Сабақтың
басы
4-5
минут
1минут
|
Ұжымдық
жұмыс
«Айырмашылығы неде?» ширату
жаттығуы
Ашық сұрақтар қою арқылы
оқушыларды диалогке тарту
1.Қоршаған ортада шеңбер мен
дөңгелекке қандай мысал келтіруге болады?
2.Шеңбер мен дөңгелектің бір-
бірінен айырмашылығы неде?
Топқа бөлу (гендерлік
топ)
I топ «Шаңырақ» қыздар
тобы
II топ «Сақина» қыздар
тобы
III топ «Дөңгелек» ұлдар
тобы
IV топ «Тиындар» ұлдар
тобы
«Stop кадр» оқушылардың сын
тұрғысынан ойлануына арналған ашық
сұрақтар
1.Жеңіл машина мен жүк
көлігінің дөңгелектері неге әр түрлі? Неге үлкен, неге
кіші?
2. Трактордың алдыңғы
дөңгелегі неліктен тез тозады?
Бағалау
Өз ойын нақты жеткізе білген
оқушыларды смайликтермен бағалау,
«Менің түйгенім» парағы арқылы
кері байланыс алу. Әр оқушыға бір-бір парақ таратылады. Сабақтың әр
кезеңінде өз түсінгендерін қорытындылап
отырады
кезең
|
Ұжымдық
жұмыс
|
Топтық
жұмыс
|
Жұптық
жұмыс
|
жеке
жұмыс
|
Менің
түйгенім
|
|
|
|
|
|
Шаңырақ,
сақина, теңге, дөңгелектің
суреттері
АКТ машинаның
суреттері
смайликтер
|
Сабақтың
ортасы
10-13
минут
1-2минут
15-16
мин
|
Жаңа тақырып: Шеңбер.
Дөңгелек.
Оқушыларды өзімнен қол созым
арақашықтыққа орналастырып, олармен бірге қандай фигура
жасағанымызды талқылау. Әр оқушыны еден жазықтығының қандай да бір
нүктесі деп қарастырып, олардың әрқайсысы мұғалімнен (центрден)
бірдей қашықтықта орналасқан деген тұжырым жасау. Алынған шеңбердің
радиусының, диаметрінің, доғасының анықтамасын қорытындылау
үшін салыстыру мен
салғастыруға арналған графикалық
органайзер бойынша топтарға тапсырмалар
беру.
Топтық
жұмыс
I топ: Венн
диаграммасы бойынша дөңгелектің шеңберден
өзгешелігі неде екенін ажыратады.
II топ:
Квадранттар бойынша анықтамалар арасындағы
өзара байланысты көрсетеді.Киіз үйдің элементтерінен мысал
келтіреді.
III топ: Денотатты граф
әдісін қолданып доғаның белгіленуін,
ерекшелігін сипаттайды.
IV топ: “Борт журналы”
тәсілі бойынша тарихи мәліметтерден
бұрыннан білетінін, жаңадан білгенін, болжамдар мен тың ақпараттар
туралы кестені толтырады.
Бағалау
Топтар бірін- бірі
номинациямен бағалайды. Кері байланыс парағы
толтырылады.
Ақпараттпен жұмыс істеу
дағдыларын дамыту тәсілдері
Жұптық
жұмыс
IDEAL тәсілін
қолданып жұптасып есептер
шығару
I
–тақырыбы
D-
сипаттау E- шешу
жолы A- әрекет
L-
жауабы
А.№1255
В.№1263
С.№1270 есептері бойынша
шеңберге, дөңгелекке тиісті, тиісті емес нүктелерді
анықтайды.
А.№1257
В.№1264 Айдың, Жердің,
Юпитердің диаметрі бойынша радиусын табуға берілген есептерді
шығарады.
А.№1256
В.№1265 центрі мен радиусы
бойынша циркулді пайдаланып шеңберді
салады
Бағалау
Жұптар бірін- бірі бағдаршам
бойынша бағалайды. Кері байланыс парағы
толтырылады
|
А-3 қағазы
Маркерлер
Таратпа
материалдар
Кесте
Сызба
Ай, Жер, Юпитердің
суреті
Циркуль, қалам, өшіргіш,
сызғыш
|
Сабақтың
соңы
5-6
минут
2
минут
|
Қорытынды: жеке жұмыс жүргізу үшін оқушыларға интербелсенді
тақтадан “Элективті тест” ұсыну. Жылдам жауап берген оқушыларды
«бас бармақ» арқылы бағалаймын. Кері байланыс парағы толтырылады
Үйге
тапсырма: Ауди машинасының символы, олимпиада символы, жанұя символы
туралы мәліметтер жинақтау
|
А,В,С, Д,Е
жетондары
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
«Тапсырма» оқушыларға
күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын деңгейлік тапсырмалар
беру.
1. Шеңбер, дөңгелек тақырыбына
жоспарланған 2 сағаттың 1- сағатына
арналады.
2.Сыни ойлауды дамыту үшін
сабақтың басында оқушыларды диалогке тарту мақсатында «Айырмашылығы
неде?» ширату жаттығуы жоспарланды.
3. Оқушыларды жауабын ескеріп,
гендерлік топқа бөлу; «қыздар», «ұлдар»
тобы
4.Жаңа тақырыпты түсіну
үшін салыстыру мен салғастыруға
арналған графикалық органайзер бойынша топтарға тапсырмалар
беру.
5.Жұптық жұмыста
оқушылар IDEAL
қадамдарын сақтау
қадағаланды.
6. Қорытындылау үшін
“Элективті тест” жүргізілді.
|
Бағалау- Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
1.Оқушылардың ашық сұрақтарға
берген жауаптарына байланысты смайлик арқылы
бағалау
2. Топтар бірін- бірі
«номинациямен» бағалайды.
3. Жұптар бірін- бірі
«бағдаршам» бойынша бағалайды.
4. Жеке жұмыста
«бас бармақ» арқылы
бағалайды
5.
Сабақтың әр кезеңінде өз
түсінгендерін қорытындылап отыру мақсатында «Менің түйгенім» парағы
арқылы кері байланыс алу. Әр оқушыға бір-бір парақ
таратылады.
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
Оқушылардың интербелсенді
тақтамен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережесін сақтауы керек екендігін
ескертемін
|