Күні:
Сынып:
1 «Г»
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сыныптағы танысу.
Сөйлем.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз
көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды) 2.1 Оқу
түрлерін қолдану
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Сөйлем-Предложение-Sentence
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Өсемiз бiз
күлiп-ойнап,
Он саусақтың
саласындай,
Өсемiз бiз
күлiп-ойнап,
Бiр адамның
баласындай.
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шеберін
құру
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
№1 Суреттің көмегімен
сыныптасыңмен танысып көр.
--Менің
атым.....
Танысқаныма
қуаныштымын.
-Менің
атым.......
-Сенің атың
ше?
№2 Сызба арқылы
танысып көр.
Дәптермен
жұмыс.
|
Таныстырылым,
оқулықпен жұмыс
Сөйлеуде дауыстың өзгеруі
жазуда арнайы белгілермен
белгіленеді..?!
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бiр отырып, бiр
тұрып,
Тез
шынығып шығамыз.
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
Сурет бойынша
тапсырма. Суретті сөйлет.
|
Түрлі тапсырмалар.
Сурет.
|
Аяқталуы
16
минут
|
№3 Берілген заттардың
алғашқы әріптерінен балалардың есімін тауып,олармен таныса
аласыңдар.Бұлар сендер сияқты 1-сынып оқушылары.
(Әли,Мерей)
Тапсырма:
Өз есіміңді
суреттердің көмегімен ығарып
көр.
Үлестірмелі
қағаздар:
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия: Кері
байланыс .
Бас бармақпен
бағалау.
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді
таңдау.
Түсінбедім
Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|