Материалдар / Strange jobs unusual looks

Strange jobs unusual looks

Материал туралы қысқаша түсінік
LESSON: Module 9 Lesson 2 School: Date: Teacher name: CLASS: Number present: absent: Learning objectives(s) that this lesson is contributing to 8.1.3.1 respect differing points of view; 8.3.3.1 - give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular topics; 8.2.2.1 - understand with little or no support most specific information in extended talk on a wide range of general and curricular topics; 8.3.6.1 - link comments with some flexibility to what others say at sentence and discourse level in pair, group and whole class exchanges;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
1094
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Lesson plan



LESSON: Module 9 Lesson 2

School:

Date:

Teacher name:

CLASS:

Number present:

absent:

Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

8.1.3.1 respect differing points of view;

8.3.3.1 - give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular topics;

8.2.2.1 - understand with little or no support most specific information in extended talk on a wide range of general and curricular topics;

8.3.6.1 - link comments with some flexibility to what others say at sentence and discourse level in pair, group and whole class exchanges;

Lesson objectives

All learners will be able to:

Listen and read for gist, read for specific information, learn about compound nouns and compound adjectives

Most learners will be able to:

Listen and read for gist, read for specific information, learn about compound nouns and compound adjectives, talk about water attractions

Some learners will be able to:

Listen and read for gist, read for specific information, learn about compound nouns and compound adjectives, talk about water attractions, recommend and write a blog entry

Assessment criteria

Learners have met the learning objective if they can: talk about water

attractions and write a blog entry

Value links

Explore the themes of entertainment, water attraction, TV & the media and

festivals around the world

Cross - curricular links

Entertainment & the Media

ICT skills

Using videos& pictures, working with URLs

Previous learning

Daily routines & free-time activities

Plan


Planned timings

Planned activities (replace the notes below with your planned activities)

Teacher notes Excel Resources

BEGINNING THE LESSON

Complete with the words: costume, statue,

humor, still, room, mask, slowly, clothes, job, paint. Use the phrases to present Christina and Joe to the class.

Tell the class three things you remember from the texts in Ex. 2

Recording

Video


PRESENTATION

AND PRACTICE

8.1.3.1

8.3.3.1

8.2.2.1










8.3.6.1

  1. Which of the jobs in the texts would/ wouldn’t you like to do? Why? In three minutes write a few sentences. Read your sentences to your partner . Ex 6b

  2. Fill in: artist, presenter, trainer, guard, worker, driver, agent, surgeon, designer, programmer, pilot, assistant to form compound nouns. Listen and check. Listen again and repeat. Mind the stressed syllables. Ex 7a

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ