Шебер-сынып «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру».
|
Мерзімі: |
|
|
Тақырыбы: |
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру. |
|
Мақсаты: |
Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулі туралы білімін терендете отырып ,іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. |
|
Міндеттері: |
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тәжірибе алмасу. Мұғалімдердің танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; Мұғалімдердің кәсіби шеберлігімен рефлексия жасай білу. |
|
Аудитория: |
Облыстық химия пән мұғалімдері |
|
Кілт сөзі: |
Шебер-сынып – бұл жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, педагогикалық тәжірибесін тарату. |
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|
Ресурстар: |
Интерактивтік тақта. Презентация Үлестірме материалдар, видеоролик, маркер, ватман, А-4 қағаздар, стикерлер. |
|
|
|
Шебер-сыныптың өтілу барысы
Ғылымды күшті меңгерген және оны сүйетін
мұғалім ғана өз шәкірттерінің бәріне жемісті
ықпал жасайтын болады
Д.И.Менделеев
|
Этаптары |
Іс-әрекет құрылымы |
Мұғалім мен қатысушылардың іс-әрекеті |
||||||||||||||||
|
1.Ұйымдастыру кезеңі - 3 мин Топқа бөлу. Гүлдер арқылы |
Методикалық комментарий: жүргізуші шебер-сыныптан не күтетінін айтуды ұсынады. |
1. Әрқайсысыңыз қандай мақсатпен шебер-сыныпқа келгеніңізді білу үшін мына кестені толтырыңыз.
|
||||||||||||||||
|
2.Іскерлік ойын – 5 мин |
Топта талдау |
1. «Ассоциация»- топтық жұмыс.
Тыңдаушылар кластерді толтырып, мына схемамен салыстырады. |
||||||||||||||||
|
Бейнежазба «Мақсатқа жету жолдары» 4 мин |
|
Бейнежазба арқылы өз ойларын жеткізу. |
||||||||||||||||
|
3.Презентация педагогикалық тәжірибе- 5 мин |
Мұғалім мен оқушының іс-әрекетінің СТО әдіс-тәсілдерін қолданудың тиімділігі.
|
1. Сын тұрғысынан ойлау модулінің сипаттамасы. 2. Мектеп мұғалімдері мен оқушылармен атқарылған жұмыстардың анализі. (Қосымша 1,2) 3. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдердің фотосуреттері. |
||||||||||||||||
|
1)«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы» мәтінмен жұмыс жасап, кестені толтыру ұсынылады.
2) Қатысушыларға сын тұрғысынан ойлау бойынша сабақ құрылымын талдау ұсынылады. |
1 – 2 ші бөлігін толтырады
2)Топтық жұмыс 1-топ: Қызығушылықты ояту. 2-топ: Мағынаны тану. 3-топ: Ой толғау |
||||||||||||||||
|
6.Рефлексия-3 мин |
Талдау - бірлескен жұмыстың қорытындысы. |
1)Бастапқы берілген кестенің 3-і бөлімін толтыру. 2) Синквейн
1 жолда – Шебер-сынып 2 жолда – Қажетті, танымды 3 жолда – Оқытады, ынталандырады, сұрақтар қояды 4 жолда- Шебер-сыныпты көрсетпейді, жүргізеді. 5 жолда – Шебер |
Көшбасшы мұғалім: Имашова Назира Куанбаевна
Қосымша1
2015-2016 оқу жылының басындағы 8-9 сыныптар арасындағы сауалнама қорытындысы

Қосымша 2
10-11 сыныптар бойынша аралық сауалнама қорытындысы

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
Шебер-сынып «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру».
|
Мерзімі: |
|
|
Тақырыбы: |
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру. |
|
Мақсаты: |
Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулі туралы білімін терендете отырып ,іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. |
|
Міндеттері: |
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тәжірибе алмасу. Мұғалімдердің танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; Мұғалімдердің кәсіби шеберлігімен рефлексия жасай білу. |
|
Аудитория: |
Облыстық химия пән мұғалімдері |
|
Кілт сөзі: |
Шебер-сынып – бұл жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, педагогикалық тәжірибесін тарату. |
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|
Ресурстар: |
Интерактивтік тақта. Презентация Үлестірме материалдар, видеоролик, маркер, ватман, А-4 қағаздар, стикерлер. |
|
|
|
Шебер-сыныптың өтілу барысы
Ғылымды күшті меңгерген және оны сүйетін
мұғалім ғана өз шәкірттерінің бәріне жемісті
ықпал жасайтын болады
Д.И.Менделеев
|
Этаптары |
Іс-әрекет құрылымы |
Мұғалім мен қатысушылардың іс-әрекеті |
||||||||||||||||
|
1.Ұйымдастыру кезеңі - 3 мин Топқа бөлу. Гүлдер арқылы |
Методикалық комментарий: жүргізуші шебер-сыныптан не күтетінін айтуды ұсынады. |
1. Әрқайсысыңыз қандай мақсатпен шебер-сыныпқа келгеніңізді білу үшін мына кестені толтырыңыз.
|
||||||||||||||||
|
2.Іскерлік ойын – 5 мин |
Топта талдау |
1. «Ассоциация»- топтық жұмыс.
Тыңдаушылар кластерді толтырып, мына схемамен салыстырады. |
||||||||||||||||
|
Бейнежазба «Мақсатқа жету жолдары» 4 мин |
|
Бейнежазба арқылы өз ойларын жеткізу. |
||||||||||||||||
|
3.Презентация педагогикалық тәжірибе- 5 мин |
Мұғалім мен оқушының іс-әрекетінің СТО әдіс-тәсілдерін қолданудың тиімділігі.
|
1. Сын тұрғысынан ойлау модулінің сипаттамасы. 2. Мектеп мұғалімдері мен оқушылармен атқарылған жұмыстардың анализі. (Қосымша 1,2) 3. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдердің фотосуреттері. |
||||||||||||||||
|
1)«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы» мәтінмен жұмыс жасап, кестені толтыру ұсынылады.
2) Қатысушыларға сын тұрғысынан ойлау бойынша сабақ құрылымын талдау ұсынылады. |
1 – 2 ші бөлігін толтырады
2)Топтық жұмыс 1-топ: Қызығушылықты ояту. 2-топ: Мағынаны тану. 3-топ: Ой толғау |
||||||||||||||||
|
6.Рефлексия-3 мин |
Талдау - бірлескен жұмыстың қорытындысы. |
1)Бастапқы берілген кестенің 3-і бөлімін толтыру. 2) Синквейн
1 жолда – Шебер-сынып 2 жолда – Қажетті, танымды 3 жолда – Оқытады, ынталандырады, сұрақтар қояды 4 жолда- Шебер-сыныпты көрсетпейді, жүргізеді. 5 жолда – Шебер |
Көшбасшы мұғалім: Имашова Назира Куанбаевна
Қосымша1
2015-2016 оқу жылының басындағы 8-9 сыныптар арасындағы сауалнама қорытындысы

Қосымша 2
10-11 сыныптар бойынша аралық сауалнама қорытындысы

шағым қалдыра аласыз














