2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сұлтанмахмұт Торайғыров "Шәкірт ойы" өлеңі ашық сабақ

Сұлтанмахмұт Торайғыров "Шәкірт ойы" өлеңі ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Шәкірт ойы" өлеңіне өтілген дайын ашық сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

М.Әуезов атындағы ЖОББМЛ

Пәні:

қазақ әдебиеті

Бөлім:

«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған»

Педагогтің аты-жөні:

Абуева Л.К.

Күні:

22.01.2025ж.

Сынып: 6 «Ә»

Қатысушылар саны: 21

Қатыспағандар саны:1

Сабақтың тақырыбы:

Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

Сабақ мақсаттары:

поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

Бағалау критерийі:

  • поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтайды;

  • заманауи жаңашылдығына баға береді.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Қолдану, жоғары деңгей дағдылары

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Оқу құралдарын түгендеу.

Жағымды психологиялық ахуал:

-Әрбір адам?

-Туысым, досым, жұрағат.

-Әрбір сабақ?

-Түсіну, ұғу, ұлағат.

-Әрбір ісім?

-Тірлік, тілек, адамдық.

-Әрбір сөзім?

-Шындық, бірлік, адалдық.


Топқа бөлу

«Flippity.net» ЖИ платформасы арқылы 3 топқа бөлу

1-топ. «Шәкірт»

2-топ. «Білім»

3-топ. «Ғылым»


Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырады.



«Кубизм» ЖИ платформасы арқылы жетелеуші сұрақтарға жауап береді.

1.Өлеңнің лирикалық кейіпкері кім?

2. Символы не?

3. «Қараңғы» деген сөз қандай мағынада қолданылып тұр?

4.Ақынның мақсаты не?

5. Шәкірт нені армандайды? Ол неге жұлдыз емес күн болуды армандайды?

6. Күн мен жұлдыздың мағынасы қандай ? Күнге ұмтылу нені білдіреді?

7. Адам болу деген тіркесті қалай түсіндің?

8. Неге кейіпкер надан болудан қашады?

9.«Жарық күнде сәуле қуу» дегенді қалай түсіндірер едің?

10.Өлеңде ақын қандай қоғамдық мәселені көтерді?




Сабаққа әзірленеді.

Кезекші есеп береді.

Құрал-жабдықтарын дайындайды.


Оқушылар мұғалім айтқанын қайталайды.














ЖИ платформасы арқылы қойылған сұрақтарға оқушылар жауап береді.


























Дескриптор:
- сұрақтарға жауап береді;
- тақырып бойынша қоғамдық мәселені талқылайды;

-өз ойларын жүйелі жеткізеді.


ҚБ. «Блоб ағашы»














ЖИ платформасы









ЖИ платформасы











Сабақтың ортасы


1-тапсырма. ТЖ. «Кэррол диаграммасы»

Берілген үзінділер арқылы өлеңдегі автор бейнесін анықтап, тұжырым жасаңыз, тұжырымыңызды айқындайтын 3 мақал-мәтел жазыңыз. (әр топқа 3 түрлі үзінді беріледі.)

Скругленный прямоугольник 1

Автор қандай адам





















Скругленный прямоугольник 3

Өмірлік мақсаты





Скругленный прямоугольник 2

Шығармадан үзінд



і






Скругленный прямоугольник 4

тұжырым









Оқушылар тапсырманы топта орындайды.

Дескриптор:

  • Автор бейнесін анықтайды;

  • Өмірлік мақсатын нақтылайды;-

  • Тұжырым жасайды.


ҚБ. «Блоб ағашы»












Сілтеме











2-тапсырма. ЖЖ. «Т кестесі»

«Шәкірт ойы» өлеңіндегі автор ойын бүгінгі күнмен салыстырыңыз.

Шығармадағы шәкірт ойы

Бүгінгі шәкірт ойы









3-тапсырма. ЖЖ. «Ойтолғаныс»

«Алашұлы» тобының орындауында «Алаш ұраны» әнін тыңдатамын. https://youtu.be/A6rlkxs2Kfw?si=onilmJ5je4LTdso2


-Өлеңді тыңдағанда қандай сезімде болдыңдар?


Ақынның «Алаш туы астында » өлеңі мен «Алаш ұраны» әнін байланыстыра отырып «Алаш туы астында, күн сөнгенше сөнбейміз!» тақырыбында келешек ұрпаққа үндеухат жазамыз. Сөз көлемі 70-80 сөз.

Үзінді: Алаш туы астында,
Күн сөнгенше сөнбейміз.
Енді ешкімнің алашты,
Қорлығына бермейміз!
Адамдықтың жолына,
Бастаған ерлер соңыңда,
Басқаға көңіл бөлмейміз,
Қандай шайтан келсе де,
Алдауына көнбейміз.
Өлер жерден кеттік біз,
Бұл заманға жеттік біз!
Жасайды алаш, өлмейміз!
Жасасын, алаш, жасасын!


Тапсырманы жұпта орындайды, кесте толтырады.





Оқушылар тапсырманы жеке орындайды.


Дескриптор:

  • Кестені толтырады;

  • Өлеңдегі шәкірт пен бүгінгі шәкіртті салыстырады;

  • өз ойларын жеткізеді.


ҚБ: “Блоб ағашы”




Дескриптор:

-келешек ұрпаққа үндеухат жазады;

-өз ойларын жеткізеді;





ҚБ: “Блоб ағашы”

































Бағалау

2 минут

AutoShape 2

Оқушылар сабақ барысында ҚБ қолданған «Блоб ағашындағы» баллдарын жинақтап «Жеке куәліктеріне» жазады.

«Блоб ағашында» бағалау балл жазылған

Барлығы – 10 балл



Кері байланыс

2 минут

Кері байланыс: «Кубик» әдісі

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.




Үй жұмысы

76-бет. Зерттейік тапсырмасы









28 Қаңтар 2025
229
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі