2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сынып сағаты 9 сынып 20.01. 2025

Сынып сағаты 9 сынып 20.01. 2025

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып сағаты
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты

«Буллигтен қорған»

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Буллингтен қорған», «Күмәнді жағдайларда азғыруды қалай жеңуге және дұрыс таңдау жасауға болады?»

Қауіпсіз сабақ:

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушыларға буллинг ұғымын, оның түрлерін түсіндіру.

2.Буллингтің зияны мен одан қорғану жолдарын үйрету.

3. Оқушыларға қиын жағдайларда дұрыс шешім қабылдаудың маңыздылығын түсіндіру.

4. Азғырулардан бас тартып, жауапкершілікпен әрекет етуге үйрету.

Қауіпсіздік сабағының мақсаты:

«Күмәнді жағдайларда азғыруды қалай жеңуге және дұрыс таңдау жасауға болады?»

Құндылықтар

Заң және тәртіп айы

4-апта дәйексөзі:

Тәртіп - тәрбие бастауы

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушыәрекеті

Ресурстар

Сабақтыңтехникалыққұрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)


1. Амандасу, оқушыларды түгелдеу.

2. Сабақтың мақсаты мен тақырыбын таныстыру.

3. Тақырыпқа мотивация беру:

Сұрақ: "Өздерің немесе айналадағы адамдар буллингке тап болды ма?"

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуал

Оқушылардың пікірі тыңдалады



Компьютер

Сабақ басы (10 мин)












Буллинг деген не?

Буллинг – біреуді мазақтау, қорлау, ұрып-соғу немесе психологиялық қысым көрсету.

Түрлері:

Физикалық (ұрлау, итеру, ұру).

Сөздік (мазақтау, намысына тию).

Кибербуллинг (әлеуметтік желілерде қорқыту).

Әлеуметтік (топтан бөліп тастау).

Буллингтің салдары:

Психологиялық жарақат.

Өзін-өзі бағалаудың төмендеуі.

Денсаулықтың нашарлауы.

Буллингтен қорғану жолдары:

Сенімді болу.

Қолдау сұрау (ата-ана, мұғалім, дос).

Буллинг жасаушылардан қашық болу.

Әлеуметтік желіде жеке мәліметтерді қорғау.

Қиын жағдайлар дегеніміз не?

Мысалы: сыныптастардың нашар әрекеттерге итермелеуі, заңсыз істер жасауға мәжбүрлеу.

Азғыру деген не және оны қалай тануға блады?

Дұрыс шешім қабылдау жолдары:


"Жоқ" деп айтуға үйрену.

Салдарын ойлау.

Қолдау сұрау (ата-ана, мұғалім, дос).


Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оның түрлерімен салдарын, жолдарын біледі.














Оқушылар азғыруға қарсы тұру жолдарын біледі.

Қиын жағдайларда жауапты таңдау жасайды.

Өзіне және өз қабілеттеріне сенімділік қалыптасады.

суреттер

 











Ортасы (15 мин)


Топтық жұмыс

Топтарға тапсырма:

Әр топқа ситуациялық жағдай беріледі:

1. Бір оқушыны мектепте мазақтайды.

2. Әлеуметтік желіде бір оқушыны қорлайды.

3. Біреудің затын рұқсатсыз алып, оны келеке етеді.


Ситуациялық тапсырма

Жағдайды талдау:

1. Сыныптасы біреуге өтірік айтуға мәжбүрлейді.

2. Досы заңсыз әрекет жасауға итермелейді.

3. Әлеуметтік желіде белгісіз адам күмәнді ұсыныс жасайды.

Тапсырма: Берілген жағдайды талқылап, дұрыс шешу жолын ұсыныңдар.




Әр топ өз шешімін ұсынады және оны дәлелдейді.







Қауіпсіздік сабағы (10 мин)






















«Күмәнді жағдайларда азғыруды қалай жеңуге және дұрыс таңдау жасауға болады?»


«ЕШНӘРСЕГЕ ӨКІНБЕУ ҮШІН ДҰРЫС ТАҢДАУДЫ ҚАЛАЙ ЖАСАУ КЕРЕК?»



Мақсаты: оқушыларға өкінуді болдыртпайтын, негізделген шешімдер қабылдауды және оларды сенімді түрде орындауды үйрету.

Міндеттері:

Негізделген шешімдерді қабылдау әдістерін үйрету.

Жағдайларды талдау және ең тиімді шешімді таңдау дағдыларын дамыту.

Таңдаудың салдарын және олармен қалай күресуге болатындығын түсіндіру.

Логика мен өзіңе тән құндылықтарға негізделген шешім қабылдауға үйрету.



Сабақтың барысы:



Кіріспе

Сұрақ қою: «Жасөспірімдерді қандай жағдайлар еліктіруі мүмкін?».

Негізгі бөлім

Құндылықтар туралы ашық айту қажет.

Балалардың адалдық, жауапкершілік, жанашырлық  сияқты құндылықтардың өмірде дұрыс шешім қабылдау кезінде неге маңызды екенін түсінуі қажет.

«Құқықтар мен талаптар» ойыны.

Қатысушыларға тапсырма: «Сіздің таңдау және әрекет ету еркіндігіңіз бен құқықтарыңыз шектелген, бұзылған жағдайды (бұрын болған жағдайды келтіруге де болады) еске түсіріңіз. Бұл жағдайды, алдымен шын мәнінде, қалай болғанын топтың басқа мүшесімен бірге ойнап шығыңыз. Сіз қандай сезімді бастан өткердіңіз? Сіз нені өзгерткіңіз келеді? Енді өз құқықтарыңызды қорғай отырып, тура сол жағдайды жаңаша ойнап шығыңыз. Табанды болыңыз, арандатушылыққа бой алдырмаңыз (серіктес манипуляция мен үстемдікті қолданады, мысалы, кінә сезімін оятуға тырысады, мақтау айтады, бұйрық береді, қорқытады, жалбарынады......).

Қандай жағдай болмасын, өзіңізге керектіні сенімді түрде талап етіңіз. Серіктесіңізге өз қажеттіліктеріңіз туралы ашық айтып, сезімдеріңізді сипаттаңыз».

Талқылауға арналған сұрақтар:

Сіз нені бастан өткердіңіз?

Ең үлкен қиындықтарға не себеп болды?

Сіз неден қорықтыңыз?

Сіздің қазір істегеніңізді нақты өмірде қолдануға бола ма, болса - қалай?

Сіз мұны қалай жасайсыз?

Бұның салдары неге әкеледі?

Егер олар теріс болса, сіз оларды қалай шешесіз?

«Бас тарту» ойыны.

Қатысушыларға тапсырма: «Айналаңыздағы біреумен қарым-қатынас жағдайын еске түсіріңіз, оны әдетте қабылдамау қиын. Бұл жағдайды өмірде шынайы қандай болатынын топтың басқа мүшесімен ойнаңыз.

Сіз бастан нені өткердіңіз?

Сіз нені өзгерткіңіз келеді?

Енді сол жағдайды серіктесіңізден бас тарту немесе онымен келіспейтіндігіңізді білдіру арқылы басқаша жолмен ойнаңыз.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Бас тартқан кезде сізге ең қиын нәрсе не болды?

Сіз бас тартқан кезде не сезіндіңіз?

Қорытынды

Сабақты қорытындылау.


Ұсыныстардыталқылау.

Шынайы достарменкөңіл көтеру және қарым-қатынас жасау үшін интернет қажет емес, нақты өмір қажет. Интернетті пайдалану уақытын қысқартыңыз!












































Оқушылар қиын жағдайда көмек, қолдау сұрау керектігін ескереді.(ата-ана, мұғалім, дос).


https://youtu.be/34qqqO1eH9Mhttps://youtu.be/m3I_mUx8HFo






20 Қаңтар 2025
87
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі