Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
СМАРТ технологияларын оқу үрдісіне енгізу перспективалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КІРІСПЕ
Бұл әдістемелік әзірлеме « СМАРТ технологияларының мүмкіндіктерін қолдануға арналған бағдарламалар» тақырыбында әртүрлі АКТ құралдарын қолдана отырып, смарт технология мүмкіндігін көрсету.
Қолданылатын әдістер: СТО(Сын тұрғысынан ойлау) элементтері, АКТ арқылы жасалынған онлайн құралдар сервистері.
Негізгі АКТ құралдарын смарт технология бойынша түсіндіремін:
-
Quizizz
-
Рiliapp
-
Bandicam
-
Umaigra (UI)
-
Classroom Screen
-
Wordwall
Қорытындылай келе, ақпараттық артықшылықтан туындайтын тағы бір маңызды кемшілікті атап өтуге болады - бұл желіде жарияланған ақпараттық ресурстардың жалпы қол жетімділігі. Бұл көбінесе студенттің ең аз қарсыласу жолымен жүруіне және Интернеттен дайын конспектілерден, проблемалық шешімдерден, жобалардан, есептерден және т.с.с. алатындығына әкеледі. Бүгінгі күні бұл таныс жағдай білім беру формасының төмен тиімділігін растайды. Әрине, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың даму болашағы жоғары,сондықтан да смарт технологиялар қазіргі таңда қолданыстағы, заман талабына сай оқыту әдісі.
Quizizz бағдарламасы
Quizizz – жобасы оқу мақсатында дидактикалық ойын арқылы немесе оның көмегімен тест, сауалнама, оқу барысында дидактикалық ойын құрастыра аламыз немесе оқушының білімін тексеру мақсатында сайыс түрінде қолдануға болады.Бағдарлама үстел үсті (компыютер, ноутбук) сонымен қатар смартфондар арқылы жұмыс істейді.
Тест тапсырмаларын құрастырған кезде, негізінен тестілердің төрт түрін жабық, ашық, дұрыс сәйкестігін анықтау, дұрыс тәртіпті орнату қолданады. Тест тапсырмаларының қарастырылған формалары, білім сапасын бақылауға бағытталған, бірақ мәселені шешу қабілетін тексеруге емес, бұл техникалық, инженерлік ойлаудың мәні. Сондықтан техникалық пәндер бойынша тесттердің ерекшелігі – техника тілінде графиканы, проекциялық сызуды, электрлік және принципиалды сұлбаларды пайдалана отырып, мамандар ойлайтын кәсіби тілде құрастырылуы тиіс.
Quizizz.com сайтында не істеуге болады? Біріншіден, өз пәніңіз бойынша студенттерге әр түрлі ойындар, сыныптан тыс жұмыстар, викториналар, квесттер, өз бетінше жасалынған немесе дайын тапсырмаларды үй жұмысы ретінде бере отырып, нәтижелерін автоматты түрде бақылауға мүмкіндік береді.
Quizizz.com платформасын пайдалану үшін сізге не қажет? Интернетке қосылатын кез-келген құрылғы қажет. Бірінші кезекте студенттер мен оқытушылар осы қызметке тіркелу керек. Тіркелуден өткеннен кейін сіз қосымшаның барлық мүмкіндіктерін толығымен қолдана аласыз.
Тіркелгеннен кейін мұғалімнің жеке тест жұмыстарын құруға мүмкіндігі бар. Ол үшін сіз өзіңіздің жеке кабинетіңізге кіріп, жаңа папкалар жасауыңыз керек, оларды сыныптар мен пәндер бойынша бөлуіңіз керек.
Немесе сіз Quizizz.com кітапханасында ұсынылған дайын материалдарды пайдалана аласыз. Тесттер «Менің тестілерім» бөлімінде орналасқан. Балаларға тапсырма беру үшін «Тәжірибе» командасын таңдау керек және «Ойнату» батырмасын басу керек.
Quizizz.com сайтында ойынға кіргеннен кейін әр студентке жеке сұрақтар тізбегі беріледі және ол тапсырмаларды өз қарқынымен орындайды. Мұғалім өз кезегінде әр оқушының тапсырмасының орындалуын бақылайды. Жұмысты аяқтағаннан кейін мұғалім барлық студенттердің нәтижелерін кесте түрінде алады, онда барлық ақпараттар, соның ішінде қателер, әр тапсырманы орындауға кеткен уақыт және барлық жұмыс тұтастай көрсетіледі. Барлық деректер ең жоғары баллдан ең төменгі деңгейге дейін бағаланады.
Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, біз барлық студенттің жұмысын тексеру уақыты минимумға дейін қысқарды деп қорытынды жасауға болады, өйткені барлық нәтижелер жұмыс аяқталғаннан кейін бірден мұғалімге беріледі. Әрбір студент жинаған жалпы ұпай санынан басқа, қызмет сапасы бойынша білім сапасы автоматты түрде есептеледі.
Осылайша, жаңа компьютерлік технологияларды сабақта қолдану, атап айтқанда, Quizizz қосымшасы, студенттердің танымдық және ойындық қажеттіліктерін қол жетімді түрде пайдалануға мүмкіндік береді.
Бұл сайтта жұмыс істеудің артықшылығы айқын:
-
қарапайым тіркеу формасы;
-
викториналарды құру 15 минуттан аспайды;
-
жұмыстарды тексеру кезінде уақытты жоғалтудың қажеті жоқ;
-
студенттер үшін көңілді;
-
студенттерге тіркелудің болмауы, бұл сабақ кезінде уақытты едәуір үнемдейді.
https://quizizz.com/
Рiliapp бағдарламасы
Рiliapp - бұл мәтінді әртүрлі мәтін стиліне түрлендіре алатын, сызылған, асты сызылған және қиғаш сызық таңбасын қамтитын онлайн мәтін генераторы. Нәтиже кескін немесе HTML емес, кез-келген жерге қоюға болатын қарапайым мәтін. https://ru.piliapp.com/ сайтқа сілтемесі
Рубрика бөлігіне өтіп өзімізге қажетті онлайн приложенияларын таңдап алсақ болады.
Бұл тақырыпты немесе тақырыпты кездейсоқ таңдауға арналған онлайн құрал.Оны кездейсоқ атауларды таңдаушы, имен дөңгелегі немесе онлайн рулетка деп те атайды.Кейде адамдарға шешім қабылдау қиынға соғады. Содан кейін бар опциялардың немесе үміткерлердің тізімін жасаңыз, содан кейін кездейсоқ біреуін таңдаңыз. Бұл жағдайда сіз біздің шешім қабылдау құралын пайдалана аласыз. Қарапайым және көңілді.Мәтін жолағындағы атауларды жолға бір атау қою арқылы өзгертуге болады.Атаулар шеңбер бойымен сызылады.Дөңгелек дөңгелекті нұқыңыз, ол бірнеше секунд ішінде айнала бастайды. Нәтижесінде тізімдегі атаулардың бірі кездейсоқ таңдалады.Егер сіз жұмыс үстелін қолдансаңыз, біз сізге ыңғайлы пернелер тіркесімін ұсынамыз.
Айналдыруды бастағанда не болады (басыңыз)?Бұл беттегі бағдарлама жергілікті javascript api көмегімен шынымен кездейсоқ санды жасайды және атаулардың бірін көрсету үшін осы санды есептейді.Содан кейін дөңгелек дөңгелек CSS әдісін қолдана отырып айнала бастайды.
Тізімде берілген студенттердің есімінің ішінен кездейсоқ таңдау арқылы бір есімді шығарады. Сабақ сұрау кезінде қолданғанға ыңғайлы.
Bandicam бағдарламасы
Bandicam орыс тілінде – экраннан бейне жазу. Бейне жазу режимі тиісті батырмамен іске қосылады және өшіріледі. Орыстандырылған интерфейс оңай қабылданады және арнайы білімді қажет етпейді. Пайдаланушы жазу аймағын өзі орнатады – бұл бейне ойын, Skype конференциясы немесе Бағдарламаның жұмыс кеңістігі бар терезе болуы мүмкін (Bandicam оқу бейнелерін жазу үшін тамаша).
Бағдарламаның көмегімен бейне шолулар, ойындардың өтуі, Оқу материалдары түсіріледі, скриншоттар түсіріледі және т.б. Keymaker нұсқасын немесе активаторын тегін жүктеп алуға болады мұнда сайтта. Бағдарламаны компьютерге орнату оңай, процесс стандартты қадам болып табылады, ал параметрлер әдепкі бойынша орнатылады, яғни түсіруді бірден бастауға болады.
Бағдарламаны пайдалану интуитивті: ол әртүрлі аудио және дыбыстық форматтарды қолдайды, кадр жиілігін орнатады, веб-камерадан дауыс пен суретті жазады, кадрларды танымал бейне хостингтерге жүктейді және т.б.
Бейне түсіру режимді таңдаудан басталады: экрандық немесе ойын.
Экранды толығымен немесе оның жеке бөліктерін жазуға болады:
-
тік бұрышты аймақ;
-
толық экран;
-
курсордың айналасы.
Тағайындалған жылдам пернені басқан кезде (мысалы, F12) экранды жазу басталады, қайта басқаннан кейін тоқтайды. Кідіртуге, содан кейін түсіруді жалғастыруға болады.
Экранның автоматты жазбасын орнатуға болады: Bandicam іске қосылғаннан кейін немесе таймерді орнатқаннан кейін. Сондай-ақ, түсірілімнің аяқталу шарттарын анықтауға болады.
Umaigra бағдарламасы
Umaigra (UI) – интернеттегі құрал құру, жариялау және орындау интерактивті үшін дидактикалық ойындар білім алушылар.
Umaigra Онлайн қызметі оңай болуы мүмкін негізгі оқу процесіне біріктірілген қосымша оқыту ретінде құрал-ойын, сонымен бірге екеуінде де қолдануға болатын тиімді мектепте де, үйде де, жеке және оқушылар тобы. UI құруда кең мүмкіндіктер ұсынады және ойындарды әртүрлі тілдерде қолдану, әр түрлі пәндік салаларда, әр түрлі жас санаттары.
Сипаттамалар оны тиімді пайдалану үшін электрондық ойын:
* интерфейс түсінікті және қолдануға оңай, бар тартымды графика;
* нақты бағытталған ойын-сауық сценарийі белгілі бір білім беру мақсаттары;
* ойынды (жылдамдық, уақыт және т. б.) бейімдеу мүмкіндігі балалардың жеке қажеттіліктері;
* дидактикалық мазмұнды жекелендіру мүмкіндігі әр түрлі пәндік бағыттар, жас ауқымы және тіл;
* нәтижелерді бақылау, бағалау және талдау мүмкіндігі;
* ойынды қоғамдастықпен бөлісу және бөлісу мүмкіндігі оқытушылар мен оқушылар және т. б..
Сілтеме бойынша "Umaigra" сайтында тіркеліңіз https://www.umaigra.com
Сабақты қорытындылау немесе үй тапсырмасын сұрау барысында ойын түрінде өтудің бір әдісі.
Classroom Screen бағдарламасы
Күн сайын Интернет желісінде оқу үдерісі үшін цифрлық ресурстар саны артып келеді. Ресурстар тегін, ақылы, тіркеумен және тіркеусіз. Көбісі игеру керек, оларда жұмыс істеуді үйрену керек. Әр мұғалім жұмыста бір ресурсты ұзақ уақыт қолдануға болмайтынын біледі, өйткені ол тез "жалықтырады", оқушыларға қызықсыз болады. Қазіргі мұғалім үнемі алға жылжып, багажына жаңа қызықты сандық олжаларды қосуы керек.
Ресурс https://www.classroomscreen.com / кез келген мұғалімге ұнауы мүмкін! Нидерландыдан келген оқытушы Лауренс Копперс бұл веб-құралды мұғалімдер оны әртүрлі оқу жағдайларында сыныпта экран ретінде пайдалана алатындай етіп жасады. Тегін, тіркеусіз жұмыс істей аласыз! Рас, жақында кеңейтілген ақылы нұсқа ұсынылды, бірақ ақысыз нұсқада қызықты құралдар жеткілікті! Жасаушылар бұл қызметте жұмыс істейді, сондықтан интерфейс кейде өзгереді.
Веб-шолғышты іске қосыңыз және сайтқа кіріңіз classroomscreen.com. оны сыныптағы экранға шығарыңыз. Сіздің браузеріңіз интерактивті тақтаға айналады және сіз және сіздің студенттеріңіз күтетін және жақсы көретін әртүрлі құралдарды көрсету мүмкіндігіне ие. Бұл онлайн құрал оқулыққа арналған нұсқауларды анық және көрнекі түрде көрсетуге мүмкіндік береді. Дұрыс жұмыс істеу үшін Google Chrome браузерін қолданған дұрыс (ол ағылшын тіліндегі сайтты автоматты түрде аударады). Басқа браузерлер де мүмкін, бірақ кейбір құралдар жұмыс істемеуі мүмкін.
Жүктелгеннен кейін сайт алдымен жаңа ашылған сайын өзгеретін әдемі фондық суретті ұсынады. Бұл экран сақтағышын оңай өзгертуге, коллекцияның кез келгенін таңдауға немесе жүктеп алуға болады.
Экранның төменгі жағында сыныптағы іс-шараларға өте ыңғайлы құралдар (13-тен астам виджеттер) бар! Дөңгелек түймені басу арқылы біз құралды таңдаймыз.
-
Язык(Тіл) – Көптеген тілдерді таңдауға болады. Әсіресе шет тілі мұғалімдері үшін жағымды! Оң жақтағы Тілді таңдау, параметрлер тақтасында беріліс тәрізді белгіше бар.
-
Фон – бұл құрал сізге таңғажайып суреттердің кез-келгенін таңдауға немесе сабақ тақырыбына сүйене отырып, өзіңізді жүктеуге мүмкіндік береді. Сіз анимациялық суреттерді жүктей аласыз, бәрі тірі сияқты болады!
-
Случайное имя (кездейсоқ есім) – Мәтін жолағына оқушылардың аттарын теріңіз немесе көшіріңіз және қойыңыз, "таңдау" батырмасын басыңыз, атау кездейсоқ таңдалады.
-
Игральная кость – басыңыз және текшелер айналады. Бұл құрал кездейсоқ Сан үшін бір, екі немесе үш сүйекті айналдыруға мүмкіндік береді.
-
Уровень звука – бірнеше қарапайым қадамдарды орындаңыз және сайтқа компьютердің микрофонын пайдалануға рұқсат етіңіз. Содан кейін сыныпта қалаған шудың максималды деңгейін орнатыңыз. Бұл құрал сіздің сыныпқа қашан тыныш болу керектігін білуге көмектесетін қызыл немесе жасыл прогресс жолағын көрсетеді.
-
Медиафайлы – медиа виджетті төрт түрлі жолмен пайдалануға болады: суретті жүктеу, YouTube бейнелерін ендіру, веб-камераны іске қосу, iframe кодын енгізу.
-
QR-код – бұл мұғалімдердің сүйікті құралдарының бірі. Кез келген пайдалы ресурстың URL мекенжайын енгізіп, оған QR кодын алыңыз. Бұл өте оңай! Оқушылар смартфондағы арнайы бағдарламаның көмегімен QR кодын сканерлей алады, осы ресурсты ашады.
-
Сурет салу құралы және суретті жүктеу – мұны қарапайым қарындаштар мен пішіндерді және фонның әр түрлі графикалық қағаздарын (ұяшық, сызғыш, нота және т.б.) қамтитын сурет экранын шығару үшін пайдаланыңыз. Сіз дайын суретті жүктей аласыз және оған әртүрлі жазулар жасай аласыз. Сіз фонды мөлдір етіп, экран сақтағышына тікелей сурет сала аласыз.
-
Мәтін-мәтін жолағына хабарламаны немесе нұсқаулықты енгізіңіз. Мысалы, бүгінгі сабақтың тақырыбын көрсетіңіз. Сіз осы блоктардың бірнешеуін қоя аласыз. Қарапайым нұсқаулар, тапсырмалар үшін өте жақсы.
-
Жұмыс белгілері-оқушыларға бүгінгі сыныпта қалай жұмыс істейтінін еске салу. Сіз үнсіз, сыбырлап, көршіңізден сұрай аласыз немесе бірге жұмыс жасай аласыз. "Бірге жұмыс жасаңыз", "көршіңізден сұраңыз", "сыбырлаңыз" немесе "үндемеңіз"таңдаңыз.
-
Бағдаршам-бірнеше қолданысы бар. Мысалы, оқушылар мұғалімді мазалай алатынын көрсету үшін. Немесе оқушыларыңызға олардың шу деңгейі туралы еске салғыңыз келеді. Бағдаршам орнатыңыз және жасыл, сары немесе қызыл түсті басыңыз,
Барлық ClassroomScreen құралдарын экранда жылжытуға болады. Сізде бір уақытта бірнеше құрал терезелері болуы мүмкін, тіпті бір құралдан. Сондықтан, егер сізде әртүрлі опциялармен жұмыс істейтін студенттер топтары болса, әр топтың өз виджеті болуы мүмкін.
https://www.classroomscreen.com /
Wordwall бағдарламасы
Wordwall-интерактивті және баспа материалдарын жасауға арналған мүмкіндіктерге бай құрал. Көптеген шаблондар интерактивті және баспа нұсқаларында қол жетімді. https://wordwall.net/ru/ сілтемесіне өтіп:
Wordwall бағдарламасына тіркелеміз. Бұл дидактикалық ойын шаблондарының керемет жиынтығымен болды.
Интерактивті жаттығулар Интернетке қол жетімді кез-келген құрылғыда ойнатылады : компьютерде, планшетте, телефонда немесе интерактивті тақтада.
Баспа нұсқаларын басып шығаруға және оларды Тәуелсіз оқу тапсырмалары ретінде пайдалануға болады.
Үлгілер
Бұл үлгілерге педагогикалық тәжірибеде жиі кездесетін таныс дидактикалық ойындар кіреді. Тіпті тегін нұсқада сіз ойындардың үлкен арсеналына қол жеткізе аласыз.
Жұмыс алгоритмі мұғалімдер арасында танымал LearningApps-пен бірдей. Дегенмен, шаблон деректерінің сапасы мен функционалдығы әлдеқайда жоғары.
Ойынның қол жетімді нұсқаларын пайдалануға немесе оны нөлден бастауға болады. QR-код арқылы немесе басқада сілтемелер арқылы студенттерге ойын сілтемесін жіберуге болады.
Қалай болғанда да, ойын жасау көп уақытты қажет етпейді. Ойынның үлкен көмегі-Bing іздеу жүйесіне қосылу, Ол сізге қажетті суретті тез табуға көмектеседі.
Шағын мәтіндік редактор бар, оның көмегімен сіз қаріпті енгізудің әртүрлі нұсқаларын (қалың, сызық, үстіңгі жол), таңбаны немесе математикалық формуланы енгізе аласыз.
Сіз ойын жаттығуын дайындай аласыз, оны сайтқа енгізе аласыз немесе оқушыларға сілтеме арқылы жібере аласыз. Тапсырмаларды жекелендіруге болады. Яғни, оқушы өзінің тегін көрсететін тапсырманы тағайындаңыз. Осының арқасында сіз әр оқушының жұмыс нәтижелерін бақылай аласыз.
Қорытынды
Оқытудың АКТ мен смарт технологияларды пайдалану – педагогикалық іс-әрекеттердің мазмұны мен формасын толықтыру негізінде оқыту үрдісін жетілдірудің бірден бір жолы. Компьютерлік желілерді, интернет жүйесін, электрондық оқулықтарды, мультимедиалық технологияларды, қашықтан оқыту технологиясын пайдалану оқу орындарында ақпаратты-коммуникациялық технологиялар кеңістігін құруға жағдай жасайды.
SMART білім беру жүйесіне жаңа талаптар қойып, білім берудің жаңа бағытына мүмкіндік береді. Сонымен бірге педагогтер үшін жаңа мүмкіндіктерді аша түседі, соның ішінде тәжірибе алмасуға, ғылымға деген бағыт бағдарды нығайтуға, уақытын үнемдеуге әсер етеді. SMART-технологиясы концепциясына сәйкес білімнің сапалы болуына және білім алушылардың жан- жақты ізденуіне ықпалы зор.
Бұл технологияны оқу материалын хабарлау және оқушылардың ақпаратты меңгеруін ұйымдастыру арқылы, көзбен көру жадын іске қосқанда арта түсетін қабылдау мүмкіндіктерімен қамтамасыз ететін әдіс деп қарауға болады. Оқушылардың көпшілігі естігенінің 5 % және көргенін 20 % есте сақтайтыны белгілі. Аудио – және видеоақпаратты бір мезгілде қолдану есте сақтауды 40 - 50 % дейін арттырады. «Армансыз адам қанатсыз құспен тең» демекші, менің ұстаз ретінде де, еліміздің ұлтжанды азаматы ретінде де арманым еліміздің әрбір азаматы терең білімді, интеллектуалды, заманауи техникаларды еркін меңгере алатын, әрқайсысы еліміздің дамуына өз үлесін қоса алатын болса деймін. Ол үшін оларға білім беретін ұстаздар өз пәнін жетік меңгерген, ақпараттық технологияларды шеберлікпен пайдалана білетін, теория мен практиканы оқушылар бойына сіңіре алатын шығармашыл, ізденімпаз, ең бастысы еңбекқор болуы қажет.