|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||
|
Cабақ: Сұраулы сөйлем |
Мектеп: «Қайнар» мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||
|
Күні: 20.09.2016 |
Мұғалімнің аты – жөні: Г.Б.Джуркабаева |
|||||||
|
Сынып: 8 «А» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.Сұраулы сөйлем, түрлері жайында меңгерту. 2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра білуге үйрету. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді оқып, сөздерді, сөйлемдерді талдау жасайды. |
|||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: түсініктерін айта алады. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: өз ойларын қосып, жүйелі түрде айта алады. |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: мәтінді оқып, түсініктерін айта алады. |
|||||||
|
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сұрақ белгісі, жетекші, негізгі, анықтауыш сұрақ, т.б |
|||||||
|
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: дауыс ырғағы, тыныс белгілер |
|||||||
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар : -синтаксис - сөйлем - Сөйлемнің түрлері - хабарлы сөйлем - сұраулы сөйлем |
|||||||
|
|
Не себепті ... деп ойлайсыз ? Ишара: |
|||||||
|
Бағалау критерийі: Сұраулы сөйлем, түрлері жайында айта алады. 2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра біледі. |
||||||||
|
Алдыңғы оқу : |
Синтаксис Сөйлем. Хабарлы сөйлем Сөйлемдерді талдату |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Басы ( 4 минут) |
Оқушылармен амандасу, оларды түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасы Сандар арқылы топқа бөлу «Біз сіздерге...» 1-аялдама «Вокзал» «Билеттегі сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасалады. |
20 17 Топтар бір-біріне тілек айтады. А4, пойыз макеті, |
||||||
|
Ортасы: (20 минут) 4 мин 4 мин 2 мин 6 мин 4 мин |
Жаңа сабақ: 2-аялдама «Бәйтерек» «Роунд робин» әдісі Сұраулы сөйлем туралы айтады. 3-аялдама «Пирамида» «Біз құрастырамыз» Сөз-сөз тіркесі-сөйлем Сергіту сәті: «Қолқа салу» 4-аялдама «Ақ Орда» «Сөйлемдер сөйлейді» Хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырады. 5-аллдама «Думан» Жаттығумен жұмыс 19-жаттығу |
Қағаз қиындылары Дәптер, қаламсап, Оқулық |
||||||
|
Соңы: 9 мин |
6-аялдама «Хан шатыры» (диалог құру) Үйге тапсырма: 20-жаттығу Сөйлемдерді жазып талдау Кері байланыс:
|
А4,қаламсап
Күнделік, стикер |
||||||
|
Бағалау критерийі: Сұраулы сөйлем, түрлері жайында айта алады. 2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра біледі. |
Дескриптор: 1. Мәтін бойынша сөйлемдер жазады. 2. Тапсырмаларды орындайды. |
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсету қалай жоспарлайсыз ? қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз ? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік , АКТ мен байланыс . құндылықтармен байланыс ( тәрбие элементі ) |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ? Бүгін оқушылар не үйренді ? Сабақ қалай өтті , қай деңгейде өтті ? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма ?) Уақытты қалай пайдаландым ? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге ? |
иә Сұраулы сөйлем, түрлері туралы үйренді. |
|||||||
|
жақсы
иә иә уақытты үнемдедім. Жоспарыма әртүрлі өзгерістер енгіздім, саяхат сабағы арқылы жаңа әдіс- тәсілдерді пайдаландым. |
||||||||
|
Қорытынды бағалау |
|
|||||||
|
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты ) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді ( оқыту мен оқуға қатысты ) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкіндік қандай ақпарат білдім. 1. 2 . |
||||||||
--------------
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сұраулы сөйлем
Сұраулы сөйлем
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||
|
Cабақ: Сұраулы сөйлем |
Мектеп: «Қайнар» мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||
|
Күні: 20.09.2016 |
Мұғалімнің аты – жөні: Г.Б.Джуркабаева |
|||||||
|
Сынып: 8 «А» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.Сұраулы сөйлем, түрлері жайында меңгерту. 2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра білуге үйрету. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді оқып, сөздерді, сөйлемдерді талдау жасайды. |
|||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: түсініктерін айта алады. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: өз ойларын қосып, жүйелі түрде айта алады. |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: мәтінді оқып, түсініктерін айта алады. |
|||||||
|
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сұрақ белгісі, жетекші, негізгі, анықтауыш сұрақ, т.б |
|||||||
|
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: дауыс ырғағы, тыныс белгілер |
|||||||
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар : -синтаксис - сөйлем - Сөйлемнің түрлері - хабарлы сөйлем - сұраулы сөйлем |
|||||||
|
|
Не себепті ... деп ойлайсыз ? Ишара: |
|||||||
|
Бағалау критерийі: Сұраулы сөйлем, түрлері жайында айта алады. 2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра біледі. |
||||||||
|
Алдыңғы оқу : |
Синтаксис Сөйлем. Хабарлы сөйлем Сөйлемдерді талдату |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Басы ( 4 минут) |
Оқушылармен амандасу, оларды түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасы Сандар арқылы топқа бөлу «Біз сіздерге...» 1-аялдама «Вокзал» «Билеттегі сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасалады. |
20 17 Топтар бір-біріне тілек айтады. А4, пойыз макеті, |
||||||
|
Ортасы: (20 минут) 4 мин 4 мин 2 мин 6 мин 4 мин |
Жаңа сабақ: 2-аялдама «Бәйтерек» «Роунд робин» әдісі Сұраулы сөйлем туралы айтады. 3-аялдама «Пирамида» «Біз құрастырамыз» Сөз-сөз тіркесі-сөйлем Сергіту сәті: «Қолқа салу» 4-аялдама «Ақ Орда» «Сөйлемдер сөйлейді» Хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырады. 5-аллдама «Думан» Жаттығумен жұмыс 19-жаттығу |
Қағаз қиындылары Дәптер, қаламсап, Оқулық |
||||||
|
Соңы: 9 мин |
6-аялдама «Хан шатыры» (диалог құру) Үйге тапсырма: 20-жаттығу Сөйлемдерді жазып талдау Кері байланыс:
|
А4,қаламсап
Күнделік, стикер |
||||||
|
Бағалау критерийі: Сұраулы сөйлем, түрлері жайында айта алады. 2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра біледі. |
Дескриптор: 1. Мәтін бойынша сөйлемдер жазады. 2. Тапсырмаларды орындайды. |
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсету қалай жоспарлайсыз ? қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз ? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік , АКТ мен байланыс . құндылықтармен байланыс ( тәрбие элементі ) |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ? Бүгін оқушылар не үйренді ? Сабақ қалай өтті , қай деңгейде өтті ? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма ?) Уақытты қалай пайдаландым ? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге ? |
иә Сұраулы сөйлем, түрлері туралы үйренді. |
|||||||
|
жақсы
иә иә уақытты үнемдедім. Жоспарыма әртүрлі өзгерістер енгіздім, саяхат сабағы арқылы жаңа әдіс- тәсілдерді пайдаландым. |
||||||||
|
Қорытынды бағалау |
|
|||||||
|
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты ) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді ( оқыту мен оқуға қатысты ) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкіндік қандай ақпарат білдім. 1. 2 . |
||||||||
--------------
шағым қалдыра аласыз














