Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулі туралы білімін терендете отырып ,іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тәжірибе алмасу. Мұғалімдердің танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; Мұғалімдердің кәсіби шеберлігімен рефлексия жасай білу. Шебер-сынып – бұл жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, педагогикалық тәжірибесін тарату. 1. Сын тұрғысынан ойлаудың түрлі әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үдерісінде тиімді пайдаланады. 2. Тәжірибе алмасады. 3. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі артады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Шебер-сынып «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру».

Мерзімі:


Тақырыбы:

Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру.

Мақсаты:

Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулі туралы білімін терендете отырып ,іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.

Міндеттері:

Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тәжірибе алмасу.

Мұғалімдердің танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау;

Мұғалімдердің кәсіби шеберлігімен рефлексия жасай білу.

Аудитория:

Облыстық химия пән мұғалімдері

Кілт сөзі:

Шебер-сынып бұл жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, педагогикалық тәжірибесін тарату.

Күтілетін нәтиже:

  1. Сын тұрғысынан ойлаудың түрлі әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үдерісінде тиімді пайдаланады.

  2. Тәжірибе алмасады.

  3. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі артады.

Ресурстар:

Интерактивтік тақта. Презентация

Үлестірме материалдар, видеоролик, маркер, ватман, А-4 қағаздар, стикерлер.



Шебер-сыныптың өтілу барысы

Ғылымды күшті меңгерген және оны сүйетін

мұғалім ғана өз шәкірттерінің бәріне жемісті

ықпал жасайтын болады

Д.И.Менделеев

Этаптары

Іс-әрекет құрылымы

Мұғалім мен қатысушылардың іс-әрекеті

1.Ұйымдастыру кезеңі - 3 мин

Топқа бөлу.

Гүлдер арқылы

Методикалық комментарий: жүргізуші шебер-сыныптан не күтетінін айтуды ұсынады.

1. Әрқайсысыңыз қандай мақсатпен шебер-сыныпқа келгеніңізді білу үшін мына кестені толтырыңыз.


Сұрақ

Алғысөз

Қорытынды сөз

1.

Менің шебер-сыныпқа келу себебім ....



2.

Шебер-сынып өткізуде менің тіжірибем бар



3.

Білемін/білдім




2.Іскерлік ойын 5 мин

Топта талдау

1. «Ассоциация»- топтық жұмыс.


Shape1


Тыңдаушылар кластерді толтырып, мына схемамен салыстырады.

Бейнежазба «Мақсатқа жету жолдары» 4 мин


Бейнежазба арқылы өз ойларын жеткізу.

3.Презентация педагогикалық тәжірибе- 5 мин

Мұғалім мен оқушының іс-әрекетінің СТО әдіс-тәсілдерін қолданудың тиімділігі.


1. Сын тұрғысынан ойлау модулінің сипаттамасы.

2. Мектеп мұғалімдері мен оқушылармен атқарылған жұмыстардың анализі. (Қосымша 1,2)

3. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдердің фотосуреттері.

  1. Модельдеу – 15 мин

1)«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы» мәтінмен жұмыс жасап, кестені толтыру ұсынылады.



2) Қатысушыларға сын тұрғысынан ойлау бойынша сабақ құрылымын талдау ұсынылады.

  1. «Сын тұрғысынан ойлау технологиясы» мәтінмен жұптық жұмыс

1 – 2 ші бөлігін толтырады

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім





2)Топтық жұмыс

1-топ: Қызығушылықты ояту.

2-топ: Мағынаны тану.

3-топ: Ой толғау

6.Рефлексия-3 мин

Талдау - бірлескен жұмыстың қорытындысы.

1)Бастапқы берілген кестенің 3-і бөлімін толтыру.

2) Синквейн


1 жолда – Шебер-сынып

2 жолда – Қажетті, танымды

3 жолда – Оқытады, ынталандырады, сұрақтар қояды

4 жолда- Шебер-сыныпты көрсетпейді, жүргізеді.

5 жолда – Шебер

Көшбасшы мұғалім: Имашова Назира Куанбаевна

Қосымша1


2015-2016 оқу жылының басындағы 8-9 сыныптар арасындағы сауалнама қорытындысы



Shape2

















Қосымша 2


10-11 сыныптар бойынша аралық сауалнама қорытындысы

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
756
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі