Материалдар / «Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.» Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар : Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек пішіндер. үлкен –кіші түймелер,баулар, әдемі мазмұнды суреттр. ұзын-қысқа жолдар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2022
412
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түркістан облысы

Түркістан қаласы.

«№31 бастауыш мектеп –балабақша кешені» КММ

Тәрбиеші: Сапарбаева.Ақмарал Али-Айдарқызы.


Ұйымдастырылған оқу-қызметінің техналогиялық картасы.

Күні: 23.21.2021 ж.

Тәрбиеші: Сапарбаева.Ақмарал.Алт-Айдарқызы.

Білім беру саласы: Таным.
Білім беру бөлімі:  ҚМҰҚ.
Тақырыбы:  «Сиқырлы математика патшалығы.» «Пішіндер.»
Мақсаты: 
Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар : Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек пішіндер. үлкен –кіші түймелер,баулар, әдемі мазмұнды суреттр. ұзын-қысқа жолдар.

Оқу іс-әрекеті-нің кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық –қозғаушылық














Ұйымдастыру-шылық-ізденістік



















































































Рефлексиялық-түзетушілік

Балалар жарты шеңбер бойымен тұрады.

Балалар келген қонақтарға жақсылап қарап алайық амандасайық

Жылулық шеңбері:

 Сәлем ,сәлем оң қолым.

Сәлем, сәлем сол қолым.

Сәлем досым, сәлем досым,

Сәлем достық шеңбері.

Бір-бірімізге қол беріп

Үлкен шеңбер боламыз.

Біздер кіші боламыз ,

Біздер үлкен боламыз.

Жалғыз ешқашан болмаймыз.

Балалар көңіл -күйлерің қалай.

Ендеше осы жақсы көңіл-күймен оқу-қызметімізді бастайық.

- Мен, сендерді «Сиқырлы пішіндер.» әлеміне шақырамын. Балалар өздеріңе ұнаған үстелге барып жайғаса қойындар.

Ол үшін біздің алдымызда не жатыр?


Қысқа жолда не көріп тұрмыз, ұзын жолда ше ?

Тез ортымызға жайғасу үшін қай жолмен барған дұрыс?

-Жарайсындар балалар жайғаса қойындар.

Сиқырлы пішіндерге қандай геометриялық пішіндер жататынын білеміз.

- Мен сендерге тақпақтар оқимын cендер қай пішін туралы екенін алдарыңдағы пішіндерді көрсету арқылы анықтаймыз.

-Төртбұрышпын, төртбұрышпын.
Төрт қабырғасы бар бұрышпын,
Қай жағынан қарасаңда,
Төрт қабырғам тең бұрышпын.

- Неге төрт бұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын санайық. 

Қандай заттар төртбұрышқа ұқсайды?

Төрт бұрыштың түсі қандай?

Үшбұрыш:
-Үшбұрышпын, үшбұрышпын,
Үш қабырғам бар бұрышпын,
Төртбұрыштан аз болсам да,
Орны бөлек үшбұрышпын.
- Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен қабырғаларын санайық.

Үшбұрыштың түсі қандай екен?

Қанлай заттар үшбұрышқа ұқсайды?
 

Дөңгелек:

- Домалақпын, домалақпын,
Дөңгелек боп домаладым.
Ай сияқты, күн сияқты
Шар сияқты домалақпын.

-  Дөңгелектің бұрышы бар ма?

- Пішіннің түсі қандай?

Қандай затқа ұқсайды?

- Балалар, осы пішіндерді қоршаған ортамен салыстырайық қай зат қандай пішінге ұқсайды. 

Әр топтын балалары «Дөңгелек түймеге бау өткізу.»

Дәл осылай төрт бұрыш,үш бұрыш, дөңгелек топтын балаларыда үлкен, кіші түймелерге бау өткізіп шығады.

-Бәрекелді балалар.

Сергіту сәті:

Ал енді бойымызды бір сергітіп алайық.

Теледидардан « Көңіл-күй жақсы болса.»


Балалар енді алдымызда біздің түрлі , қызықты суреттер тұр. Алайда ол суреттердің геометриялық пішіндері түсіп қалыпты , сол пішіндерді сайкестендіріп қойып суреттерді толықтырайық.

-Жарайсындар балалар тапсырмаларды дұрыс орындап шықтыңдар.

Балалар шаттық шеңберіне тез жиналайық.

Қуырмаш.

Қуыр ,қуыр қуырмаш.

Балапанға бидай шаш.

Тауықтарға тары шаш.

Бас бармақ, балан үйрек ,ортан терек,

Шылдыр шүмек,кішкентай бөбек.

Осылайша балалар қолдарындағы допты айналдырып шығады.

-Балалар , алақанымыз, саусақтарымыз демалып қалды иә.

Балалар :-Иә демалды.

-Балалар қандай пішіндерді еске түсірдік?

Үшбұрыш, төртбұрыш дөңгелек нелерге ұқсайды екен?

Тағы не орындадық?

Балалар бүгін оқу- қызметіне бәрің жақсы қатысып, тапсырмаларды орындадыңдар.

Балаларға смайликтер беріп бағалау. Қонақтармен қоштасу.

Сәлеметсіздер ме?



Балалар өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасап амандасады.







Өте тамаша, жақсы.






Ұзын және қысқа жолдар .

Ұзын жолда қарлар жатыр.

Қысқа жолда пішіндер.

Қысқа жолмен барамыз.



Үшбұрыш, төрт- бұрыш, дөңгелектер.




Балалар төрт бұрышты пішінді көрсетеді.



Терезе, жастық, үстел .

Түсі сары.






Үшбұрышты көрсетеді.



Түсі жасыл.

шатыр, шырша, орамал,жалау, пирамида ойыншық.




Дөңгелек көрсетеді.

Жоқ.

Түсі қызыл.

Алма, сағат, қарбыз,

күн, доп. т,б.



Балалар үлкен, кіші түймелерге бау өткізеді.





Қимыл-қозғалыстарды қайталайды.


Балалар суреттерді толықтырып пішіндерді орталастырып шығады.







Балалар алақандарына, саусақтарына жаттығу жасайды.




Балалар сұрақтарға жауап береді.






Қонақтармен қоштасады.



Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Геометриялық пішіндерді ажырата білуді.

Нені игереді: Заттардың қандай пішіннен құралатынын.

Нені біледі: Тапсырманы дұрыс түсініп орындауды.


 





Түркістан қаласы.

«№31 бастауыш мектеп-балабақша кешені»КММ.

Тәрбиеші:Сапарбаева.Ақмарал.Али-Айдарқызы.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: Қатынас

Бөлімі: Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы: «Орманға саяхат.»

Мақсаты: Балаларды орманда тіршілік ететін жануарлармен таныстыру. Балалардың тіл байлығын ,ой өрісін, қиялын және логикалық ойлауын дамыту. Жануарларды және қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік тәрбиелеу.

Әдістәсілдер: Сұрақ-жауап, ойындар, таңғалдыру сәті. Дәстүрден тыс сурет салу әдісі.

Көрнекіліктер: Кірпі, түлкі, қоян, тиін ойыншықта,суреттер, ғажайып қоржын, жемістер мен көкөніс мулаждар, орман жаңғағы, қағаз, бояулар.


Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әректі

Балалардың іс-әрекеті

Мотивация


Шаттық шеңбері; «Жылулық шеңбері»

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Жарқырайды бақшамыз.

Біз бақытты баламыз,

Досты көп табамыз

Қашан да ,қайда да.

Достар біз біргеміз.

Балалар қонақтармен амандасып алайық.

Сәлеметсіздер ме?

Жылулық шеңберінде тұрып бір-біріне жылулық сыйлап өлең жолын айтады және құшақтайды.







Сәлеметсіздер ме?

Ұйымдастыру-іздестіру

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!