І.Жаңа сабақ . «Авторлық
орындық » әдісін
пайдалану. Мақсаты: өткен сабақтағы алған
білімдерін еске түсіру, кері байланыс жасау.
Ортаға тақырыпты жақсы
меңгерген оқушы шығып сабақты түсіндіреді.
«Бұл жауабы болса, онда
сұрақ қандай болмақ?»
1.Шеңбердің
ұзындығы саны мен шеңбер диаметрінің
........ тең.
2.Дөңгелектің ауданы оның
радиусының ..... мен -дің көбейтіндісіне
тең.
3. Шеңбер- барлық ....
қайсыбір О нүктесінен бірдей қашықтықта жататын тұйық
сызық.
4.
-дің жуық мәні неге
тең?
5. Жазықтықта шеңбермен
шектелген және центрі бар бөлігі ....
аталады.
Оқушылардың тақырыпты меңгеру
мақсатында мына сұрақтарды қоямын. Диалогтық және қолдау көрсету:
әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру
маңызды рөл атқарады.
ҚБ.
«Мадақтау» арқылы
бағалау.
(Ж).
1-тапсырма
«Интервью әдісі» арқылы
оқушылардың жұппен есеп шығаруда ілтипатпен,
ынтымақтасық, қарыс –қатынаста бір-біріне зер сала отырып, әңгіме
немесе пікірін анықтау үшін
қолданылады.
1. Радиусы 5см, 3,5м; 12 мм
болатын шеңбердің ұзындығын табыңдар.
2. Ұзындығы 56 см; 7м; 18,6м
болатын шеңбердің радиусын табыңдар.
3. 1) Радиусы 6см; 12м; 3,5см
болатын дөңгелектің ауданын есептеңдер.
2) Ауданы
314 ;
12,56 ;
78,5 болатын дөңгелектің радиусын
табыңдар.
4. Цирк аренасының шеңберінің
ұзындығы 40,5 м. Аренаның радиусы мен
ауданын табыңдар?
5. Цирк алаңының диамерті 13 м
болса, онда цирк алаңының ауданын тап?
Өмірден мысал
келтірейік:
ҚБ. Бірін-бірі
бағалау.
(Ө.
)2-тапсырма:
«Иә-жоқ»
әдісі ақпарат алу үшін, оқушыларға
сұрақ қойып, «иә», «жоқ» деп жауап беру арқылы кестені
толтырыңдар:
№
|
Тапсырма
|
формула
|
иә
|
жоқ
|
1
|
Радиусы R –ге тең шеңбер ұзындығының
формуласы
|
|
|
|
2
|
Диаметрі d-ға тең шеңбердің ұзыңдығының
формуласы.
|
|
|
|
3
|
Радиусы R –ге тең дөңгелек ауданының
формуласы
|
|
|
|
4
|
Диаметрі d-ға тең дөңгелектің ауданының
формуласы
|
|
|
|
Дескриптор:
- шеңбердің ұзындығы мен
дөңгелектің ауданының формуласын біледі;
- шеңбердің диаметрін радиус
арқылы өрнектейді;
ҚБ.
«Бағдаршам» әдістері арқылы
бағаланады.
(Т).
3-тапсырма.
«Венн
диаграммасы» бойынша шеңбер мен дөңгелектің
ұқсастықтарын жазыңдар.
Дескриптор:
- шеңбер мен дөңгелекті
ұқсастығын біледі;
- шеңберден мен дөңгелекті
ажырата алады;
ҚБ. «Бас
бармақ» әдісі
арқылы топты
бағалау.
|