Сабақ :
№
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:10
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Строеметияның негізгі
ұғымдары
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
|
10.1.1.1 строеметрияның
негізгі фигураларын білу: нүкте,
түзу;
10.1.1.2 нүктелер мен
түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және
қолдану;
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлықоқушылар
Строеметрияның негізгі
фигураларын , аксиома, теорема ұғымдарын
біледі.
Оқушылардыңкөпшілігі
Негізгі фигуралардың
байланысын ажыратады.
Кейбіроқушылар
Берілген сызбаларға
есептер және оғанкері есептер құрастырады
|
Бағалау
кретерийлері
|
Негізгі геометриялық
фигураларды анықтайды.
Аксиома, теореманы
ажыратады.
Негізгі фигураларды салуды
орындайды
|
Құндылықтарды
игерту:
|
Өзіне және өзгелерге
құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы,
ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда,
тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау
көрсетуінде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында
бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда,
бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін
түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда,
оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды
ұсынуда көрініс табады.
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Алгебра мегн
сызу
|
АКТ-ны қолдану
дағдылары:
|
PowerPoint
таныстырылымы.
|
Тілдікмақсаттар
|
Тілдікмақсат
Негізгі геометриялық
фигуралардың, аксиома мен теореманың анықтамасын айтуға,
фигуралардың белгіленуін оқуға үйрету;
Пәнгеқатысты лексика мен
терминология
Фигура,нүкте,түзу,аксиома,
теорема
Диалогқа \
жазылымғақатыстытіркестер
Негізгі геометриялық
фигуралар, аксиома, теорема айырмашылығы, сызбаларды орындау,
жазықтықтағы түзулер
|
Осыған дейін меңгерілген
білім
|
«Фигура
кеңістіктегі» тақырыбында сөздік қорын дамытып, тыңдалым дағдыларын
дамытты..
|
Жоспар
|
Жоспарланатын
уақыт
|
Жоспар бойынша
орындалуы тиіс іс-әрекеттер
|
Дереккөздер
|
Сабақ
басы
5 мин
|
Пазл» әдісі.Мақсаты: топқа бөлу.
Оқушылар сандықшадан кезекпен қағазды алып, онда
көрсетілген суретермен сөздерді анықтайды
Тақырыптарға сәйкестендірілген
суреттер жазылған қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа
бөлінеді. Қималарда көрсетілген суреттер
бойынша байланыс құралдарын ажыратып, ажырату арқылы үш топқа
бөлінеді
Тапқан оқушылар байланыс
фигураларды анықтайды.
Тапқан оқушылар байланыс
түрлерін анықтайды
Тақырыпқа ену үшін сұрақтарға
жауап береді:
«Миға шабуыл» әдісімен жаңа
сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар
қойылады.-
|
Үлестірме
қағаз;
Слайд
1-4
|
Сабақ
ортасы
10
мин
15
мин
5 мин
|
-
Миға шабуыл. Кластер
құру
Әр оқушы1 геометриялық фигура
жазады.

-
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі
Тақырыпты топтарға бөліп
беру.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
Негізгі геометриялық
фигураларды анықтайды.
Аксиома, теореманы
ажыратады.
|
Мысал
келтіреді.
Қорытынды
айтады.
|
Әрбір дұрыс айтылған жауапқа 1
смайликтер беріледі.
|
-
Жаттығулар
№11,12,13,14,15
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
Негізгі фигураларды салуды
орындайды.
|
Нүктені
белгілейді.
Түзу сызады,
белгілейді.
|
Әрбір дұрыс айтылған
жауапқа
1 смайликтер
беріледі.
|
Кері
байланыс: Диалог
түрінде.
«Геометриялық диктант»
әдісі
Мақсаты: Көп нүктені қажетті сөздермен
толықтырады.
Маңыздылығы: Оқушылар өз білімдерін
көрсетеді, тыңдалым, жазылым дағдысы
қалыптасады.
1.Негізгі геометриялық
фигуралар...
2.Нүкте
деп...
3.Түзу
деп...
4.Аксиома
дегеніміз...
5.Теорема
дегеніміз...
6. Екі түзу қиылысады
егер...
7. Параллель
түзулер...
Дескриптор
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
Көп нүктені қажетті сөздермен
толықтырады.
|
Әрбір дұрыс айтылған жауапқа 1
смайликтер беріледі.
|
.
|
Слайд
5
Мәтін жазылған үлестірме
қағаз;
Таймер
Слайд
3-9
|
Сабақ
соңы
5 мин
|
«Құпия хат» әр түрлі
фигуралар тізбегі оқушыларға
таратылады.

-
Сабақта қандай бөлімді
қарастырдық?
-
Оқу мақсатына жету үшін біз
қандай іс –әрекеттер жасадық?
-
Жұптық жұмыс түрінен алған
әсеріңізбен бөліссеңіз?
-
Сөздік қорын қандай жаңа
сөздермен толықтырдық?
-
Жеке жұмыс қаншылықты қиын
болды?
Бағалау
Жетістік критерийлері
бойынша
Үй
жұмысы
Жаңа сөздерді
жаттау
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып
береді.
Сабақта маған не пайдалы
болды?
Сабақта маған не қызықты
болды?
Сабақта маған не қиын
болды?
|
Үлестірме
қағаз
|
Қосымша
ақпарат
|
Дифференциация – Сіз
оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік
элемент)
|
Дифференциация үш түрде іске
асады:
1- үлгерімі төмен оқушыларға
қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан
көрсетіледі.
2 –оқушылардың тапсырмасынан
күтілетін нәтиже дифференциацияланған.
|
Оқушылар бір-бірін
дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс
беріледі.
|
Сабақ философияға қатысты
болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін
тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе
пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы,
аудиофайл тыңдау үшін компьютер
қолданылады.
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырылды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді?
Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?
Дифференциацияны жүзеге асыру
қолымнан келді ме?
Мен жоспарланған уақытымды
ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және неліктен?
|
Төменде берілген бөлімді осы
сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда
берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Жалпы
баға
Сабақ талаптарға сай өтті.
Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп,
қарым-қатынас жасады.
Сәтті өткен екі нәрсені
атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1.
2..
Қандай екі нәрсе сабақтың
одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1.
Осы сабақ барысында сынып
немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін
қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
алдым?
|