Су –табиғи әмбебап еріткіш

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Су –табиғи әмбебап еріткіш

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар судың адам өмірінде алатын орыны туралы білімдерін жүйелей отырып, су қосылыстары мен қоспаларын бір-бірінен ажырата алады. Күнделікті өмірге сай шағын тәжірибелер орындай алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Химия

8-сынып

Сабақтың тақырыбы

Су –табиғи әмбебап еріткіш, сулы ерітінділер және жүзгіндер, қоспаларды бөлу жолдары.

Жалпы мақсат

1.Білімділік: Оқушылар судың адам өмірінде алатын орыны туралы білімдерін жүйелей отырып, су қосылыстары мен қоспаларын бір-бірінен ажырата алады. Күнделікті өмірге сай шағын тәжірибелер орындай алады. Оқулықтағы мәліметтер мен өмірдегі қоспаларды салыстыра отырып, қорытынды жасай алады.

2.Дамытушылық: Оқушылар тақырыппен байланысты бірнеше тапсырмалар орындай отырып, ойлау, есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық шеберліктерін дамытады.

3. Тәрбиелік: Оқушылар сыныпта, топта, ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға, ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады.

Оқу нәтижелері

Оқушылар өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады;

Оқушы бойындағы жеке қабілеті анықталады;

Тапсырмаларды орындау қабілетіне қарай бағаланады;

Мұғалім жеке оқушыға көмектесуге мүмкіндік алады;

Оқушылар қатарынан қалмауға тырысады және өзін-өзі

тексеруге дағдыланады, деңгейіне сәйкес оқушының ойлау, орындау қабілеті артады.


Түйінді идеялар

Оқушылар сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, алған білімдері мен тәжірибелерін өмірде батыл қолдануға үйренеді.

Кезең

Мұғалімнің орындайтын

іс - әрекеті

Оқушылардың орындайтын

іс - әрекеті

Оқыту әдісі

Бағалау

І Ұйымдастыру

Сыныптағы ахуал:

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Ережелер мен критерийлер

Амандасу, түгендеу.

Тренинг өткізу.


Еске түсіреді.

Ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады

2 мин

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

Оқушылардың үйге берілген тапсырмаларын тексеру (жанұялық топтағы жұмыс)

Әр топ оқушылары берілген тақырыпқа сай мәліметтерін айтады.

І топ: «Судың құрамы, физикалық, химиялық қасиеттері»;

ІІ топ: «Судың қолданылуы»;

ІІІ топ: «Ластаған су түрлері»;

ІҮ топ: «Табиғаттағы су айналымы»;

Диалогті оқыту, СТО

Табыс критерийі бойынша бағалау




8 мин

ІІІ. Топқа бөлу


Оқушылар сараптама топтарға жинақталады.

Топта жұмыс жасауға дағдыланады.

Топ құру

1 мин

ІІІ.Жаңа сабақты меңгеру

Жаңа сабақ

  1. Териялық кезең (оқулықпен жұмыс)

  2. Зерттеу кезеңі


Оқулықтағы мәтінді оқып флипчартқа түсіру

Тәжірибелік жұмыстар көрсетілімі.

І топ: «Тұндыру»;

ІІ топ: «Сүзу»;

ІІІ топ: «Қайта кристалдау»;

ІҮ топ: «Айдау»;

СТО, диалогті оқыту, жұптық, топтық жұмыстар

Табыс критерийі бойынша бағалау

8 мин

12 мин

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту

  1. Тәжірибелік кезең


Прапорциямен, формулалармен жұмыс жасау

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Табыс критерийі бойынша бағалау

6 мин

Ү.Қорытындылау

Сабақты қорытындылау кезеңі

Әр топтан бір оқушы ақылдың алты ойлау қалпағы бойынша

1-2 сөйлем айтып тақырыпты қорытындылайды.

Ақылдың алты ойлау қалпағы

4 мин

Бағалау

Мұғалім оқушылардан өзін-өзі бағалауды сұрайды.

Оқушылар өзін-өзі бағалап, бағалау кестесін толтырады.

СТО

Қорытынды баға (ОҮБ)

3 мин

Кері байланыс

Стикер таратылып беріледі.

Оқушылар өз ойларын жазады.


1 мин

Үйге тапсырма

§ 37«Су – әмбебап еріткіш» атты тақырыпқа шағын эссе жазу
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.06.2018
655
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі