Материалдар / С.Торайғыров
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

С.Торайғыров

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2019
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:



Мектеп: №41 ЖББОМ

Күні: 17.01.2019


Мұғалімнің аты-жөні: Сисенбаева А.С.


Сынып: 6 «Ә»


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар : көтерілген әлеуметтік мәселені анықтау;

Көптеген оқушылар: көркем ауыстыруларды табу;

Кейбір оқушылар: көркем ауыстыруларды тиімді пайдалану.

Бағалау критерийі

  • көтерілген әлеуметтік мәселені анықтайды;

  • көркем ауыстыруларды табады;

  • көркем ауыстыруларды тиімді пайдаланады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика мен терминология: автор үні, оқырман сезімі, шығармадағы құн- дылық.

Оқушылар түсінеді және сипаттайды.

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің байқағаным, ... Менің ойымша, ... Мен ... ойлаймын.

Шығармадағы тірек сөздер: Мен – балаң, жарық күнде сәуле қуған.

Құндылықтарға баулу

Адамгершілік, төзімділік, еңбекқорлық, адалдық

Пәнаралық байланыс

Музыка, өзін-өзі тану

Алдыңғы білім


С.Торайғыров – асқақ арманды ақын

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

12 мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

  2. Оқушыларды 3 топқа бөлу

Рөлдегі оқушылар әдісі бойынша топқа бөледі. Үй тапсырмасын сұрау.

  1. Қызығушылықтарын ояту

  • Сендердің армандарың қандай?

  • Болашақта кім болғыларың келеді?

Оқушылардың ойларын білу арқылы, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.


Сабақтың ортасы

20 мин






Мағынаны тану 1-әрекет

«Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңін оқу.

  • «Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңінде ақын қандай мақсат қоя- ды?

  • Ақын қандай серт береді?

  • «Надан» деген сөзді қалай түсінесіңдер?

2-әрекет

І топ – «Зерттеушілер»

Өлеңді оқып, негізгі идеясын анықтайды.

ІІ топ – «Сипаттаушылар»

Өлеңдегі кейіпкер ойын сипаттап айтады.

ІІІ топ – «Суретшілер»

Өлеңдегі ойды сурет арқылы көрсетеді.

Дескриптор:

  • өлеңнің мағынасын түсінеді;

  • негізгі ойды анықтай алады.

3-әрекет. «Таңда да таста» әдісі

«Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңінде ақын неліктен надан болғысы келмейді?

Оқушылар ойларын ақ қағазға жазып, умаждап, музыка әуені тоқтаған- ша бір-біріне лақтырады. Музыка тоқтаған уақытта қағаздағы пікірлерді оқып, бір-бірімен пікір алмасады.


Сабақтың соңы

8мин

«Бес саусақ» әдісі

Қолдың суретін сызып, оған бүгінгі сабақтан үйренгендерін жазады.


Ерекше оқытуды қажет ететін оқушыларға арналған тапсырмалар

1-тапсырма. Өлеңді оқу. Мазмұндау. (ауызша)

2-тапсырма. Өлең жолдарынан ерекше әсер берген тұстарын көшіріп жазу. (Жазылым)


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!