Сабақ жоспары
|
Сабақ : № 1 |
Мектеп: «ЖББ №17 орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: Түсіп Батима Мақсұтқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Т/Ж 1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. Т/Ж 4 Көркем шығармада ғы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлығы: Берілген тақырыпты аша алады; Айтыс туралы аздаған ақпараты болады. Көпшілігі: Берілген ақпаратты біршама аша алады; Айтыс туралы біршама ақпараты болады. Кейбіреуі: Берілген ақпаратты жан-жақты ашады; Айтыс туралы толық ақпараты болады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды таңдауда, бір-бірін оқытуда көрініс табады. «Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Өнер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Power Point таныстырылымы қолданылады, материал ғаламтордан алынған, оқушылар ақпаратты ғаламтордан іздейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология: Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: деген ойдамын, ойымызды жинақтайтын болсақ, біріншіден, екіншіден, сондықтан, өйткені |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Тіл туралы не білеміз? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту.
Сурет бойынша сабақтың тақырыбын жұпта ашыңыздар. Айтыстың түрлері жазылған қима қағаздары бойынша сынып оқушыларын 4 топқа бөлемін: Бәдікпен жар-жар; жұмбақ айтысы; салт айтысы; өлі мен тірінің, жануарлар мен адамның айтысы. Бүгінгі сабағымыздың мақсатын және бағалау критерийлерін атап көрсетемін. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 15 минут 5 минут 5 минут 10 минут |
Тапсырма: Бөлінген топтарының аттарына сәйкес постер қорғайды. Постерде айтыстың ерекшелікері ашылуы тиіс.
Бағалау критерийлері:
|
https://www.youtube.com/watch?v=xVNwhBJE3lg |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Аралдар» кері байланысы бойынша стикер арқылы қай аралда тұрғаны жайлы ойын жазып, жабыстырады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1- оқушыларға қолдау көрсету мақсатында уақыт беріледі. 2. айтыстан үзінділер беріледі; 3. видиодан үзінді тыңдайды; 4. тақырыпты болжауға сурет беріледі. |
Оқушылар дескрипторлар арқылы өздерін тексереді. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сүйінбай мен Қатағанның айтысы"7-сынып
"Сүйінбай мен Қатағанның айтысы"7-сынып
Сабақ жоспары
|
Сабақ : № 1 |
Мектеп: «ЖББ №17 орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: Түсіп Батима Мақсұтқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Т/Ж 1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. Т/Ж 4 Көркем шығармада ғы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлығы: Берілген тақырыпты аша алады; Айтыс туралы аздаған ақпараты болады. Көпшілігі: Берілген ақпаратты біршама аша алады; Айтыс туралы біршама ақпараты болады. Кейбіреуі: Берілген ақпаратты жан-жақты ашады; Айтыс туралы толық ақпараты болады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды таңдауда, бір-бірін оқытуда көрініс табады. «Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Өнер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Power Point таныстырылымы қолданылады, материал ғаламтордан алынған, оқушылар ақпаратты ғаламтордан іздейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология: Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: деген ойдамын, ойымызды жинақтайтын болсақ, біріншіден, екіншіден, сондықтан, өйткені |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Тіл туралы не білеміз? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту.
Сурет бойынша сабақтың тақырыбын жұпта ашыңыздар. Айтыстың түрлері жазылған қима қағаздары бойынша сынып оқушыларын 4 топқа бөлемін: Бәдікпен жар-жар; жұмбақ айтысы; салт айтысы; өлі мен тірінің, жануарлар мен адамның айтысы. Бүгінгі сабағымыздың мақсатын және бағалау критерийлерін атап көрсетемін. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 15 минут 5 минут 5 минут 10 минут |
Тапсырма: Бөлінген топтарының аттарына сәйкес постер қорғайды. Постерде айтыстың ерекшелікері ашылуы тиіс.
Бағалау критерийлері:
|
https://www.youtube.com/watch?v=xVNwhBJE3lg |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Аралдар» кері байланысы бойынша стикер арқылы қай аралда тұрғаны жайлы ойын жазып, жабыстырады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1- оқушыларға қолдау көрсету мақсатында уақыт беріледі. 2. айтыстан үзінділер беріледі; 3. видиодан үзінді тыңдайды; 4. тақырыпты болжауға сурет беріледі. |
Оқушылар дескрипторлар арқылы өздерін тексереді. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
шағым қалдыра аласыз















