|
Химия |
8-сынып |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Су –табиғи әмбебап еріткіш, сулы ерітінділер және жүзгіндер, қоспаларды бөлу жолдары. |
||||
|
Жалпы мақсат |
1.Білімділік: Оқушылар судың адам өмірінде алатын орыны туралы білімдерін жүйелей отырып, су қосылыстары мен қоспаларын бір-бірінен ажырата алады. Күнделікті өмірге сай шағын тәжірибелер орындай алады. Оқулықтағы мәліметтер мен өмірдегі қоспаларды салыстыра отырып, қорытынды жасай алады. 2.Дамытушылық: Оқушылар тақырыппен байланысты бірнеше тапсырмалар орындай отырып, ойлау, есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық шеберліктерін дамытады. 3. Тәрбиелік: Оқушылар сыныпта, топта, ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға, ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады. |
||||
|
Оқу нәтижелері |
Оқушылар өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады; Оқушы бойындағы жеке қабілеті анықталады; Тапсырмаларды орындау қабілетіне қарай бағаланады; Мұғалім жеке оқушыға көмектесуге мүмкіндік алады; Оқушылар қатарынан қалмауға тырысады және өзін-өзі тексеруге дағдыланады, деңгейіне сәйкес оқушының ойлау, орындау қабілеті артады. |
||||
|
Түйінді идеялар |
Оқушылар сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, алған білімдері мен тәжірибелерін өмірде батыл қолдануға үйренеді. |
||||
|
Кезең |
Мұғалімнің орындайтын іс - әрекеті |
Оқушылардың орындайтын іс - әрекеті |
Оқыту әдісі |
Бағалау |
|
|
І Ұйымдастыру |
Сыныптағы ахуал: Сергіту сәтін ұйымдастырады. Ережелер мен критерийлер |
Амандасу, түгендеу. Тренинг өткізу. Еске түсіреді. |
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады |
2 мин |
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
Оқушылардың үйге берілген тапсырмаларын тексеру (жанұялық топтағы жұмыс) |
Әр топ оқушылары берілген тақырыпқа сай мәліметтерін айтады. І топ: «Судың құрамы, физикалық, химиялық қасиеттері»; ІІ топ: «Судың қолданылуы»; ІІІ топ: «Ластаған су түрлері»; ІҮ топ: «Табиғаттағы су айналымы»; |
Диалогті оқыту, СТО |
Табыс критерийі бойынша бағалау 8 мин |
|
|
ІІІ. Топқа бөлу |
Оқушылар сараптама топтарға жинақталады. |
Топта жұмыс жасауға дағдыланады. |
Топ құру |
1 мин |
|
|
ІІІ.Жаңа сабақты меңгеру |
Жаңа сабақ
|
Оқулықтағы мәтінді оқып флипчартқа түсіру Тәжірибелік жұмыстар көрсетілімі. І топ: «Тұндыру»; ІІ топ: «Сүзу»; ІІІ топ: «Қайта кристалдау»; ІҮ топ: «Айдау»; |
СТО, диалогті оқыту, жұптық, топтық жұмыстар |
Табыс критерийі бойынша бағалау 8 мин 12 мин |
|
|
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту |
|
Прапорциямен, формулалармен жұмыс жасау |
Жеке, жұптық, топтық жұмыс |
Табыс критерийі бойынша бағалау 6 мин |
|
|
Ү.Қорытындылау |
Сабақты қорытындылау кезеңі |
Әр топтан бір оқушы ақылдың алты ойлау қалпағы бойынша 1-2 сөйлем айтып тақырыпты қорытындылайды. |
Ақылдың алты ойлау қалпағы |
4 мин |
|
|
Бағалау |
Мұғалім оқушылардан өзін-өзі бағалауды сұрайды. |
Оқушылар өзін-өзі бағалап, бағалау кестесін толтырады. |
СТО |
Қорытынды баға (ОҮБ) 3 мин |
|
|
Кері байланыс |
Стикер таратылып беріледі. |
Оқушылар өз ойларын жазады. |
|
1 мин |
|
|
Үйге тапсырма |
§ 37«Су – әмбебап еріткіш» атты тақырыпқа шағын эссе жазу |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Су –табиғи әмбебап еріткіш
Су –табиғи әмбебап еріткіш
|
Химия |
8-сынып |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Су –табиғи әмбебап еріткіш, сулы ерітінділер және жүзгіндер, қоспаларды бөлу жолдары. |
||||
|
Жалпы мақсат |
1.Білімділік: Оқушылар судың адам өмірінде алатын орыны туралы білімдерін жүйелей отырып, су қосылыстары мен қоспаларын бір-бірінен ажырата алады. Күнделікті өмірге сай шағын тәжірибелер орындай алады. Оқулықтағы мәліметтер мен өмірдегі қоспаларды салыстыра отырып, қорытынды жасай алады. 2.Дамытушылық: Оқушылар тақырыппен байланысты бірнеше тапсырмалар орындай отырып, ойлау, есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық шеберліктерін дамытады. 3. Тәрбиелік: Оқушылар сыныпта, топта, ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға, ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады. |
||||
|
Оқу нәтижелері |
Оқушылар өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады; Оқушы бойындағы жеке қабілеті анықталады; Тапсырмаларды орындау қабілетіне қарай бағаланады; Мұғалім жеке оқушыға көмектесуге мүмкіндік алады; Оқушылар қатарынан қалмауға тырысады және өзін-өзі тексеруге дағдыланады, деңгейіне сәйкес оқушының ойлау, орындау қабілеті артады. |
||||
|
Түйінді идеялар |
Оқушылар сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, алған білімдері мен тәжірибелерін өмірде батыл қолдануға үйренеді. |
||||
|
Кезең |
Мұғалімнің орындайтын іс - әрекеті |
Оқушылардың орындайтын іс - әрекеті |
Оқыту әдісі |
Бағалау |
|
|
І Ұйымдастыру |
Сыныптағы ахуал: Сергіту сәтін ұйымдастырады. Ережелер мен критерийлер |
Амандасу, түгендеу. Тренинг өткізу. Еске түсіреді. |
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады |
2 мин |
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
Оқушылардың үйге берілген тапсырмаларын тексеру (жанұялық топтағы жұмыс) |
Әр топ оқушылары берілген тақырыпқа сай мәліметтерін айтады. І топ: «Судың құрамы, физикалық, химиялық қасиеттері»; ІІ топ: «Судың қолданылуы»; ІІІ топ: «Ластаған су түрлері»; ІҮ топ: «Табиғаттағы су айналымы»; |
Диалогті оқыту, СТО |
Табыс критерийі бойынша бағалау 8 мин |
|
|
ІІІ. Топқа бөлу |
Оқушылар сараптама топтарға жинақталады. |
Топта жұмыс жасауға дағдыланады. |
Топ құру |
1 мин |
|
|
ІІІ.Жаңа сабақты меңгеру |
Жаңа сабақ
|
Оқулықтағы мәтінді оқып флипчартқа түсіру Тәжірибелік жұмыстар көрсетілімі. І топ: «Тұндыру»; ІІ топ: «Сүзу»; ІІІ топ: «Қайта кристалдау»; ІҮ топ: «Айдау»; |
СТО, диалогті оқыту, жұптық, топтық жұмыстар |
Табыс критерийі бойынша бағалау 8 мин 12 мин |
|
|
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту |
|
Прапорциямен, формулалармен жұмыс жасау |
Жеке, жұптық, топтық жұмыс |
Табыс критерийі бойынша бағалау 6 мин |
|
|
Ү.Қорытындылау |
Сабақты қорытындылау кезеңі |
Әр топтан бір оқушы ақылдың алты ойлау қалпағы бойынша 1-2 сөйлем айтып тақырыпты қорытындылайды. |
Ақылдың алты ойлау қалпағы |
4 мин |
|
|
Бағалау |
Мұғалім оқушылардан өзін-өзі бағалауды сұрайды. |
Оқушылар өзін-өзі бағалап, бағалау кестесін толтырады. |
СТО |
Қорытынды баға (ОҮБ) 3 мин |
|
|
Кері байланыс |
Стикер таратылып беріледі. |
Оқушылар өз ойларын жазады. |
|
1 мин |
|
|
Үйге тапсырма |
§ 37«Су – әмбебап еріткіш» атты тақырыпқа шағын эссе жазу |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













