Сынып: | 8 «а» |
Пәні: | Биология |
Сабақтың тақырыбы: | Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік. Анализаторлардың ( көру,есту иіс,дәм сезу және тері) қасиеттері,олардың маңызы. |
Негізгі түйінді идея: | Сезім мүшелері туралы түсінік алады. |
Оқу мақсаты | Анализаторлардың қоршаған ортаны танып-білудегі орны,маңызымен танысады. |
Табыс критерийлері |
Барлық оқушылар : | Көпшілік оқушылар: | Жекеленген оқушылар: |
а) жаңа тақырыпты меңгере отырып,топта жұмыс жасай біледі;ә) белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы артады;
| а) өзара пікір алмаса алады.ә) тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді | а) өмірмен байланыстыра отырып іс-әрекеттерін талдайды.ә) өз бетімен ізденіске бейімделеді; |
Уақыт | Кезеңдері | Тапсырма | Мақсаты | Мұғалім не істейді | Оқушылар не істейді | Ресурс |
5 мин | Ұйымдас тыру
| «Досыңа сәттілік тіле»
Топқа бірігу.
«Данышпан мен адам» аңыз әңгіме | Психологиялық ахуалды қалыптастыру
Оқушыларды топтарға біріктіру.
Сенім ұялату | Ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Екі таңбалы сандар жазылған стикерлер тарату
Аңыз әңгімені мұғалім оқушыларға оқып бередіЕртеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен,бірақ оны бір адам көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып,данышпаннан « - Айтшы данышпаным менің қолымдағы қандай көбелек , тірі ме ? өлі ме?» - деп сұқрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе мыжып жіберемін, ал егер өлі десе онда қоя беремін» деп. Данышпан болса сәл ойланып тұрып «БӘРІ СЕНІҢ ҚОЛЫҢДА» депті | Оқушылар жұпта бір-біріне жақсы қасиеттерін айтып, құшақтасады.
Топқа қағазда жазылған екі таңбалы сандар арқылы бірігеді.
Әңгіме арқылы әрбір оқушы сенім мен жауапкершілікті сезінеді |
Стикерлер тарату. |
5 мин | Үй тапсырма сы | «Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі | Өткен сабақтағы алған білімдерін анықтау | Сұрақтар арқылы өткен сабақтан алған білімдерін еске түсіру, ой шақыру.
| Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберде тұрып өткен тақырып | Мадақ-тау |
3 мин
15 мин | Қызығушылығын ояту Мағынаны тану | Тақырыпты ашу Әр топқа үлестірме тапсырмалар: І- топ: Есту анализаторыІІ – топ: Көру анализаторыІІІ-топ: Иіс,дәм сезуанализаторыІҮ-топ: Тері анализаторы | Ой шақыру
Миға шабуыл.
«ойлан-жұптас-бөліс» | Мұғалім оқушылардың алдарына заттар (лимон, ыстық су,т.б.) ұсынады.Іс-әрекетте сыни тұрғыдан ойлауға, зерттеуге, өзін-өзі реттеуге, топтық шешім қабылдай білуге бағыттайды. | Оқушылар ұсынған заттар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.Әр топтың оқушылары мәтінмен толық танысады, берген тапсырма бойынша ой қозғап, (постер) шығармашылық жұмыстарын қорғайды
| Лимон,ыстық су,салқын су, тұз,қант Қағаз,бояу қарандаштары |
5 минут | Қорытындылау | « Жолға не алу керек ?»4 топқа екі жол сөмке ұсынылады онда биологиялық терминдер жазылған қағаздар бар. |
| Оқудылардың жақын арадағы даму аймағын сын тұрғыдан ойлауын іске асыру мақсатында миға шабуыл жасау | 4 топтағы оқушылар терминдерді бөліп алып, терминдерге түсінік береді Сыни тұрғыдан ойланады, талдайды, түрлі идеяларын топ мүшелерімен бөлісіп, бір тоқтамға келіп дәлелдейді, ойларын реттейді. | Терминді сөздер АКТ пайдалану . |
5 минут | Бағалау | Формативті және жиынтық бағалау | Топтық бағалау критерий бойынша | Мұғалім топ басшының бағалауынан кейін жиынтық баға қояды. | Топ басшы топты әділ бағалау арқылы оқушы өз деңгейін біле алады. | Бағалау парағы |
5 минут | Рефлексия | Кері байланыс | Оқушылардың жалпы білім деңгейін анықтау | Мұғалім арнайы кері байланысқа стикер таратады. | Оқушылар бүгінгі сабақта Маған не ұнады? , Менің қосарым....,
Өмірде қолданамын,
Менің тілегім бойынша стикерге жазады. | Стикер |
2 мин
| Үй тапсырмасы : Оқу , жаңа тақырып бойынша қосымша мағлұмат жинау.
|