|
Күні: |
|
|
Сынып: |
6 |
|
Пән: |
Әдебиет |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сүйінбай Аронұлы. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» |
|
Жалпы мақсат: |
Оқушыларға Сүйінбай Аронұлының өмірінен мәлімет беру.. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңіндегі жақсы адам бойындағы қасиеттер мен жаман адам бойындағы кемшіліктерді қарама –қарсы суреттеуі, адамгершілік ізгі қаиеттерді жоғары тұтып ардақтауы. |
|
Күтілетін нәтиже: |
«Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңіндегі жақсы адам бойындағы қасиеттер мен жаман адам бойындағы кемшіліктерді талдайды, көркемдік ерекшелігіне талдауды игереді. |
|
Түйінді идея: |
Сүйінбай - ең алдымен айтыстың асқан шебері, ешкімге жүлде бермеген ерен ақын. |
|
Сабақтың түрі: |
Жаңа сабақ |
|
Әдіс-тәсілдер: |
Ой қозғау, «Кубизм» әдісі, көркемдік ерекшегіне талдау, салыстыру. |
|
Дереккөздер, ресурстар |
Элетронды оқулық, кубик, сұрақтар жазылған карточкалар, плакат. |
|
Кезең Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||
|
Кіріспе |
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдеседі, оқу құралдарын даярлайды |
||||||||
|
3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
«Жүректен жүрекке» ойсергітуін құрады. |
||||||||
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Дулат Бабатайұлы. «О, Ақтан жас, Ақтан жас». Өлеңнің құрылымы, көркемдік ерекшелігі туралы жазған өз ойларын айтады. |
||||||||
|
Тұсау кесер |
Электронды оқулықтан Сүйінбай Аронұлы көрсетілім тамашалату. Сүйінбай Аронұлы 1915 жылы қазіргі Алматы облысы Жамбыл ауданының Қарақыстақ деген жерінде дүниеге келген. Ол 14-15 жасынан бастапақындық өнерін машық ете бастаған. Алғашқы бетте ел аузынан естіген аңыз-ертегілерді, қисса-жырларды жаттап алып, жиын-тойларда айтып жүрген. Кейінірек өзінің замандас ақындары ішінен озық ойлы өткір тілімен қазақ пен қырғыз елдеріне аты тарап, әйгілі болған. Сүйінбай - ең алдымен айтыстың асқан шебері, ешкімге жүлде бермеген ерен ақын. Сонымен бірге халық мұңын мұңдап, өмірдегі әділетсіздікті әшкерелеп отырған батыл да әділ сыншы. Мұхтар Әуезов Сүйінбайға баға бергенде оны «Он тоғызыншы ғасырдағы Жетісу ақындарының алтын діңгегі» деп атаған. Ұлы Жамбыл Сүйінбайды стаз тұтқан. |
Ой қозғау:
|
||||||||
|
Негізгі бөлім |
«Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» «Кубизм» әдісі
|
Оқушы жасай алады:
1-қадам: «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңі 2-қадам: 6 топқа бөлінеді 3-қадам: кубиктің көмегімен тапсырмаларды бөліп алады 4-қадам: әр топ өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды 5-қадам: жазған мәліметтерін топта талқылап, топтың атынан ортақ жауап дайындайды, презенжтацияға дайындық 6-қадам; жасаған жұмыстары бойынша презентация, бағалау. |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
Қоры Тынды |
Өлең мәтініне сәйкес кестелерді толтыру.
|
Осы үлгіге сүйеніп,
адам бойындағы жақсы мен жаман мінездерге түсінік береді.
|
||||||||
|
|
Үй тапсырмасы:
бағдаршам әдісі, топты бағалау.
|
«Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» Өлеңнің құрылымы, көркемдік ерекшелігітуралы өз ойларын жазу.
|
||||||||
|
|
Кері байланыс Нені ұғындым? Не қызықты болды? Не қиын болды?
|
Ойларын жазады, құмыраға апарып жапсырады, нәтижесін түрлі гүлдер пайда болады. |
||||||||
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сүйінбай Аронұлы. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері»
Сүйінбай Аронұлы. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері»
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
6 |
|
Пән: |
Әдебиет |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сүйінбай Аронұлы. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» |
|
Жалпы мақсат: |
Оқушыларға Сүйінбай Аронұлының өмірінен мәлімет беру.. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңіндегі жақсы адам бойындағы қасиеттер мен жаман адам бойындағы кемшіліктерді қарама –қарсы суреттеуі, адамгершілік ізгі қаиеттерді жоғары тұтып ардақтауы. |
|
Күтілетін нәтиже: |
«Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңіндегі жақсы адам бойындағы қасиеттер мен жаман адам бойындағы кемшіліктерді талдайды, көркемдік ерекшелігіне талдауды игереді. |
|
Түйінді идея: |
Сүйінбай - ең алдымен айтыстың асқан шебері, ешкімге жүлде бермеген ерен ақын. |
|
Сабақтың түрі: |
Жаңа сабақ |
|
Әдіс-тәсілдер: |
Ой қозғау, «Кубизм» әдісі, көркемдік ерекшегіне талдау, салыстыру. |
|
Дереккөздер, ресурстар |
Элетронды оқулық, кубик, сұрақтар жазылған карточкалар, плакат. |
|
Кезең Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||
|
Кіріспе |
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдеседі, оқу құралдарын даярлайды |
||||||||
|
3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
«Жүректен жүрекке» ойсергітуін құрады. |
||||||||
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Дулат Бабатайұлы. «О, Ақтан жас, Ақтан жас». Өлеңнің құрылымы, көркемдік ерекшелігі туралы жазған өз ойларын айтады. |
||||||||
|
Тұсау кесер |
Электронды оқулықтан Сүйінбай Аронұлы көрсетілім тамашалату. Сүйінбай Аронұлы 1915 жылы қазіргі Алматы облысы Жамбыл ауданының Қарақыстақ деген жерінде дүниеге келген. Ол 14-15 жасынан бастапақындық өнерін машық ете бастаған. Алғашқы бетте ел аузынан естіген аңыз-ертегілерді, қисса-жырларды жаттап алып, жиын-тойларда айтып жүрген. Кейінірек өзінің замандас ақындары ішінен озық ойлы өткір тілімен қазақ пен қырғыз елдеріне аты тарап, әйгілі болған. Сүйінбай - ең алдымен айтыстың асқан шебері, ешкімге жүлде бермеген ерен ақын. Сонымен бірге халық мұңын мұңдап, өмірдегі әділетсіздікті әшкерелеп отырған батыл да әділ сыншы. Мұхтар Әуезов Сүйінбайға баға бергенде оны «Он тоғызыншы ғасырдағы Жетісу ақындарының алтын діңгегі» деп атаған. Ұлы Жамбыл Сүйінбайды стаз тұтқан. |
Ой қозғау:
|
||||||||
|
Негізгі бөлім |
«Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» «Кубизм» әдісі
|
Оқушы жасай алады:
1-қадам: «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңі 2-қадам: 6 топқа бөлінеді 3-қадам: кубиктің көмегімен тапсырмаларды бөліп алады 4-қадам: әр топ өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды 5-қадам: жазған мәліметтерін топта талқылап, топтың атынан ортақ жауап дайындайды, презенжтацияға дайындық 6-қадам; жасаған жұмыстары бойынша презентация, бағалау. |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
Қоры Тынды |
Өлең мәтініне сәйкес кестелерді толтыру.
|
Осы үлгіге сүйеніп,
адам бойындағы жақсы мен жаман мінездерге түсінік береді.
|
||||||||
|
|
Үй тапсырмасы:
бағдаршам әдісі, топты бағалау.
|
«Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» Өлеңнің құрылымы, көркемдік ерекшелігітуралы өз ойларын жазу.
|
||||||||
|
|
Кері байланыс Нені ұғындым? Не қызықты болды? Не қиын болды?
|
Ойларын жазады, құмыраға апарып жапсырады, нәтижесін түрлі гүлдер пайда болады. |
||||||||
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















