Оқу іс-әрекеті: Логика
Тақырыбы: Шығармашылық жаттығулар
Мақсаты: 1. Балаларды шығармашылық тапсырмаларды орындай білуге үйрету.
2. Заттардың сыңарын табу,ребустар шешу арқылы балаладың
танымдық, шығармашылық және логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту.
3. Балаларды шығармашылық еңбек етуге тәрбиелеу.
Міндеті: Шығармашылық тапсырмаларды орындау
Көрнекілігі: тақырыпқа сай суреттер.
Сөздік жұмыс: Астық,бидай.
Инклюзивтік
әлеумет: Балаларды сұрақтар арқылы әңгімеге тарту.
-
Іс-әрекет
Бөлімі
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Жанұяның
қатысуы
Мотива
циялық
қозғаушы
Тәрбиеші балаларға
жұмбақ жасырады.
Жұмбақ
Алтын сары тоны бар,
Қауызында дәні бар .
(бидай)
Ақ бидай
Б. Өтетілеуов
Төресіндей гүлдердің,
Тұр ғажайып ақ бидай.
Асырайтын күллі елді,
Біздің байлық ақ бидай.
Жұмбақ ,тақпақтар
арқылы балалардың
тілін дамытуға болады .
Балалар жұмбақтың
жауабын тауып,
бидай
туралы тақпақ
жаттайды.
Бидайдан ұн жасайтынын.
ұннан нан п
ісіретінін бір-
біріне
мақтанышпен айтады.
Аналары
ұннан әр
түрлі
нандар
пісіріп
береді.
Ұйымдас
тыру
ізденіс
Тәрбиеші бидай, нан, ағаш,
жәшік, дәптер, қалам
сияқты заттардан
бір-бірінің
сыңарын тапқызтады.
Тапсырма:
-Бірдей екі бауырсақты
тап, сызық арқылы қос.
Тапсырма:
Әжеміздің үш немере
қызы бар.
Гүлнәр Сәуледен үлкен,
бірақ Айнұрдан
кіші. Қыздардың
қайсысы Айнұр
қайсысы Гүлнәр
екенін ажырат.
Сергіту сәті:» Ағаштар»
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп -кішкене ағаштар,
Үп-үлкен боп өседі.
Суретті
сөзжұмбақтар шешкізту.
Алмагүл, Айгүл, Ботакөз
Ойын: «Топтастыру»
-бидайдан қандай нан
пісіретінін табу .
Балалар бидайдан
нан
жасайтынын,
ағаштан
жәшік, дәптер мен
қалам
оқу құралы
екенін
ажыратып
сыңарын табады.
Балалар әженің
үлкен қызы
Айнұр, Гүлнәр,
Сәуле екенін
анықтайды.
Балалар денесін
сергітіп
алғаннан
кейін, сөзжұмбақтар
ды шешеді.
..
Рефлек
сиялық
түзету
Балалар сендер
қандай
тапсырмаларды орындадыңдар?
Бидайдан қандай
нандар пісіреді?
Ағаштан қандай заттар
жасайды? Мектеп оқу құралдарын ата.
Балалар
қандай
тапсырмалар орындағанын айтады .
Бидайдан. тоқаш,
самса, бөлке, батон нан пісіреді.
Ағаштан адамға
қажетті үй жиһаз
дарын жасайтынын
айтып, сұрақтарға
толық жауап
береді.
Күтілетін нәтижелер:
Не білді? Әр заттың сыңарын таба біледі.
Не меңгерді? Өтілген тақырыпты толық меңгереді
Не істей алды? Ребустартарды шеше алады .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шығармашылық жаттығулар
Шығармашылық жаттығулар
Оқу іс-әрекеті: Логика
Тақырыбы: Шығармашылық жаттығулар
Мақсаты: 1. Балаларды шығармашылық тапсырмаларды орындай білуге үйрету.
2. Заттардың сыңарын табу,ребустар шешу арқылы балаладың
танымдық, шығармашылық және логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту.
3. Балаларды шығармашылық еңбек етуге тәрбиелеу.
Міндеті: Шығармашылық тапсырмаларды орындау
Көрнекілігі: тақырыпқа сай суреттер.
Сөздік жұмыс: Астық,бидай.
Инклюзивтік
әлеумет: Балаларды сұрақтар арқылы әңгімеге тарту.
-
Іс-әрекет
Бөлімі
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Жанұяның
қатысуы
Мотива
циялық
қозғаушы
Тәрбиеші балаларға
жұмбақ жасырады.
Жұмбақ
Алтын сары тоны бар,
Қауызында дәні бар .
(бидай)
Ақ бидай
Б. Өтетілеуов
Төресіндей гүлдердің,
Тұр ғажайып ақ бидай.
Асырайтын күллі елді,
Біздің байлық ақ бидай.
Жұмбақ ,тақпақтар
арқылы балалардың
тілін дамытуға болады .
Балалар жұмбақтың
жауабын тауып,
бидай
туралы тақпақ
жаттайды.
Бидайдан ұн жасайтынын.
ұннан нан п
ісіретінін бір-
біріне
мақтанышпен айтады.
Аналары
ұннан әр
түрлі
нандар
пісіріп
береді.
Ұйымдас
тыру
ізденіс
Тәрбиеші бидай, нан, ағаш,
жәшік, дәптер, қалам
сияқты заттардан
бір-бірінің
сыңарын тапқызтады.
Тапсырма:
-Бірдей екі бауырсақты
тап, сызық арқылы қос.
Тапсырма:
Әжеміздің үш немере
қызы бар.
Гүлнәр Сәуледен үлкен,
бірақ Айнұрдан
кіші. Қыздардың
қайсысы Айнұр
қайсысы Гүлнәр
екенін ажырат.
Сергіту сәті:» Ағаштар»
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп -кішкене ағаштар,
Үп-үлкен боп өседі.
Суретті
сөзжұмбақтар шешкізту.
Алмагүл, Айгүл, Ботакөз
Ойын: «Топтастыру»
-бидайдан қандай нан
пісіретінін табу .
Балалар бидайдан
нан
жасайтынын,
ағаштан
жәшік, дәптер мен
қалам
оқу құралы
екенін
ажыратып
сыңарын табады.
Балалар әженің
үлкен қызы
Айнұр, Гүлнәр,
Сәуле екенін
анықтайды.
Балалар денесін
сергітіп
алғаннан
кейін, сөзжұмбақтар
ды шешеді.
..
Рефлек
сиялық
түзету
Балалар сендер
қандай
тапсырмаларды орындадыңдар?
Бидайдан қандай
нандар пісіреді?
Ағаштан қандай заттар
жасайды? Мектеп оқу құралдарын ата.
Балалар
қандай
тапсырмалар орындағанын айтады .
Бидайдан. тоқаш,
самса, бөлке, батон нан пісіреді.
Ағаштан адамға
қажетті үй жиһаз
дарын жасайтынын
айтып, сұрақтарға
толық жауап
береді.
Күтілетін нәтижелер:
Не білді? Әр заттың сыңарын таба біледі.
Не меңгерді? Өтілген тақырыпты толық меңгереді
Не істей алды? Ребустартарды шеше алады .
шағым қалдыра аласыз













