Материалдар / Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Kейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2024
91
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3A Химиялық реакция

Мектеп 92

Күні: 17.01.24

Мұғалімнің аты-жөні: Миркамилова Г М

Сынып:7 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы:

Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі.


Сабақ негiзделген оқу мақсаты

7.2.2.4 -кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:

Оқушылар кейбiр карбонаттардыңсұйылтылған қышқылдармен әрекеттесуі туралы біледі. Карбонаттар құрамына кіретін элементтерді атайды.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен әрекеттесудегі реакциясын сөзбен жазады,көмірқышқыл газының сапалық реакциясынкөрсете алады.

Кейбір оқушылар істей алады:

  • Химиялықреакция нәтижесiне қорытынды жасайды;

  • Карбонаттар туралы мәліметтер жинақтайды.

Бағалау критерийлері

  • Сұйытылған қышқылдардың бірқатар карбонаттармен реакцияларын зерттейді;

  • Көмірқышқыл газының сапалық реакциясын түсiндіреді

Құндылықтармен байланыс

Сын тұрысынан ойлау, жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, бiр-біріне құрметпен қарау, жауапкершілікті сезіну, айналадағыларға қамқорлық көрсету, білім алуға дайын болу.


Тілдік мақсат

Оқушылар:

Карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен әрекеттесудегi белгілерiне қатысты бақылауларын жазады және түсіндіреді.Көмірқышқыл газының сапалық реакциясынтүсіндіре алады. Диалог түріндегі қауіпсіздік ережелері жайлы қысқаша мазмұндама жазады.

Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

оксид, (әмбебап) индикатор, бейтараптану,қышқылдылық, сілтілілік, өртке қауіпсіз, көзді қорғау құралы,

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

... қышқылдырақ болып табылады

Әмбебап индикатор .... алынады

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Зертханада қауіпсіздік өте маңызды, себебi…

Қышқылдар теріні күйдіреді, себебі...

Тыңдалым мeн оқылым бойынша ұсыныстар:

Зертханада / тәжірибе жүргізу кезінде, біз … жасауымыз/жасамауымыз керек/ керек емес

Алдыңғы білім

Сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу туралы түсініктері бар.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған iс-әрекeт



Ресурстар

Сабақтың

басы







Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын ұйымдастыру, сабақтың мақсатымен және жоспарымен таныстыру.

«Бүгінгі күнге тілек»

Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Ой қозғау

Мұғалім жаңа тақырыпты бастамас бұрын тақтаға сурет шығарып оқушылармен сұхбаттасады.

«Суреттер сөйлейді» әдісі

1.Карбонаттар деген қандай заттар?

2.Күнделікті өмірде қандай карбонаттарды қолданамыз? Мысалдар келтіріңдер.

3.Көмірқышқыл газы туралы не білеміз?

4.Ол қандай тіршілік әрекеті нәтижесінде түзіледі? Оқушылар суретке қарау арқылы сабақтың тақырып мағынасын талқылап ашады.

(Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау)

Жаңа сабақтың тақырыбы және оқу мақсаты талқыланған соң сабақ мазмұны түсіндіріледі

I.Өткен білімді тексеру

Тапсырма №1. Кестедегі бос ұяшықтарды толтырыңыз

Қышқылдардың атаулары

Формулалары

Тұз атаулары

Тұз қышқылы


Хлоридтер

Азот қышқылы

HNO3



H2SO4

Сульфаттар

Фосфор қышқылы


Фосфаттар

Көмір қышқылы

H2CO3
















Дескриптор:

-қышқылдардың атауларын біледі;

-қышқылдардың формулаларын біледі;

- тұздардың аттарын атайды.


Слайд1-2








Сабақтың

ортасы




































Тақырыпты ашу «Мағынаны тану» Мұғалім жаңа тақырыпты бастамас бұрын тақтаға сурет шығарып оқушылармен сұхбаттасады.

Практикалық жұмыс алдында қышқылдармен жұмыс істеу қауіпсіздік ережесі еске түсіріледі.

«Блум түймедағы» әдісі жаңа тақырыпты берілген сұрақтар арқылы меңгеру.

  1. Карбонаттар қышқылдармен қандай химиялық реакцияларға түсе алады ?

  2. Реакция барысында қандай өнімдер түзіледі?

  3. Көмірқышқыл газына сапалық реакция қалай және қндай затпен жүреді?


Тәжірибе №1.

«Сұйылтылған қышқылдар мен карбонаттардың әрекеттесуі» туралы практикалық жұмыс «Онлайн мектеп» платформасында көрсетіледі.

Реакция теңдеуі сөзбен жазылған оқушылар оны құрастырулары керек

1.кальций карбонаты + тұз қышқылы= тұз + су+ көмірқышқыл газы,

2.кальций карбонаты + күкірт қышқылы = тұз + су + көмірқышқылгазы )

-Құрастырғанда қандай реакция теңдеуі пайда болды?

-Реакция теңдеуінің айырмашылықтары қандай?


Тәжірибе №2 «Көмірқышқыл газына сапалық реакция»

«Онлайн мектеп» платформасында көрсетіледі.

- Көмірқышқыл газына сапалық реакция жасау үшін қандай зат қолданылды?

-әк суының лайланғандығы нені білдіреді?

Дескриптор:

-реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады;

-реакциялардың айырмашылығын атайдыі;

- Көмірқышқыл газына сапалық реакциясын түсіндіреді;

- әк суының лайлану себебін түсіндіреді.

(Топтық жұмыс)

Топ мүшелері 2 секционный залға бөлінеді.


Әр топтың баяндамашысы өз бақылау нәтижелерін таныстырады

Оқушылар бақылауларын кестеге жазады

Тапсырма 4. Бақылау парағын толтыру

(топтық жұмыс)

Берілген заттар

Түзілген өнім

Қорытынды

1

Кальций карбонаты + тұз қышқыл = ?




Кальций карбонаты + күкірт қышқыл = ?



2

Әк суы+ көмірқышқыл

газы =



Дескриптор:

  • Тәжiрибеге бақылау жүргізе алды.

  • Сұйытылған қышқылдардың карбонатпен реакциясын сөзбен жазды;

  • Газды қалай жинауды түсіндірді;

  • Бөлінген газды сапалық анықтай алды;

  • Жасалған тәжірибеден қорытынды шығара алды.

Тапсырма .4Тест сұрағына жауап беру ( Жеке жұмыс)

Тапсырмалар дифференциаланған


Слайд 3-5



Оқу жоспарын-

дағы сайт

Бақылау парағы






Слайд 6-7


https://onlinemektep.org/schedule/04.02.2021/lesson/27856f9b-a7c6-4ec1-81f6-ba173feb0cac









https://onlinemektep.org/schedule/04.02.2021/lesson/27856f9b-a7c6-4ec1-81f6-ba173feb0cac


Слайд 8-9






















Гугл форма

тест

Сабақтың

Соңы







Рефлексия (zoom платформасында )

-сабақ өте қызықты бәрі түсінікті болды;

-менде аздаған қателер бар,бірақ одан да жақсы білуге тырысамын ;

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!