Материалдар / Сүйінбай Аронұлы

Сүйінбай Аронұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақынның омір баяны
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
536
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары№4Оқытушы: Талипова З.ТПән – Қазақ әдебиетіМамандық – Исламтану, топ: 23-9-81,82,83Тақырыбы: Сүйінбай Аронұлы «Бөрілі менің байрағым», «Бөрілі байрағым», «Ту алып жауға шапсаң сен», «Датқалар», «Әділеттік орнаса», «Сүйінбайдың Тезек төреге көңіл айтуы»,

Күні______________________________________________________________Сабақ түрі, өткізу үлгісі: жаңа білім, дағды және біліктілік беру сабағы Сабақтың мақсаттары: Білімділігі:  Студенттерге ұлы жазушы С.Аронұлының өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін кеңейту. . Дамытушылығы: Тақырыпқа байланысты сұрақтар мен тапсырмалар орындатып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілігі: Өз еліне деген патриоттық сезімдерін жігерлендіре түсіп, қазақ төл ақын-жазушыларының шығармашылығына деген қызығушылықтарын арттыра түсу.Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Дамыта оқыту технологиясыОқытудың нәтижесі: - С.Аронұлы өмірі мен шығармашылық жолы туралы біледі.
  • С.Аронұлы өмірі мен шығармашылық жолынан «Менің Әуезовім» романының мазұнын талдай алады.
  • Кейбір оқушылар: Сүйінбай Аронұлы өмірі мен шығармашылық жолынан «Сүйінбайдың Тезек төреге көңіл айтуы» айтысын жанрлық сипатының ерекшелігін анықтап, өз пікірлерін білдіреді.


Сабақ жабдығы С.Аронұлының шығармашылығына байланысты кітаптар; жазушының өмірі мен шығармашылығына байланысты деректер, слайд материалдары.

Пәнаралық байланыс:Қазақстан тарихыНегізгі әдебиет: З.Қабдолов, С.Қирабаев, Х.Әдібаев, Б.Ыбырайым, Ж. Дәдебаев, Қ.Мәдібай/ Қазақ әдебиеті/ 11 сынып/ Алматы, «Мектеп» 2015











Сабақтың барысы және уақытының өлшемі
Сабақ кезеңдеріКезең мазмұныУақыты
1.Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу , студенттердің қатысуын және аудиторияның дайындығын тексеру, сабақ өткізу жоспары.Психологиялық тренинг: «Атомдар мен малекулалар» арқылы топтарға бөлу. Топ басшыларын анықтайды. Оқушылар мәтіннен ашық сұрақтар дайындайды.5 мин
2.Білімдерін тексеру







Білім бағалау өлшемі
Фронтальды сұрау
  • Сүйінбайдың ерліктері жөнінде жазылған тағы қандай шығарма бар?
  • Сүйінбайдың « Бөрілі менің байрағым» өлеңінде қазақ халқы туралы қандай ақпараттар береді?
  • Бес балдық өлшем
    25 мин
    3.Жаңа тақырыпты жеткізу әдісі Түсіндірмелі, ақпараттық дамытушылық әдісі.30 мин
    4.Оқушылардың өздік жұмысы«Жигсо» әдісі бойынша жұмыс жасайды.1-топ Өлеңнің жанрлық сипаты2-топ Сүйінбайдың сыншыл ақындық болмысы мен қызуқандылығын танытатын бір шоғыр туындыларын атап береді.3-топ Жазушы Сүйінбайдың қызметі жайында15 мин
    5.Тақырыпты бекітуТоптастыру жүргізу «С.Аронұлы кім?»
  • Жазушы С.Аронұлы өмірінің шындықтары арқылы қандай іргелі ой ұсынады?
  • Өлеңдерінде патша мен халық арақатынасында орныққан қандай ерекше екі қасиет жарқырап көзге түседі?
  • 5 мин
    6.Сабақ қорытындысыТүсінік бере отырып, бағалау.5 мин
    7.Үй тапсырмасы Өлеңдерін оқу. Жазушы Сүйінбайдың басқа ақындардан ерекшелігі?5 мин


    Оқытушының қолы____________________________________________ Әдіскер ______________________________________

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ