Пәні | Әдебиеттік оқу. 2-сынып |
Сабақтың тақырыбы: | С.Ванчели «Дельфин»әңгімесі
|
Сілтеме: | Оқулық. 233-234б.б. |
Оқыту мақсаты: | Әңгіменің негізгі идеясын түсінуге дайындау, басты кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне сипаттама және талдау жасауды үйрету. |
Оқу мақсаттары: | - Оқушылардың «Дельфин» әңгімесінің мазмұнын білуі;- әңгіменің негізгі идеясын, оқиғаның себеп-салдарын түсінуі;- кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасауға үйренуі. |
Оқу нәтижесі: | Барлық оқушылар: «Дельфин» әңгімесінің мазмұнын біледі.Көпшілігі: әңгіменің идеясы мен мазмұнын түсінеді.Кейбір оқушылар: әңгімедегі кейіпкерлерге талдау жасай алады. |
Негізгі идеялар: | Сұрақ қоюға, жұппен талқылауға, топпен ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға ынталандыру. |
Әдіс-тәсілдер: | Сұрақ-жауап, диалогтік әңгімелесу (топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме), сындарлы тыңдау, талдау, жинақтау, бақылау, қайталау |
Тапсырма көздері: | Оқулық, оқулықтан алынған тапсырмалар, автор туралы мәліметтер. |
Сабақтың көрнекілігі: | Интербелсенді тақта, слайд, А форматтағы қағаздар, маркер,стикер, құстар суреттері. |
| Мұғалімнің іс-әрекеті: | Оқушының іс-әрекеті: |
КіріспеМотивациялық кезең5 минут
| - Сәлемдесу- «Ыстық алақан» тренингі - Дельфиннің бейнесін құрастыру арқылы үш топқа біріктіру.- Оқу мақсатымен, жетістік критерийлерімен таныстыру | - Бір-біріне жүректен шыққан жылы лебіздерін білдіреді.-Оқушылар үш топта бірігіп, берілген дельфин туралы мәліметтермен танысады.
|
1)БілуТұсаукесер кезеңі7 минут | -«Алатау» өлеңін жатқа сұрау.(сындарлы тыңдау стратегиясымен) | Үйге берілген тапсырманы айтады. Бір-біріне өлеңді жатқа айтады, бірін-бірі бағалайды. (ОүБ 1-3) |
Негізгі бөлім2) Түсіну 3 мин
Оқулықпен жұмыс. 7мин
Дәптермен жұмыс 2мин
Сергіту жаттығуы. 2мин | Автор жайлы мәліметтермен танысу мақсатында ресурстар әзірлеу, топтарға тарату.
Мәтінді түсініп оқу.«Аквариум» (топтық жұмыс)
Мәтінді мазмұндық бөліктерге бөлу, жұмыс қорытындысы бойынша талдау.
Зейінін анықтауға арналған тапсырма. | Оқушылар жұпта бір-біріне баяндайды, топта берілген ресурстармен автор жайлы әңгімелейді. Оқушылардың барлығы мәтін мазмұнымен танысады. 1 топ мәтін мазмұнын баяндайды. 2 топ сұрақтар әзірлейді, қалған топтар жауап береді.3 топ кейіпкерлерге сипаттама жасайды. Дәптерге мәтіннің мазмұндық бөліктерін жазады. Сөздік (түртіп алу стратегиясымен):«Судың да сұрауы бар»деген мақалды қалай түсінесің?
«Айырмашылығын тап» тапсырмасын орындайды. (ОүБ2 дұрыс жауап көмегімен) |
3) ҚолдануТоппен жұмыс. 6мин | «Зерттеушілік әңгіме»І топ Дельфиннің жан ұшырып шырылдап жүргенін көрсететін жерді тауып, мәнерлеп оқы. Дельфиннің осы халін өз сөздеріңмен мәтінге сүйене отырып суретте.2 топ Жыланның арбауы мен жерге түскен торғайдың халін тауып, мәнерлеп оқы. Мәтінге сүйене отырып суретте. 3 топ. Торғайдың аспанға қалай ұшып шыққанын сипаттаған жерді тауып, мәнерлеп оқы. Ақбілектің әрекетіне талдау жаса. | Әр топ өз тапсырмаларын қорғайды, басқа топ жауаптарын (ОүБ 2 «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы) |
4) Талдау 3 мин | «Серпілген сауал»-Мәтіннің авторы кім?С.Ванчели «Дельфин» әңгімесінің негізгі идеясы қандай?-Мазмұннан біз не үйрендік?-кемені көрген дельфин не істеді?-дельфин неліктен жараланды? | Оқушылар сұрақтарға жауап береді.(ОүБ 1-3) |
5) Жинақтау 5 мин | - Кеңейтілген тапсырмалар 1. Дельфинның суретін салу.2. Дельфин туралы бес сөйлем жаз.3.мәтінмен жұмыс. | Өз бетімен жұмысты орындайды.Алған білімдерін толықтырып, түсіндіріп отырады. (ОүБ 2 өлшемдерге сәйкес)
|
6) Бағалау. 3мин
| - Бүгінгі сабақтан біз не білдік?- Сабақтың басында қойылған мақсатымызға жеттік пе?- Осы сабақтан алған білімдерің қаншалықты маңызды? | Оқушылар өз жауаптарын жазып стикерлерге жазып іледі.
ОүБ 1 бағалау критерийлерімен. |
Үйге тапсырма2мин | Оқуға арналған тапсырма: Мәтінді оқып келу. «Дельфин»атты тақырыбында шағын эссе жазу. |
|