Тақырыпты
ашу «Мағынаны
тану» Мұғалім жаңа тақырыпты
бастамас бұрын тақтаға сурет шығарып оқушылармен
сұхбаттасады.
Практикалық жұмыс
алдында қышқылдармен жұмыс істеу қауіпсіздік ережесі еске
түсіріледі.
«Блум
түймедағы» әдісі жаңа тақырыпты берілген
сұрақтар арқылы меңгеру.
-
Карбонаттар қышқылдармен
қандай химиялық реакцияларға түсе алады
?
-
Реакция барысында қандай
өнімдер түзіледі?
-
Көмірқышқыл газына сапалық
реакция қалай және қндай затпен
жүреді?
Тәжірибе
№1.
«Сұйылтылған қышқылдар мен
карбонаттардың әрекеттесуі» туралы практикалық жұмыс «Онлайн
мектеп» платформасында көрсетіледі.
Реакция теңдеуі сөзбен
жазылған оқушылар оны құрастырулары керек
1.кальций карбонаты + тұз
қышқылы= тұз +
су+ көмірқышқыл
газы,
2.кальций карбонаты +
күкірт қышқылы = тұз + су +
көмірқышқылгазы )
-Құрастырғанда қандай реакция
теңдеуі пайда болды?
-Реакция теңдеуінің
айырмашылықтары қандай?
Тәжірибе №2
«Көмірқышқыл газына сапалық
реакция»
«Онлайн мектеп» платформасында
көрсетіледі.
-
Көмірқышқыл газына сапалық
реакция жасау үшін қандай зат қолданылды?
-әк суының лайланғандығы нені
білдіреді?
Дескриптор:
-реакция теңдеулерін дұрыс
құрастырады;
-реакциялардың айырмашылығын
атайдыі;
-
Көмірқышқыл газына сапалық
реакциясын түсіндіреді;
- әк суының лайлану себебін
түсіндіреді.
(Топтық
жұмыс)
Топ мүшелері 2 секционный
залға бөлінеді.
Әр топтың баяндамашысы өз
бақылау нәтижелерін таныстырады
Оқушылар бақылауларын
кестеге жазады
Тапсырма 4. Бақылау парағын
толтыру
(топтық
жұмыс)
№
|
Берілген
заттар
|
Түзілген
өнім
|
Қорытынды
|
1
|
Кальций карбонаты + тұз қышқыл
= ?
Кальций карбонаты + күкірт
қышқыл = ?
|
|
|
2
|
Әк суы+
көмірқышқыл
газы
=
|
|
|
Дескриптор:
-
Тәжiрибеге бақылау жүргізе
алды.
-
Сұйытылған қышқылдардың
карбонатпен реакциясын сөзбен жазды;
-
Газды қалай жинауды
түсіндірді;
-
Бөлінген газды сапалық анықтай
алды;
-
Жасалған тәжірибеден қорытынды
шығара алды.
Тапсырма .4Тест сұрағына
жауап беру ( Жеке жұмыс)
Тапсырмалар
дифференциаланған
|