Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бала Тұрарға мінездеме

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бала Тұрарға мінездеме

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып оқушыларына қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

1.Сабақ тақырыбы: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бала Тұрарға мінездеме

2.Сабақтың мақсаты:

Білу: Ш.Мұртазаның кім екенін, «Қызыл жебе» шығармасының бар екенін білу.

Түсіну: Шығармасын оқи және талдай отырып, Бала Тұрарға мінездеме бере отырып айқындау.

Қолдану: Шығармадағы жақсы сөздерді, үлгі-өнегені өз өмірінде дұрыс қолдану.


Сабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру

Сабақтың формасы: жеке, топтық, жұптық

Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, баяндау, талдау, зерттеу, Венн диаграммасы

Құрал-жабдықтар: 1.Плакаттар, маркер, стикер

Көрнекіліктер: Жұмыс дәптері, Қазақ әдебиеті анықтағыш, Ш.Мұртаза шығармашылығы, Тұрар Рысқұлов туралы шығармалар, интернет материалдары.

Пайдаланылған әдебиеттер: 6-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдары

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс тәсілдер

Формасы

Бағалау түрі


Уақыты (мин)

І.

К

І

Р

І

С

П

Е

І. Ұйымдастыру кезеңі:

А) сәлемдесу;

ә) оқушыларды түгендеу;

в) сабаққа дайындықтарын тексеру.

ІІ. Мотивация. Оқушыларға бір-бірінің қолдарын ұстатып, көздерін жұмғызу және бір-бірлеріне іштей жақсы тілектер тілету.

 Үй тапсырмасын сұрау.

Топқа бөлу.


Оқушылар амандасады, кезекшілер кім жоқ екенін айтады.

Бір – біріне жақсы тілектер айтады.

Үй тапсырмасы: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала»

Саналу арқылы топқа бөлінеді.




Жеке жұмыс:

Баяндау, түсіндірмелі, сұрақ-жауап






Өзіндік бағалау



13 мин

ІІ.

Т

Ұ

С

А

У


К

Е

С

Е

Р

ІІІ. Жаңа сабақ

-Мақсат қою


«Тұтқын бала» туралы не білеміз?

Түрткі сұрақтар :

Ш.Мұртаза кім?

Шығарма кім жайында?

Т.Рұсқұлов жайында не білесің?

Шығармада Т.Рұсқұловтың қай кезі суреттеледі?




Берілген тапсырманы жеке отырып орындайды. Өз қалаулары бойынша орындайды.

Оқушылар тақырыпты талқылып, жұмыстарын кеңейтеді.

Оқушылар мұғалім берген тапсырмағаға бағытталады, орындайды. Дарынды оқушылар тапсырманы орындауға өз септігін тигізеді.


Жеке жұмыс

топтастыру, сұрақ-жауап






Өзіндік бағалау















9мин


ІІІ.

Н

Е

Г

І

З

Г

І


Б

Ө

Л

І

М


Топтық жұмыс

І топ Әдебиетшілер. Шығарманың композициялық құрылымын жасау.

ІІ топ Тарихшылар. Тірек сигналдары арқылы Т.Рұсқұловтың өсуі жайлы көрсету.

ІІІ топ. Зерттеушілер. Тұрар мен әкесі туралы жазылған еңбектер.

Жеке жұмыс:

Сәйкестендіру тесті.

Жұптық жұмыс:

Венн диаграммасы. Бала Тұрар- Ортақ – Тұрар Рысқұлов


Берілген тапсырманы топта отырып орындайды. Өз қалаулары бойынша орындайды.

Оқушылар тақырыпты талқылып, жұмыстарын кеңейтеді.


Оқушылар мұғалім берген тапсырмағаға бағытталады, орындайды. Дарынды оқушылар тапсырманы орындауға өз септігін тигізеді.






Топтық жұмыс

Топтастыру, зерттеу.





Жұптық жұмыс:

Венн диаграммасы






ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ҰСЫНС






Өзара бағалау.



18мин

ІV.

Қ

О

Р

Ы

Т

Ы

Н

Д

Ы


Рефлексия жазу


Үйге тапсырма беру: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала»

Бағалау.


Оқушылар өздерінің не ұққанын, нені білгісі келетінін, білетінін жазады.

Не берілгенін күнделікке жазып алады



Түсіндірмелі


Суммативті бағалау.


5 мин















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
17.12.2018
494
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі