2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сынып жетекші портфолиосы

Сынып жетекші портфолиосы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілерге арналған материалдар сынып жетекші портфолиосы керек мәліметтер бар ішінде барлығы бар сабаққа ену хаттамалар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



------------облысы -------- қаласы



Picture 1

























Сынып жетекші портфолиосы







Қағидамыз – әділдік,

тірегіміз – жауапкершілік,

мақсатымыз – өрлеу

Қ.Тоқаев



Мектеп атауы _________________________________________________________













5-9 сынып

жетекшілеріне

арналған

2024-2025 оқу жылы







___ «___» сынып жетекшісі __________________________









Тәрбие жұмысының бағдарламасын жаңарту бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің 2024 жылғы 15 наурыздағы Ұлттық құрылтай отырысында берілген тапсырмалар хаттамасының 5-тармағына сәйкес, «Қазақстан Республикасының Оқу-Ағарту Министрлігінің» 30.07.2024 жылғы № 194 бұйрығымен бекітілді.

«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ»

Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан – Адал азамат» атты екінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес 2023 жылы «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы әзірленіп, барлық білім беру ұйымдарына енгізілді.

Қазақстан Республикасының Президенті Қ. Тоқаев 2024 жылы Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес Біртұтас тәрбие бағдарламасының мазмұны жаңартылды.

Еліміздің болашақтағы негізгі сұлбасын «Әділетті Қазақстан – Адал азамат – Озық ойлы ұлт» деген үштаған ұғым арқылы сипаттады. Үштаған – бір-бірінен бастау алатын және өзара тығыз байланысты ұғымдар, ел ішінде заң мен тәртіпті қатаң сақтауды қамтамасыз етуді саясатымыздың тұғырлы қағидатына айналдыратын мықты демократиялық институттары мен дамыған құқықтық жүйесі бар әділетті мемлекетті құрудың шарты және еліміздің жаңғыруы мен әрі қарай дамуының стратегиялық бағдарын айқындайды. Бұл «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының басты идеясына айналды.

  • Бағдарламаның мақсаты:

қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілік пен патриотизм, парасаттылық пен адалдық, ар-ұждан, рухани-адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру.

  • Бағдарламаның міндеттері:

  • Рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу:

отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру;

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу;

адалдық, әділдік, мейірімділік, ар-ұят пен қамқорлық, қайырымдылық және басқа да адамдық қасиеттерді дамыту; табиғатқа және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.

  • Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту:

елінің жетістіктері үшін мақтаныш сезімін ұялату; отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру; өз құқығы мен бостандығы, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға дайын болуға баулу;

әлеуметтік маңызы бар қызметке белсенді қатысуға тәрбиелеу.

  • Парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру:

басқалармен қарым-қатынаста адал әрі әділ болуға және әдептілік нормаларын ұстануға тәрбиелеу; өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті түсінуге тәрбиелеу; еңбексүйгіштік пен өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру; біреудің еңбегі мен мүлкін құрметтеуге тәрбиелеу.

  • Білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау:

әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуда даралау мен саралау тәсілдемелерін қамтамасыз ету;

білім беру ортасында жағымды психологиялық-педагогикалық ахуал қалыптастыру.

  • Бағдарлама мазмұны:

Білім алушылардың бойында құндылықтарды дамыту білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесі жағдайында жүйелі ұйымдастырылады.

Бұл міндетті іске асыру білім беру мазмұны, сынып сағаттары мен сыныптан тыс іс-шаралары арқылы жүзеге асырылады.

Тәрбие парадигмасын жаңарту

(Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес)


















































ТӘУЕЛСІЗДІК ПЕН ОТАНШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ


Компонент

Сипаттамасы

Жеке қасиеттер

Тәуелсіздікті түсіну және құрметтеу

Тәуелсіздіктің маңыздылығын түсіну: -Тәуелсіздік жолындағы жетістіктер тарихын білу; - мәдени мұраны құрметтеу; -ел дамуындағы тәуелсіздіктің рөлін түсіну

Тарихты білу, ұлттық мәдениетті құрметтеу, білімге ұмтылу.

Патриотизм

- Отанға сүйіспеншілік; - ел өміріне белсенді қатысу; - ел мүдделерін қорғау; ел жетістіктері үшін мақтаныш.

Бастамашылық, белсенділік

Жауапкершілік

Отанның мүддесі үшін әрекет ету: - ел игілігінің жеке мүдделерден басымдығы; - елдің болашағы үшін жауапкершілікті түсіну; қоғамның дамуына қосқан үлес қосу.

Жауапкершілік

Егемендікті қорғауғадайындық

Әлемдік сын-тегеуріндер жағдайында елді қорғау қабілеті: - батылдық пен шешім қабылдағыштық; шешімдердің жылдамдығы мен салмақтылығы

Батылдық, шешімділік, шешім жылдамдығы, стратегиялық ойлау



БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ


Компонент

Сипаттамасы

Жеке қасиеттер

Ұжымдық сана

Ортақ мақсаттар мен мүдделер туралы хабардар болу: - жеке және қоғамдық мүдделер арасындағы байланысты түсіну; - ел мен қоғамның тағдырымен өз тағдыры арасындағы сабақтастықты түсіну; ортақ мақсаттарға жету үшін өзгелермен бірлесіп іс-әрекет етудің маңызын бағалау

Стратегиялық ойлау / командалық рух, ұйымшылдыққабілет

Өзара сыйластық

Пікірлер мен мәдениеттің әртүрлілігінқұрметтеу:

-адамдар арасындағы айырмашылықтарды қабылдау;

-басқа көзқарастарға төзімділік таныту;

диалогқа және ымыраға келуге дайын болу.

Айырмашылықтарды құрметтеу, төзімділік, жаңаға ашықтық.

Қолдау және өзара көмек

Басқаларға көмектесуге дайын болу:-қиын жағдайға тап болған адамдарға жанашырлық таныту;-мұқтаж жандарға риясыз көмек көрсетуге ниетті болу;волонтерлік қызметке қатысу.

Эмпатия, жанашырлық,

Сындарлы диалог және ынтымақтастық

Ынтымақтастық қабілеті:

-тиімді қарым-қатынас орнату;

-командада жұмыс істей білу;

барлық тараптарға тиімді шешімдерді іздеуге дайын болу.

Қарым-қатынас, дипломатия, ашықтық










ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ


Компонент

Сипаттамасы

Жеке қасиеттер

Заң алдындағы теңдік

Қоғамныңбарлық мүшелерінің заңды сақтауы:

-заң және құқық нормаларын білу;

-оларды бұзғаны үшін әділеттілікке және жазаның бұлтартпастығына сенімділік таныту;

-өз құқықтарын заңды жолмен қорғауға дайын болу

Ереже мен заңды құрметтеу, заңға бағыну, жауапкершілік.

Шығармашылық

плюрализм

Қоғамдағыконструктивті өзара әрекеттесуді қолдау:

әртүрлікөзқарастар мен сенімдерге құрметпенқарау;

диалогқа және келісімге келу жолдарын іздеуге дайын болу;

Ашықтық, сындарлы диалогқа қабілеттілік

Жеке тәртіп

Өзін-өзі ұйымдастыру және жауапкершілік:-өз уақытын пен ресурстарын басқару мүмкіндігі;-уәделер мен келісімдерді орындау;өзміндеттеріне жауапкершілікпен қарау.

Тәртіп, әдептілік, ұқыптылық

Қиынжағдайлардағы тәртіп

Қиынжағдайларда сабырлылықпен тәртіпті сақтау:-нұсқаулыққа сәйкес әрекет ете білу;қиынжағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу.

стреске төзімділік, өзін-өзіұстай білу, сабырлық, байсалдылық.



ӘДІЛДІКПЕН ЖАУАПКЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ

Компонент

Сипаттамасы

Жеке қасиеттер

Құқықтардың тең бөлінуі

Өмірдіңбарлық салаларындағы әділеттілік:-қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету;-кемсітушілік пен теңсіздікке жол бермеу;-білім алуға, денсаулық сақтауға және басқа да әлеуметтік игіліктерге қолжетімді болуын қамтамасызету;-игілік пен ресурстарды әділ бөлу;-адамның қадір-қасиеті мен жеке бас бостандығын құрметтеу;

Адалдық, объективтілік, риясыздық.

Міндеттерге жауапкершілік-пен қарау

Өзміндеттерін саналы түрде орындау:-өзінің, отбасының, басқа адамдардың, қоғам мен мемлекет алдындағы өз міндеттерін орындаудың маңыздылығын түсіну;-өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну;еңбекке және оқуға деген саналы көзқарас.

Тәртіп, мақсатқа талпынушылық, өзін-өзі бақылау.

Құқықтық мәдениет

Заң мен адам құқықтарын құрметтеу:-заң және өз құқығы мен міндеттерін білу;-басқа адамдардың заңды мүдделерін, құқықтарымен еркіндіктерін құрметтеу;-құқықтық білімді өмірде қолдана білу;

Байсалдылық, парасаттылық, заңға бағынушылық,басқаларды құрметтеу,өзгенің пікірін құрметтеу





ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ


Компонент

Сипаттамасы

Жеке қасиеттер

Білім мен дамуға ұмтылу

Білім мен дағдының құндылығын түсіну:-табысқа жету үшін білім мен өздігінен білім алудың маңыздылығын түсіну; -өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу;-жаңа білімді және дағдыларды меңгеруге ұмтылу;-мақсат қоя білу және оған қол жеткізу;-өз қателіктерінен сабақ алу қабілеті.

Мақсатқа талпынушылық, табандылық, қызығушылық.

Бастамашылдық және мүмкіндіктерді пайдалану

Белсенді өмірлік ұстаным:-өз бетінше мақсат қоя білу және оларға қол жеткізу;-өз дағдылары мен құзыреттерін дамыту үшін түрлі мүмкіндіктерді өз бетінше тауып, пайдалана білу;-жұмысты орындау үшін жауапкершілікті өз мойнына алуға дайын болу;-қиындықтар мен кедергілерді жеңуге деген сенімділік.

Іскерлік, өзін-өзі ынталандыру

Жұмысқа жауапкершілікпен қарау

Өзміндеттерін саналы түрде орындау:-өз кәсібіне адал көзқарас;-өз жұмысыныңнәтижесіне жауапкершілікті сезіну;-ортақ іске үлес қосу.

ұқыптылық, табандылық

Ұтқырлықжәне өзгерістергедайын болу

Жаңа мүмкіндіктерге ашықтық:-білім алу немесе жұмыс істеу үшін басқа қалаға, облысқа немесе елге қоныс аударуға дайын болу;-өмір сүрудің және еңбек етудің жаңа жағдайларына бейімделу мүмкіндігі;-ой-өрісті және мәдени тәжірибені кеңейту;-өзгерістерге позитивті көзқарас.

Бейімділік, икемділік, жаңашылдыққа ашықтық.


ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ


Компонент

Сипаттамасы

Жеке қасиеттер

Шығармашылық ойлау

Жаңа идеяларды тудыру қабілеті:-проблемаларды шешудегі стандартты емес тәсіл;-ассоциативті ойлау және заттар арасындағы жаңа байланыстарды көре білу қабілеті;-тәуекелге және сәтсіздікке дайын болу.

Жасампаздық, қиял, білуге құмарлық.

Кәсіпкерлік бастама

Идеяларды іске асыру ниеті:-мақсат қоя білу және оған қол жеткізу;-өзіне жауапкершілік алуға дайын болу;-іскерлік және мақсатқа талпынушылық.

Бастамашылдық, жауапкершілік, табандылық

Инновациялық ойлау

Проблемаларды шешудің жаңа тәсілдерін іздеу: -стандарттан тыс ойлау және әдеттегі әрекеттерініңшеңберінен шыға білу қабілеті;-ақпарат пен шабыттың жаңа көздерін іздеу;-өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу.

Жаңалыққа ашықтық, сыни тұрғыдан ойлау, аналитикалық ойлау.

Цифрлық сауаттылық

Заманауи технологиялармен жұмыс істей білу:-цифрлық технологиялардың даму мүмкіндіктері мен болашағын түсіну;-цифрлық құралдармен жұмыс істей білу;-инновациялық өнімдер мен қызметтерді құруғажәне пайдалануға белсенді қатысу.

Цифрлық сауаттылық, бейімділік, білімге құштарлық.





Жобалар

Жобалар –бұл білім беру мен қоғамның әртүрліаспектілерін жақсартуға, білім алушыларды, ата-аналарды,педагогтерді профилактикалық іс-шараларға тарту арқылы жеке құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған білімберу бастамалары.





























Әр айдың іс-шаралары :

күнделікті

«Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды

«Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардың ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендтерде, Led-экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырылады.

«Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез-құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу

«Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» – үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ойын түрінде ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес тас және т.б.

«Өнегелі 15 минут» – ата-аналардың баласымен мінезқұлық және адамгершілік туралы күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі.

«Үнемді тұтыну» – суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру: жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар әзірлеу

«Күй күмбірі» – қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай-ақ үлкен үзіліс кезінде күй тыңдау апта сайын.

апта сайын:

«Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушы- лар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды

«Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әре- кетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардың ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендтерде, Led-экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырыла- ды.

«Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез-құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу.


жыл сайын:

«ДосболLIKE» – буллингтің/әлімжеттіктің алдын алу және тиімді әрекет ету үшін жағдай жасау бойынша акциялар өткізу.

«Әншуақ» – білім алушылар арасында қазақ тіліндегі әндерді насихаттауға бағытталған балалар әндері фестивалін өткізу.

«Ақындар айтысы» – Республика күнін мерекелеу қарсаңында жас ақындар- дың сайыстарын өткізу.


МЕКТЕП ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ


Қызметі

Аты-жөні

1

Мектеп директоры


2

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары


3

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары


4

Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары


5

Педагог-психолог


6

Әлеуметтік педагог


7

Кітапханашы




2024-2025 оқу жылында атқарылатын тәрбие жұмысы

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Сынып жетекші __________________________________


Сыныптың әлеуметтік төлқұжаты


Аты-жөні

Көп балалы

Жартылай жетім

Қамқоршысы бар балалар

1





2





3





4





5





6






Оқушылардың мектептен тыс іс-шараларға қатысуы


Аты-жөні

Мекеме атауы

Бөлім



























































































Сынып жиналысының № ____ хаттамасы


« » ____ 20__ ж Қатысқандар __________

Қатыспағандар _________

КҮН ТӘРТІБІ:

1. ___________________________________________________________________________

2. ___________________________________________________________________________

3. ___________________________________________________________________________

4. ___________________________________________________________________________


Тыңдалды:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ҚАУЛЫ

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Жиналыс төрағасы: _______________ __________________________________

Хатшысы: _______________ _____________________________________


Сабаққа ену


Күні _________ сыныбы _________ сынып жетекшісі __________________________


Тақырыбы __________________________________________________________________


Мақсаты____________________________________________________________________


Критерийлер

Бағалау (+, -, ?, !)

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



Сабаққа ену


Күні _________ сыныбы _________ сынып жетекшісі __________________________


Тақырыбы __________________________________________________________________


Мақсаты____________________________________________________________________


Критерийлер

Бағалау (+, -, ?, !)

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10




12 Желтоқсан 2024
85
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі