Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3A Химиялық реакция

    Мектеп 92

    Күні: 17.01.24

    Мұғалімнің аты-жөні: Миркамилова Г М

    Сынып:7 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың

    тақырыбы:

    Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі.


    Сабақ негiзделген оқу мақсаты

    7.2.2.4 -кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады:

    Оқушылар кейбiр карбонаттардыңсұйылтылған қышқылдармен әрекеттесуі туралы біледі. Карбонаттар құрамына кіретін элементтерді атайды.

    Оқушылардың көпшілігі істей алады:

    Карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен әрекеттесудегі реакциясын сөзбен жазады,көмірқышқыл газының сапалық реакциясынкөрсете алады.

    Кейбір оқушылар істей алады:

    • Химиялықреакция нәтижесiне қорытынды жасайды;

    • Карбонаттар туралы мәліметтер жинақтайды.

    Бағалау критерийлері

    • Сұйытылған қышқылдардың бірқатар карбонаттармен реакцияларын зерттейді;

    • Көмірқышқыл газының сапалық реакциясын түсiндіреді

    Құндылықтармен байланыс

    Сын тұрысынан ойлау, жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, бiр-біріне құрметпен қарау, жауапкершілікті сезіну, айналадағыларға қамқорлық көрсету, білім алуға дайын болу.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    Карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен әрекеттесудегi белгілерiне қатысты бақылауларын жазады және түсіндіреді.Көмірқышқыл газының сапалық реакциясынтүсіндіре алады. Диалог түріндегі қауіпсіздік ережелері жайлы қысқаша мазмұндама жазады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

    оксид, (әмбебап) индикатор, бейтараптану,қышқылдылық, сілтілілік, өртке қауіпсіз, көзді қорғау құралы,

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    ... қышқылдырақ болып табылады

    Әмбебап индикатор .... алынады

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Зертханада қауіпсіздік өте маңызды, себебi…

    Қышқылдар теріні күйдіреді, себебі...

    Тыңдалым мeн оқылым бойынша ұсыныстар:

    Зертханада / тәжірибе жүргізу кезінде, біз … жасауымыз/жасамауымыз керек/ керек емес

    Алдыңғы білім

    Сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу туралы түсініктері бар.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Сабақтағы жоспарланған iс-әрекeт



    Ресурстар

    Сабақтың

    басы







    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын ұйымдастыру, сабақтың мақсатымен және жоспарымен таныстыру.

    «Бүгінгі күнге тілек»

    Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Ой қозғау

    Мұғалім жаңа тақырыпты бастамас бұрын тақтаға сурет шығарып оқушылармен сұхбаттасады.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі

    1.Карбонаттар деген қандай заттар?

    2.Күнделікті өмірде қандай карбонаттарды қолданамыз? Мысалдар келтіріңдер.

    3.Көмірқышқыл газы туралы не білеміз?

    4.Ол қандай тіршілік әрекеті нәтижесінде түзіледі? Оқушылар суретке қарау арқылы сабақтың тақырып мағынасын талқылап ашады.

    (Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау)

    Жаңа сабақтың тақырыбы және оқу мақсаты талқыланған соң сабақ мазмұны түсіндіріледі

    I.Өткен білімді тексеру

    Тапсырма №1. Кестедегі бос ұяшықтарды толтырыңыз

    Қышқылдардың атаулары

    Формулалары

    Тұз атаулары

    Тұз қышқылы


    Хлоридтер

    Азот қышқылы

    HNO3



    H2SO4

    Сульфаттар

    Фосфор қышқылы


    Фосфаттар

    Көмір қышқылы

    H2CO3
















    Дескриптор:

    -қышқылдардың атауларын біледі;

    -қышқылдардың формулаларын біледі;

    - тұздардың аттарын атайды.


    Слайд1-2








    Сабақтың

    ортасы




































    Тақырыпты ашу «Мағынаны тану» Мұғалім жаңа тақырыпты бастамас бұрын тақтаға сурет шығарып оқушылармен сұхбаттасады.

    Практикалық жұмыс алдында қышқылдармен жұмыс істеу қауіпсіздік ережесі еске түсіріледі.

    «Блум түймедағы» әдісі жаңа тақырыпты берілген сұрақтар арқылы меңгеру.

    1. Карбонаттар қышқылдармен қандай химиялық реакцияларға түсе алады ?

    2. Реакция барысында қандай өнімдер түзіледі?

    3. Көмірқышқыл газына сапалық реакция қалай және қндай затпен жүреді?


    Тәжірибе №1.

    «Сұйылтылған қышқылдар мен карбонаттардың әрекеттесуі» туралы практикалық жұмыс «Онлайн мектеп» платформасында көрсетіледі.

    Реакция теңдеуі сөзбен жазылған оқушылар оны құрастырулары керек

    1.кальций карбонаты + тұз қышқылы= тұз + су+ көмірқышқыл газы,

    2.кальций карбонаты + күкірт қышқылы = тұз + су + көмірқышқылгазы )

    -Құрастырғанда қандай реакция теңдеуі пайда болды?

    -Реакция теңдеуінің айырмашылықтары қандай?


    Тәжірибе №2 «Көмірқышқыл газына сапалық реакция»

    «Онлайн мектеп» платформасында көрсетіледі.

    - Көмірқышқыл газына сапалық реакция жасау үшін қандай зат қолданылды?

    -әк суының лайланғандығы нені білдіреді?

    Дескриптор:

    -реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады;

    -реакциялардың айырмашылығын атайдыі;

    - Көмірқышқыл газына сапалық реакциясын түсіндіреді;

    - әк суының лайлану себебін түсіндіреді.

    (Топтық жұмыс)

    Топ мүшелері 2 секционный залға бөлінеді.


    Әр топтың баяндамашысы өз бақылау нәтижелерін таныстырады

    Оқушылар бақылауларын кестеге жазады

    Тапсырма 4. Бақылау парағын толтыру

    (топтық жұмыс)

    №

    Берілген заттар

    Түзілген өнім

    Қорытынды

    1

    Кальций карбонаты + тұз қышқыл = ?




    Кальций карбонаты + күкірт қышқыл = ?



    2

    Әк суы+ көмірқышқыл

    газы =



    Дескриптор:

    • Тәжiрибеге бақылау жүргізе алды.

    • Сұйытылған қышқылдардың карбонатпен реакциясын сөзбен жазды;

    • Газды қалай жинауды түсіндірді;

    • Бөлінген газды сапалық анықтай алды;

    • Жасалған тәжірибеден қорытынды шығара алды.

    Тапсырма .4Тест сұрағына жауап беру ( Жеке жұмыс)

    Тапсырмалар дифференциаланған


    Слайд 3-5



    Оқу жоспарын-

    дағы сайт

    Бақылау парағы






    Слайд 6-7


    https://onlinemektep.org/schedule/04.02.2021/lesson/27856f9b-a7c6-4ec1-81f6-ba173feb0cac









    https://onlinemektep.org/schedule/04.02.2021/lesson/27856f9b-a7c6-4ec1-81f6-ba173feb0cac


    Слайд 8-9






















    Гугл форма

    тест

    Сабақтың

    Соңы







    Рефлексия (zoom платформасында )

    -сабақ өте қызықты бәрі түсінікті болды;

    -менде аздаған қателер бар,бірақ одан да жақсы білуге тырысамын ;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Миркамилова Гульбахор Муратжановна
    17 Қаңтар 2024
    310
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Kейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3A Химиялық реакция

    Мектеп 92

    Күні: 17.01.24

    Мұғалімнің аты-жөні: Миркамилова Г М

    Сынып:7 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың

    тақырыбы:

    Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі.


    Сабақ негiзделген оқу мақсаты

    7.2.2.4 -кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады:

    Оқушылар кейбiр карбонаттардыңсұйылтылған қышқылдармен әрекеттесуі туралы біледі. Карбонаттар құрамына кіретін элементтерді атайды.

    Оқушылардың көпшілігі істей алады:

    Карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен әрекеттесудегі реакциясын сөзбен жазады,көмірқышқыл газының сапалық реакциясынкөрсете алады.

    Кейбір оқушылар істей алады:

    • Химиялықреакция нәтижесiне қорытынды жасайды;

    • Карбонаттар туралы мәліметтер жинақтайды.

    Бағалау критерийлері

    • Сұйытылған қышқылдардың бірқатар карбонаттармен реакцияларын зерттейді;

    • Көмірқышқыл газының сапалық реакциясын түсiндіреді

    Құндылықтармен байланыс

    Сын тұрысынан ойлау, жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, бiр-біріне құрметпен қарау, жауапкершілікті сезіну, айналадағыларға қамқорлық көрсету, білім алуға дайын болу.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    Карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен әрекеттесудегi белгілерiне қатысты бақылауларын жазады және түсіндіреді.Көмірқышқыл газының сапалық реакциясынтүсіндіре алады. Диалог түріндегі қауіпсіздік ережелері жайлы қысқаша мазмұндама жазады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

    оксид, (әмбебап) индикатор, бейтараптану,қышқылдылық, сілтілілік, өртке қауіпсіз, көзді қорғау құралы,

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    ... қышқылдырақ болып табылады

    Әмбебап индикатор .... алынады

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Зертханада қауіпсіздік өте маңызды, себебi…

    Қышқылдар теріні күйдіреді, себебі...

    Тыңдалым мeн оқылым бойынша ұсыныстар:

    Зертханада / тәжірибе жүргізу кезінде, біз … жасауымыз/жасамауымыз керек/ керек емес

    Алдыңғы білім

    Сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу туралы түсініктері бар.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Сабақтағы жоспарланған iс-әрекeт



    Ресурстар

    Сабақтың

    басы







    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын ұйымдастыру, сабақтың мақсатымен және жоспарымен таныстыру.

    «Бүгінгі күнге тілек»

    Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Ой қозғау

    Мұғалім жаңа тақырыпты бастамас бұрын тақтаға сурет шығарып оқушылармен сұхбаттасады.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі

    1.Карбонаттар деген қандай заттар?

    2.Күнделікті өмірде қандай карбонаттарды қолданамыз? Мысалдар келтіріңдер.

    3.Көмірқышқыл газы туралы не білеміз?

    4.Ол қандай тіршілік әрекеті нәтижесінде түзіледі? Оқушылар суретке қарау арқылы сабақтың тақырып мағынасын талқылап ашады.

    (Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау)

    Жаңа сабақтың тақырыбы және оқу мақсаты талқыланған соң сабақ мазмұны түсіндіріледі

    I.Өткен білімді тексеру

    Тапсырма №1. Кестедегі бос ұяшықтарды толтырыңыз

    Қышқылдардың атаулары

    Формулалары

    Тұз атаулары

    Тұз қышқылы


    Хлоридтер

    Азот қышқылы

    HNO3



    H2SO4

    Сульфаттар

    Фосфор қышқылы


    Фосфаттар

    Көмір қышқылы

    H2CO3
















    Дескриптор:

    -қышқылдардың атауларын біледі;

    -қышқылдардың формулаларын біледі;

    - тұздардың аттарын атайды.


    Слайд1-2








    Сабақтың

    ортасы




































    Тақырыпты ашу «Мағынаны тану» Мұғалім жаңа тақырыпты бастамас бұрын тақтаға сурет шығарып оқушылармен сұхбаттасады.

    Практикалық жұмыс алдында қышқылдармен жұмыс істеу қауіпсіздік ережесі еске түсіріледі.

    «Блум түймедағы» әдісі жаңа тақырыпты берілген сұрақтар арқылы меңгеру.

    1. Карбонаттар қышқылдармен қандай химиялық реакцияларға түсе алады ?

    2. Реакция барысында қандай өнімдер түзіледі?

    3. Көмірқышқыл газына сапалық реакция қалай және қндай затпен жүреді?


    Тәжірибе №1.

    «Сұйылтылған қышқылдар мен карбонаттардың әрекеттесуі» туралы практикалық жұмыс «Онлайн мектеп» платформасында көрсетіледі.

    Реакция теңдеуі сөзбен жазылған оқушылар оны құрастырулары керек

    1.кальций карбонаты + тұз қышқылы= тұз + су+ көмірқышқыл газы,

    2.кальций карбонаты + күкірт қышқылы = тұз + су + көмірқышқылгазы )

    -Құрастырғанда қандай реакция теңдеуі пайда болды?

    -Реакция теңдеуінің айырмашылықтары қандай?


    Тәжірибе №2 «Көмірқышқыл газына сапалық реакция»

    «Онлайн мектеп» платформасында көрсетіледі.

    - Көмірқышқыл газына сапалық реакция жасау үшін қандай зат қолданылды?

    -әк суының лайланғандығы нені білдіреді?

    Дескриптор:

    -реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады;

    -реакциялардың айырмашылығын атайдыі;

    - Көмірқышқыл газына сапалық реакциясын түсіндіреді;

    - әк суының лайлану себебін түсіндіреді.

    (Топтық жұмыс)

    Топ мүшелері 2 секционный залға бөлінеді.


    Әр топтың баяндамашысы өз бақылау нәтижелерін таныстырады

    Оқушылар бақылауларын кестеге жазады

    Тапсырма 4. Бақылау парағын толтыру

    (топтық жұмыс)

    №

    Берілген заттар

    Түзілген өнім

    Қорытынды

    1

    Кальций карбонаты + тұз қышқыл = ?




    Кальций карбонаты + күкірт қышқыл = ?



    2

    Әк суы+ көмірқышқыл

    газы =



    Дескриптор:

    • Тәжiрибеге бақылау жүргізе алды.

    • Сұйытылған қышқылдардың карбонатпен реакциясын сөзбен жазды;

    • Газды қалай жинауды түсіндірді;

    • Бөлінген газды сапалық анықтай алды;

    • Жасалған тәжірибеден қорытынды шығара алды.

    Тапсырма .4Тест сұрағына жауап беру ( Жеке жұмыс)

    Тапсырмалар дифференциаланған


    Слайд 3-5



    Оқу жоспарын-

    дағы сайт

    Бақылау парағы






    Слайд 6-7


    https://onlinemektep.org/schedule/04.02.2021/lesson/27856f9b-a7c6-4ec1-81f6-ba173feb0cac









    https://onlinemektep.org/schedule/04.02.2021/lesson/27856f9b-a7c6-4ec1-81f6-ba173feb0cac


    Слайд 8-9






















    Гугл форма

    тест

    Сабақтың

    Соңы







    Рефлексия (zoom платформасында )

    -сабақ өте қызықты бәрі түсінікті болды;

    -менде аздаған қателер бар,бірақ одан да жақсы білуге тырысамын ;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары Басқа
    17.01.2024
    310
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Миркамилова Гульбахор Муратжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации