Сұраулы сөйлем

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сұраулы сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Cабақ: Сұраулы сөйлем

Мектеп: «Қайнар» мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: 20.09.2016

Мұғалімнің аты – жөні: Г.Б.Джуркабаева

Сынып: 8 «А»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.Сұраулы сөйлем, түрлері жайында меңгерту.

2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра білуге үйрету.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді оқып, сөздерді, сөйлемдерді талдау жасайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: түсініктерін айта алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

өз ойларын қосып, жүйелі түрде айта алады.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: мәтінді оқып, түсініктерін айта алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сұрақ белгісі, жетекші, негізгі, анықтауыш сұрақ, т.б


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: дауыс ырғағы, тыныс белгілер


Талқылауға арналған сұрақтар :

-синтаксис

- сөйлем

- Сөйлемнің түрлері

- хабарлы сөйлем

- сұраулы сөйлем


Не себепті ... деп ойлайсыз ?

Ишара:

Бағалау критерийі:

Сұраулы сөйлем, түрлері жайында айта алады.

2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра біледі.


Алдыңғы оқу :

Синтаксис

Сөйлем. Хабарлы сөйлем

Сөйлемдерді талдату

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы ( 4 минут)

Оқушылармен амандасу, оларды түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасы

Сандар арқылы топқа бөлу

«Біз сіздерге...»

1-аялдама «Вокзал»

«Билеттегі сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасалады.





20 17

Топтар бір-біріне тілек айтады.

А4, пойыз макеті,

Ортасы:

(20 минут)


4 мин


4 мин



2 мин


6 мин




4 мин


Жаңа сабақ:

2-аялдама «Бәйтерек»

«Роунд робин» әдісі

Сұраулы сөйлем туралы айтады.

3-аялдама «Пирамида»

«Біз құрастырамыз»

Сөз-сөз тіркесі-сөйлем

Сергіту сәті: «Қолқа салу»

4-аялдама «Ақ Орда»

«Сөйлемдер сөйлейді»

Хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырады.

5-аллдама «Думан»

Жаттығумен жұмыс

19-жаттығу








Қағаз қиындылары








Дәптер, қаламсап,

Оқулық

Соңы: 9 мин

6-аялдама

«Хан шатыры»

(диалог құру)


Үйге тапсырма:

20-жаттығу

Сөйлемдерді жазып талдау Кері байланыс:





А4,қаламсап





Күнделік, стикер

Бағалау критерийі:

Сұраулы сөйлем, түрлері жайында айта алады.

2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра біледі.


Дескриптор:


1. Мәтін бойынша сөйлемдер жазады.

2. Тапсырмаларды орындайды.

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсету қалай жоспарлайсыз ? қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз ?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік , АКТ мен байланыс . құндылықтармен байланыс

( тәрбие элементі )




Рефлексия

Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ?

Бүгін оқушылар не үйренді ?

Сабақ қалай өтті , қай деңгейде өтті ?

Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма ?)

Уақытты қалай пайдаландым ?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге ?




иә

Сұраулы сөйлем, түрлері туралы үйренді.

жақсы



иә

иә

уақытты үнемдедім.

Жоспарыма әртүрлі өзгерістер енгіздім, саяхат сабағы арқылы жаңа әдіс- тәсілдерді пайдаландым.

Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді ( оқыту мен оқуға қатысты ) ?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкіндік қандай ақпарат білдім.

1.

2 .

Тексерілді:

--------------

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2018
373
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі