Мотивациялық
–қозғаушылық
Ұйымдастыру-шылық-ізденістік
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Балалар жарты шеңбер
бойымен тұрады.
Балалар келген қонақтарға
жақсылап қарап алайық
амандасайық
Жылулық
шеңбері:
Сәлем ,сәлем оң
қолым.
Сәлем, сәлем сол
қолым.
Сәлем досым, сәлем
досым,
Сәлем достық
шеңбері.
Бір-бірімізге қол
беріп
Үлкен шеңбер
боламыз.
Біздер кіші боламыз
,
Біздер үлкен
боламыз.
Жалғыз ешқашан
болмаймыз.
Балалар көңіл -күйлерің
қалай.
Ендеше осы жақсы
көңіл-күймен оқу-қызметімізді
бастайық.
- Мен, сендерді «Сиқырлы пішіндер.» әлеміне
шақырамын. Балалар өздеріңе ұнаған үстелге барып жайғаса
қойындар.
Ол үшін біздің алдымызда не
жатыр?
Қысқа жолда не көріп
тұрмыз, ұзын жолда ше ?
Тез ортымызға жайғасу үшін
қай жолмен барған дұрыс?
-Жарайсындар балалар
жайғаса қойындар.
Сиқырлы пішіндерге қандай
геометриялық пішіндер жататынын
білеміз.
- Мен сендерге тақпақтар
оқимын cендер қай пішін туралы екенін алдарыңдағы пішіндерді
көрсету арқылы
анықтаймыз.
-Төртбұрышпын,
төртбұрышпын.
Төрт қабырғасы бар бұрышпын,
Қай жағынан қарасаңда,
Төрт қабырғам тең
бұрышпын.
- Неге төрт бұрыш дейді екенбіз, қанекей
төртбұрыштың қабырғаларын
санайық.
Қандай заттар төртбұрышқа
ұқсайды?
Төрт бұрыштың түсі
қандай?
Үшбұрыш:
-Үшбұрышпын, үшбұрышпын,
Үш қабырғам бар бұрышпын,
Төртбұрыштан аз болсам да,
Орны бөлек үшбұрышпын.
- Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен
қабырғаларын санайық.
Үшбұрыштың түсі қандай
екен?
Қанлай заттар үшбұрышқа
ұқсайды?
Дөңгелек:
- Домалақпын,
домалақпын,
Дөңгелек боп домаладым.
Ай сияқты, күн сияқты
Шар сияқты домалақпын.
- Дөңгелектің бұрышы
бар ма?
- Пішіннің түсі
қандай?
Қандай затқа
ұқсайды?
- Балалар, осы пішіндерді қоршаған ортамен
салыстырайық қай зат қандай пішінге
ұқсайды.
Әр топтын
балалары «Дөңгелек түймеге
бау өткізу.»
Дәл осылай төрт бұрыш,үш
бұрыш, дөңгелек топтын балаларыда үлкен, кіші түймелерге бау
өткізіп шығады.
-Бәрекелді
балалар.
Сергіту
сәті:
Ал енді бойымызды бір
сергітіп алайық.
Теледидардан « Көңіл-күй
жақсы болса.»
Балалар енді алдымызда
біздің түрлі , қызықты суреттер тұр. Алайда ол суреттердің
геометриялық пішіндері түсіп қалыпты , сол пішіндерді
сайкестендіріп қойып суреттерді
толықтырайық.
-Жарайсындар балалар
тапсырмаларды дұрыс орындап
шықтыңдар.
Балалар шаттық шеңберіне
тез жиналайық.
Қуырмаш.
Қуыр ,қуыр
қуырмаш.
Балапанға бидай
шаш.
Тауықтарға тары
шаш.
Бас бармақ, балан үйрек
,ортан терек,
Шылдыр шүмек,кішкентай
бөбек.
Осылайша балалар
қолдарындағы допты айналдырып
шығады.
-Балалар , алақанымыз,
саусақтарымыз демалып қалды
иә.
Балалар :-Иә
демалды.
-Балалар қандай пішіндерді
еске түсірдік?
Үшбұрыш, төртбұрыш дөңгелек
нелерге ұқсайды екен?
Тағы не
орындадық?
Балалар бүгін оқу-
қызметіне бәрің жақсы қатысып, тапсырмаларды
орындадыңдар.
Балаларға смайликтер беріп
бағалау. Қонақтармен
қоштасу.
|
Сәлеметсіздер
ме?
Балалар өлең жолдарына
сәйкес қимылдар жасап
амандасады.
Өте тамаша,
жақсы.
Ұзын және қысқа жолдар
.
Ұзын жолда қарлар
жатыр.
Қысқа жолда
пішіндер.
Қысқа жолмен
барамыз.
Үшбұрыш, төрт- бұрыш,
дөңгелектер.
Балалар төрт бұрышты
пішінді көрсетеді.
Терезе, жастық, үстел
.
Түсі
сары.
Үшбұрышты
көрсетеді.
Түсі
жасыл.
шатыр, шырша, орамал,жалау,
пирамида ойыншық.
Дөңгелек
көрсетеді.
Жоқ.
Түсі
қызыл.
Алма, сағат,
қарбыз,
күн, доп.
т,б.
Балалар үлкен, кіші
түймелерге бау өткізеді.
Қимыл-қозғалыстарды
қайталайды.
Балалар суреттерді
толықтырып пішіндерді орталастырып
шығады.
Балалар алақандарына,
саусақтарына жаттығу
жасайды.
Балалар сұрақтарға жауап
береді.
Қонақтармен
қоштасады.
|