|
Пәні |
Әдебиеттік оқу. 2-сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
С.Ванчели «Дельфин»әңгімесі |
|
|
Сілтеме: |
Оқулық. 233-234б.б. |
|
|
Оқыту мақсаты: |
Әңгіменің негізгі идеясын түсінуге дайындау, басты кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне сипаттама және талдау жасауды үйрету. |
|
|
Оқу мақсаттары: |
- Оқушылардың «Дельфин» әңгімесінің мазмұнын білуі; - әңгіменің негізгі идеясын, оқиғаның себеп-салдарын түсінуі; - кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасауға үйренуі. |
|
|
Оқу нәтижесі: |
Барлық оқушылар: «Дельфин» әңгімесінің мазмұнын біледі. Көпшілігі: әңгіменің идеясы мен мазмұнын түсінеді. Кейбір оқушылар: әңгімедегі кейіпкерлерге талдау жасай алады. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Сұрақ қоюға, жұппен талқылауға, топпен ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға ынталандыру. |
|
|
Әдіс-тәсілдер: |
Сұрақ-жауап, диалогтік әңгімелесу (топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме), сындарлы тыңдау, талдау, жинақтау, бақылау, қайталау |
|
|
Тапсырма көздері: |
Оқулық, оқулықтан алынған тапсырмалар, автор туралы мәліметтер. |
|
|
Сабақтың көрнекілігі: |
Интербелсенді тақта, слайд, А форматтағы қағаздар, маркер,стикер, құстар суреттері. |
|
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушының іс-әрекеті: |
|
Кіріспе Мотивациялық кезең 5 минут |
- Сәлемдесу - «Ыстық алақан» тренингі - Дельфиннің бейнесін құрастыру арқылы үш топқа біріктіру. - Оқу мақсатымен, жетістік критерийлерімен таныстыру |
- Бір-біріне жүректен шыққан жылы лебіздерін білдіреді. -Оқушылар үш топта бірігіп, берілген дельфин туралы мәліметтермен танысады. |
|
1)Білу Тұсаукесер кезеңі 7 минут |
-«Алатау» өлеңін жатқа сұрау. (сындарлы тыңдау стратегиясымен) |
Үйге берілген тапсырманы
айтады. |
|
Негізгі бөлім 2) Түсіну 3 мин Оқулықпен жұмыс. 7мин Дәптермен жұмыс 2мин Сергіту жаттығуы. 2мин |
Автор жайлы мәліметтермен танысу мақсатында ресурстар әзірлеу, топтарға тарату. Мәтінді түсініп оқу. «Аквариум» (топтық
жұмыс) Мәтінді мазмұндық бөліктерге бөлу, жұмыс қорытындысы бойынша талдау. Зейінін анықтауға арналған тапсырма. |
Оқушылар жұпта бір-біріне баяндайды, топта берілген ресурстармен автор жайлы әңгімелейді. Оқушылардың барлығы мәтін мазмұнымен танысады. 1 топ мәтін мазмұнын баяндайды. 2 топ сұрақтар әзірлейді, қалған топтар жауап береді. 3 топ кейіпкерлерге сипаттама жасайды. Дәптерге мәтіннің мазмұндық бөліктерін жазады. Сөздік (түртіп алу стратегиясымен): «Судың да сұрауы бар»деген мақалды қалай түсінесің? «Айырмашылығын тап» тапсырмасын орындайды. (ОүБ2 дұрыс жауап көмегімен) |
|
3) Қолдану Топпен жұмыс. 6мин |
«Зерттеушілік
әңгіме» 2 топ Жыланның арбауы мен жерге түскен торғайдың халін тауып, мәнерлеп оқы. Мәтінге сүйене отырып суретте. 3 топ. Торғайдың аспанға қалай ұшып шыққанын сипаттаған жерді тауып, мәнерлеп оқы. Ақбілектің әрекетіне талдау жаса. |
Әр топ өз тапсырмаларын қорғайды, басқа топ жауаптарын (ОүБ 2 «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы) |
|
4) Талдау 3 мин |
«Серпілген сауал» -Мәтіннің авторы кім? С.Ванчели «Дельфин» әңгімесінің негізгі идеясы қандай? -Мазмұннан біз не үйрендік? -кемені көрген дельфин не істеді? -дельфин неліктен жараланды? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. (ОүБ 1-3) |
|
5) Жинақтау 5 мин |
- Кеңейтілген тапсырмалар 1. Дельфинның суретін салу. 2. Дельфин туралы бес сөйлем жаз. 3.мәтінмен жұмыс. |
Өз бетімен жұмысты орындайды. Алған білімдерін толықтырып, түсіндіріп отырады. (ОүБ 2 өлшемдерге сәйкес) |
|
6) Бағалау. 3мин |
- Бүгінгі сабақтан біз не білдік? - Сабақтың басында қойылған мақсатымызға жеттік пе? - Осы сабақтан алған білімдерің қаншалықты маңызды? |
Оқушылар өз жауаптарын жазып стикерлерге жазып іледі. ОүБ 1 бағалау критерийлерімен. |
|
Үйге тапсырма 2мин |
Оқуға арналған тапсырма: Мәтінді оқып келу. «Дельфин»атты тақырыбында шағын эссе жазу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С.Ванчели «Дельфин»әңгімесі
С.Ванчели «Дельфин»әңгімесі
|
Пәні |
Әдебиеттік оқу. 2-сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
С.Ванчели «Дельфин»әңгімесі |
|
|
Сілтеме: |
Оқулық. 233-234б.б. |
|
|
Оқыту мақсаты: |
Әңгіменің негізгі идеясын түсінуге дайындау, басты кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне сипаттама және талдау жасауды үйрету. |
|
|
Оқу мақсаттары: |
- Оқушылардың «Дельфин» әңгімесінің мазмұнын білуі; - әңгіменің негізгі идеясын, оқиғаның себеп-салдарын түсінуі; - кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасауға үйренуі. |
|
|
Оқу нәтижесі: |
Барлық оқушылар: «Дельфин» әңгімесінің мазмұнын біледі. Көпшілігі: әңгіменің идеясы мен мазмұнын түсінеді. Кейбір оқушылар: әңгімедегі кейіпкерлерге талдау жасай алады. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Сұрақ қоюға, жұппен талқылауға, топпен ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға ынталандыру. |
|
|
Әдіс-тәсілдер: |
Сұрақ-жауап, диалогтік әңгімелесу (топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме), сындарлы тыңдау, талдау, жинақтау, бақылау, қайталау |
|
|
Тапсырма көздері: |
Оқулық, оқулықтан алынған тапсырмалар, автор туралы мәліметтер. |
|
|
Сабақтың көрнекілігі: |
Интербелсенді тақта, слайд, А форматтағы қағаздар, маркер,стикер, құстар суреттері. |
|
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушының іс-әрекеті: |
|
Кіріспе Мотивациялық кезең 5 минут |
- Сәлемдесу - «Ыстық алақан» тренингі - Дельфиннің бейнесін құрастыру арқылы үш топқа біріктіру. - Оқу мақсатымен, жетістік критерийлерімен таныстыру |
- Бір-біріне жүректен шыққан жылы лебіздерін білдіреді. -Оқушылар үш топта бірігіп, берілген дельфин туралы мәліметтермен танысады. |
|
1)Білу Тұсаукесер кезеңі 7 минут |
-«Алатау» өлеңін жатқа сұрау. (сындарлы тыңдау стратегиясымен) |
Үйге берілген тапсырманы
айтады. |
|
Негізгі бөлім 2) Түсіну 3 мин Оқулықпен жұмыс. 7мин Дәптермен жұмыс 2мин Сергіту жаттығуы. 2мин |
Автор жайлы мәліметтермен танысу мақсатында ресурстар әзірлеу, топтарға тарату. Мәтінді түсініп оқу. «Аквариум» (топтық
жұмыс) Мәтінді мазмұндық бөліктерге бөлу, жұмыс қорытындысы бойынша талдау. Зейінін анықтауға арналған тапсырма. |
Оқушылар жұпта бір-біріне баяндайды, топта берілген ресурстармен автор жайлы әңгімелейді. Оқушылардың барлығы мәтін мазмұнымен танысады. 1 топ мәтін мазмұнын баяндайды. 2 топ сұрақтар әзірлейді, қалған топтар жауап береді. 3 топ кейіпкерлерге сипаттама жасайды. Дәптерге мәтіннің мазмұндық бөліктерін жазады. Сөздік (түртіп алу стратегиясымен): «Судың да сұрауы бар»деген мақалды қалай түсінесің? «Айырмашылығын тап» тапсырмасын орындайды. (ОүБ2 дұрыс жауап көмегімен) |
|
3) Қолдану Топпен жұмыс. 6мин |
«Зерттеушілік
әңгіме» 2 топ Жыланның арбауы мен жерге түскен торғайдың халін тауып, мәнерлеп оқы. Мәтінге сүйене отырып суретте. 3 топ. Торғайдың аспанға қалай ұшып шыққанын сипаттаған жерді тауып, мәнерлеп оқы. Ақбілектің әрекетіне талдау жаса. |
Әр топ өз тапсырмаларын қорғайды, басқа топ жауаптарын (ОүБ 2 «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы) |
|
4) Талдау 3 мин |
«Серпілген сауал» -Мәтіннің авторы кім? С.Ванчели «Дельфин» әңгімесінің негізгі идеясы қандай? -Мазмұннан біз не үйрендік? -кемені көрген дельфин не істеді? -дельфин неліктен жараланды? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. (ОүБ 1-3) |
|
5) Жинақтау 5 мин |
- Кеңейтілген тапсырмалар 1. Дельфинның суретін салу. 2. Дельфин туралы бес сөйлем жаз. 3.мәтінмен жұмыс. |
Өз бетімен жұмысты орындайды. Алған білімдерін толықтырып, түсіндіріп отырады. (ОүБ 2 өлшемдерге сәйкес) |
|
6) Бағалау. 3мин |
- Бүгінгі сабақтан біз не білдік? - Сабақтың басында қойылған мақсатымызға жеттік пе? - Осы сабақтан алған білімдерің қаншалықты маңызды? |
Оқушылар өз жауаптарын жазып стикерлерге жазып іледі. ОүБ 1 бағалау критерийлерімен. |
|
Үйге тапсырма 2мин |
Оқуға арналған тапсырма: Мәтінді оқып келу. «Дельфин»атты тақырыбында шағын эссе жазу. |
|
шағым қалдыра аласыз













