Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа
қатысуын қадағалау. Оқу құралдарын
түгендеу.
Жағымды психологиялық
ахуал:
-Әрбір
адам?
-Туысым, досым,
жұрағат.
-Әрбір сабақ?
-Түсіну, ұғу, ұлағат.
-Әрбір ісім?
-Тірлік, тілек, адамдық.
-Әрбір сөзім?
-Шындық, бірлік, адалдық.
Топқа
бөлу
«Flippity.net» ЖИ
платформасы арқылы 3 топқа
бөлу
1-топ.
«Шәкірт»
2-топ.
«Білім»
3-топ.
«Ғылым»
Оқушыларды оқу мақсаты және
бағалау критерийлерімен
таныстырады.
«Кубизм» ЖИ платформасы
арқылы жетелеуші сұрақтарға жауап
береді.
1.Өлеңнің лирикалық кейіпкері
кім?
2. Символы
не?
3. «Қараңғы» деген сөз қандай
мағынада қолданылып тұр?
4.Ақынның мақсаты
не?
5. Шәкірт нені армандайды? Ол
неге жұлдыз емес күн болуды
армандайды?
6. Күн мен жұлдыздың мағынасы
қандай ? Күнге ұмтылу нені
білдіреді?
7.
Адам болу деген тіркесті
қалай
түсіндің?
8.
Неге кейіпкер надан
болудан
қашады?
9.«Жарық күнде сәуле қуу» дегенді қалай
түсіндірер
едің?
10.Өлеңде
ақын қандай қоғамдық мәселені
көтерді?
|
Сабаққа
әзірленеді.
Кезекші есеп
береді.
Құрал-жабдықтарын
дайындайды.
Оқушылар мұғалім айтқанын
қайталайды.

ЖИ платформасы арқылы қойылған
сұрақтарға оқушылар жауап
береді.

|
Дескриптор: - сұрақтарға жауап
береді; - тақырып бойынша
қоғамдық мәселені
талқылайды;
-өз ойларын жүйелі
жеткізеді.
ҚБ.
«Блоб
ағашы»
|
ЖИ
платформасы
ЖИ
платформасы

|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. ТЖ. «Кэррол
диаграммасы»
Берілген үзінділер арқылы
өлеңдегі автор бейнесін анықтап, тұжырым жасаңыз, тұжырымыңызды
айқындайтын 3 мақал-мәтел жазыңыз.
(әр топқа 3 түрлі үзінді
беріледі.)
Автор
қандай адам
Өмірлік
мақсаты
Шығармадан
үзінд
і
тұжырым
|
Оқушылар тапсырманы топта
орындайды.
|
Дескриптор:
ҚБ. «Блоб
ағашы»
|
Сілтеме

|
|
|
2-тапсырма. ЖЖ. «Т
кестесі»
«Шәкірт ойы» өлеңіндегі
автор ойын бүгінгі күнмен
салыстырыңыз.
Шығармадағы
шәкірт ойы
|
Бүгінгі шәкірт
ойы
|
|
|
3-тапсырма. ЖЖ.
«Ойтолғаныс»
«Алашұлы» тобының
орындауында «Алаш ұраны» әнін тыңдатамын.
https://youtu.be/A6rlkxs2Kfw?si=onilmJ5je4LTdso2
-Өлеңді
тыңдағанда қандай сезімде
болдыңдар?
Ақынның «Алаш туы
астында » өлеңі мен «Алаш ұраны» әнін байланыстыра отырып «Алаш туы
астында, күн сөнгенше сөнбейміз!» тақырыбында келешек ұрпаққа
үндеухат жазамыз. Сөз көлемі 70-80
сөз.
Үзінді:
Алаш туы
астында, Күн сөнгенше
сөнбейміз. Енді ешкімнің
алашты, Қорлығына
бермейміз! Адамдықтың
жолына, Бастаған ерлер
соңыңда, Басқаға көңіл
бөлмейміз, Қандай шайтан келсе
де, Алдауына
көнбейміз. Өлер жерден кеттік
біз, Бұл заманға жеттік
біз! Жасайды алаш,
өлмейміз! Жасасын,
алаш, жасасын!
|
Тапсырманы жұпта
орындайды, кесте толтырады.

Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды.
|
Дескриптор:
ҚБ: “Блоб
ағашы”
Дескриптор:
-келешек ұрпаққа
үндеухат жазады;
-өз ойларын
жеткізеді;
ҚБ: “Блоб
ағашы”
|


|
|