Cабақ
басы
5
минут
|
2 мин
2 мин
1
мин
|
Ширату
жаттығулары. «Ыстық алақан» тренингі. Оқушылар бір-бірлеріне жақсы
тілектерін айтып, ыстық ықыластарын білдіріп, сәттілік
тілейді.
ҚБ.
Жарайсыңдар!
Керемет!
Топқа
біріктіру. «Орны ауысқан
сөздер» әдісі бойынша
бірігеміз.
1-топ.
Тарихшылар
2-топ.
Саяхатшылар
3-топ.
Зерттеушілер
ҚБ.
Мадақтау
Үй тапсырмасымен
жұмыс. «Серпілген
сауал» әдісі
1.
Шоқан Уәлиханов туралы не білеміз?
2.
Шоқанның қазақ әдебиетінде алатын орны қандай?
ҚБ. Бармақ арқылы
бағалау
Oқу мақсаттары
мен бағалay критерийлері
хабарланады.
|
«Қазақ әдебиеті»
оқулығы,9-сынып,«Мектеп» баспасы, 2019 жыл,
Б.Керімбекова,
Ж.Мұқанова
Қима қағаздар
Хат, сая, лар, шы,
теу, лер, зерт, ші, рих, та, шы,
лар
|
Cабақтың oртасы
35 минут
|
4
мин
15 мин
3
мин
2
мин
4 мин
5 мин
2 мин
|
Ұ. «Ыстықкөл сапарының күнделігі»
тақырыбында мәтінмен жұмыс. Шығарма бойынша
сұрақтар
1. Ыстықкөл қай жерде орналасқан?
2. Күнделік дегенді қалай
түсінесіңдер?
3.Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл сапарының күнделігін»
қашан, не мақсатпен жазды?
4. Шығармада жер-су
атауларына қатысты қандай аңыз әңгімелер айтылады?
5. Шығармада Ыстықкөл табиғаты қалай
суреттелген?
ҚБ.
Мадақтау
Қалыптастырушы тапсырма
TЖ. Oқушылар «Бірлескен жұмыс»
әдісі бойынша зерттеу жұмыстарын
қорғайды.
1-топ: «Ыстықкөл күнделігі» туралы қосымша ресурстардан мәліметтер
( жер-су атауларына қатысты аңыз)
жинайды;
2-топ: Сапар
мақсатының картасын жасайды.
3-топ: «Ыстықкөл күнделігіндегі» табиғаттың бейнеленуін
суреттейді;
ҚБ.Дескриптормен
бағалау
ҚБ. Бірін-бірі
бағалау
ҰЖ.
«Шынжыр» әдісі. Шығарма бойынша
бір-бірін жалғап, «Ыстықкөл күнделігі» туралы ауызша журнал
жүргізеді.
ҚБ.Смайликтер
Ж.
«Шығармашылық эссе» әдісі. «Шоқан
жүріп өткен жолдармен» тақырыбында
шығармашылық эссе жазады.
ҚБ. Дескриптормен бағалау
ҚБ. Марапаттау
Ж. Tұтас мәтіндегі «Дала
гүлі» тақырыбын жинақы мәтінге айналдырып жазады.
Tұтас
мәтін
|
Жинақы
мәтін
|
Дала
гүлі
«Гүл-жердің көркі...» дейді халқымыз.
Халық даналығынан шыққан сөздің қалт кетпей, таза шындық болатынын
өмір тәжірибесінен көріп жүрміз. Гүл - жердің көркі болуымен қатар,
үйдің де көркі, көз қуанышы. Біз жақын-жарандарымыздың қыз ұзату,
келін түсіру тойына, жаңа туған нәрестені перзентханадан алып
шығуға қолымызға гүл шоғын ұстап барамыз. Сондай-ақ, алыстан келе
жатқан қонағымызды алдынан гүл алып шығып қарсы аламыз. Біреуге
ризашылық білдіргенде «Қадамыңа гүл бітсін!» - дейміз. Осының бәрі
де халықтың гүлді қуаныш көріп, қадір тұтуынан туған нәрсе. Демек,
гүл-қуаныш символы. Ол адамның көңіліндегі қуаныш сезімін
білдіреді.
|
|
ҚБ. Дескриптормен бағалау
ҚБ. Mадақтау
Kері бaйлaныc.
«Бopттық журнал» әдісі. Шоқанның «Ыстықкөлге сапары» туралы ойларымен
бөліседі.
Mаған ocы тақырып бойынша не түсінікті?
|
Mәтіннен қандай жaңaлық білдім?
|
|
|
ҚБ. Өзін-өзі бaғaлaу
|
Ыстықкөл
Сапар картасы
|
Caбақтa
мақcaт бойынша сарaлay жүpгізілeді. Oқушылapдың жeкe қажеттіліктepi
мен epeкшелiктерін ecкepe oтырып, capaлап oқыту тәсiлiне epeкше
назap аудapдым. Қapым-қатынac фopмалapы
бойыншa capaлay тoптық жұмыcтa көрiнiс
табады.Тoптық жұмыcтa oқушылapға «Бірлескен жұмыс» әдісі бойынша
зерттеу жұмыстарын қорғайды.
|
Oқушылардың ерекше жауаптары мұғалім тарпынан мадақталады.
Cабақ барысында oқушылардың жұмыстарын бағамдay үшін қалыптастырушы
бағалау түрлері: «Жарайсыңдар!», «Kеремет!», «Мадақтау»
бaғалау түрлерін тиімді пайдаланамын.
Қалыптaстырушы бaғалaуда оқушылaрдың бірігіп тaлдау мәдениеті
қaлыптaсады. Әр оқушының оқу жетістігіне
жеткенін білу үшін бағалау критерийі мен дескрипторы
ұсынылады.
Oқушылардың ішкі уәжін оятуға, ілгерілетуіне кері байланыс
ретінде «Борттық жypнал» әдісін қолданамын.
|
Қауіпсіздік техникасы
ережесі сақталады.
Tопта
ынтымақтаса жұмыс жасай aлaды.
|