Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу. Түгендеу. Сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
ІІ. Қызығушылықты
ояту.
Ат айналып, қазығын
табар,
Ер айналып, елін
табар.
Халық мақалы(оқушылар
мақалдың мазмұнын ашады).
Қазақтың мықтыларының есімі арқылы сабақ тақырыбы
болжанады.


Болжатудан кейін сабақтың
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады
ІІІ. Мағынаны
тану.
1.Өзге елде сұлтан болғанша өз
еліңде ұлтан бол;
2.Өз үйім – өлең
төсегім;
3.Бірлік түбі –
тірлік;
4.Ер туған
жеріне,
Ит тойған
жеріне.
1-тапсырма.
Жоғарыда айтылған мақал-мәтелдердің мағынасын
көрсете алатын өлең үзінділерін көрсетіңіз. Оған қатысты өз
пікіріңізді білдіріңіз. Осы тұста «Алыстағы ағайыннан, жақындағы
көрші артық» мақалына да қатысты ойыңызды айтыңыз. Бұл мақалды
қандай жағдайда айтуға, колдануға болады?
Дескриптор:
ҚБ
Оқушыларға Оразақын Асқардың
«Шетте жүрген бауырларға» өлеңі беріледі, барлығы оқиды, тапсырма
орындайды.
2-тапсырма.
«Ойланыңыз» - Өлең желісіне
жоспар құру.
«Суреттеңіз» - Шетте жүрген бауырлардың бейнесін суреттеп
жазыңыз.
Дескриптор:
-
Өлең желісі бойынша
жоспар құрастыра алады;
-
Кейіпкер бейнесін
суреттей алады;
-
Өлеңге
талдау жасай алады.
ҚБ
3-тапсырма.
Өлең үзіндісін көркемдік ерекшелігіне
талдау.

2-тапсырма.
Төмендегі үзінділердің біреуін таңдап алып, ақын
өлеңінің құрылымына, стиліне салып өзіңізше жалғастырып
көріңіз.
Атажұрт шақырады тұқымым
деп...
Астында өз аспаның, өз
туыңның...
Уақытша көрсеңдер де
қиыншылық
Қазағың жетті ежелгі
арманына...
Дескриптор:
-
үзінділердің біреуін
таңдап алады;
-
ақын өлеңінің
құрылымына, стиліне салып, жалғастырады.
ҚБ
|
Оқушылар
назары сабаққа аударылады.
Мақалдың
мағынасын ашады.
Суреттегі құлғалардың сабақ тақырыбымен байланысын
анықтайды.
Сабақ
тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Жоғарыда айтылған
мақал-мәтелдердің мағынасын көрсете алатын өлең үзінділерін
көрсетіңіз. Оған қатысты өз пікіріңізді білдіріңіз. Осы тұста
«Алыстағы ағайыннан, жақындағы көрші артық» мақалына да қатысты
ойыңызды айтыңыз.
Өлең
желісі бойынша жоспар құрастыра алады;
Кейіпкер
бейнесін суреттей алады;
Өлеңге
талдау жасай алады.
Өлең
үзіндісін көркемдік ерекшелігіне талдау.
Төмендегі үзінділердің біреуін
таңдап алып, ақын өлеңінің құрылымына, стиліне салып өзіңізше
жалғастырып көріңіз.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«Шапалақ»
әдісі

«Бір
шапалақ» - төмен
жауап;
«Екі
шапалақ» - жақсы
жауап;
«Үш
шапалақ» - тамаша
жауап.
Қалыптастырушы
бағалау
«Нысана» 
Қалыптастырушы
бағалау
«Нысана» 
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
https://itube.kaztrk.kz/kz/videos/26363/dara-jol-orazaqyn-asqar-aqyn-qr-madeniet-qayratkeri-halyqaralyq-alash-syylygynyn-iegeri-tolyq-nusqa/
|