Күні: 05.09.18ж Мектеп: К.ӘзірбаевСынып: 6 Мұғалімнің аты-жөні: Ғ.Бейсенов. Пәні:қазақ әдебиеті |
Сабақтың тақырыбы | Сөз басы . Ертегі, шыншыл ертегі
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;
|
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады:Әдебиеттің түрлері туралы түсінік ала отырып, пәнге деген қызығушылығын арттыруады Көпшілігі орындай алады:халық ауыз әдебиет туындыларын қастерлеуге, сыйлауға дағдыланадыКейбір оқушылар орындай алады:Мәтін мазмұнын дамытып айтады. |
Бағалау критерийі | Қазақ ауыз әдебиеті туралы түсінік аладыАуыз әдебиетінің түрлерімен, ерекшіліктерімен танысадыкөркем әдебиетті сүйіп оқуға, әдебиет өнерін бағалай білуге үйрену |
Тілдік мақсаттар
| Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық технологиялар. |
Құндылықтарға баулу | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. |
Пәнаралық байланыс | Тарих, орыс тілі, ағылшын тілі, география. |
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
|
Сабақ барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы. | Психологиялық ахуал туғызу.
| Интербелсенді тақта, слайд
|
Сабақтың ортасы | Оқылым алды тапсырма.Әдебиет» сөзі араб тілінен аударғанда «асыл сөз» дегенді білдіреді.Барлық жұрттың әдебиеті сияқты қазақ әдебиеті де екіге бөлінеді.: бірншісі –ауыз әдебиеті,екіншісі—жазба әдебиеті. Ауыз әдебиеті –елдің жазу өнерін білмей жүрген кезінде шыққан сөз өнері.Жазу өнері болмаған соң,елдің тарихы,өмірі,тұрмысы,салты, туған жері,өнері,арманы,әдемі,мәнді әңгімелермен айтылған. Ауыз әдебиетінің сөздерін шығарушылардың аты-жөндері бізге белгісіз.Олар басында ауызша шығарылған және бір ауыздан екінші ауызға көшіп ,ауызша айтылумен сақталған. Ал жазба әдебиетінің авторлары бар. Көркем әдебиет –оқушыларға беймәлім өмірді танытатын қуатты құрал.Адамға тәрбие беруші әуелі ата-ана,сонан соң ұстаз,мектеп тұрмысындағы төңірек. Өнер,ғылым жоқ жұртта адам тәрбиесін төңірегінен алады.Өнер,ғылым бар жұртта адамдар тәрбиені ата-анадан да,төңірегінен де, мектептен де және әдебиеттен де алады.Жұптық жұмыс: .Ауыз әдебиетінің түрлерін топтастыру Класстер жасау
| Мәтін бөлігі
Слайд, таратпа қағаздар
|
Сабақтың соңы :
| Рефлексия Үй тапсырмасы: Барлығы «Тіл туралы» 5 мақал-мәтел жаттау;Көпшілігі «Тіл қалай пайда болды?» тақырыбына диалог құрастыр;Кейбірі: «Жеті елдің тілін біл, жеті түрлі білім біл» тақырыбында эссе жазу (ойтолғау). Қазіргі кезде неге көп тіл білуіміз керек? |
Жеке таратпа қағаздар
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |