1.Сабақ тақырыбы: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бала Тұрарға мінездеме
2.Сабақтың мақсаты:
Білу: Ш.Мұртазаның кім екенін, «Қызыл жебе» шығармасының бар екенін білу.
Түсіну: Шығармасын оқи және талдай отырып, Бала Тұрарға мінездеме бере отырып айқындау.
Қолдану: Шығармадағы жақсы сөздерді, үлгі-өнегені өз өмірінде дұрыс қолдану.
Сабақтың формасы: жеке, топтық, жұптық
Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, баяндау, талдау, зерттеу, Венн диаграммасы
Құрал-жабдықтар: 1.Плакаттар, маркер, стикер
Көрнекіліктер: Жұмыс дәптері, Қазақ әдебиеті анықтағыш, Ш.Мұртаза шығармашылығы, Тұрар Рысқұлов туралы шығармалар, интернет материалдары.
Пайдаланылған әдебиеттер: 6-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдары
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Әдіс тәсілдер Формасы |
Бағалау түрі |
Уақыты (мин) |
|
І. К І Р І С П Е |
І. Ұйымдастыру кезеңі: А) сәлемдесу; ә) оқушыларды түгендеу; в) сабаққа дайындықтарын тексеру. ІІ. Мотивация. Оқушыларға бір-бірінің қолдарын ұстатып, көздерін жұмғызу және бір-бірлеріне іштей жақсы тілектер тілету. Үй тапсырмасын сұрау. Топқа бөлу. |
Оқушылар амандасады, кезекшілер кім жоқ екенін айтады. Бір – біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасы: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Саналу арқылы топқа бөлінеді. |
Жеке жұмыс: Баяндау, түсіндірмелі, сұрақ-жауап |
Өзіндік бағалау |
13 мин |
|
ІІ. Т Ұ С А У
К Е С Е Р |
ІІІ. Жаңа сабақ -Мақсат қою
«Тұтқын бала» туралы не білеміз? Түрткі сұрақтар : Ш.Мұртаза кім? Шығарма кім жайында? Т.Рұсқұлов жайында не білесің? Шығармада Т.Рұсқұловтың қай кезі суреттеледі?
|
Берілген тапсырманы жеке отырып орындайды. Өз қалаулары бойынша орындайды. Оқушылар тақырыпты талқылып, жұмыстарын кеңейтеді. Оқушылар мұғалім берген тапсырмағаға бағытталады, орындайды. Дарынды оқушылар тапсырманы орындауға өз септігін тигізеді. |
Жеке жұмыс топтастыру, сұрақ-жауап |
Өзіндік бағалау |
9мин |
|
ІІІ. Н Е Г І З Г І Б Ө Л І М |
Топтық жұмыс І топ Әдебиетшілер. Шығарманың композициялық құрылымын жасау. ІІ топ Тарихшылар. Тірек сигналдары арқылы Т.Рұсқұловтың өсуі жайлы көрсету. ІІІ топ. Зерттеушілер. Тұрар мен әкесі туралы жазылған еңбектер. Жеке жұмыс: Сәйкестендіру тесті. Жұптық жұмыс: Венн диаграммасы. Бала Тұрар- Ортақ – Тұрар Рысқұлов |
Берілген тапсырманы топта отырып орындайды. Өз қалаулары бойынша орындайды. Оқушылар тақырыпты талқылып, жұмыстарын кеңейтеді. Оқушылар мұғалім берген тапсырмағаға бағытталады, орындайды. Дарынды оқушылар тапсырманы орындауға өз септігін тигізеді.
|
Топтық жұмыс Топтастыру, зерттеу. Жұптық жұмыс: Венн диаграммасы |
ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ҰСЫНС Өзара бағалау. |
18мин |
|
ІV. Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы |
Рефлексия жазу Үйге тапсырма беру: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бағалау. |
Оқушылар өздерінің не ұққанын, нені білгісі келетінін, білетінін жазады. Не берілгенін күнделікке жазып алады |
Түсіндірмелі |
Суммативті бағалау. |
5 мин |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бала Тұрарға мінездеме
Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бала Тұрарға мінездеме
1.Сабақ тақырыбы: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бала Тұрарға мінездеме
2.Сабақтың мақсаты:
Білу: Ш.Мұртазаның кім екенін, «Қызыл жебе» шығармасының бар екенін білу.
Түсіну: Шығармасын оқи және талдай отырып, Бала Тұрарға мінездеме бере отырып айқындау.
Қолдану: Шығармадағы жақсы сөздерді, үлгі-өнегені өз өмірінде дұрыс қолдану.
Сабақтың формасы: жеке, топтық, жұптық
Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, баяндау, талдау, зерттеу, Венн диаграммасы
Құрал-жабдықтар: 1.Плакаттар, маркер, стикер
Көрнекіліктер: Жұмыс дәптері, Қазақ әдебиеті анықтағыш, Ш.Мұртаза шығармашылығы, Тұрар Рысқұлов туралы шығармалар, интернет материалдары.
Пайдаланылған әдебиеттер: 6-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдары
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Әдіс тәсілдер Формасы |
Бағалау түрі |
Уақыты (мин) |
|
І. К І Р І С П Е |
І. Ұйымдастыру кезеңі: А) сәлемдесу; ә) оқушыларды түгендеу; в) сабаққа дайындықтарын тексеру. ІІ. Мотивация. Оқушыларға бір-бірінің қолдарын ұстатып, көздерін жұмғызу және бір-бірлеріне іштей жақсы тілектер тілету. Үй тапсырмасын сұрау. Топқа бөлу. |
Оқушылар амандасады, кезекшілер кім жоқ екенін айтады. Бір – біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасы: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Саналу арқылы топқа бөлінеді. |
Жеке жұмыс: Баяндау, түсіндірмелі, сұрақ-жауап |
Өзіндік бағалау |
13 мин |
|
ІІ. Т Ұ С А У
К Е С Е Р |
ІІІ. Жаңа сабақ -Мақсат қою
«Тұтқын бала» туралы не білеміз? Түрткі сұрақтар : Ш.Мұртаза кім? Шығарма кім жайында? Т.Рұсқұлов жайында не білесің? Шығармада Т.Рұсқұловтың қай кезі суреттеледі?
|
Берілген тапсырманы жеке отырып орындайды. Өз қалаулары бойынша орындайды. Оқушылар тақырыпты талқылып, жұмыстарын кеңейтеді. Оқушылар мұғалім берген тапсырмағаға бағытталады, орындайды. Дарынды оқушылар тапсырманы орындауға өз септігін тигізеді. |
Жеке жұмыс топтастыру, сұрақ-жауап |
Өзіндік бағалау |
9мин |
|
ІІІ. Н Е Г І З Г І Б Ө Л І М |
Топтық жұмыс І топ Әдебиетшілер. Шығарманың композициялық құрылымын жасау. ІІ топ Тарихшылар. Тірек сигналдары арқылы Т.Рұсқұловтың өсуі жайлы көрсету. ІІІ топ. Зерттеушілер. Тұрар мен әкесі туралы жазылған еңбектер. Жеке жұмыс: Сәйкестендіру тесті. Жұптық жұмыс: Венн диаграммасы. Бала Тұрар- Ортақ – Тұрар Рысқұлов |
Берілген тапсырманы топта отырып орындайды. Өз қалаулары бойынша орындайды. Оқушылар тақырыпты талқылып, жұмыстарын кеңейтеді. Оқушылар мұғалім берген тапсырмағаға бағытталады, орындайды. Дарынды оқушылар тапсырманы орындауға өз септігін тигізеді.
|
Топтық жұмыс Топтастыру, зерттеу. Жұптық жұмыс: Венн диаграммасы |
ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ҰСЫНС Өзара бағалау. |
18мин |
|
ІV. Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы |
Рефлексия жазу Үйге тапсырма беру: Ш.Мұртаза «Тұтқын бала» Бағалау. |
Оқушылар өздерінің не ұққанын, нені білгісі келетінін, білетінін жазады. Не берілгенін күнделікке жазып алады |
Түсіндірмелі |
Суммативті бағалау. |
5 мин |
шағым қалдыра аласыз













