Кезең
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Кіріспе
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлемдеседі, оқу құралдарын
даярлайды
|
3
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
|
«Жүректен жүрекке» ойсергітуін
құрады.
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Дулат Бабатайұлы.
«О, Ақтан жас, Ақтан жас». Өлеңнің құрылымы, көркемдік ерекшелігі
туралы жазған өз ойларын
айтады.
|
Тұсау
кесер
|
Электронды оқулықтан
Сүйінбай Аронұлы көрсетілім
тамашалату.
Сүйінбай Аронұлы
1915 жылы қазіргі Алматы облысы Жамбыл ауданының Қарақыстақ деген
жерінде дүниеге келген. Ол 14-15 жасынан бастапақындық өнерін машық
ете бастаған. Алғашқы бетте ел аузынан естіген аңыз-ертегілерді,
қисса-жырларды жаттап алып, жиын-тойларда айтып жүрген. Кейінірек
өзінің замандас ақындары ішінен озық ойлы өткір тілімен қазақ пен
қырғыз елдеріне аты тарап, әйгілі
болған.
Сүйінбай - ең
алдымен айтыстың асқан шебері, ешкімге жүлде бермеген ерен ақын.
Сонымен бірге халық мұңын мұңдап, өмірдегі әділетсіздікті әшкерелеп
отырған батыл да әділ сыншы. Мұхтар Әуезов Сүйінбайға баға бергенде
оны «Он тоғызыншы ғасырдағы Жетісу ақындарының алтын діңгегі» деп
атаған. Ұлы Жамбыл Сүйінбайды стаз
тұтқан.
|
Ой
қозғау:
-
Сүйінбай Аронұлы
туралы не білесіңдер№
-
Қандай шығармаларын
білесіңдер?
|
Негізгі
бөлім
|
«Жақсы мен жаман
адамның қасиеттері»
«Кубизм»
әдісі
-
Суреттеңіз:Оқулықта
берілген мәліметтік мәтінді оқып, оны ақпараттық құзіреттілік
тұрғысынан айтып беріңдер.
-
Салыстырыңыз:Жақсы
мен жаман адамның қасиеттерін
салыстырыңдар.
-
Байланыстырыңыз:Адамдарды қандай істері мен әрекеттеріне
қарап бағалауға болады?
-
Талдаңыз: Ақын
өлеңде жақсы адамның қасиеттерін қандай теңеулермен
берген?
-
Қолданыңыз: Жаман
адамды ақын неге балтаның ұңғысына теңеген? Ол сөзді қалай
ұғынасыңдар?
-
Дәлелдеңіз: «Жаманның көкірегі
-көр, көзі - соқыр» деген сөз тіркесін қалай түсінесіңдер? Жақсы
адамда өлеңде айтылғаннан басқа қандай қасиеттер болуы
керек.
|
Оқушы жасай
алады:
-
Тақырыпты жан-жақты
қарайды;
-
Тақырыппен терең
танысып, әртүрлі ойлау дағдыларын жүзеге
асырады;
-
Тақырып бойынша
рефлексия жасай біледі;
-
Ұсынылған проблема
бойынша өз көзқарасын шығармашылық тұрғыдан жеткізе
біледі;
-
Таным әрекеті
үдерісінде қарым-қатынас шеберлігі
артады.
1-қадам: «Жақсы мен жаман адамның
қасиеттері» өлеңі
2-қадам: 6 топқа
бөлінеді
3-қадам: кубиктің
көмегімен тапсырмаларды бөліп
алады
4-қадам: әр топ
өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс
жасайды
5-қадам: жазған
мәліметтерін топта талқылап, топтың атынан ортақ жауап дайындайды,
презенжтацияға дайындық
6-қадам; жасаған
жұмыстары бойынша презентация,
бағалау.
|
|
метафора
|
эпитет
|
көкірегі –көр, көзі
–соқыр,
|
Жүзі жылы. Сөзі
майда,
Қалың жнді
көрпесіндей
Күймей піскен бөлкесіндей,
жақсы кісі, жаман адам,
|
|
теңеу
|
Мақал-мәтелдер
|
Қыранның қырдан
байқар баласындай, Ел-жұрттың
қаласындай,
Әмме жұрттың
анасындай,
Елінің ағасындай, Жақсы адам
елдің басшы серкесіндей,
|
Олақтан салақ
жаман
|
|
Қоры
Тынды
|
Өлең мәтініне сәйкес
кестелерді толтыру.

|
Осы үлгіге сүйеніп,
адам бойындағы жақсы мен жаман мінездерге түсінік береді.
|
|
Үй
тапсырмасы:
бағдаршам әдісі,
топты бағалау.
|
«Жақсы мен жаман
адамның қасиеттері» Өлеңнің құрылымы, көркемдік ерекшелігітуралы өз
ойларын жазу.
|
|
Кері
байланыс
Нені
ұғындым?
Не қызықты
болды?
Не қиын
болды?
|
Ойларын жазады,
құмыраға апарып жапсырады, нәтижесін түрлі гүлдер пайда
болады.
|
|
|
|