Материалдар / Сүйіспеншілік
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сүйіспеншілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Сүйіспеншілікті,қайырымдылықты,мейірімділікті сезіне білу,айналасындағы адамдарға деген ықыласы мен көмегіадамдарды жақсы көру,қайырымды мейірімді болу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Шілде 2018
811
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Қамқор болып өсемінСабақтың мақсаты:Сүйіспеншілікті,қайырымдылықты,мейірімділікті сезіне білу,айналасындағы адамдарға деген ықыласы мен көмегіадамдарды жақсы көру,қайырымды мейірімді болу.Білімділік мақсаты: қамқорлық ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашуДамытушылық мақсаты: адамға, табиғатқа қамқорлық жасау іскерліктерін дамытуТәрбиелік мақсаты:  қамқор, қайырымды, мейірімді болуға тәрбиелеуСабақтың түрі:  араласКөрнекілігі: буклетСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен амандасу, кезекшімен сұхбат. Құрал-жабдықтарын тексеріп шығу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Шаттық шеңберіКелші, келші, балашымАйым болып тудың ба?Күнім болып тудың ба?Ата жолын қудың ба?Әке жолын қудың ба?Бұл дүниеге келген соң,Сұрауы бар судың да.Айдарыңнан айналдым,Маңдайыңнан айналдым.Торсық шеке, тоқ шекеБақ болар деп ойладым.Ашық жанар – көңілің,Ақ болар деп ойладым.Қуанышым – арай жүз,Сөйлесерміз талай біз.Бар ағайын жиналып,Мәз боп саған қараймыз.Сендей бала ешкімдеБолмаған деп санаймыз. Жалғыз дара – өзіңсің,Атасының көзісің,Әжесінің сөзісің,Аппақ мөлдір сезімсің.Мен барымды аяманБотақаным, сен үшін. ·   Өз аталарың туралы не білесіңдер?·   Нағашыларың туралы не айтар едіңдер?·   Жеті атаңды айта аласың ба?АрұланБалабақшаға Арұланды 3-сынып оқушысы Аружан әпкесі ертіп келіп жүр. Ол өзі бір «пысық» бала болды. Мұрны пысылдап, әпкесі оятпаса да ерте тұрады. Өзі жуынып, шашын тарайды, «өзім кием» деп киімдерін де, орнына қойып, өзі киінетін болды. Ол киініп, арқа қоржынын асынып, қарақаттай көзі күлімдеп:– Әпке, мен дайынмын! – дейді.Айналайын үніңнен, айналайын күнімнен! – деп, Аружан оны балабақшаға ертіп келеді де, оның айдай аппақ маңдайынан сүйеді.Апай, саламатсыз ба? – деп, Арұлан тәрбиешімен әдепті амандасады.– Арұлан, айналайын, әдепті бала, – деп, тәрбиеші оны қуана қарсы алады.Арұлан тіл алғыш бала болды. Ол үлкендер жұмсаса: «міне қазір», «мен дайынмын» деп жауап береді.Жаным! Жарығым! Ақ балапаным! – деп әкесі Әбен оны көтере құшып сүйеді. Арұланның күмістей сыңғырлаған күлкісі үй ішін шаттыққа толтырады. «Балалы үй – базар» болады.– Әпке, сен туралы тақпақ жаттап алдым, тыңдашы, – деп ол жылы жымияды.Айта ғой тақпағыңды, кәне!– Қамқор дәйім, Күн мен айым – Әпкетайым!..Айналайын інімнен! Айналайын күнімнен! – деп, Арұланды әпкесі құшақтап, билей жөнеледі. Арұлан биге түсіп, әпкесімен бірге шыркөбелек айналып билейді.Айналайын, Арұланым, әкесіне тартқан өнерпаз болады, – деп Ажар ана қуанады.– Мақтамаңыз, мама, мен мақтаншақ емеспін! – дейді Арұлан.Ақсары бала Арұлан – үй ішінің күні, балабақшаның гүлі, әке-шешенің бақыты, әпкесінің «жансаясы» аман болсын!• Арұлан қандай бала? Аружан ше?• Олардың отбасындағы сыйластығын қалай байқауға болады? Өз отбасыңдағы қуанышты сәттер туралы айтып беріңдер. ҮІ. Қорытынды бөлім.Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру, оны түсіндіру.Оқушылардың  еңбегін мадақтау.  





Сабақтың тақырыбы: Қамқор болып өсемінСабақтың мақсаты: Сүйіспеншілікті,қайырымдылықтыейірімділікті сезіне білу,айналасындағы адамдарға деген ықыласы мен көмегіадамдарды жақсы көру,қайырымды мейірімді болу.Білімділік мақсаты: қамқорлық ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашуДамытушылық мақсаты: адамға, табиғатқа қамқорлық жасау іскерліктерін дамытуТәрбиелік мақсаты:  қамқор, қайырымды, мейірімді болуға тәрбиелеуСабақтың түрі:  араласКөрнекілігі: буклетСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен амандасу, кезекшімен сұхбат. Құрал-жабдықтарын тексеріп шығу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Шаттық шеңбері«Отбасымыздың дәстүрлері» тақырыбына фотоальбом құрастырып, әңгімелеп беріңдер. Адамның жақсы қасиеттерінің бірі – өз отбасын құрметтеу. Отбасы мүшелері бір-бірін сыйлап, қамқорлық жасаулары  керек.   ҚамқорлықБабамнан басталар,«Өз жұртым» мыналар:Ең жақын адамдарӘкем мен Анам бар.Әкемнің әкесі –Ақ басты Атам бар.Әкемнің шешесіАқ шашты әжем бар.       Әкеге мен – бала,Атаға – Немере.Немере баласыБолады шөбере.Шөбере баласыШөпшек деп аталар.Шөпшектің баласыНемене саналар.Осы ұрпақ жалғасы«Жеті ата» бола алар.·        «Жеті ата» дегенді қалай түсінесіңдер?Өзіңді танығың келсе, тегіңді біл.Халық даналығыДанышпан ата тілегінің мағынасын түсіндіріп беріңдер. Өздерің қандай бата-тілек білесіңдер?    

Атаның ғана баласы болма, адамның баласы бол.


Қыздарымыз есті болсын, ұлдарымыз сесті болсын.


Балаларымыз қуаныш әкелсін, немерелеріміз жұбаныш әкелсін.
                  Ата-тегін
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!