С.Мұқанов "Сұлушаш" поэмасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

С.Мұқанов "Сұлушаш" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты жаңаша үлгіде жоспарлауға әдістеме
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп: «Ақтас жалпы орта мектебі» МКМ-сы

Күні: 06.12.2017 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Енжанова Г.Т.

СЫНЫП: 11

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

С. Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасы

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу

мақсаттары

С.Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасының мазмұнымен танысу, кейіпкерлер жүйесіне талдау жасау,тақырыбы мен идеясын ашу

Табыс критерийі

Барлық оқушылар орындай алады: шығарма мазмұнын біледі, кейіпкерлер жүйесіне талдау жасайды,тақырыбы мен идеясын анықтай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығарма мазмұны, көркемдік ерекшелігіне өзінідік көзқарасын білдіреді

Кейбір оқушылар орындай алады: шығарма мазмұны негізінде ой қорытып, ойтолғау жазады

Тілдік мақсат




Оқушылар орындай алады: әдебиет кезеңдері,ХХ ғасыр әдебиеті бойынша білімдерін арттырады. С. Мұқанов өмір жолы , шығармашылығымен таныса отырып,сөздік қорын молайтады.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: ХХ ғасыр әдебиеті, С. Мұқанов т.б.

Алдыңғы оқу

С. Мұқановтың өмір жолы, шығармашылығы

ЖОСПАР

Жоспарланған

уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы (10 минут)


  1. Миға шабуыл. «Әдеби сынақхат»

1.С.Мұқанов ...  жылдары  өмір  сүрді.(1900-1973)

2.1922 ж.Орынбор қаласында ... оқиды.(жұмысшы факультетінде  )

3.1926-1928  ж.С.Мұқанов   республикалық  ...  газетінде  жұмыс  істейді.(«Еңбекші  қазақ»)

4.Мұнан  кейінгі  жылдарда ... университетінде, кейін ... қызыл профессура  институтында оқиды.(Ленинград,Мәскеудегі)

5.1937ж. ... қызметін  атқарды.(Қазақстан  Жазушылар  Одағының  төрағасы)

6.Бұл  кездегі  С.Мұқанов  қаламынан  шыққан  ірі туындылар ... ,... , ...  . ( «Ботагөз», «Менің  мектептерім» романдары, «Колхозды  ауыл  осындай»)

7.1950ж.С.Мұқанов  ... романын, ...  пьесасын  жазды.( «Сырдария», «Ш.Уалиханов» )

Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру, топқа бөлу

Үлестірме-лер,

сызбалар

Ортасы (15 минут)

«Шеңбер» әдісі Әр топтың оқушылары «Сұлушаш» поэмасының мәтінін бірінен кейін бірі баяндайды

«Ділмарлар» тәсілі

  1. «Сұлушаш» поэмасы нешінші жылдар аралығында жазылды? (1926-1928)

  2. Тортөбел деген не? (жылқы-лошадь-horse)

  3. Поэманың үзіндісіндегі жасырған сөзді тап.Алтай қозы бақты,қой бақты,тағы не істеді?  (отын жақты-дрова-wood)

  4. Алтынайдың әкесі қызының жасауына қосып тағы кімді берді? (құл,күң-раб,рабыня-slave)

  5. Сұлушаштың шашын бір өргенге әкесі қанша төлейтін?(бір жылқы-одна лошадь-one horse)

  6. Ермек Алтайға кім болып келеді? (іні-младший брат-younger brother)

  7. Қалың малға қоса күйеу жігіт босаға айыбы деп не берді? (100-жылқы-100 лошадей-hundred horse)

  8. Алтай мен Сұлушаш қай жыл мезгілінде қашпақшы болды? (күз-осень-autumn)

  9. Алтайдың елге келмей,қой бағып жүргеніне неше жыл болды? (бір жыл-один год-one year)

. «Жасырын сан» тәсілі

      Әр  сан  артында  сұрақ жасырылған.Оқушылар  сандарды  таңдау   бойынша сұраққа  жауап береді.Жауап  берген  сан  ұпай  болып  есептелінеді.

1.С.Мұқанов қай  жерде  туған?                        

2.С.Мұқановтың  өлеңдерін  ата.

3.С.Мұқанов  қандай  қызметтер  атқарды?

4.С.Мұқановтың  прозалық  туындыларын  ата.

5. «Сұлушаш» поэмасының тақырыбы,идеясы не?

6.Сұлушаш пен  Алтайдың  трагедиялық  жағдайының   басты  себебі  не?

7 . «Сұлушаштың» реалистік  шығарма  екенін дәлелде.

8.  «Сұлушаш» поэмасының  маңызы  неде?


Дәптер,

қаламсап

Соңы (5 минут)

Кері байланыс «ВЕНН диаграммасы» тәсілі


Әр топ өздері таңдап алған шығарма кейіпкерлеріне сызбаны толтыра отырып мінездеме береді


Бағалау

Дәптер,

қаламсап

Қосымша мәліметтер

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді

қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға

тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Оқушылардың жұмысын тексеріп,қателіктерін табуға көмектесуге үгіттеу,шығарманы жақсы жазған оқушыларды мадақтау арқылы құрмет көрсету.

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


«Бағдаршам» тәсілі

Пәнаралық байланыс-

денсаулық және қауіпсіздік,

ИКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі).

1.Әдебиет,тарих

2.Елдікке,ерлікке,тарихты тануға тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу

міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті,қандай

деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер

енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
835
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі