Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік.

Материал туралы қысқаша түсінік
Анализаторлардың ( көру,есту иіс,дәм сезу және тері) қасиеттері,олардың маңызы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сынып:

8 «а»

Пәні:

Биология

Сабақтың тақырыбы:

Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік. Анализаторлардың ( көру,есту иіс,дәм сезу және тері) қасиеттері,олардың маңызы.

Негізгі түйінді идея:

Сезім мүшелері туралы түсінік алады.

Оқу мақсаты

Анализаторлардың қоршаған ортаны танып-білудегі орны,маңызымен танысады.

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар :

Көпшілік оқушылар:

Жекеленген оқушылар:

а) жаңа тақырыпты меңгере отырып,топта жұмыс жасай біледі;

ә) белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы артады;


а) өзара пікір алмаса алады.

ә) тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді

а) өмірмен байланыстыра отырып іс-әрекеттерін талдайды.

ә) өз бетімен ізденіске бейімделеді;

Уақыт

Кезеңдері

Тапсырма

Мақсаты

Мұғалім не істейді

Оқушылар не істейді

Ресурс

5 мин

Ұйымдас тыру






«Досыңа сәттілік тіле»



Топқа бірігу.




«Данышпан мен адам» аңыз әңгіме

Психология

лық ахуалды қалыптастыру


Оқушылар

ды топтарға біріктіру.


Сенім ұялату

Ынтымақтастық атмосферасын орнату.



Екі таңбалы сандар жазылған стикерлер тарату


Аңыз әңгімені мұғалім оқушыларға оқып береді

Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен,бірақ оны бір адам көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып,данышпаннан « - Айтшы данышпаным менің қолымдағы қандай көбелек , тірі ме ? өлі ме?» - деп сұқрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе мыжып жіберемін, ал егер өлі десе онда қоя беремін» деп. Данышпан болса сәл ойланып тұрып «БӘРІ СЕНІҢ ҚОЛЫҢДА» депті

Оқушылар жұпта бір-біріне жақсы қасиеттерін айтып, құшақтасады.


Топқа қағазда жазылған екі таңбалы сандар арқылы бірігеді.


Әңгіме арқылы әрбір оқушы сенім мен жауапкершілікті сезінеді





Стикер

лер тарату.

5 мин

Үй тапсырма сы

«Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі

Өткен сабақтағы алған білімдерін анықтау

Сұрақтар арқылы өткен сабақтан алған білімдерін еске түсіру, ой шақыру.



Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберде тұрып өткен тақырып

Мадақ-

тау

3 мин



15 мин

Қызығушылығын ояту

Мағынаны тану

Тақырыпты ашу

Әр топқа үлестірме тапсырмалар:

І- топ: Есту анализаторы

ІІ – топ: Көру анализаторы

ІІІ-топ: Иіс,дәм сезуанализаторы

ІҮ-топ: Тері анализаторы

Ой шақыру



Миға шабуыл.



«ойлан-жұптас-бөліс»

Мұғалім оқушылардың алдарына заттар (лимон, ыстық су,т.б.) ұсынады.

Іс-әрекетте сыни тұрғыдан ойлауға, зерттеуге, өзін-өзі реттеуге, топтық шешім қабылдай білуге бағыттайды.

Оқушылар ұсынған заттар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Әр топтың оқушылары мәтінмен толық танысады, берген тапсырма бойынша ой қозғап, (постер) шығармашылық жұмыстарын қорғайды



Лимон,ыстық су,салқын су, тұз,қант

Қағаз,бояу қарандаштары

5 минут

Қорытындылау

« Жолға не алу керек ?»

4 топқа екі жол сөмке ұсыны

лады онда биологиялық терминдер жазылған қағаздар бар.


Оқудылардың жақын арадағы даму аймағын сын тұрғыдан ойлауын іске асыру мақсатында миға шабуыл жасау

4 топтағы оқушылар терминдерді бөліп алып, терминдерге түсінік береді Сыни тұрғыдан ойланады, талдайды, түрлі идеяларын топ мүшелерімен бөлісіп, бір тоқтамға келіп дәлелдейді, ойларын реттейді.

Терминді сөздер АКТ пайдалану .

5 минут

Бағалау

Формативті және жиынтық бағалау

Топтық бағалау

критерий бойынша

Мұғалім топ басшының бағалауынан кейін жиынтық баға қояды.

Топ басшы топты әділ бағалау арқылы оқушы өз деңгейін біле алады.

Бағалау парағы

5 минут

Рефлексия

Кері байланыс

Оқушылардың жалпы білім деңгейін анықтау

Мұғалім арнайы кері байланысқа стикер таратады.

Оқушылар бүгінгі сабақта Маған не ұнады? , Менің қосарым....,


Өмірде қолданамын,


Менің тілегім бойынша стикерге жазады.

Стикер


2 мин


Үй тапсырмасы : Оқу , жаңа тақырып бойынша қосымша мағлұмат жинау.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
856
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі