Химия
|
8-сынып
|
Сабақтың тақырыбы
|
Су –табиғи әмбебап еріткіш, сулы ерітінділер
және жүзгіндер, қоспаларды бөлу жолдары.
|
Жалпы мақсат
|
1.Білімділік: Оқушылар судың
адам өмірінде алатын орыны туралы білімдерін жүйелей отырып, су
қосылыстары мен қоспаларын бір-бірінен ажырата алады. Күнделікті
өмірге сай шағын тәжірибелер орындай алады. Оқулықтағы мәліметтер
мен өмірдегі қоспаларды салыстыра отырып, қорытынды жасай
алады.
2.Дамытушылық: Оқушылар
тақырыппен байланысты бірнеше тапсырмалар орындай отырып, ойлау,
есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық шеберліктерін
дамытады.
3. Тәрбиелік: Оқушылар
сыныпта, топта, ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға, ортақ бір
тұжырымға келуге дағдыланады.
|
Оқу
нәтижелері
|
Оқушылар өздігінен жұмыс
істеуге дағдыланады;
Оқушы бойындағы жеке қабілеті
анықталады;
Тапсырмаларды орындау
қабілетіне қарай бағаланады;
Мұғалім жеке оқушыға
көмектесуге мүмкіндік алады;
Оқушылар қатарынан қалмауға
тырысады және өзін-өзі
тексеруге дағдыланады,
деңгейіне сәйкес оқушының ойлау, орындау қабілеті
артады.
|
Түйінді идеялар
|
Оқушылар сыни тұрғысынан ойлау
қабілеттерін дамыта отырып, алған білімдері мен тәжірибелерін
өмірде батыл қолдануға үйренеді.
|
Кезең
|
Мұғалімнің орындайтын
іс - әрекеті
|
Оқушылардың орындайтын
іс - әрекеті
|
Оқыту әдісі
|
Бағалау
|
І
Ұйымдастыру
|
Сыныптағы
ахуал:
Сергіту сәтін ұйымдастырады.
Ережелер мен критерийлер
|
Амандасу,
түгендеу.
Тренинг
өткізу.
Еске түсіреді.
|
Ынтымақтастық атмосфера
қалыптастырады
|
2 мин
|
ІІ.
Үй тапсырмасын сұрау
|
Оқушылардың үйге берілген
тапсырмаларын тексеру (жанұялық топтағы
жұмыс)
|
Әр топ оқушылары берілген тақырыпқа сай
мәліметтерін айтады.
І топ: «Судың құрамы, физикалық, химиялық
қасиеттері»;
ІІ топ: «Судың қолданылуы»;
ІІІ топ: «Ластаған су
түрлері»;
ІҮ
топ: «Табиғаттағы су айналымы»;
|
Диалогті оқыту, СТО
|
Табыс критерийі бойынша бағалау
8 мин
|
ІІІ. Топқа бөлу
|
Оқушылар сараптама топтарға
жинақталады.
|
Топта жұмыс жасауға
дағдыланады.
|
Топ
құру
|
1 мин
|
ІІІ.Жаңа сабақты
меңгеру
|
Жаңа сабақ
-
Териялық кезең (оқулықпен
жұмыс)
-
Зерттеу кезеңі
|
Оқулықтағы мәтінді оқып флипчартқа
түсіру
Тәжірибелік жұмыстар
көрсетілімі.
І топ: «Тұндыру»;
ІІ топ: «Сүзу»;
ІІІ топ: «Қайта кристалдау»;
ІҮ топ:
«Айдау»;
|
СТО, диалогті оқыту, жұптық, топтық
жұмыстар
|
Табыс критерийі бойынша бағалау
8 мин
12
мин
|
ІҮ. Жаңа сабақты
бекіту
|
-
Тәжірибелік кезең
|
Прапорциямен, формулалармен жұмыс
жасау
|
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
|
Табыс критерийі бойынша бағалау
6 мин
|
Ү.Қорытындылау
|
Сабақты қорытындылау кезеңі
|
Әр топтан бір оқушы ақылдың
алты ойлау қалпағы бойынша
1-2 сөйлем айтып тақырыпты
қорытындылайды.
|
Ақылдың алты ойлау қалпағы
|
4 мин
|
Бағалау
|
Мұғалім оқушылардан өзін-өзі бағалауды
сұрайды.
|
Оқушылар өзін-өзі бағалап, бағалау кестесін
толтырады.
|
СТО
|
Қорытынды баға (ОҮБ)
3
мин
|
Кері байланыс
|
Стикер таратылып беріледі.
|
Оқушылар өз ойларын жазады.
|
|
1 мин
|
Үйге тапсырма
|
§ 37«Су – әмбебап еріткіш»
атты тақырыпқа шағын эссе жазу
|
|
|
|