Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түркістан облысы

    Түркістан қаласы.

    «№31 бастауыш мектеп –балабақша кешені» КММ

    Тәрбиеші: Сапарбаева.Ақмарал Али-Айдарқызы.


    Ұйымдастырылған оқу-қызметінің техналогиялық картасы.

    Күні: 23.21.2021 ж.

    Тәрбиеші: Сапарбаева.Ақмарал.Алт-Айдарқызы.

    Білім беру саласы: Таным.
    Білім беру бөлімі:  ҚМҰҚ.
    Тақырыбы:  «Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.»
    Мақсаты: 
    Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

    Көрнекі құралдар : Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек пішіндер. үлкен –кіші түймелер,баулар, әдемі мазмұнды суреттр. ұзын-қысқа жолдар.

    Оқу іс-әрекеті-нің кезеңі

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық –қозғаушылық














    Ұйымдастыру-шылық-ізденістік



















































































    Рефлексиялық-түзетушілік

    Балалар жарты шеңбер бойымен тұрады.

    Балалар келген қонақтарға жақсылап қарап алайық амандасайық

    Жылулық шеңбері:

     Сәлем ,сәлем оң қолым.

    Сәлем, сәлем сол қолым.

    Сәлем досым, сәлем досым,

    Сәлем достық шеңбері.

    Бір-бірімізге қол беріп

    Үлкен шеңбер боламыз.

    Біздер кіші боламыз ,

    Біздер үлкен боламыз.

    Жалғыз ешқашан болмаймыз.

    Балалар көңіл -күйлерің қалай.

    Ендеше осы жақсы көңіл-күймен оқу-қызметімізді бастайық.

    - Мен, сендерді «Сиқырлы пішіндер.» әлеміне шақырамын. Балалар өздеріңе ұнаған үстелге барып жайғаса қойындар.

    Ол үшін біздің алдымызда не жатыр?


    Қысқа жолда не көріп тұрмыз, ұзын жолда ше ?

    Тез ортымызға жайғасу үшін қай жолмен барған дұрыс?

    -Жарайсындар балалар жайғаса қойындар.

    Сиқырлы пішіндерге қандай геометриялық пішіндер жататынын білеміз.

    - Мен сендерге тақпақтар оқимын cендер қай пішін туралы екенін алдарыңдағы пішіндерді көрсету арқылы анықтаймыз.

    -Төртбұрышпын, төртбұрышпын.
    Төрт қабырғасы бар бұрышпын,
    Қай жағынан қарасаңда,
    Төрт қабырғам тең бұрышпын.

    - Неге төрт бұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын санайық. 

    Қандай заттар төртбұрышқа ұқсайды?

    Төрт бұрыштың түсі қандай?

    Үшбұрыш:
    -Үшбұрышпын, үшбұрышпын,
    Үш қабырғам бар бұрышпын,
    Төртбұрыштан аз болсам да,
    Орны бөлек үшбұрышпын.
    - Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен қабырғаларын санайық.

    Үшбұрыштың түсі қандай екен?

    Қанлай заттар үшбұрышқа ұқсайды?
     

    Дөңгелек:

    - Домалақпын, домалақпын,
    Дөңгелек боп домаладым.
    Ай сияқты, күн сияқты
    Шар сияқты домалақпын.

    -  Дөңгелектің бұрышы бар ма?

    - Пішіннің түсі қандай?

    Қандай затқа ұқсайды?

    - Балалар, осы пішіндерді қоршаған ортамен салыстырайық қай зат қандай пішінге ұқсайды. 

    Әр топтын балалары «Дөңгелек түймеге бау өткізу.»

    Дәл осылай төрт бұрыш,үш бұрыш, дөңгелек топтын балаларыда үлкен, кіші түймелерге бау өткізіп шығады.

    -Бәрекелді балалар.

    Сергіту сәті:

    Ал енді бойымызды бір сергітіп алайық.

    Теледидардан « Көңіл-күй жақсы болса.»


    Балалар енді алдымызда біздің түрлі , қызықты суреттер тұр. Алайда ол суреттердің геометриялық пішіндері түсіп қалыпты , сол пішіндерді сайкестендіріп қойып суреттерді толықтырайық.

    -Жарайсындар балалар тапсырмаларды дұрыс орындап шықтыңдар.

    Балалар шаттық шеңберіне тез жиналайық.

    Қуырмаш.

    Қуыр ,қуыр қуырмаш.

    Балапанға бидай шаш.

    Тауықтарға тары шаш.

    Бас бармақ, балан үйрек ,ортан терек,

    Шылдыр шүмек,кішкентай бөбек.

    Осылайша балалар қолдарындағы допты айналдырып шығады.

    -Балалар , алақанымыз, саусақтарымыз демалып қалды иә.

    Балалар :-Иә демалды.

    -Балалар қандай пішіндерді еске түсірдік?

    Үшбұрыш, төртбұрыш дөңгелек нелерге ұқсайды екен?

    Тағы не орындадық?

    Балалар бүгін оқу- қызметіне бәрің жақсы қатысып, тапсырмаларды орындадыңдар.

    Балаларға смайликтер беріп бағалау. Қонақтармен қоштасу.

    Сәлеметсіздер ме?



    Балалар өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасап амандасады.







    Өте тамаша, жақсы.






    Ұзын және қысқа жолдар .

    Ұзын жолда қарлар жатыр.

    Қысқа жолда пішіндер.

    Қысқа жолмен барамыз.



    Үшбұрыш, төрт- бұрыш, дөңгелектер.




    Балалар төрт бұрышты пішінді көрсетеді.



    Терезе, жастық, үстел .

    Түсі сары.






    Үшбұрышты көрсетеді.



    Түсі жасыл.

    шатыр, шырша, орамал,жалау, пирамида ойыншық.




    Дөңгелек көрсетеді.

    Жоқ.

    Түсі қызыл.

    Алма, сағат, қарбыз,

    күн, доп. т,б.



    Балалар үлкен, кіші түймелерге бау өткізеді.





    Қимыл-қозғалыстарды қайталайды.


    Балалар суреттерді толықтырып пішіндерді орталастырып шығады.







    Балалар алақандарына, саусақтарына жаттығу жасайды.




    Балалар сұрақтарға жауап береді.






    Қонақтармен қоштасады.



    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Геометриялық пішіндерді ажырата білуді.

    Нені игереді: Заттардың қандай пішіннен құралатынын.

    Нені біледі: Тапсырманы дұрыс түсініп орындауды.


     





    Түркістан қаласы.

    «№31 бастауыш мектеп-балабақша кешені»КММ.

    Тәрбиеші:Сапарбаева.Ақмарал.Али-Айдарқызы.

    Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: Қатынас

    Бөлімі: Сөйлеуді дамыту

    Тақырыбы: «Орманға саяхат.»

    Мақсаты: Балаларды орманда тіршілік ететін жануарлармен таныстыру. Балалардың тіл байлығын ,ой өрісін, қиялын және логикалық ойлауын дамыту. Жануарларды және қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік тәрбиелеу.

    Әдістәсілдер: Сұрақ-жауап, ойындар, таңғалдыру сәті. Дәстүрден тыс сурет салу әдісі.

    Көрнекіліктер: Кірпі, түлкі, қоян, тиін ойыншықта,суреттер, ғажайып қоржын, жемістер мен көкөніс мулаждар, орман жаңғағы, қағаз, бояулар.


    Іс-әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әректі

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивация


    Шаттық шеңбері; «Жылулық шеңбері»

    Арайлап таң атты,

    Алтын сәуле таратты.

    Жарқырайды күніміз,

    Жарқырайды бақшамыз.

    Біз бақытты баламыз,

    Досты көп табамыз

    Қашан да ,қайда да.

    Достар біз біргеміз.

    – Балалар қонақтармен амандасып алайық.

    – Сәлеметсіздер ме?

    Жылулық шеңберінде тұрып бір-біріне жылулық сыйлап өлең жолын айтады және құшақтайды.







    Сәлеметсіздер ме?

    Ұйымдастыру-іздестіру

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сапарбаева.Ақмарал.Алт-Айдарқызы
    27 Наурыз 2022
    477
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.» Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар : Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек пішіндер. үлкен –кіші түймелер,баулар, әдемі мазмұнды суреттр. ұзын-қысқа жолдар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түркістан облысы

    Түркістан қаласы.

    «№31 бастауыш мектеп –балабақша кешені» КММ

    Тәрбиеші: Сапарбаева.Ақмарал Али-Айдарқызы.


    Ұйымдастырылған оқу-қызметінің техналогиялық картасы.

    Күні: 23.21.2021 ж.

    Тәрбиеші: Сапарбаева.Ақмарал.Алт-Айдарқызы.

    Білім беру саласы: Таным.
    Білім беру бөлімі:  ҚМҰҚ.
    Тақырыбы:  «Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.»
    Мақсаты: 
    Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

    Көрнекі құралдар : Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек пішіндер. үлкен –кіші түймелер,баулар, әдемі мазмұнды суреттр. ұзын-қысқа жолдар.

    Оқу іс-әрекеті-нің кезеңі

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық –қозғаушылық














    Ұйымдастыру-шылық-ізденістік



















































































    Рефлексиялық-түзетушілік

    Балалар жарты шеңбер бойымен тұрады.

    Балалар келген қонақтарға жақсылап қарап алайық амандасайық

    Жылулық шеңбері:

     Сәлем ,сәлем оң қолым.

    Сәлем, сәлем сол қолым.

    Сәлем досым, сәлем досым,

    Сәлем достық шеңбері.

    Бір-бірімізге қол беріп

    Үлкен шеңбер боламыз.

    Біздер кіші боламыз ,

    Біздер үлкен боламыз.

    Жалғыз ешқашан болмаймыз.

    Балалар көңіл -күйлерің қалай.

    Ендеше осы жақсы көңіл-күймен оқу-қызметімізді бастайық.

    - Мен, сендерді «Сиқырлы пішіндер.» әлеміне шақырамын. Балалар өздеріңе ұнаған үстелге барып жайғаса қойындар.

    Ол үшін біздің алдымызда не жатыр?


    Қысқа жолда не көріп тұрмыз, ұзын жолда ше ?

    Тез ортымызға жайғасу үшін қай жолмен барған дұрыс?

    -Жарайсындар балалар жайғаса қойындар.

    Сиқырлы пішіндерге қандай геометриялық пішіндер жататынын білеміз.

    - Мен сендерге тақпақтар оқимын cендер қай пішін туралы екенін алдарыңдағы пішіндерді көрсету арқылы анықтаймыз.

    -Төртбұрышпын, төртбұрышпын.
    Төрт қабырғасы бар бұрышпын,
    Қай жағынан қарасаңда,
    Төрт қабырғам тең бұрышпын.

    - Неге төрт бұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын санайық. 

    Қандай заттар төртбұрышқа ұқсайды?

    Төрт бұрыштың түсі қандай?

    Үшбұрыш:
    -Үшбұрышпын, үшбұрышпын,
    Үш қабырғам бар бұрышпын,
    Төртбұрыштан аз болсам да,
    Орны бөлек үшбұрышпын.
    - Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен қабырғаларын санайық.

    Үшбұрыштың түсі қандай екен?

    Қанлай заттар үшбұрышқа ұқсайды?
     

    Дөңгелек:

    - Домалақпын, домалақпын,
    Дөңгелек боп домаладым.
    Ай сияқты, күн сияқты
    Шар сияқты домалақпын.

    -  Дөңгелектің бұрышы бар ма?

    - Пішіннің түсі қандай?

    Қандай затқа ұқсайды?

    - Балалар, осы пішіндерді қоршаған ортамен салыстырайық қай зат қандай пішінге ұқсайды. 

    Әр топтын балалары «Дөңгелек түймеге бау өткізу.»

    Дәл осылай төрт бұрыш,үш бұрыш, дөңгелек топтын балаларыда үлкен, кіші түймелерге бау өткізіп шығады.

    -Бәрекелді балалар.

    Сергіту сәті:

    Ал енді бойымызды бір сергітіп алайық.

    Теледидардан « Көңіл-күй жақсы болса.»


    Балалар енді алдымызда біздің түрлі , қызықты суреттер тұр. Алайда ол суреттердің геометриялық пішіндері түсіп қалыпты , сол пішіндерді сайкестендіріп қойып суреттерді толықтырайық.

    -Жарайсындар балалар тапсырмаларды дұрыс орындап шықтыңдар.

    Балалар шаттық шеңберіне тез жиналайық.

    Қуырмаш.

    Қуыр ,қуыр қуырмаш.

    Балапанға бидай шаш.

    Тауықтарға тары шаш.

    Бас бармақ, балан үйрек ,ортан терек,

    Шылдыр шүмек,кішкентай бөбек.

    Осылайша балалар қолдарындағы допты айналдырып шығады.

    -Балалар , алақанымыз, саусақтарымыз демалып қалды иә.

    Балалар :-Иә демалды.

    -Балалар қандай пішіндерді еске түсірдік?

    Үшбұрыш, төртбұрыш дөңгелек нелерге ұқсайды екен?

    Тағы не орындадық?

    Балалар бүгін оқу- қызметіне бәрің жақсы қатысып, тапсырмаларды орындадыңдар.

    Балаларға смайликтер беріп бағалау. Қонақтармен қоштасу.

    Сәлеметсіздер ме?



    Балалар өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасап амандасады.







    Өте тамаша, жақсы.






    Ұзын және қысқа жолдар .

    Ұзын жолда қарлар жатыр.

    Қысқа жолда пішіндер.

    Қысқа жолмен барамыз.



    Үшбұрыш, төрт- бұрыш, дөңгелектер.




    Балалар төрт бұрышты пішінді көрсетеді.



    Терезе, жастық, үстел .

    Түсі сары.






    Үшбұрышты көрсетеді.



    Түсі жасыл.

    шатыр, шырша, орамал,жалау, пирамида ойыншық.




    Дөңгелек көрсетеді.

    Жоқ.

    Түсі қызыл.

    Алма, сағат, қарбыз,

    күн, доп. т,б.



    Балалар үлкен, кіші түймелерге бау өткізеді.





    Қимыл-қозғалыстарды қайталайды.


    Балалар суреттерді толықтырып пішіндерді орталастырып шығады.







    Балалар алақандарына, саусақтарына жаттығу жасайды.




    Балалар сұрақтарға жауап береді.






    Қонақтармен қоштасады.



    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Геометриялық пішіндерді ажырата білуді.

    Нені игереді: Заттардың қандай пішіннен құралатынын.

    Нені біледі: Тапсырманы дұрыс түсініп орындауды.


     





    Түркістан қаласы.

    «№31 бастауыш мектеп-балабақша кешені»КММ.

    Тәрбиеші:Сапарбаева.Ақмарал.Али-Айдарқызы.

    Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

    Білім беру саласы: Қатынас

    Бөлімі: Сөйлеуді дамыту

    Тақырыбы: «Орманға саяхат.»

    Мақсаты: Балаларды орманда тіршілік ететін жануарлармен таныстыру. Балалардың тіл байлығын ,ой өрісін, қиялын және логикалық ойлауын дамыту. Жануарларды және қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік тәрбиелеу.

    Әдістәсілдер: Сұрақ-жауап, ойындар, таңғалдыру сәті. Дәстүрден тыс сурет салу әдісі.

    Көрнекіліктер: Кірпі, түлкі, қоян, тиін ойыншықта,суреттер, ғажайып қоржын, жемістер мен көкөніс мулаждар, орман жаңғағы, қағаз, бояулар.


    Іс-әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әректі

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивация


    Шаттық шеңбері; «Жылулық шеңбері»

    Арайлап таң атты,

    Алтын сәуле таратты.

    Жарқырайды күніміз,

    Жарқырайды бақшамыз.

    Біз бақытты баламыз,

    Досты көп табамыз

    Қашан да ,қайда да.

    Достар біз біргеміз.

    – Балалар қонақтармен амандасып алайық.

    – Сәлеметсіздер ме?

    Жылулық шеңберінде тұрып бір-біріне жылулық сыйлап өлең жолын айтады және құшақтайды.







    Сәлеметсіздер ме?

    Ұйымдастыру-іздестіру

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Ашық сабақ Мектепке дейінгі балалар
    27.03.2022
    477
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сапарбаева.Ақмарал.Алт-Айдарқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации