайға, театрға, киноға барамыз | Жасыл | Сары |
7 | Егер де балаларым үй тапсырмасын орындауға көмек сұраса, мен көмекке дайынмын. | жасыл | Сары |
8 | Осы уақытта менің балам қандай кітап оқып отырғанын мен анық білемін | жасыл | Сары |
9 | Егер менің балам «2»немесе «3» алса оны жаза күтіп тұр | қызыл | |
10 | Баламды мақтауға жиі себеп табамын | жасыл | Қызыл |
11 | Біз ашық, шын көңілмен әңгімелесіп отыруды ұнатамыз | жасыл | Сары |
12 | Кейде менің бар уақытымды тек балаларды ұрысуға жұмсайтындай көрінеді | қызыл | |
13 | Мен жиі баламды құшақтап , басынан сипаймын | жасыл | Сары |
14 | Мен баламмен қатал,әрі бұйырып сөйлесемін | қызыл | |
15 | Мен баламмен сабаққа дайындалуға тура келеді себебі, ол өздігінен ештеңе орындамайды | қызыл | |
16 | Мен баламның не армандайтынын білемін | жасыл | Сары |
17 | .Мен балама басқа адамдарды және өзімді мысалға келтіремін | қызыл | |
18 | Балам ашуланған кезде айналадағы заттарды бүлдірсе ол жазаланады | қызыл | |
19 | Біз баламыз екеуміз кітап, кино фильмдерді бірге отырып талқылаймыз | жасыл | Сары |
20 | Мен балама отбасымыздағы келеңсіз жағдайларды айтамын. | жасыл | |
21 | Мен шаршағанымда, денсаулығым сыр берсе балам сезіп, көмектесуге әзір тұрады | жасыл | Сары |
22 | Балам менің жанымда көбірек болғанын қалайтынын айтады | сары | |
23 | Мен баламмен сөйлескенде рахаттанамын | жасыл | Сары |
Жасыл түстер (позитивті көңіл аудару)а\0-ден-5-ке дейін - сіздің балаңызға позитивті көңіл аудару жетіспейді.Сіздің жұмыстан және үй шаруасынан қолыңыз босамайды, ал балаңызға сіздің назарыңыз жетіспейді! Көңіл аударудың саны емес,сапасы маңызды екенін ұмытпаңыз! Үй шаруасын тындырып жүріп,балаңызға балалық шағыңыз туралы айтып, оның мектептегі проблемалары туралы сұрастырып отыру керек.б\5-тен 10-ға дейін –балаңызға назарыңыз жетіспейді.Мүмкін сіз формальды түрде ғана көңіл аударатын шығарсыз,ойланып көріңіз: тамақтандыру, күнделігін қарап шығу.Бұл өте аз! Оның күнделікті тұрмысы мен сезімдерін назарға алу керек!в\10-нан 15-ке дейін- балаңызға жақсы көңіл аударасыз. Сіз сенімділік қарым-қатынасты құра білдіңіз.Бала өзін жақсы қорғанышта екенін сезеді,сізден кеңес сұрап отыратынын біледі.Бұл оның тұлғалық зияткерлік және эмоционалдық дамуына жақсы негіз болып табылады.Сары түстер (жеткіліксіз көңіл)а\1-ден 4-ке дейін- сіздің балаңызға көңіл аударуыңыз жеткілікті. Тіпті, асып та кетуі мүмкін. Оның еркіндігі жеткілікті ме, ойланыңыз? Немесе оның барлық проблемаларын бірге немесе өзіңіз шешесіз бе? Оның әрбір ойы мен әрекетіне кіріскенде тіптен артық кетпейсіз бе? Мұндай жағдайда баланың әлеуметтік және жеке дамуы баяулайды, және де ол ұзақ уақыт өз-өзіне сенбейтін, тәуелді, өз еркімен жұмыс істей алмайтын балаға айналуы мүмкін.б\5-тен -9 ұпайға дейін-бала сізбен қарым-қатынасқа мұқтаж болады. Өз балаңыздың өтініштері мен ұсыныстарына көбірек көңіл қоя біліңіз,жалпы отбасылық істерде олармен одақтас болыңыз: жаңа жиһаз таңдауда, үйдегі шаруа бойынша көмектесуде және т.с.св\9-дан 13-ке дейін –сіздің балаңыз қарым-қатынасқа өте мұқтаж! Егер жұмыстан қолыңыз босамайтын болса, әрбір минутыңызды арнауға тырысыңыз. Басынан сипап, мадақтап, мақтаңыз,себебі, өте аз уақытта онымен тіл табысу мүлде қиынға соғады.Қызыл түстер ( негативті көңіл)а\0-ден 2-ге дейін –сіздің отбасыңызда бәрі жақсы: балаңызға жеткілікті позтивті көңіл қоя білесіз.Балаңыз өзін-өзі бағалай біледі!б\2-ден 4-ке дейін – әлде сіздің қаталдығыңыз, әлде баламен аз араласатындығыңыз ба, ол өзіне тәртіпсіздігімен назар аудартқысы келеді. Ұсақ-түйек нәрсеге бола балаға ұрса бермеңіз. Одан да балаңызды қолдап,келесі жолы жақсы болатынына сендіре біліңіз!в\4-тен -8-ге дейін - балаңызға үнемі ұрса бергендіктен,ол басқаша болу мүмкіндігін ұмытқан. Өзіне назар аударту үшін балаңыз әдейі Сізді ашуландыратын әрекеттер жасайды.Өзіңіздің балаға деген көзқарасыңызды түзетіңіз.Оны басынан жиі сипап, жай ғана тәртіпке шақырмай-ақ сөйлесугетырысыңыз. Біраз уақыттан соң үйдегі қақтығыстардың азайғандығын байқайсыз.Ең бастысы, баламен позитивтік қарым-қатынас өзіңізге де балаға да жайлы екенін түсінесіз.5.«Менің отбасым» (суреттер сөйлейді)Әрбір ата-анаға өз отбасын гүлдің бейнесінде салу ұсынылады және суреттерді сөйлету қажет.6.ҚорытындыАта-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)