STEM БАҒЫТЫНДА ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ҚҰРАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНУ
Қазіргі таңдағы ауқымды тақырыптарды зерттеу жұмыстарына талдау жасай отырып, білім алушыларды STEM біліміне деген қызығушылықтарын арттырып, жан-жақты таратудың жақсы жолдары табылуда... Бұл мақалада STEM бағытындағы платформалармен, бағдарламалық-техникалық құралдардың классификациялық түрлері қарастырылады.
STEM білім беруді оқытуды жақсартуға арналған білім беру құралдарын пайдаланатып, әр пәннің мұғалімдері қарастыруына болады. STEM білім беру көбінесе тәжірибелік қолдануға және білім алушыларды STEM салаларындағы дайындауға бағытталған.
STEM-де шығармашылық ынталандырылғанымен, өнер шеңберіне нақты енгізілмеген. STEAM білімінде өнер, соның ішінде бейнелеу өнері, медиа, театр және дизайн STEM пәндеріне инновацияны, қиялды және мәселелерді шешуге біртұтас көзқарасты дамыту үшін біріктірілген.
CollabSpace сияқты онлайн ынтымақтастық платформасы STEM білім беру үшін арнайы жасалған. Ол білім алушылар мен пән мұғалімдері бірлесіп жұмыс істей алатын, идеялармен бөлісетін және жобаларда бірге жұмыс істейтін виртуалды жұмыс кеңістігін қамтамасыз етеді.
Микро: биттік шағын борттық компьютер BBC. Микро: биттік компьютерлер – кодтау, электроника және есептеу ойлауымен таныстыруға арналған шағын тақталы компьютер. Бұл әр түрлі сенсорлармен, түймелермен және көптеген функцияларды орындау үшін бағдарламаланатын жарықдиодтармен жабдықталған ықшам құрылғы.
Nearpod сияқты интерактивті оқыту платформасы мұғалімдерге мультимедиялық мазмұнмен, интерактивті әрекеттермен және бағалаулармен тартымды STEM сабақтарын жасауға мүмкіндік береді. Ол виртуалды шындық (VR) және 3D модельдері сияқты мүмкіндіктерді ұсынады, бұл студенттерге STEM тұжырымдамаларын иммерсивті және интерактивті түрде зерттеуге мүмкіндік береді.
Lego Boost – LEGO тобы жасаған робототехника жинағы, ол құрылысты LEGO кірпіштерімен және жас оқушыларды робототехника және бағдарламалау тұжырымдамаларымен таныстыру үшін кодтауды біріктіреді. Студенттер өздерінің Lego үлгілерімен шығармашылық ойын арқылы қозғалыс, сенсорлар, бағдарламалау логикасы және мәселені шешу сияқты тақырыптарды зерттей алады.
AhaSlides білім алушыға STEM сабақтарына тарату үшін пайдалануға болатын интерактивті және бірлескен презентация және сауалнама құралы болып табылады. Оқытушылар интерактивті презентациялар мен викториналар, сауалнамалар және интерактивті сұрақтар арқылы миға шабуыл сессияларын жасай алады және оқушылардың түсінігін өлшей алады және белсенді қатысуға ықпал ете алады. AhaSlides сонымен қатар тікелей сұрақ-жауап сеанстары және нақты уақыттағы кері байланыс сияқты мүмкіндіктерді ұсынады, бұл мұғалімдерге білім алушылардың жауаптары негізінде оқытуды лезде бейімдеуге мүмкіндік береді.
Бүгінде біз орта білім беруді одан әрі ақпараттандырудың екінші кезеңіне көштік, ол мазмұндық тұрғыда болады және компьютерлік сауаттылықтан жеке тұлғаның ақпараттық мәдениетінің іргелі операциялық негіздеріне ауысуды білдіреді, мұнда әрбір оқушы ақпаратқа, қазіргі ақпараттық технологияға назар салып қана қоймай, оны тиімді желіде пайдалана алуы тиіс.
Білім беруде қолданылатын бағдарламалық-техникалық құралдардың классификациялық белгілері ретінде мыналарды айтуға болады:
-дидактикалық бағыт;
-бағдарламалық ұсыныс;
-техникалық ұсыныс;
-пәндік аумақта қолданылуы.
Дидактикалық бағыт бойынша классификация, бағдарламалық-ақпараттық комплекстің дидактикалық бағыты бойынша классификация белгілерін кейбір әдебиеттерден кездестіруге болады. Мысалы, үйренушілерге компьютер арқылы берілетін білімді келесідей классификациялау керек. Біріншіден, білімді анықталған және анықталмаған деп бөлу қажет. Ал, кейінірек жасанды интеллект аумағында зерттеулердің дамуымен бұл білімдер артикулденетін және артикулденбейтін болып аталатын болды.
Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту үрдісі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен заңдылықтарды табуға итеріп, нәтижесінде - өздерінің кәсіби потенциалдарының қалыптасуына жол ашады.
Барлық деңгейдегі оқушыларға арналған 20 STEM қызметі қолданыста. STEM практикалық жаттығуларына қатысу, мысалы, қызықты эксперименттер, қолөнер және жобалар білім алушыларға осы пәндердің нақты мәнін анықтауға көмектеседі. Қатысу кезінде олар қызықты және тартымды түрде сұрақ қояды, бақылайды және зерттеу жасайды.
Балаларға арналған STEM жаттығулары қарастырылған: дауылдан қорғайтын үй салу, көпіршікті флейта жасау, лабиринт ойынын ойнау, құрғақ мұзбен шарды үрлеу, транспирацияны зерттеу, шармен жүретін машина жасау, қағаз көпірді жобалау және сынау, лимон батареясын жасау, сабан зымыранын жобалау және ұшыру және т.б.
STEM оқу бағдарламасы бастауыш оқушыларына: қоршаған ортаны бақылау үшін дрондарды пайдалану, роботтарды құру және бағдарламалау, бейне ойындарды жасау және жобалау, 3D модельдерді жобалау және басып шығару, ғарыш туралы ғылымды зерттеу, виртуалды және толықтырылған шындықты пайдалану, негізгі кодтау және бағдарламалау тілдерін жаттықтыру, құрылымдарды жобалау және салу, жаңартылатын энергия көздерін зерттеу, машиналық оқыту және нейрондық желілерді үйрену.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
STEM БАҒЫТЫНДА ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ҚҰРАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНУ
STEM БАҒЫТЫНДА ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ҚҰРАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНУ
STEM БАҒЫТЫНДА ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ҚҰРАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНУ
Қазіргі таңдағы ауқымды тақырыптарды зерттеу жұмыстарына талдау жасай отырып, білім алушыларды STEM біліміне деген қызығушылықтарын арттырып, жан-жақты таратудың жақсы жолдары табылуда... Бұл мақалада STEM бағытындағы платформалармен, бағдарламалық-техникалық құралдардың классификациялық түрлері қарастырылады.
STEM білім беруді оқытуды жақсартуға арналған білім беру құралдарын пайдаланатып, әр пәннің мұғалімдері қарастыруына болады. STEM білім беру көбінесе тәжірибелік қолдануға және білім алушыларды STEM салаларындағы дайындауға бағытталған.
STEM-де шығармашылық ынталандырылғанымен, өнер шеңберіне нақты енгізілмеген. STEAM білімінде өнер, соның ішінде бейнелеу өнері, медиа, театр және дизайн STEM пәндеріне инновацияны, қиялды және мәселелерді шешуге біртұтас көзқарасты дамыту үшін біріктірілген.
CollabSpace сияқты онлайн ынтымақтастық платформасы STEM білім беру үшін арнайы жасалған. Ол білім алушылар мен пән мұғалімдері бірлесіп жұмыс істей алатын, идеялармен бөлісетін және жобаларда бірге жұмыс істейтін виртуалды жұмыс кеңістігін қамтамасыз етеді.
Микро: биттік шағын борттық компьютер BBC. Микро: биттік компьютерлер – кодтау, электроника және есептеу ойлауымен таныстыруға арналған шағын тақталы компьютер. Бұл әр түрлі сенсорлармен, түймелермен және көптеген функцияларды орындау үшін бағдарламаланатын жарықдиодтармен жабдықталған ықшам құрылғы.
Nearpod сияқты интерактивті оқыту платформасы мұғалімдерге мультимедиялық мазмұнмен, интерактивті әрекеттермен және бағалаулармен тартымды STEM сабақтарын жасауға мүмкіндік береді. Ол виртуалды шындық (VR) және 3D модельдері сияқты мүмкіндіктерді ұсынады, бұл студенттерге STEM тұжырымдамаларын иммерсивті және интерактивті түрде зерттеуге мүмкіндік береді.
Lego Boost – LEGO тобы жасаған робототехника жинағы, ол құрылысты LEGO кірпіштерімен және жас оқушыларды робототехника және бағдарламалау тұжырымдамаларымен таныстыру үшін кодтауды біріктіреді. Студенттер өздерінің Lego үлгілерімен шығармашылық ойын арқылы қозғалыс, сенсорлар, бағдарламалау логикасы және мәселені шешу сияқты тақырыптарды зерттей алады.
AhaSlides білім алушыға STEM сабақтарына тарату үшін пайдалануға болатын интерактивті және бірлескен презентация және сауалнама құралы болып табылады. Оқытушылар интерактивті презентациялар мен викториналар, сауалнамалар және интерактивті сұрақтар арқылы миға шабуыл сессияларын жасай алады және оқушылардың түсінігін өлшей алады және белсенді қатысуға ықпал ете алады. AhaSlides сонымен қатар тікелей сұрақ-жауап сеанстары және нақты уақыттағы кері байланыс сияқты мүмкіндіктерді ұсынады, бұл мұғалімдерге білім алушылардың жауаптары негізінде оқытуды лезде бейімдеуге мүмкіндік береді.
Бүгінде біз орта білім беруді одан әрі ақпараттандырудың екінші кезеңіне көштік, ол мазмұндық тұрғыда болады және компьютерлік сауаттылықтан жеке тұлғаның ақпараттық мәдениетінің іргелі операциялық негіздеріне ауысуды білдіреді, мұнда әрбір оқушы ақпаратқа, қазіргі ақпараттық технологияға назар салып қана қоймай, оны тиімді желіде пайдалана алуы тиіс.
Білім беруде қолданылатын бағдарламалық-техникалық құралдардың классификациялық белгілері ретінде мыналарды айтуға болады:
-дидактикалық бағыт;
-бағдарламалық ұсыныс;
-техникалық ұсыныс;
-пәндік аумақта қолданылуы.
Дидактикалық бағыт бойынша классификация, бағдарламалық-ақпараттық комплекстің дидактикалық бағыты бойынша классификация белгілерін кейбір әдебиеттерден кездестіруге болады. Мысалы, үйренушілерге компьютер арқылы берілетін білімді келесідей классификациялау керек. Біріншіден, білімді анықталған және анықталмаған деп бөлу қажет. Ал, кейінірек жасанды интеллект аумағында зерттеулердің дамуымен бұл білімдер артикулденетін және артикулденбейтін болып аталатын болды.
Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту үрдісі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен заңдылықтарды табуға итеріп, нәтижесінде - өздерінің кәсіби потенциалдарының қалыптасуына жол ашады.
Барлық деңгейдегі оқушыларға арналған 20 STEM қызметі қолданыста. STEM практикалық жаттығуларына қатысу, мысалы, қызықты эксперименттер, қолөнер және жобалар білім алушыларға осы пәндердің нақты мәнін анықтауға көмектеседі. Қатысу кезінде олар қызықты және тартымды түрде сұрақ қояды, бақылайды және зерттеу жасайды.
Балаларға арналған STEM жаттығулары қарастырылған: дауылдан қорғайтын үй салу, көпіршікті флейта жасау, лабиринт ойынын ойнау, құрғақ мұзбен шарды үрлеу, транспирацияны зерттеу, шармен жүретін машина жасау, қағаз көпірді жобалау және сынау, лимон батареясын жасау, сабан зымыранын жобалау және ұшыру және т.б.
STEM оқу бағдарламасы бастауыш оқушыларына: қоршаған ортаны бақылау үшін дрондарды пайдалану, роботтарды құру және бағдарламалау, бейне ойындарды жасау және жобалау, 3D модельдерді жобалау және басып шығару, ғарыш туралы ғылымды зерттеу, виртуалды және толықтырылған шындықты пайдалану, негізгі кодтау және бағдарламалау тілдерін жаттықтыру, құрылымдарды жобалау және салу, жаңартылатын энергия көздерін зерттеу, машиналық оқыту және нейрондық желілерді үйрену.
шағым қалдыра аласыз













