Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шерхан Мұртаза "Бала Тұрар бейнесі 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Уақыты: |
Қазақ әдебиеті |
Мұғалім: |
Сынып: |
Сабақ тақырыбы: |
Бала Тұрар бейнесі |
||
Жалпы мақсат: |
Бала Тұрар бейнесін жан – жақты ашу. Шерхан Мұртаза «Қызыл жебе» романындағы «Тұтқын бала» тарауы бойынша бала Тұрардың санасын оятқан түрме сабақтарын жете түсінуі, Тұрар арманы - оның орындалған мұраты екенін дәлелдеу. Мәтіннен Тұрардың
зеректігін, ойлылығын, ұстамдылығын, сонымен бірге үнемі күдікпен
жүретін сақтығын айқындайтын үзінділерді табу, проблемалық сұрақтар
арқылы жинақтауды дамыту. |
||
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту әдістемесі 6-сыныпқа арналған оқулығы Үлестірме материалдары |
||
Оқу нәтижесі: |
Ойды жеткізуде нақты және жүйелі сөйлеуге үйренеді. Диалог кезінде өзгенің пікірін құрметтеп, өз пікірлерін мәнерлі,дәлелді жеткізуге дағдыланады Тапсырмаларды постермен қорғау арқылы жетілдіру.Тапсырмаға қарай оқушыларға өз ойларын ашық айту арқылы анық сөйлету. |
||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Тақырып бойынша сызбалар, бағалау, бетшесі, кеспе қағаздар |
||
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пай-далану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||
Оқушылар назарына «Күн шуағы» видеоролигін ұсынады. Түстер арқылы топтастырады. |
Орындарында отырып видеоролик тамашалайды Ортаға шығып берілген түстерді таңдап, сол бойынша топқа бөлінеді. |
|||||||||||||||||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
1.Оқушылармен сәлемдесу. І драматург . Топтастыру
Шерхан Мұртаза кім? жазушы
Қоғам қайраткері Аударма
шы
ІІ Не білеміз? (үй тапсырмасын сұрақ – жауап арқылы тексеру)
1. «Қызыл жебе» романының авторы кім, ол туралы не білеміз? 2. Романның «Тұтқын бала»тарауында кім, не туралы айтылған? 3. Романның басты кейіпкері кім? Ол туралы не білесіңдер? 4. Осы тараудағы басты – басты оқиғаларды атаңдар? 5. Рысқұл не сабепті Тұрарды қасына алдырды? 6. Приходько мырзаның үйінде Тұрар қандай қызметтер атқарды? 7. «Кафедральді соборды » көргенде Тұрардың ойына не түсті? 8. Тұрар оқу мен жазуды, орыс тілін кімнен үйренді? 9. Гимназияның алдында тұрып Тұрар нені армандады? 10. Надзиратель Тұрарға қандай қысым көрсетті? 11. Бронников қандай адам? 12. Әкесі Тұрармен қоштасар күннің алдында қандай күй кешті? 13. Тұрар әкесімен қалай қоштасты? 14. Тұрар мектепке қалай барды? 15.Тұрардың фамилиясын не себептен Қырғызбаев деп өзгертті? 16. Тұрардың дәптеріне алғаш жазған сөздерін ата? Оларды Тұрар қалай түсіндірді? 17. Айбаров тақтада тұрған Тұрарға неге күлді? 18. Семашко кім? Не себептен Тұрарды көмекші етіп алды? 19. Тұрар Иван Владимирович алдында қандай қылмыс жасадым деп ақталды? 20. Тұрарға Иван Владимировичтің берген жауабын айт, қандай кеңес берді? |
|||||||||||||||||
ІІІ. Жаңа тақырып |
Сынып оқушыларын 3 топқа бөлемін: 1 топ: Әдебиетшілер 2 топ: Тарихшылар 3 топ: Зерттеушілер І. Тұрарға мінездеме. Оқушыларға үзінділер беріледі, сол үзінді арқылы Тұрарға мінездеме беру.
( әке-шешеге қамқор)
(еңбекқор)
(сезімтал)
(намысшылдық)
(қабілетті, зерек, алғыр) ІІ. Тұрардың прототипі-Тұрар Рысқұлов. ІІІ.Топтық жұмыс 1 топ: Әдебиетшілер. Әңгімеге композициялық жоспар құру. Әңгіменің басталуы Рысқұлдың Тұрарды түрмеге алдыруы Әңгіменің дамуы Надзиратель қыспағы Әңгіменің байланысуы Әке мен баланың айырылысуы Әңгіменің шиеленісуі Тұрардың фамилиясын өзгертуі Шарықтау шегі Тұрардың қылмысы Әңгіменің шешімі Иван Владимировичтің көмегі 2 топ: Тарихшылар Тірек сигналдары арқылы Т. Рысқұловтың өмірінің өсу жолдарын көрсету. 3 топ: Зерттеушілер Тұрар мен әкесі туралы жазылған еңбектер. 1. Ш. Мұртаза «Қызыл жебе» романы 2. М. Әуезов «Қараш- Қараш оқиғасы» повесі ІV. Тұжырым кестесі
V.Венн диаграмма. Өмір әділетсіздігін сезеді, Күресуге дәрмен жоқ. Пікір күнделігі. |
|||||||||||||||||
IV.Шығарма шылық жұмыс |
Тест. 1. Тұрар кім? а) ақын ә) қоғам қайраткері б) жазушы 2. Рысқұлдың Тұрарды қасына алдыруының себебі неде? а) сағыну ә) жау кегінен сақтану б) науқастану 3. Тұрар оқу мен жазуды кімнен үйренеді? а) әкесінен ә) Иван Владимировичтен б) Наташадан 4. Тұрардың дәптерге жазған алғашқы сөздері? а) көке, ауыл, сағыныш ә) қызыл жебе, Аспара, әке б) қызыл жебе, көке, Аспара 5. Тұрар кімге көмекші болды? а) Семашко ә) Айбаров б) Бронников 6. Ұзын бойлы, кең иықты, сары шашын жел ыратқан , жирен сақалды, ак жарқын адам? Кімнің портреті? а) Аркаша ә) Семашко б) Бронников 7. Шығармадағы Салиха кім? а) Тұрардың анасы ә) Қырғызбайдың кемпірі б) Мұғалім 8. Шығармадағы ұнамсыз кейіпкерлерді ата? а) Атамырза, Аркаша, Надзиратель ә) Қырғызбай, Бронников, Рысқұл б) Рысқұл, Семашко, Атамырза 9. Тұрар мен әкесі Рысқұл туралы жазылған шығарманы кқрсет? а) «Жаңа достар» ә) «Қараш- қараш оқиғасы» б) «Ақырғы бәйге» 10. Мектепте барғанда Тұрардың фамилиясы? а) Рысқұлов ә) Айдаров б) Қырғызбаев |
|||||||||||||||||
VI. Үйге тапсырмасын беру |
«Жақсы бала жеткізеді мұратқа» тақырыбында ойтолғау жазу. |
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
||||||||||||||||
VII. Бағалау |
Формативті бағалау |
Топтардың бірін-бірі бағалауы |
||||||||||||||||
VIII. Рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы қысқаша жаздыру |
«Екі жұлдыз, бір тілек » |