Қысқа мерзімді
жоспар
|
Cабақ: Сұраулы
сөйлем
|
Мектеп: «Қайнар»
мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
|
Күні:
20.09.2016
|
Мұғалімнің аты –
жөні: Г.Б.Джуркабаева
|
Сынып: 8
«А»
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
1.Сұраулы сөйлем, түрлері
жайында меңгерту.
2.Сөздерді дұрыс
айтып, сөз тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді
сұраулы сөйлемдерге айналдыра білуге
үйрету.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
орындай алады: мәтінді оқып, сөздерді, сөйлемдерді талдау
жасайды.
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады: түсініктерін айта
алады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
өз ойларын қосып, жүйелі түрде
айта алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады: мәтінді оқып, түсініктерін айта
алады.
|
|
Пәнге қатысты сөздік
қор мен терминдер: сұрақ белгісі, жетекші, негізгі, анықтауыш
сұрақ, т.б
|
|
Диалог құруға /
шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: дауыс ырғағы, тыныс
белгілер
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар
:
-синтаксис
-
сөйлем
- Сөйлемнің
түрлері
- хабарлы
сөйлем
- сұраулы
сөйлем
|
|
Не себепті ... деп ойлайсыз
?
Ишара:
|
Бағалау
критерийі:
Сұраулы сөйлем, түрлері
жайында айта алады.
2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз
тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы
сөйлемдерге айналдыра біледі.
|
Алдыңғы оқу
:
|
Синтаксис
Сөйлем. Хабарлы
сөйлем
Сөйлемдерді
талдату
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы ( 4
минут)
|
Оқушылармен амандасу, оларды
түгелдеу.
Ынтымақтастық
атмосферасы
Сандар арқылы топқа
бөлу
«Біз
сіздерге...»
1-аялдама
«Вокзал»
«Билеттегі сұрақтар»
әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасалады.
|
20 17
Топтар бір-біріне тілек
айтады.
А4, пойыз
макеті,
|
Ортасы:
(20
минут)
4
мин
4
мин
2
мин
6
мин
4
мин
|
Жаңа
сабақ:
2-аялдама
«Бәйтерек»
«Роунд робин»
әдісі
Сұраулы сөйлем туралы
айтады.
3-аялдама
«Пирамида»
«Біз
құрастырамыз»
Сөз-сөз
тіркесі-сөйлем
Сергіту сәті: «Қолқа
салу»
4-аялдама «Ақ
Орда»
«Сөйлемдер
сөйлейді»
Хабарлы сөйлемді сұраулы
сөйлемге айналдырады.
5-аллдама
«Думан»
Жаттығумен
жұмыс
19-жаттығу
|
Қағаз
қиындылары
Дәптер,
қаламсап,
Оқулық
|
Соңы: 9
мин
|
6-аялдама
«Хан
шатыры»
(диалог
құру)
Үйге
тапсырма:
20-жаттығу
Сөйлемдерді жазып
талдау Кері
байланыс:
|
А4,қаламсап
Күнделік,
стикер
|
Бағалау
критерийі:
Сұраулы сөйлем, түрлері
жайында айта алады.
2.Сөздерді дұрыс айтып, сөз
тіркесін,сөйлемдерді байланыстырып, хабарлы сөйлемдерді сұраулы
сөйлемдерге айналдыра біледі.
|
Дескриптор:
1. Мәтін бойынша сөйлемдер
жазады.
2. Тапсырмаларды
орындайды.
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – оқушыларға
мейлінше қолдау көрсету қалай жоспарлайсыз ? қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай түрлендіресіз ?
|
Бағалау – оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
|
Пәнаралық байланыс – денсаулық
және қауіпсіздік , АКТ мен байланыс . құндылықтармен
байланыс
( тәрбие элементі
)
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу
міндеттері орындалды ма ?
Бүгін оқушылар не үйренді
?
Сабақ қалай өтті , қай
деңгейде өтті ?
Жоспарлаған саралау жақсы іске
асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма
?)
Уақытты қалай пайдаландым
?
Жоспарыма қандай
өзгеріс енгіздім және неге ?
|
иә
Сұраулы сөйлем,
түрлері туралы үйренді.
|
жақсы
иә
иә
уақытты
үнемдедім.
Жоспарыма әртүрлі
өзгерістер енгіздім, саяхат сабағы арқылы жаңа әдіс- тәсілдерді
пайдаландым.
|
Қорытынды
бағалау
|
|
Ең жақсы өткен екі нәрсе
(оқыту мен оқуға қатысты )
1.
2.
Қандай екі нәрсе немесе
тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді ( оқыту
мен оқуға қатысты ) ?
1.
2.
Осы сабақтың барысында барлық
сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет
болуы мүмкіндік қандай ақпарат білдім.
1.
2
.
|